Jump to content

Vipusca Albastra- B8 GTE


Akaiu07

Postare recomandată

pai nu e bidonul ala normal de antigel - acela pare a fi in stanga motorului cum te uiti din fata. asta e probabil ceva de racit electrica.

felicitari ca ai luat plugin hibrid - imi pare mult mai ok si de viitor decat priushii si ceilalti hibrizi "clasici"

Link către comentariu

@Aerofan Franeaza singura si fara sa ma intrebe sau sa afiseze in AID...are personalitate:)

@mad_kat Da, se pare ca este circuitul de racire al bateriilor si acolo poate umbla doar personalul autorizat, de aceea se pune sigiliu.

 

Aseara am efectuat o deplasare de 34km iar la final mai aveam dsiponibili 6km in bord. Avand in vedere ca intoarcerea a fost pe intuneric deci am  folosit farurile  si am  dat drumul si  climei  deja ma gandesc la o posibila autonomie reala spre 40km. O surpriza placuta:rolleyes:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Citeam prin review-uri de electrice - gen bemveul ala uratel cu roti de bicicleta, si mai recent e-Golf - de cat de eficienta este regenerarea pe anumite trasee.

La asta cu motor termic - exista vreun mod in care sa zicem - sa pleci din Bucuresti cu bateria 0%, si pana la Brasov sa zicem sa se umple, doar prin aportul termicului si regenerarii?

Link către comentariu
1 hour ago, mad_kat said:

La asta cu motor termic - exista vreun mod in care sa zicem - sa pleci din Bucuresti cu bateria 0%, si pana la Brasov sa zicem sa se umple, doar prin aportul termicului si regenerarii?

 

On 2/9/2018 at 11:53 AM, Akaiu07 said:

Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG  are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti  deloc pedala de frana.

In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca  doar din regenerare sau  prin combustibil.

:icon_thumleft:

Link către comentariu

deci consumi benzina sa incarci bateria pt ca ulterior sa poti spune ca nu consumi benzina, mergi pe baterie.

eco :D

Link către comentariu

@Muale: ce spui e corect, dar, cred ca ideea din spatele hibrid-ului plug-in e sa o incarci acasa/la munca, etc si nu prin motor termic, altfel nu prea e nicio sfaraiala.

Daca o incarci acasa/la munca, poti circula prin oras doar electric, iar la drum lung rulezi ori combinat, ori benzina, etc.

Sa luam cazul meu: la naveta mea de 30km/zi, la cat consuma TSI-ul meu, ar fi 3L/benzina pe zi. Adica aprox 20ron/zi (benzina de 100)cost naveta la munca. Ar fi o economie de 400ron/luna sa zicem, folosind doar electricul, cu incarcare acasa/la munca. Anualizat rezulta o economie de 1,000Eur, pentru calatoriile neinteresante, la munca :)  Iar, in restul calatoriilor, as comuta strict pe termic, ca sa ma bucur de condus.

Partea proasta e ca termicul se rezuma la 1.4 150cai. No offence pentru colegii cu 1.4TSI, dar greutatea bateriilor cred ca ii taie din "zvac"-ul termicului. Macar daca ar fi pus 2.0TSI-ul de 180, la fel cum a facut BMW pe 3-ar.

@Akaiu07: apropo, ce masa proprie are GTE-ul in CIV ? 1700kg, cumva ?

Link către comentariu

Da are 1700kg.

In oras se poate recupera destula energie in baterii, orice franare/incetinire ajuta la incarcare.

Link către comentariu

@Marius82: daca nu gresesc, 218CP este insumarea puterii oferita de termic + electric...

Daca la termic ar fi oferit un 180CP si vreo 300NM si "on top" sa fie electricul.... era love si pentru mine...

@Akaiu07: daca prin primavara te poarta drumurile "incoa" si vrei sa ma faci o tura cu GTe-ul, da un semn. La schimb, te dau o tura cu "GTi-ul pentru batrani " :tomato:

Link către comentariu

Sorry. Eu credeam ca se refera doar la termic. Si uite asa am mai invatat si eu ceva :P. Multumesc.

Link către comentariu

Da, in modul GTE masina are 218caluti. Am mentionat mai sus in descriere ca daca fac o comparatie obiectiva intre GTE si fostul TDI 170 dus in peste 200 cu stage1, asta pare lesinata peste 140. Chiar si in modul GTE (218cp) pare ca trage greu fata de TDI. Ala pur si simplu mananca asfalt si m-as baga cu el in orice depasire.

