Jump to content

Vipusca Albastra- B8 GTE


Akaiu07

Postare recomandată

Lipseste meniul cu Modul EV-Hyibrid -Hybrid+charge si cel cu ESP. Am sa intreb developerul chinez daca au GTE in China sa caute una pentru a adauga si acest meniu. Oricum ma descurc cu butoanele din consola. In rest le am pe toate pe carpad.

Da, AID-ul functioneaza independent de ecranul LVDS fiind conectat separat prin MOST.Il voi folosi pe post de ecran pentru MIB2- trimite toate informatille si in el. Setarile se pastreaza si odata conectat carpadul pe canul masinii  le preia si le pot modifica din el:icon_thumleft: Nu am Dynaudio deci pot conecta direct carpadul in conectorul Quadlock.

Link către comentariu

Cel mai bun consum scos pe electric 5,1km/KWh. Drum prin oras seara - light trafic. Deci un 4.3 este ok pe timp de zi cu heavy trafic. Deci  cu un "plin"  undeva la 42-43km. Ma declar multumit. Cu incarcarea m-am rezolvat de acum incolo , statia de  22KW este la 3min de mers pe jos de mine.:icon_thumleft:

IMG_20180215_221311_result.thumb.jpg.11fb649499e13823ef559cc82ba1e465.jpg

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

@Akaiu07: "Plin" de curent la 40km mi se pare excelent pentru nevoile uzuale zilnice. Cred ca in 99% din zilele in care te rezumi la rulat in oras (altul decat Bucurestiul) nu e nevoie de termic, ceea ce e fabulos pentru un hibrid.

Ai incercat un "traseu extrem" gen A1/Militari trecand tot B pana la Glina/Catelu ? Doar de curiozitate...

Link către comentariu

@Johnny Bravo incarca la 16A deci 3,6KW Incarcarea dureaza 2 ore. Faceam referire doar la faptul ca am o statie dedicata la doar cateva sute de metrii de casa.

@75NORDa, pentru mersul de oras este mai mult decat am nevoie. Am ajuns sa pornesc motorul termic just for fun. Asta ca sa-l aud cum "zornaie" sa nu cumva  sa uit cum se aude intr-o masina clasica:winter: 

Spre fericirea mea nu am nevoie sa merg pe centura sau prin zone cu trafic extrem. Dar am ajuns de cateva ori la iesirile din Bucuresti gen Baneasa , Kika mers prin oras cu trafic mediu/heavy. Oricum si chiar daca ar fi sa zicem ca pierd toti electronii pe drum pana la destinatie, intra termicul si imi vad linistit de drum. Acesta a fost si motivul pentru care am tinut neaparat sa iau acest GTE. Am pus de  un upgare de la Passat B7 la B8 , mi-am facut damblaua cu motorul  electric dar  o pot folosi si ca orice masina clasica cu care ajung oriunde fara niciun stres.:icon_cool:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Astazi am strabatut orasul in trafic bara la bara . Pe modul electric "consumul" este  constant si  este de 4.6Km/KWh.

IMG_20180216_170613_result.thumb.jpg.6e3657902af288bd3249bdbcc63890ec.jpg

 

Si la masina noua....interfata VCDS noua:P Nu de alta, dar HEX+CANul pe care il am nu vede toate module de pe GTE. Asta nou le-a gasit imediat si asigura un comfort sporit prin wifi.IMG_20180216_185846_result.thumb.jpg.60e68700dd162e5a487c336f238e3072.jpg

 

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Foarte ok consumurile. Ce e fain la hibridul asta - are toate avantajele electricei pursange fara coeficientul "pantaloni maro" - cand ajungi la limita bateriei, pornesti termicul si te scoate din cacao. Big like.

Link către comentariu

Asta este un mod de a privi lucrurile. Pe de alta parte pe langa absolut toate metehnele motorului termic aduci si complexitatea unuia electric. Nu o zic cu rautate sau ciuda, doar ca fapt care trebuie considerat.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Cam asa suna dracrovenia aia de "simulator sunet motor" .Ca sa-l pot inregistra pe audio i-am dat un test din vcds. Suna caraghios pentru ca in test genereaza tot spectrul de frecvente de care este capabil.  Dar in utilizare normala cica se sincronizeaza cu viteza si alti parametrii ai motorului termic, Intra in actiune in modul GTE. Se  aude  in interior cat si in exterior fiind amplasat undeva sub capota  intre stergatoare. Este un actuator electromagnetic. O  aiureala daca ma intrebati pe mine:huh:

 

VID_20180218_152023_mpeg4.3gp

Link către comentariu

La fel de jenant si la masina asta. Useless items cum le zic eu. As fi preferat fara asa ceva in schimbul altor cut costs care chiar au dat in jos B8 comparativ cu B7. Spre exemplu cum se aud geamurile elctrice cand ajung la capatul de sus al cursei:banghead: Se trantesc de zici ca ies prin rama!

