Jump to content

VW e-Up! - discutii generale


Vizitator.
 Share

Postare recomandată

O intrebare pentru colegii care incarca masina acasa: ce trebuie sa fac pentru a porni incarcarea doar inintervalul orar pe care l-am setat in aplicatie deja? Am facut ieri un test si in momentul in care am conectat masina la priza incarcarea a pornit pe loc, iar eu tocmai asta vreau sa evit. Am configurat scheduled charging correct dar degeaba. Aveti idee ce altceva trebuie sa fac?

Multumesc.

 

L.E. am rezolvat problema, pentru a incarca temporizat este nevoie si de selectarea unui "departure time" din care sa alegi programul de incarcare cu schedule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca acesta e cel mai bun loc de a scrie, insa cum nu am de gand sa creez un topic la Masina mea o sa-mi spun aici parerea pentru cei posibil interesati de acest model. Pentru noi este prima masina electrica si suntem efectiv fascinati. Usurinta cu care se conduce, linistea din masina, acceleratia (pana pe la 60Km/h este impresionanta - si asta o spun eu, care m-am plans inca de la inceput de performantele motorului 1.5 Tsi), faptul ca nu are cutie de viteze si nu simti nici un soc in accelerare, autonomia (masina va fi folosita strict in oras, pentru restul am Golf-ul), dimensiunile - totul ni se pare la superlativ. Sincer am pus prelata pe Golf si ne "batem" pe cheia de la e-Up!. Nu pot decat sa-mi inchipui cam cum e o masina electrica din clasa superioara. Oricum, pentru mine personal, nu mai exista cale de intoarcere. Viitoarea masina va fi 100% electrica, am devenit un mare fan :)

 

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca postez unde nu trebuie. Sotia mea e cam dezamagita ca nu mai are la eUp oglinda la parasolar sofer, venind de pe Polo. Aveti idee daca exista ca si accesoriu original sau aftermarket asa ceva?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A încercat cineva până acum să seteze cu VCDS/OBD Eleven sau orice altă interfață de diagnoză, pornirea climatizării accesată din interior în timpul încărcării AC Type 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se seteaza din masina? La e-Golf e o optiune cu climatizarea cand incarci de pe baterie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La eUp și Citigo nu există opțiune în setări, din păcate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mefisto81bogdan

Se poate din aplicatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate din aplicație, corect, dar acolo pornește doar pe AUTO și nu poți seta viteza ventilatorului, e enervant să meargă ventilatorul la turație maximă când stai în mașină, asta era ideea întrebării mele inițiale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 7/17/2020 at 11:49 PM, andrei_2006 said:

A încercat cineva până acum să seteze cu VCDS/OBD Eleven sau orice altă interfață de diagnoză, pornirea climatizării accesată din interior în timpul încărcării AC Type 2?

Nu am vazut vreo optiune in OBDeleven care sa sugereze ca ar face acest lucru.  E posibil sa fie dar sa fie mai ascunsa.

Eu i-am facut cateva ajustari folositoare (Memorie Lane assist, Cornering, Teardrop) pe OBD. 

Si eu o pornesc din aplicatie dar am patit de 2 ori sa imi dea o eroare : Abnormal behavior detected si sa opreasca atat AC cat si incarcarea. Ati mai avut careva eroarea asta?

Modificat de Andrei_Z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornering merge activat pentru mașinile care nu au avut din fabrică?

Când zici memorie lane assist la ce te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu OBD Eleven .. dar parca ma retine ceva sa modific valori pe acolo ... cred ca modificarile software neautorizate le dau tot dreptul sa anuleze garantia ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_2006 Daca opesc lane assist dn buton  el va fi pe oprit si dupa ce reponesc masina. Pe scut tine minte cum l-am lasat. 

Da coneringul mege activat, e o functie limitata din software.

 

@Rhadoo  Da, nu e exclus daca faci modificari care pot afecta anumite componente. Functionaea motorului, incarcarea bateriei..... eu m-am limitat la activat functii suportate de masina. 

Si eu am avut retineri la inceput, dar acest lane assist mi s-a parut foarte post, chiar periculos in oras pentru ca nu odata mi-a smucit volanul. Intra chiar daca tu pui input in volan si iti tine contra. N-am patit asa ceva la nici o masina la care am avut lane assist.

Daca pe mine m-a surprins si chiar m-a speriat imi dau seama ce poate face in mainile sotiei care e incepatoare.

Eu le-am cerut celor de la Skoda sa il faca adaptiv sau sa il faca sa memoreze ultima setare si mi-au zis ca nu se poate.  Asa ca mi-am luat un OBDeleven. 

   

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca daca se intampla ceva cu masina care trebuie rezolvat pe garantie, si ei pot vedea ca au fost modificate unele valori (sigur au history pe tot :) )  (care nu au nici o legatura cu ce s-a stricat), ei pot invoca faptul ca softul a suportat modificari neautorizate, si anuleaza garantia imediat.

