Jump to content

VW e-Up! - discutii generale


Vizitator.
 Share

Postare recomandată

@RaveIarna,  pe zapada, cand plecai de langa bordura (adica roata din dreapta era scufundata in zapada), pleca usor? Ce ma intereseaza,  daca are diferential blocabil, adica daca o roata se invarte in gol, cealalte se invarte sau sta pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna se comporta ca o masina normala... Daca pleci cu simt de raspundere, masina se comporta ca oricare alta masina cu tractiune fata. Daca esti putin grabit... cauciucurile Eco extrem de inguste scot niste sunete... interesante dar si nedorite la o masina de oras mica si silentioasa :) Asta e valabila si vara! 

Strict tehnic vorbind, nu am nici cea mai mica idee sau banuiala daca are sau nu diferential blocabil, nici diferential nu stiu daca are :)) Pana la urma este cea mai ieftina masina de la Volkswagen, si nu numai, cu cea mai simpla solutie tehnica adoptata pentru cam orice exista pe masina, dar care are motorul termic schimbat cu unul electric, cu o unitate AC electrica si un PTC pentru incalzire, si o baterie in loc de rezervor (si podea) cu cabluri pe unde ar trebui sa fie conducte de combustibil. In rest este 100% varianta ei termica!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaveRegenerarea din schimbator se poate face in mers, fara probleme? Adica, de exemplu, vezi ca vine semaforul pe rosu, in loc sa apesi frana bagi schimbatorul in B! E ok asa? 

 

17 hours ago, Rave said:

nu am nici cea mai mica idee sau banuiala daca are sau nu diferential blocabil, nici diferential nu stiu daca are :))

 

Cu un logan, pe zapada, daca tragi pe marginea soselei, unde zapada e mai mare, risti sa nu mai pleci deoarece cand o roata se invarte in gol, adica patineaza, cealalta ramane nemiscata! De aceea iarna, opresc mai toti departe de bordura, ca sa fie siguri ca pot si pleca! Unele masini, au un sistem  (mecanic sau electronic) care impiedica ca cealalta roata sa stea pe loc ci sa se invarta totusi si atunci iesi din necaz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu ce face diferențialul dar pentru mine, diferențialul este ceva ce exista pe mașini cu tracțiune spate, și chiar și acolo e blocabil doar la un număr foarte mic de mașini, sau ceva ce vine din fabrica pe un număr foarte mic de hot-hatch-uri FWD. Nu știu nicio mașina "normala" care sa vina cu LSD mecanic din fabrica, și doar câteva care au un LSD simulat electronic, ca XDS-ul, și ca ce zici tu acolo este o funcție de care se ocupa controlul tracțiunii. Dar poate ma înșel... 

Și da, se poate trece din D în D1, D2, D3 sau B oricând în timpul mersului. D1, D2 și D3 sunt "secvențiale", se poate trece prin ele mutând schimbătorul stânga - dreapta pe post de "+" și "-" cât timp este în D, iar B-ul este accesibil oricând mutând schimbătorul în jos, ca atunci când treci la o mașină termica în "S". În București, unde este mai mereu aglomerat și nu prea mergi mai mult de 5-10 secunde fără sa vibrezi sau sa reduci viteza dintr-un motiv sau altul (curbă, semafor, intersecție, alte mașini) eu merg mereu în B pentru ca pot conduce 99% din timp cu o singura pedala (frână trebuie apăsată ca să se oprească mașina pe loc). 

Având în vedere ca suntem off topic am mutat discuția asta unde ii era locul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • 3 weeks later...

O întrebare:

Unde si cum a-ti facut casco?

Sau RCA cu decontare directa?

Generalli imi zice ca nu au proceduri pentru electrice si ca nu o pot asigura ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, 

Pot zice ca sunt proprietar de e-up din octombrie 2018 si ca eram multumit 200%, super entuziasmat, pana de curand.

Am ajuns sa fac reviza de 30k- super ieftin, aproximativ 328 lei.

Dar am avut si probleme cu ea:

1. In prima 100 km a inceput sa-mi arunce vaselina de la o roata fata.La reprezentanta au spus ca a fost pusa in exces si ca va fi in regula. Trecem peste;

2. In a doua iarna.. ingheata pompa de la stergatoare si se arde o siguranta- nu face obiectul garantiei( cu toate ca lichidul era in parametri... a inghetat);

3. La 28500 nu mai incarca...Dupa o vizita la reprezentanta, imi spune consilierul ca e un pin in interior( toate prizele au un pin in interior) si ca trebuie comandata priza noua- nu face obiectul garantiei.

Dupa o saptamana de asteptare apare piesa, mai dureaza 3 zile si o ridic de la service.O lucrare estimata la cateva ore dureaza cateva zile, pe motiv ca :"trebuie sa demontam bateriile , credeam ca putem schimba asa, deci nu o putem da astazi".

Incep sa cred ca din miile de masini facute in 2018, am nimerit-o pe aia mai proasta...