Link către comentariu

Se dezactiveaza cred acel sound. Chiar ieri mi-a venit un TT 8s si a vrut sa il pun pe mute ?. By default era 100%...el a vrut pe 0. Pe A9, adaption, si de acolo in canalul din droplist il treci pe ce procent vrei.

Link către comentariu

@pronetStiu ca se dezactiveaza , am vazut.  Doar am mentionat inutilitatea respectivei functii.

In alta ordine de idei, azi am zis sa mai incalzesc si eu uleui in motor sa nu cumva sa rugineasca pistoanele .:icon_cheesygrin: Asa ca am mers pe benzina. Si pentru ca la orice stop si pornire de pe loc masina pleaca doar EV consumul mediu se mentine in limite rezonabile pentru cat  de mare si grea este masina.

IMG_20180218_211542.jpg

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

cand mergi pe benzina (sau benzina+ electric, daca spui ca demarajul in face electricul) si esti in frana de motor, termicul se opreste sau sta la relanti si incarca bateriile (prin miscarea rotilor).

adica ai frana de motor facuta de motor sau de motor+ acel mod de regenerare care infraneaza?

Link către comentariu

In momentul cand pleci de pe loc merge pe EV, la fel si in momentul in care te opersti, sau chiar si in timpul mersului . Ecu face totul asa cum stie el mai bine. Incarcarea bateriilor se face la orice franare cand exista regenerare. Doar in modul GTE intra ambele motoare. In rest merg numai separat.

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

@Akaiu07

Te felicit pentru alegerea facuta mai ales pentru curajul de a incerca ceva nou. Cei ca tine isi aduc si direct si indirect contributia atat de necesara pentru tranzitia de la combustibilii fosili la electroni. ;)

Sa o rulezi sanatos si fara evenimente !

 

Link către comentariu

@kpk1 Multumesc.

 

Am avut un drum mai lung in afara orasului asa ca am mers iar pe termic. La cat de mare este vaca cu baterii, sunt multumit de consumul obtinut. Mers in limitele legale, nu mai mult de 100/h in afara localitatilor a iesit un 8,9/suta ceea nu este foarte rau.

Am inceput exploratul cu hex-net si am mai customizat putin pe la lumini, am aprins outringul la stopuri pe DRL, am pus si ledurile de parking din faruri tot pe DRL si chiar ma bate gandul sa le desfintez complet pe cele din fabrica din bara pentru ca nu-mi prea plac ca forma.

drl-gte.jpg

IMG_20180224_165851.jpg

Link către comentariu

Mda, nu sunt cele mai frumoase, dar sunt specifice modelelor electrice VW. Toate, e-Up!, e-Golf, Golf GTE si Passat GTE, le au si asa se diferentiaza de celelalte modele. Eu zic sa le pastrezi :) 

Link către comentariu

aproape 9l/100km?

extraurban la 1.4? 

ceva nu inteleg... cum este ok acest consum?

Link către comentariu

Leon-ul meu, tot 1.4, ia 7% la mers constant 130 km/h ceea ce e un consum ok. Dar are 1.250 kg.

Passat-ul GTE are, multumita platformei diferite, bateriilor, a motorului electric si a tuturor celorlalte necesare, ~1.750 kg. La greutatea asta, consumul oferit de acest motor, nu neaparat potrivit ca sa miste masa asta, este ok. Masina asta este una preponderent urbana si in oras media de consum, daca este folosita asa cum trebuie(adica cat mai mult posibil electric) este cu mult sub orice alt motor din oferta, cine are nevoie de o masina de drumuri lungi extraurbane alege un diesel si cine vrea putere ia un 2.0 TSI sau 2.0 BiTDI.

Pentru o masina folosita preponderent urban are un consuma extraurban decent. Si, atata timp cat extraurban nu depaseste 10-15% din timpul parcurs in masina, media de consum iese sub cea a unui TDI. Masinile astea electrice sunt fix invers fata de cele termice, in oras consuma mai putin, pentru ca se folosesc de viteze mak mici si franarea regenerativa, si in afara consuma mai mult, pentru ca vitezele sunt mai mari si regenerarea e spre 0.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!