Jump to content

Functionarea echipamentelor (Tiguan AD1)


Mirceake
 Share

Postare recomandată

Voi pana la ce viteza puteri seta ACC?  Tot 160km/h? Pe passat pot peste 200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine 160 e maxim, pe 2.0 150. De aceea ma si mir, ca e cam putin. Trebuie sa mai investighez, poate e o codare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista doua feluri de ACC, low si high. Nu e numai codare, difera si radarul, iar la unele modele ACC high merge doar combinat cu camera din parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu din cap, dar m-as astepta sa fie cel High  - masina are si camera din parbriz, cea pentru recunoastere de semne. Daca are vreo importanta, e si Highline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este High daca ai platit si ai bifat acest tip de radar. Daca nu, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea 2 ani masina cand am luat-o, deci nu stiu lista de dotari complete si bifate :D. Ma mai interesez, dar face sens ce zici - cu limita la 160. Mersi.

 

Later Edit: am cautat putin si se pare ca sunt 2 modele,  LRR ( Long Range Radar - 250m and 210km/h) si MRR (160m si 160km/h sau 210km/h) . Ce e interesant e urmatorul citat: "MRR radars has shorter range and sensitivity, in order to provide 210km/h range they need to be used with A5 Front Camera."  Deci, din ce inteleg, daca am camera A5  (pe care o am, altfel nu ar vedea sign assist) si daca am MRR (ceea ce mai mult ca sigur acesta este daca e limitat la 160 km/h), ar trebui sa mearga si cu limita de 210 km/h. Mai investighez daca se poate face schimbarea - fara prea multa bataie de cap si/sau alte piese retrofit.

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La skoda erau diferite cele doua ACC, la VW nu se regasesc in mod explicit in configurator, probabil diferenta iese din alte combinații (lane assist, etc) care ar forța la o alta cameră.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ca celelalte optiuni cu care ar trebui sa mearga si MRR pana la 210km/h - le am - camera, sign assist, lane assist, front assist. Dar da, nici nu stiu optiunile alese cand a fost cumparata si nici nu stiu in detaliu ce e diferit la MRR cu 160 maxim sau 210 maxim. Diferenta pe care am vazut-o  e intre LRR, care e radarul rotund (cum are si audi la proiector) si MRR, care e cel plat - cum sigur e la mine in sigla.  In fine, nu e critic, dar e interesant. Inca nu am gasit nimic concret cum as putea face MRR sa mearga cu 210 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc la cateva argumente dar se bat cap in cap:

- primele variante au venit cu alt radar, care stie doar 160

- de obicei primele echipari sunt mai bune, permit o mai mare combinatie de optiuni, abia dupa ceva timp incepe cost-cutting-ul

- la mine este Allspace, probabil in mexic trimit doar anumite seturi de componente iar pe Highline am multe standard, posibil si camera sa fie alta, trebuie confirmat si cu alti useri de Tiguan scurt.

Totusi, nu inteleg de ce ti-ar trebui pana acolo, sunt viteze la care nu m-as lasa pe mana unui software, o sincopă si esti pa! Pentru mine e suficient si ACC de 160, daca vrei, facem schimb de senzor... ?.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si un passat si eram obisnuit sa pot selecta xxx ( pentru Germania zic, unde nu e limita ?) ;  nu ma intereseaza asa mult functia de ACC (pe mana careia sa te lasi), ci mai mult cea de CC.

Tiguanul e un Highline, 07.2016, scurt - nu stiu exact daca nu e compatibil sa fie cu 210 sau doar e dezactivat din software (in vreun fel). Daca  se putea usor modifica, clar ca eram interesat. Dar nu e un must, e mai mult o curiozitate.
 

Last warning, renuntati la discutia despre viteze!