Dar cum am dorit neaparat trecerea la acest GTE am stiut ca nu voi mai avea zvacul de pe TDI la viteze mari. Pe de alta parte ,la 0-100 doar in mod electric asta se infige ca nebuna.

La 3min de mers pe jos de mine este un Romstal care are o statie de incarcare de 22KW. Ma imprietenesc cu personalul si m-am asigurat de incarcari la statie dedicata.:rolleyes:

Edit: e a 2a oara cand iti editez posturile privind viteze ilegale. Considera acest mesaj ca fiind avertismentul verbal. 

IMG_20180212_181412.jpg

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Vis a vis de car-net,  adios privacy! Odata activata aceasta optiune practic VW are acces la masina mea si tot ce fac cu ea, unde ma deplasez, unde si cand o incarc, si posibil orice alte informatii de care nu am habar...viteza deplasare, daca ma conectez cu vcds, etc. Faptul ca orice setare pe care o fac din aplicatie trece prin serverele VW confirma cele constatate mai sus. Undeva in bordul masinii exista un SIM care asigura comunicatia.Si ma intreb si eu ca tot omul...dupa ce expira contractul de car-net fara a-l prelungi, oare de unde sunt eu sigur ca VW nu mai trage cu ochiul din cad in cand la masinuta mea?:icon_idea:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Pai nu ai decit sa-i intrebi sau mai simplu sa le ceri oficial sa nu o mai faca. Dupa 25 mai e amenda 4% din cifra de afaceri daca nu respecta o asemenea cerere.

Link către comentariu

scoti sim-ul 

vw ar continua sa plateasca "abonamentul" pe acel sim doar sa vada ce faci si eventual sa anuleze garantia ca ai pus VCDS pirat?

Link către comentariu

@Akaiu07: Pai....asta a cerut "publicul" in mod express. Infortainment, conectivitate totala, etc. Exista consecinte pentru asta. O sa ajungem ca in filmul "I am Robot". End OT.

Link către comentariu

@75NOR Pai una este conectivitate si alta este accesul la informatii cu caracter privat. Deja am inceput dezmembrarea masinii. Am zarit in spatele ecranului LVDS un modul care ar putea fi responsbil cu comunicartia respectiva. Culmea, car-net se plateste, masina asta mai are contract valid pana in martie 2019. Sa zicem ca nu-l prelungesc, dar de unde sunt eu sigur ca vw nu mai da cu geana in continuare la masina ?:sly:

 

In alta ordine de idei, pentru ca ecranul de 8 inchi nu ma multumeste deloc  trebuie sa gasesc o solutie pentru unul mai mare. Cum versiunea cea mai noua de LVDS  OEM are diagonala de 9,2inchi  dar si rezolutia diferita, nu se poate schimba doar acesta. Ar trebui schimbata si unitatea din torpedou deci costurile sunt mult prea mari pentru ce-mi poate oferi. Asa ca am sa fac un soi de bridge, adica voi cupla un carpad de 10,2" cu Android. Pastrez si MIB2 in paralel pentru ca in el am majoritatea informatiilor de la computerul de bord inclusiv hartile pentru ceasuri. Va trebui sa conectez camera rear la carpad, sper ca in MIB2 intra cu videocomplex nu RGB ca la RNS-uri. Am conectat deja un carpad configurat cu canul  pentru B8 si am comenzi volan, configurarile tipice platformei vad ca functioneaza inclusiv selectarea profilurilor de condus.  Ce nu am gasit (si ma asteptam) trecerea din EV in hibrid si modul GTE. Dar cum  exista butoane dedicate in consola nu ma deranjeaza. In plus de asta, pot avea acces la MIB2 oricand prin AID, inclusiv la hartie de navigatie. Simultan Waze pe carpad si hartie OEM pe AID:icon_cheesygrin: 

IMG_20180213_151734.jpg

IMG_20180213_152038.jpg

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Privacy in conditiile in care ai in buzunar un telefon mobil conectat in permanenta la net... iese total din discutie cu sau fara VW urmarind, sau nu, ce se intampla cu masina... Lasand la o parte ca e suficient ca altii sa aiba telefon, chiar daca tu nu.