Trecand peste astea, masina e fantastica: cutia automata, sistemul de regenerare,stabilitatea, confortul, sistemul audio, banda de led, aplicatia car-net, etc...toate sunt super.Sa nu uitam plecarea de la semafor :))

Sa aveti km cat mai multi fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Si ce s-a schimbat la revizia de 30.000 km? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de praf si polen si s-a facut o inspectie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acest topic se vrea un loc unde oamenii, interesați sa cumpere un e-Up!, sa poată citi detalii despre mașina, fie ea noua sau, pe viitor, second.

Va rog, haideți sa nu aglomeram topicul cu discuții despre Rabla sau livrări de mașini, lucruri care nu vor prezenta deloc interes peste 6 luni pentru oamenii care vor sa afle despre mașina. 

Acestea fiind zise, felicitări pentru achiziții și, după ca va ridicati mașinile, va rog sa deschideți topic-uri de prezentare în aria Mașina Mea și sa scrieți și aici lucruri care pot fi relevante pentru oamenii care vor cauta detalii despre aceasta masina și peste 1 an. 

Va mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Referitor la aplicatiile disponibile pt e-up, am instalat maps+more, functioneaza ok insa e destul de limitat in detalii si nici interfata nu pot spune ca e prea prietenoasa.

Nu reusesc in schimb sa finalizez contractul de inregistrare pt  vw we-connect, imi da eroare la introducerea nr de km din bord. Din ce am citit e posibil sa nu fie activat cartela SIM din masina. Am facut o sesizare pe site, astept raspuns de la ei. Dc aveti ceva recomandari despre ce pot sa mai verific/configurez la we-connect va sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din maps+more singura chestie utila este programarea încărcării / temperaturii de plecare dacă renunti la abonamentul WeConnect(chestie care trebuie făcută cât timp telefonul este conectat la mașină, nu merge online), în rest nu prea o folosesc. 

La activarea WeConnect este important sa introduci km actuali fix cum ii arata în bord și sa nu mergi cu mașina pana nu se activeaza. Una dintre verificările făcute este citirea km de către server, online, asa cum sunt trecuți în bord și dacă sunt diferiți da eroare. Dacă nu merge, un telefon la dealer sau un mail la suport ar trebui sa te ajute mai mult decât o putem face noi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat exact ce arata in bord, masina fiind stationata peste noapte. Cred ca nu e cartela activata. Astept raspunsul celor de la suport. Ms de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa activez car-net, am testat pornirea climei din telefon - interesant :) dar mai sunt ninste setari acolo pe care nu le inteleg exact din modul in care sunt descrise. Limita inferioara de incarcare e setata by defalt la 30% - nu inteleg ce se intampla la 30% , din ce zic ei acolo s-ar intelege ca pana la 30% incarca cu maximul pe care il ofera statia, insa dc incarc acasa la priza normala, aceasta nu poate mai mult de 2kwh real deci ce limiteaza :)) ?  

Curentul de incarcare l am dat la max A. Voi ce aveti selectat acolo?

Modificat de Aerofan
atentie la limbaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca acel 30% se refera la altceva: daca ai 35% nivel in baterie si o conectezi la priza, NU porneste incarcarea.

Incarcarea porneste doar daca nivelul bateriei este sub 35%...Doar daca-i musai, cum ar zice ardeleanul.

Eventual pune o poza din aplicatie, poate ne mai lamurim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VON

Cum ai facut?

Si mie imi spune ca nu coincid km din bord ... desi am scris exact ce scrie la odometru.

?

Modificat de Rave
Quote-ul ala nu era chiar necesar...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm ... am verificat acum dimineata, si aparent masina a venit fara cric si cheie de roti.

Dealerul zice ca asa "e toate" ... 

Si la voi la fel?

Modificat de Rhadoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu mi se pare normal, dar vreau inainte sa vad cum au primit masinile si ceilalti colegi de forum ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai semnalat acesta aspect? pentru ca ulterior "de obicei"nu se ia in considerare.

Da kit de pana ai? Compresor+lichid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu dealerul, si mi-a spus ca pachetul

"Set de pana Tire Mobility,inclusiv

compresor de 12V si lichid de vulcanizare"

Nu include cric si cheie roata.

Nu stiu daca e chiar asa ... de asta vroiam sa vad ceilalti colegi cum au patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*acest --> ca sa nu mai editez postarea...

In acest caz cam asta e...nu este sigurul producator care a decis asa.

Cred ca are treaba si cu WLTP-ul pentru ca mai scade greutatea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat intre timp si la PBN ... si aparent si la ei e la fel .. deci presupun ca toate se livreaza fara cric si cheie roti ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, acel kit se foloseste pe roata cat timp este pe masina si are scopul de a te duce pana la prima vulcanizare / primul service, asa ca nu e necesar sa folosesti cric sau cheie de roti. O sa ma uit si eu la masina, cand ajung pe la ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!