Modificat de vdragos
Discutii despre activitati ilegale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

scuze daca sint putin offtopic, selectarea modului de condus ce face la masinile fara suspensii adaptive/reglabile, DCC parca le zice?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @detinator

Selectarea modului de conducere si Servodirectia progresiva vin ca "optiuni la pachet" cu R-LINE. Ce face mai exact "Selectarea modului de conducere" cand nu exista DCC... nu stiu. Poate face ceva , dar mai putin sesizabil d.p.d.v. al comfortului. Poate sunt altii in masura sa explice. Recunosc ca nu m-am documentat vis-a-vis de acest aspect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Funcţia de selectare a modului de condus

Cu Golf conduceţi dinamic şi totodată economic. Vă doriţi totuşi uneori ca automobilul dumneavoastră să aibă setări şi mai sportive? Aţi dori să conduceţi mai eficient? Cu funcţia opţională de selectare a modului de condus puteţi să luaţi aceste decizii în fiecare situaţie în parte, adaptat la preferinţele dumneavoastră. Pentru a alege setarea dorită, trebuie doar să apăsaţi butonul aferent sau să selectaţi modul de condus prin intermediul sistemului multimedia. În funcţie de alegerea dumneavoastră, vor fi adaptate automat caracteristicile propulsiei, ale direcţiei, iar la transmisia automată DSG cu două ambreiaje vor fi adaptate, de asemenea, punctele în care vor fi schimbate vitezele.

Modul de condus ECO, de exemplu, ajută şoferul să conducă mai ecologic şi mai eficient. În acest sens adaptează, printre altele, caracteristicile motorului şi activează sistemul Start-Stop, dacă acesta este dezactivat. De asemenea, va fi activat reglajul de optimizare a consumului aferent sistemului de climatizare şi managementului termic. Dacă aţi optat pentru transmisia automată DSG cu două ambreiaje, sistemul va determina schimbarea mai rapidă a treptelor şi va activa cât mai des posibil funcţia economică de rulare liberă.

Bineînțeles că puteţi savura şi confortul obişnuit: selectând modul NORMAL. Dacă doriţi în schimb să conduceţi deosebit de sportiv sau să înfruntaţi dinamic provocările unui drum virajat, atunci modul SPORT este cel potrivit pentru dumneavoastră. De flexibilitate veţi beneficia folosind modul INDIVIDUAL: cu acesta puteţi să selectaţi o combinaţie de reglaje care să corespundă cu precizie preferinţelor dumneavoastră şi puteţi salva chiar şi reglajele pentru încălzire şi climatizare, precum şi pentru faruri."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pare ca nu se mentioneaza nimic de suspensii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si la masinile cu cutii manuale si fara suspensii adaptative se simte diferenta intre modurile de condus economic, normal si sport. Spre exemplu, in modul economic, lagul la acceleratie este enorm, iar masina raspunde mult mai greu la apasarea pedalei de acceleratie. Apesi, apesi pedala si masina raspunde in timpi astronomici, plus ca se activeaza in mod automat sistemul start-stop. Si volanul devine mai moale, mai usor de invartit.  Modul este bun pentru  un consum scazut. In modul normal masina se comporta ca  si cand nu ar avea optiunea de selectare a modului de conducere (adica volanul si raspunsul la acceleratie sunt neutre). In modul sport raspunsul pedalei de acceleratie e mult mai prompt, masina raspunde imediat la comenzi, volanul e mai tare si mai precis, dar si consumul e mai mare.

In modul individual e interesant ca iti setezi tu optiunile (ex volanul pe modul sport iar acceleratia pe neutru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator suspensiile se modifica doar daca ai DCC, adica pachetul cu suspensii adaptive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In modul Eco lag-ul este atat de mare de zici ca ai uitat motorul acasa. Este cumplit si in unele cazuri chiar periculos. Restul modurilor sunt utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In perioada asta "minunata" pentru ca am mers mai mult in oras m-am gandit ca dupa ce motorul se incalzeste sa o trec pe sport sa merg mai turat. 

La repornire desi ea a fost lasat in sport trece pe normal ( setare din fabrica ) ,dar simbolul de sport ramane ,iar daca vreau sa o trec in sport este deja selectat modul acesta ,dar masina functioneaza ca si cum ar fi selectat modul normal. 