Eu o sa optez ca dupa terminarea perioadei gratuite, care la mine e de un an nu 2 ca la tine, sa pastrez abonamentul Car Net pentru ca ofera niste facilitati destul de utile - vezi cata baterie mai are masina, poti sa incalzesti/racesti habitaclul de oriunde, pornesti/opresti incarcarea... e ok. Si pot si sa-l folosesc pe post de tracker daca masina e furata de cineva care nu stie ca are asa ceva.

Astept sa vad ce rezolvi cu carpad-ul pentru ca ecranul de 2” al e-Up!-ului e... :( 

Link către comentariu

@Rave Ma refer strict la legatura dintre masina si severele vw care nu poate fi controlata de catre mine ca utilizator. Este o legatura permanenta intre masina si VW fara ca eu sa am vreun telefon interconetat sau orice alt dispozitiv mobil/fix cu conectivitate. Stiu ca ofera ceva functii cool dar in acelasi timp cu pierderea privacy. Chiar este aiurea  ca masina MEA sa poata fi "interogata" de VW oricand  au ei chef.

Treaba cu carpadul este ca si rezolvata. Trebuie doar sa ajunga modelul dedicat de B8, sa fac un cablu prelungitor cu trecere, sa gasec semnalul de la camera si l-am bagat in bord:)

 

Link către comentariu

Am rezolvat si cu camera video, se poate conecta pe carpad. Se pare ca in portbagaj este in continuare calculatorul de IPAS pentru ca am si grila OEM suprapusa peste cea generata de unitate. Nu va fi o problema pentru ca dau disable la cea  de pe carpad. Ca imagine este muuuuuuult peste ce ofera ecranul OEM atat ca luminozitate/calitate cat si ca dimensiunea imaginii:icon_cheesygrin:.

Si pentru ca eram indecis care sistem audio sa pastrez am facut facut si o proba audio/video. Am ramas cu gura cascata ce poate scoate carpadul comparativ cu MIB2. Aceeasi sursa audio suna mult mai bine din carpad!!!!. Deci carpadul a castigat categoric si acesta va ramane in bord pe post de sistem audio/video. Scap si de limitarea aiuritoare  cu video in motion, si stiu eu ce alte imposibilitati de a reda anumite formate audio/video. Androidul rontaie tot ce i se da;)

Deci in final, MIB2 va fi doar pe post de calculator de bord si harti gps pentru AID,  iar carpadul va fi pe post de multimedia audio/video, rear view, si binenteles consola de setari pentru o mare parte dintre functii pe care le controloeaza. Ca pe partea de radio nu va exista aceeasi sensibilitate  ca cea de pe  MIB (tunerul diversity integrat) sunt de acord, dar avand in vedere ca stau online in permaneta si am aplicatie de tuner radio acest aspect nici nu mai conteaza.

 

IMG_20180213_172826.jpg

IMG_20180213_172553.jpg

Link către comentariu

Daca vrei ESP pe buton e cu deranj, cablat fir din ABS.

Ce erori remanente ai prin eliminare display Discovery?

O sa ai istoric daca soliciti ceva la garantie, la revizie revii la initial? Operatiunile online iti vor crea istoric, nu exista cod SVM pentru retrofit navi.

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu

Nu ma deranjeaza ca nu am ESP-ul pe buton. Il las pe ON permanent. Este o masina de oras/concedii.

Am sa verific sa vad ce eori da dupa ce elimin ecranul LVDS.

Fac totul curat, nu ma ating de nicun fir de pe instalatia originala, la revezii pun ecranul la loc si este ca din fabrica. Atata timp cat masina este cu echipamentul OEM perfect functional  la revizie nu vad de ce s-ar lua de mine si ar refuza garantia.

 

La B7 am avut 4ani garantie si in aceasta perioada am fost cu masina la revizii avand numai aparate AM -3 modele diferite si niciodata nu s-au sesizat vis a vis de garantie.

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Ok si eu am umblat cu Race Chip pana la final de garantie , il demontam doar la cele LL de 30000km, online.

Cand nu soliciti nimic nu e problema! Cand soliciti incepe investigarea amanuntita!

Sunt curios daca pierzi ceva din meniul actual ( ceva important). Ai setat afisare navi pe AID si dupa ai scos ecrsnul? La reset din cheie raman active ultimile setari din ecran Discovery? Ai Dynaudio?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!