Jump to content

VW e-Up! - discutii generale


Vizitator.
 Share

Postare recomandată

   Eu cred ca asa cum o Fabie cu motor de 1,2 HTP avea alte arcuri la suspensie fata de o Fabie cu motor 1,9 SDI de ex., probabil sunt alte arcuri daca comanzi masina cu baterie de 18 sau 36 Kw. (poate si alte frane,). Plus modificari de soft, nu va recunoaste noua baterie, etc.  Nu va fi simplu si nici ieftin sa mai faci modificari ulterioare.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde gasesc siguranta responsabila cu alimentarea la mufa USB ?

nu mai incarca telefonul si n cartea tehnica spune doar cum sa identifici siguranta arsa, nu are tabel cu pozitionarea 

in masina a acesteora.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mutam!

am gasit si io asta: 

dar e mai ok al tau :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ca sa nu fiu offtopic pe subiectul ID.3, continui aici

@CristiALF: Pai si pe 0-5 probabil ca e nivel de Supercar, dar ce relevanta are ??

@Rave: Ohooo si ce relevanta are

Zic doar atat... in Bucuresti, prin semi-aglomeratie, un 530 nu numai ca nu m-a depasit, dar nici macar nici nu m-a prins din urma cand eram cu e-Up!-ul, care are totusi doar 80cp...

Faptul ca ajungi aproape instant la 50 km/h este ideal in oras unde nici nu ai voie mai mult, legal vorbind, si nici nu ai unde sa prinzi mai mult daca e cat de cat aglomerat.

La mers normal, de fiecare data cand prinzi o portita trebuie doar sa apesi pe acceleratie si esti deja acolo, fata de a astepta sa schimbe cutia, motorul sa se tureze, sa intre turbina in boost cum trebuie etc la mai toate masinile termice.

Daca e drumul liber da, e aproape irelevant faptul ca 2 secunde esti in fata ca apoi sa te depaseasca celalalt.

 

La 1:04 sunt date valorile de acceleratie obtinute de respectivul

0-50: 3.7 sec

0-100: 11.35 sec

50-120: 13.09 sec

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Vi s-a mai intamplat sa vreti sa conectati masina la o statie de incarcat, sa se aprinda becul galben la conector langa mufa masinii si sa nu mai puteti deconecta cablul ? E de vina statia sau masina?

Mersi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apasa pe unlock/lock ( descuiere/incuiere usi ) pe telecomanda si cred ca se va debloca.

statia nu are nici o legatura cu masina ta, alta decat cablul de alimentare.

apropo: eu am rezolvat problema pocnetului de la frane fata la marsharier si in drive

am montat placute FERODO (FDB1978) ...cu monstruoasa suma de 125 lei :) 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/3/2019 at 11:07 AM, cascadoru said:

apropo: eu am rezolvat problema pocnetului de la frane fata la marsharier si in drive

am montat placute FERODO (FDB1978) ...cu monstruoasa suma de 125 lei :) 

Salut! Pretul de mai sus este de la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:

nuuuuu... reprezentanta nu a facut nimic in acest sens... doar a improscat cu o vaselina alba pesste tot de am cheltuit 2 tuburi de spray sa spal.

pretul este de pe site online de piese, maopera a fost free - le am schimbat eu.

eu am curatat si culisele de vaselina lor si le am uns cu vaselina Plastic Tube de la ATE .... super mulltumit !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Sunt posesorul unei bijuterii E-UP an 2018 și am nevoie de ajutor! 
Locuim la casa și nu avem curent trifazic....vreau sa achiziționez o stație de încărcare , ma ajutați cu un sfat? 
Multumesc 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt statii de incarcare monofazate pana si pe Emag, nu sunt greu de gasit, dar... de ce?

Adica e-Up!-ul poate incarca cu maxim 3,6 kW pe Type 2 si vreo 2,4kW pe chargerul clasic cu care a venit masina.

