Jump to content

Probleme specifice Kodiaq


stryder
 Share

Postare recomandată

Am eu volan sport. Nu prezinta semne de uzura dupa 9000 km si aproape 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat si nu se accepta diferenta pt. alt volan din motive de decont la furnizor pt. piese schimbate pe garantie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca vom schimba cat avem garantie; apoi, ne descurcam care cum putem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                                                        Salut.

          Cineva are probleme cu descarcarea bateriei..."battery drain"?

Eu personal pornesc foarte greu daca masina sta mai mult de o zi, chiar daca inainte am facut drumuri lungi .Am citit pe diferite forumuri VAG  de CAN GATEWAY,care functionand eronat, impiedica masinii sa stea in stand by( Sleeping),deci nu scoate de sub tensiune consumatorii asa curatand total bateria.

Eu am notat ca in  masina oprita daca lasi ceva in aprinzator de tigari continua sa functioneze fara intrarupere si cu masina inchisa ....ceea ce este anormal!

Nu am montata nimic pe masina decat antifurt ce consuma maxim 1 mAmpere! (Kodiaq 2 tdi/150/dsg/style

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara consumul in standby, sa vedem daca ai consumator sau e o problema cu bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asa este la toate Skodele si Seaturile. Doar de la Vw in sus scoaterea cheii dezactiveaza orice alt consumator. Testat pe Octavia, Fabia, Ibiza, Golf, Passat si A4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e regula generala. La leon 2008 se taie alimentarea prizei bricheta cand scoti contactul. La caddy 2007 ramane activa tot timpul.

E vorba de obisnuinta. Daca stii ca nu iti taie alimentarea cand te-ai oprit peste noapte scoti consumatorii. 

Oricum imagineaza-ti ca vrei sa incarci telefonul si trebuie sa stai cu contactul pus ca sa ai alimentare. E strict de preferinte si de obisnuinta.

Daca nu lasi nimic in priza ai aceeasi problema cu battery drain?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, normal că nu las nimic..... o descarcă chiar după drumuri lungi(200km), dacă după aceea mașina stă o zi în parcare. Reușesc să o pornesc, dar se chinuie. Ceea ce mi se pare aiurea, că după ce se chinuie să pornească și nu dezactivez start-stopul, e în stare să mi-l oprească motorul după 50 de metri parcurși, la prima intersecție!!! În service totul ok... zic ei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca ai un consumator care isi face de cap.

Legat de start stop sunt niste parametri care trebuie indepliniti ca sa se activeze. In primul rand temperatura.

Schimba service sau cauta parametrii de functionare la start stop si explicale ca nu sunt indepliniti ceea ce rezulta intr-o functionare defectuoasa a acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost semnalate astfel de cazuri. Parca in Slovenia citisem. In sensul ca a lasat masina in aeroport si la intoarcere dupa 2-3 zile nu a pornit. A chemat platforma si a dus-o in service unde a pornit din prima fara sa-i faca nimic. Sau dimineata cand sa plece la serviciu nu a pornit dar in dimineata urmatoare a pornit din prima fara probleme. Nu stiu daca a identificat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa nici 5 zile, deja am pierdut aparatoarea de usa/cant de pe stanga, iar pe dreapta mecanismul care actioneaza aceasta protectie mi s-a blocat. Am fost nevoit sa demontez protectia, astfel eram in imposibilitatea de a inchide usa :(

Careva dintre voi a avut aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum nu am avut probleme cu chestiile alea dar daca voi avea renunt la ele fara regrete. Au trecut doar 3 saptamani totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am observat ca toate cele patru faruri mi se aburesc. M-am dus la reprezentanta sa sesizez problema, iar raspunsul lor este (vezi mai jos):

Vi se pare normal asa ceva? In timp aburii din interiror imi vor ingalbeni sticla/plasticul :banghead:

Faruri.jpg

LE: conform carte se vor dezaburi dupa scurt timp. Din pacate imi stau asa aburite de cand am masina :blush:

Modificat de Manoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l'am observat si la Ateca si aceeasi observație este in manual, dar la mine era ceva temporar. Pare a fi ceva normal ptr farurile full LED. 

