Jump to content

Vipusca Albastra- B8 GTE


Akaiu07

Postare recomandată

Rave, daca merg cu 100km inafara localitatii si cu 60km in localitate imi consuma 1.4 tsi % 4.5%. 

 

La viteza medie de 80km/h pe 600km (Buc-Baia Mare) imi consuma 5.6%. Masinile astea nu sunt gandite sa mearga mult extern, si sunt foarte grele. Tin minte ca ma uitam la peugeot 1.6 hdi hibrid si consumurile exterioare erau foarte mari. E o gandita pentru oras, nicidecum pentru afara, cu toate ca are dimensiuni mari.

Link către comentariu

Drumul nu a fost foarte lung. Cand am adus masina din Germania am ajuns acasa cu 7.1% in bord dupa 2200km. Iar prin Germania i-am dat cat am putut sa vad de ce este in stare.

Am fost de la bun inceput constinet ca la drumuri lungi nu voi face economie cu ea, dar compensez in oras. Intodeauna trebuie facute compromisuri;) Am dat "zvacul" si consumul bun de la TDi B7 pe un confort sporit atat ca spatiu dar mai ales ca si condus pe electric  dar si pe un cosum de bezina mai ridicat. Sincer, zvacul nu este o pierdere foarte mare avand in vederea ca mai tot timpul ma indemna sa bag piciorul mai tare in acceleratie, iar consumul mai mare nu este o mare problema. Masina merge drumuri lungi pt vacante, iesiri in weekend deci nu sunt un mare "mancator de drumuri nationale" . Asa ca per total consider miscarea un pas inante.

@Rave DRL-urile le-am inghitit greu de la inceput de cand am vazut cum arata masinile vw hybride/ electrice. Forma lor seamana izbitor cu cele de pe sapunurile alea de Renault model mai nou:banghead:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

@deenman asa am vrut si eu sa fac comparatia dar nu am prea mers la vitezele alea sa pot sa spun exact :)) dar nici 4.5% nu suna foarte corect, hai un 6% la 100 km/h

@Akaiu07 da, dar macar VW le-a avut cu cativa ani inaintea Renault-ului :) 

Link către comentariu

In dimineata asta am zis sa misc si eu putin  masina  pe strada sa vad cum este cu electricul pe zapada. In bord imi arata 22KM autonomie (-12C afara) dar ECU  a decis si a pornit motorul.Fiind mult mai desteapta decat mine am apreciat gestul:winter: dar nu inteleg cum porneste motorul de pe loc daca nu are electromotor?:scratch:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

1. Esti convins ca nu are? 

2. Are motor electric care poate tine locul de electromotor asa ca...

Ei, si cum e pe zapada cu instant torque?

Link către comentariu

1. Totusi cred ca are.

Din experienta personala (fost proprietar de Prius si actual de Yaris HSD) masinile (cel putin Toyota) nu pot incalzi habitaclul fara motorul termic pornit decat dupa ce temperatura la lichidul de racire ajunge in parametri. Lucru care anuleaza destul de mult din beneficiile sistemului hybrid. Si cu instant torque, poti pleca si frumos si agresiv de pe loc :) 

Link către comentariu

@cristi511 Acum este la incarcat  pentru ca vreau sa o pornesc electric, o sa ma misc putin dupa ce se incarca.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

@Bebeee O fi avand..mai studiez. Oricum este un plug-in si nu are nimic in comun cu hybridele Toyota. Asta incalzeste si raceste electric din prima secunda in care te urci in ea , sau chiar dinainteprin e-remote (te urci in masina gata incalzita).

Link către comentariu

Are, caci altminteri cand ramai fara curent in bateria "mare",  nu mai ai cu ce sa pornesti motorul termic.

Link către comentariu

@yeeeeman Eu din ce am citit, bateria mare nu ramane niciodata fara curent, asa a fost proiectata.Arata 0KM pe bord dar ea inca are resurse destule.

Link către comentariu

Masina se conduce fara probleme pe zapada.Am dat ASR pe off. Nu simt diferente intre asta si TDi. Este adevarat ca m-am miscat foarte putin si doar pe starda mea,XXXXXXXXXXXXX dar fiind zapada destula mi-am dat seama ce si cum.

Link către comentariu
  • Administrator

@Akaiu07, XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX => toata chestia se numeste "infractiune" tine de codul penal si NU e nicidecum ok sa va laudati cu ea.

Va rog sa va revizuiti comportamentul si sa respectati atat regulamentul cat si legislatia in vigoare!

Multumesc pentru intelegere. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

In acest weekend am mers exclusiv in mod hibrid. Am lasat totul pe automat si mi-am vazut de drum. Consumul mediu real de benzina in trafic urban si mers nornal este undeva la 3.7 la suta. La un mers mai sportiv (destul de greu prin Bucuresti zile astea) se ajunge la 5,5 la suta. Departe de ceea ce declara domnii de la VW, dar mie unul si asa mi se pare mai mult decat ok. Cu diselul in oras nu am scos niciodata  sub 7,5%.