A mai intampinat cineva aceasta problema ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca te refereai la modul de lucru al cutiei DSG.

Da, asa revine singură. La repornirea motorului modul sport rămâne selectat, doar cutia e singura care comută pe normal. Trebuie sa dai un click de schimbător in spate ca sa reîntregești modul sport.

Nu o vad ca o problemă, e pentru siguranța cutiei si a motorului pentru cazul când la repornire motorul s-a răcit deja.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Hristos a Inviat!

 

Ar putea cineva sa-mi spuna va rog la ce se refera markerul luminos incercuit cu rosu din poza atasata? Poza e mai veche, intre timp markerul a disparut dar as vrea sa stiu ce e.

Merci!

Marker Tiguan.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. 

Am depistat si eu cateva anomalii si hibe:

1. Zilele trecute mi-a aparut in mers eroarea: "Front Assist: lipsa vizibilitate senzori" si pe head-up display nu imi mai afisa nimic in afara de viteza. Spalasem masina la un self wash si eroarea a venit la 2-3 minute de cand am plecat. Asa sensibil e senzorul? Inteleg la gheata, zapada sa nu functioneze (dar si atunci era bine ca macar cruise controlul sa mearga).

2. Asta iarna la pornire mi-a aparut eroarea: "faruri adaptive (AFS)" si apoi "verificati faza scurta stanga" si "verificati faza scurta dreapta". Am repornit, a disparut si nici nu mi-a mai dat eroare de atunci. Ce o fi patit nu stiu. Sa fi avut legatura poate cu functia "leaving home"?

3. Se poate seta air care climatronic sa fie activat la pornire (sau sa pastreze in memorie setarea)? Pt ca la mine se dezactiveaza cand iau contactul. La voi cum e?

4.  Luminile din plafon se pot aprinde cand iei contactul? Pt ca dupa ce opresc masina din buton e bezna, abia cand deschid usa se aprind. La Golf (sau la alte masini) cand scoteai cheia se aprindeau si mi se parea mult mai ok.

5. Am observat ca si drive mode nu tine minte setarile. De exemplu daca aleg modul personalizat si pun cutia pe eco, la pornire tot D1-D7 am in loc de E1-E7.

6. Se poate pune ceas-ul pe display-ul central?

7.  Chiar daca inchid masina in aplicatia we connect imi apare "vehicle unlocked" si "doors closed", iar in browser in limba romana apare: "Uşi / geamuri: Închis" si "Închidere central. Descuiat". Si la voi la fel?

8. La VW tiguan park pilot iti corecteaza pozitia la o parcare cu fata? aveti aici un exemplu sa va dati seama la ce ma refer: http://www.youtube.com/watch?v=nLDxuINYJU4&t=3m37s 

Eu nu am reusit sa imi dau seama daca merge. In rest functioneaza ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cristi, recomand aa cauti sau deschizi topic-uri pt probleme separate. Asa e cam greu de urmarit/raspuns....plus ca se face o varza din acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi S.

Nu stim cum stai cu garantia, nu spui ce an de fabricatie ai, citesti si filtrezi singur din raspunsuri, aruncăm cu păreri:

1. Am pățit doar cand s-a acoperit cu zapada. Daca se repeta poti incerca la garantie.

2. Erori de soft sau defecte mecanice. Scan si apoi garanție daca e cazul.

3. La mine se păstrează.

4. Aparent nu. Dar pt mine nici nu contează, nu vreau cand opresc sa vada toti ce e prin masina, prefer bezna, chiar daca nu las lucruri in masina..

5. Gaseai raspunsul cateva postari mai sus, trebuia un minim de efort.

6. Da, exista ceas pe AID si pe navi, cel putin la cele pana in 2018, probabil ca depinde de versiuni ecran si/sau soft, pe ecrane mai noi am inteles ca nu poti afisa ceasul, se plangeau pe forumul din UK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!