Masina e tinuta afara tot timpul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Manoka said:

Am observat ca toate cele patru faruri mi se aburesc. 

LE: conform carte se vor dezaburi dupa scurt timp. Din pacate imi stau asa aburite de cand am masina :blush:

Adica si farurile si proiectoarele de ceata ? 

Nu au cum sa se dezabureasca singure, pentru ca nu ai becuri clasice care sa genereze caldura in interiorul farului.

Daca ai luat-o asa, incearca urmatorul test: bag-o intr-un garaj incalzit si scoate capacele de pe spatele farului. Las-o sa stea asa minim cateva ore ca sa se egalizeze temperatura si umiditatea ambientala cu cea din far. Pune capacelele la loc si circula cu ea. Ar trebui sa elimini problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei0241 cand afara, cand in garaj.

@75NOR azi am fost din nou la reprezentanta, si la fel mi-a sugerat (sa demontez capacele si sa las o vreme asa). 

Probabil cum masina a fost fabricata/livrata iarna, sa fi prins mai multa umezeala, si sa se fi "blocat" in faruri. teoretic ar trebui sa fi etans totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este etans farul, de asta nu scapi de umiditatea din far.

Cauta un garaj/parcare subterana cu minim 5 grade ambiental si fa testul asta pentru un 4-6 ore, sau mai mult daca iti permite timpul. Ca si pont, incalzeste masina la temperatura de regim inainte de a face miscarea cu scosul capacelor, astfel, caldura reziduala degajata de motor, va grabi uscarea/dezaburirea farurilor, dar lasa masina cu capota inchisa prima ora. Dupa, poti lasa capota deschisa - daca e vorba de garaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mai vorbiți de chestii etanșe la Kodiaq poate știți si pe unde a intrat chestia asta dincolo de geam ?

20180723_132036.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yanq: ti se trage de la iesirile in offroad, cu geamul soferului deschis, la torsionarile caroseriei s-a departat plasticul de corpul ceasurilor si a intrat pe acolo....:P:D;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, 75NOR said:

Este etans farul, de asta nu scapi de umiditatea din far ...  cu scosul capacelor, astfel, caldura reziduala degajata de motor, va grabi uscarea/dezaburirea farurilor,  ...

Se pare ca si etans ramane de acum incolo. Este capsat totul, nu exista nici un capac ca la farurile cu bec/xenon. 

 

LED.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci roaga'i pe cei de la reprezentanta sa faca ce'tj sugerasera ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, 75NOR said:

@yanq: ti se trage de la iesirile in offroad, cu geamul soferului deschis, la torsionarile caroseriei s-a departat plasticul de corpul ceasurilor si a intrat pe acolo....:P:D;)

Nu merg cu geamul deschis niciodata. Ma gandesc ca a ajuns acolo purtata de aer cand era "larvă" minusculă. 

Torsionari de genul acela sau mai degraba contractii ale plasticului pot exista de la diferente de temperatura dar nu intratat incat sa faca spatii de 1 cm cat are insecta.

Poate o fi fost acolo inca de la montaj si a eclozat ulterior de la caldura ? ca din cauza offroad-lui in niciun caz...o spune chiar producatorul.

 

 

20190110_155957.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, e creat pentru cele mai dure conditii :cheers:         

Sper ca erai la fel de sarcastic, precum am fost si eu...  ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         In italia se plang de bateriile marca MOLL montate pe kodiaq ca nu porneste masina de la o zi la alta....incarcator....dupa doua trei zile iar nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.10.2018 at 10:03, stryder a scris:

Mai jos starea volanului la 6 luni dupa inlocuire. A inceput iar sa se exfolieze. :( 

Ori sunt eu mega ghinionist ori calitatea materialelor e foarte proasta.

Voi apela din nou la garantie, de data asta voi cere upgrade la varianta sport deoarece pielea pare de mai buna calitate.

 

Stai linistit ca "asa face toate" de la Skoda deoarece materialul ala, "pielea", e de proasta calitate. Si la mine (Fabia III), si la verisor (Superb), si la prietenii cu Octravia, e la fel. La VW nu am vazut asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!