Intradevar, LaneAssist mi-a tras si mie volanul de cateva ori ... e destul de agresiv ..

Sunt multe chestii utile care se pot activa cu OBDEleven .. care tin de confort, dar cand ma mananca degetele ... ma intorc la prima propozitie .. ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu sigurnata daca vor sa caute pot sa vada ce modifcari ai facut. Si daca cumva pica un modul la care ai facut modificari cu siguranta vor incerca sa o puna in spinarea ta. 

Dar cred ca ar fi exagerat sa refuze garantie pentru ceva ce nu are legatura cu modificarile.

Mie mi-a zis cineva din service ca nu e o problema, nu cauta nimeni astea, dar cand se face un update de soft toate se reseteaza. Si pana la urma daca cauta... sa fie sanatosi. 

Mai bine sunt eu si sotia safe decat sa stau sa ma gandesc la garantie. In drumurile zilnice am 2 locuri problematice, umbra unui pod si un  marcaj vechi. In ambele cazuri vrea sa ma impinga pe banda cealalta. 

Pana la urma e o masina de 10K nu e nici E-tron nici Taycan. 

 

Modificat de Joker18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, ce autonomie va arata bordul zilele astea pt bateria de 32kw? eu am încărcat o azi la 100%, 15 grade ziua, a terminat de încărcat acum la 3 grade și îmi arată 202km autonomie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stiti ceva de vreo solutie de incalzire extra care sa nu consume din bateria masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iti pui soba in masina :))? Cum te gandesti tu ca ia putea sa incalzesti ceva fara sa consumi altceva ? La ICE caldura vina "gratis" datorita eficientei foarte scazute a motoarelor cu ardere interna, la electrice vine prin consum aditional de energie din baterie tocmai pentru ca sunt atat de eficiente. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiu ca leaf de ex are o pompa de caldura separata. Sau webasto..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de caldura tot curent consuma, dar este mai eficienta dpdv termic. In functie de specificatiile pompei de caldura, aceasta poate sa fie mai eficienta decat incalzirea standard de doua, trei, patru sau chiar cinci ori, depinzand si de alti factori cum ar fi temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, cum ar zice americanii: "there's not free lunch here". Singurul mod in care ai putea sa nu consumi energie din baterie, e sa iti pui soba (aka webasto) de care spuneam mai sus, dar mi se pare ca asta este fix in antiteza cu idea de electric si energie verde. Nu mai vorbim de dificultatea tehnica de a monta asa ceva pe o masina electrica. Iar pompa de cladura este acelasi lucru cu AC-ul de acasa care permite atat racirea cat si inclazirea spatiului interior. E nevoie de mai putina energie electrica in acest caz pentru ca pompa de cladura (dupa cum ii zice si numele) transfera caldura dintr-ul loc in altul si in cazul asta eficienta sistemului depaseste cu mult valorea de 100% a incalzirii de tip rezistiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cine poate sa relateze vreo experienta cu eUp, Bucuresti-mare/munte. 

Ma gandesc si eu la o masina electrica si pendulez intre Dacia Spring si eUP. 

Momentan balanta e cam la egal, exceptand diferenta de pret de vreo 5k care nu cantareste mult in decizie si in speranta in care eUp iese la 14k cu toate optiunile pe care Dacia nu le are.

As prefera sa stiu ca fac un drum de 250km (Bucuresti-Craiova sau Bucuresti-Eforie) asa babeste cu 80-90, decat sa fac un stop pe la Pitesti/Fetesti pt incarcat.

Asta vara ca iarna, stopul e inevitabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@derMeister

Nu, nu cred ca poti sa faci 250 Km pe autostrada cu niciuna din ele. Cu atat mai putin cu Spring-ul care, avand un motor mai mic, o sa consume mai mult ca sa sustina aceeasi viteza pe care o poate sustine e-Up!-ul. Pe DN-uri doar sa fie posibil desi chiar si acolo trebuie sa mergi foarte cuminte.

 

ev-database.org da un range de 185Km pe autostrada pt e-Up!(click!) si 150Km pt Spring(click!) si sunt destul de aproape de realitate, mai mult decat ce declara materialele de prezentare ale producatorilor, asa ca nu as lua niciuna dintre ele pentru drumuri lungi, cu atat mai putin Spring care are si un motor mai slab si o baterie mai mica si putere de incarcare mai mica...

 

Am detaliat un drum Bucuresti - Mamaia aici(click!) care, desi facut cu un e-Golf, este destul de similar avand in vedere ca e-Up!-ul si e-Golf au cam acelasi range.

 

LE: A, si astea vara! Pentru ca iarna implica 2 opriri fara discutii.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!