Merita sa dai ~500 de euro pentru asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns Rave. Ma gândeam ca stația ma ajuta sa incarc mașina in 5 h fata de încărcarea normala de 8 h. Parca asta e și gura diferența, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iei in calcul comoditatea de a avea statia montata si ca nu mai stai sa intinzi cablul de fiecare data... cam asta e singura diferenta, da :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum trebuie sa dormi cam 8 ore, asa ca nu te deranjeaza daca sta in priza in timpul asta. Eu zic sa-ti pui trifazat daca poti, dar nu din motive ca trebuie sa-ti incarci masina mai repede. La monofazat daca depasesti 7KW consumul total sare siguranta de la contor. Daca ai o masina de spalat de 2 KW, un Aer Conditionat de 2 KW, o masina la incarcat de 2 KW, vreun TV, niste becuri si pornesti un prajitor de paine, sare siguranta. La trifazat poti consuma 3 x 7KW. Daca te-a prins pasiunea cu masinile electrice, in viitor vei avea poate una cu baterii de 3-4 ori mai mari si alea nu se mai incarca in 8h la 2,4 KW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi Mulțumesc de sfat! 
Pentru cauciucuri de iarna la dimensiunea de 165 65 R15 trebuie ceva special sau pot pune orice brand? 

Modificat de Rave
Quote-ul inutil se sanctioneaza. Considera asta un avertisment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.11.2019 at 19:59, Rave a scris:

Daca nu iei in calcul comoditatea de a avea statia montata si ca nu mai stai sa intinzi cablul de fiecare data... cam asta e singura diferenta, da :)

Referitor la cauciucuri de iarna ce îmi poți spune? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal am pus TS860 si cum nu stiu sa existe cauciucuri de iarna speciale pentru masinile electrice, si cum conceptul de cauciuc cu rezistenta scazuta la inaintare (care sunt recomandate masinilor electrice pentru un consum mai mic) se cam bate cap in cap cu conceptul de cauciuc de iarna cred ca poti sa intrebi aici:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere al legislatiei, autoturismele cu motor electric sunt incadrate in aceeasi categorie cu celelalte autoturisme la capitolul dotare cu anvelope.

Din punct de vedere al cauciucurilor cu rezistenta scazuta la inaintare se poate discuta pe topic-ul indicat in postul anterior. NU exista cauciucuri produse DOAR pentru autoturismele cu motor electric, iar ceilalti detinatori de autovehicule sunt la fel de interesati de reducerea consumului, nu-i asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Seara buna! Am o problema la E-up ...după ce pornesc mașina rămâne butonul cu “ ștecherului “ aprins! Știe cineva de ce? 
In mod normal se aprinde doar când o încarci! 
 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Nu se poate face upgrade la noua baterie  ptr "the old eUp".

Dear Mr Turcu,

Thank you very much for your message.

First of all, we apologise for the belated reply, which was caused by our research activities as well as the holiday season.

Unfortunately, we have to inform you that an upgrade of the battery is not possible. We are sorry that we cannot reply as you may have expected.

Nevertheless, we wish you always good motoring with your Volkswagen up!

Yours faithfully,
Volkswagen Customer Care

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am vazut ca are in compartimentul motor un vas de racire, cu antigel, pare. Pt ce e? Are racire la motor? Daca da are si radiator?

Covorasele le-ai cumparat de la reprezentanta? Mai stii cu cat? Sunt identice cu cele de vw up?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dorel232004 Nu stiu, tehnic vorbind, pentru ce este vasul acela de expansiune. Mai mult de cum functioneaza, in termeni mari, motorul electric nu am analizat masina tehnic dar o sa ma uit. :)

Daca-mi aduc bine aminte covorasele au venit odata cu masina. Ca forma cred ca sunt la fel cu cele de Up! desi au cod diferit pentru modelul acesta.

In loc de quote-uri goale si inutile, lucru pedepsit de regulament, e suficient sa pui un @ si apoi sa scrii numele user-ului si forumul il va completa pe masura ce tastezi si acela va primi o notificare, cum am facut eu mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul se foloseste la racirea bateriilor si a motorului?

si daca raceste ceva, normal ar fi sa fie si un radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si electronica, invertor...sau ce o mai fi trebuie racita.

Scuze....offtopic

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul și în special invertorul are nevoie de răcire. Totuși căldură generată de aceste sisteme este mica, având în vedere eficienta de peste 95% a powertrain-ului. Din motivul acesta nu cred că nevoie de un radiator de mari dimensiuni ca la o mașină convențională unde peste 50% din energie se risipește.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!