IMG_20180325_202307.jpg

Link către comentariu

Azi am facut un alt test. Masina incarcata full, m-am dat la ea numai in mod EV. Condus cat mai sportiv posibil. M-a dus 24Km si a pornit motorul termic. Nu mai avea de unde sa ma duca pe electroni;)

Link către comentariu

Destul de mare consumul. Un hibrid clasic Toyota consuma la fel (daca nu o idee mai putin). Si nu este plug in.

Link către comentariu

Ca fost proprietar de Prius si actual de Yaris HSD, hybridele de la Toyota consuma 5-6 in oras, vara si 6-8, iarna.. Extraurban si mai multe, daca mergi mai tare. Consumurile din brosuri, sunt basme. Pana nu apar noile modele de hybride de la Toyota, doar fiabilitatea a ramas #1, ca performantele sunt cam slabe...

Link către comentariu

Si un hibrid clasic Toyota nu cred ca poate merge normal in mod full electric cat vrea el; din ce stiu eu motorul termic intra foarte repede si la cea mai mica apasare a pedalei de acceleratie mai puternica decat o adiere de vant :)) Si daca aduni 5 zile de mers la birou cu consum 0 (full electric) + 2 zile de consum “maricel” sigur iese sub media unei Toyote hibrid. Care nici nu arata asa, nici nu e facuta asa, nici nu are materialele astra si nici nu se conduce asa... 

Link către comentariu

Testul a fost sa vad cat duce la o hinghereala PUR ELECTRIC. In niciun caz nu este stilul meu de condus sa las pe toti in urma la semafoare sau fel de fel de scheme de genul acesta.

 

@Bebeee@edi10000 Toyota hybrid poate merge doar pe electric? Eu stiam ca nu. Acel consum de 5-6 este cel combinat. In weekend in mod hibrid eu am scos 3,8! Si comparand dimensiunile celor 2 caroserii chiar ca Priusul consuma mult.....

Link către comentariu

Range-ul pur electric al masinilor Toyota e aproape inexistent. (cativa km, adica 2-3) :lol:

Asta spuneam si eu, ca Passatul hybrid e peste Toyota din orice punct de vedere. Doar la fiabilitate inca nu stim.

Link către comentariu

Nu vreau sa creez polemici, dar asta este experienta mea. Eu am consum la Toyota 3.7-3.8 in Bucuresti. Si da, poate merge strict electric daca are bateriile incarcate (pe distante de cativa km) si apoi alterneaza. Dar nu este vorba numai de asta, este vorba de motorul termic. Eu am 1.8 aspirat demultiplicat in ciclu Atkinson, raport de compresie 13.5:1 incomparabil mai putin gurmand (sa nu zic si mult mai fiabil) fata de 1.4 tsi. Stiu pt. ca am avut 1.2 tsi  pe Golf 6 si in Bucuresti aveam 10-11 in trafic aglomerat. Bine, aici vorbim si de o masina grea (1.7 tone ale Passat-ul) comparativ cu 1380 kg la a mea. Poate ca un motor mai mare pe Passat ar fi ajutat...

Ce vroiam sa intreb:

1. Cum te impaci cu Active Display? Nu ai avut fluctuatii de intensitate (mai ales la temperaturi negative)? sau pocnituri/zgomote neobisnuite in primele minute dupa ce pleci de pe loc?

2. Ce fel de benzina folosesti?

3. Ai avut pana acum probleme cu climatizarea? Vorbesc de rapiditatea cu care incalzeste, zgomote neobisnuite (huruituri, fluieraturi etc.)

4. Suspensiile cum sunt? Sunt adaptate pentru greutatea masinii sau merg pe solutiile standard oferite pe modelele obisnuite?

Modificat de edi10000
Link către comentariu

1. Totul este pefect. O chestie nemaipomenita acest AID atat dpdv estetic cat si al informatiilor oferite inclusiv navigatie.

2.AM bagat benzina o singura data pana acum prin ianuarie de la OMV ca a fost in drumul spre casa.

3.Clima functioneaza imediat fiind electrica. Este totusi un passat B8 si nu are timp de fluieraturi si alte cele;)

4.Suspensiile prea tari pentru gusturile mele, masina se tine mult mai bine decat B7-le anterior. Ar fi fost perfect ca masina sa aibe DCC dar nu a fost sa fie....

Eu daca am nevoie de zvac am un buton pe care scrie GTE si bag cei 218 caluti imediat asa ca nu-mi fac probleme ca nu trage masina.

Cat despre Toyota, am avut avensis si am fost foarte multumit de ea, Dar vis a vis de comparatie intre hybridele lot si cele de la Vw este o mare diferenta si nu prea isi are sensul. Practic un VW hibrid te lasa sa-l conduci pur electric cat doresti si ai resursele necesare. Toyota merge numai dupa capul ei:winter:

Link către comentariu

Azi a capatat pasaport de Romaina (RAR) Au cam cascat gura la dansa domnii ingineri de parca n-au mai vazut vreodata passat GTE.:scratch: Oricum in afara de indentificare masina nu a vazut nimic altceva.nu tu noxe, nu tu frane, nu tu rampa....au trecut-o direct  prin dreapta la iesire. Motivul va ramane un mister:winter:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!