Jump to content

Retrofituri, modificari si accesorii (Tiguan AD1)


RoC

Recommended Posts

La pct. 1 nu stiu ce sa iti zic ca la mine nu face zgomot. Ai putea sa vezi unde atinge sa pui ceva burete adeziv subtire in locul unde crezi ca troncane.

2. Stergatoarele fata inca sunt ok (18k km) insa cel de pe spate de mult e praf. Face un zgomot la prima cursa si lasa urme pronuntate. O sa il schimb cu unul bosch.

Iti recomand sa pui bosch. Si pe Golf tot din astea am pus si erau mai ok decat restul.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    13

  • ct_act

    12

  • Gusti

    9

  • eutavi

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cine observa un mic upgrade in video-ul de mai jos? Nu merita ca pret dar cand te sacaie piticii    

Posted Images

Volan fibra de carbon + piele perforata (cusaturi rosii)

 

cdf64a12-4cbb-4aca-a7b5-2514aa2063f6-_1_.thumb.jpeg.b932030782b8ea6f244be9935324630c.jpeg

 

Edited by Gusti
Link to post
Share on other sites
On 2/9/2021 at 7:25 PM, Gusti said:

Volan fibra de carbon + piele perforata (cusaturi rosii)

Acum sus cu ea pe dyno, sa vedem câștigul de putere la roată! :))

Pare putin cam evazată zona centrală, dar arată bine. Nice!

Alunecă in mână în zona de carbon?

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

In realitate e mult mai ok, fata de poza

20210209_105350.jpg

Link to post
Share on other sites

@ct_act hahaha .. amuzant. Exact pentru castigul la roata l-am pus pt ca totul se reduce la 🐴

Este mai confortabil decat volanul OEM de R-line/Gti

Edited by Gusti
Link to post
Share on other sites
On 2/10/2021 at 8:09 PM, F l o r i n said:

In realitate e mult mai ok, fata de poza

Da, e mai bună poza ta, se vede mai bine. :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
andrioaei

Salutare,

 

A facut vreo cineva retrofit cu pachetul "easy open / easy close" la Tiguan? Este dificil?

Eu am cerut o oferta la reprezentanta de cateva luni, dar nu se sinchisesc sa-mi ofere un pret, oricat de mare(din ce am auzit) ar fi el.

Pentru hayon am gasit ceva pe kufatec dar pt portiere si buton de start/stop motor nimic.

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

se face, este dificil si costisitor. Necesita destule componente - manere, cablaje, bcm, etc - nu stiu, in mare probabil in jurul la 1500 euro.... componente originale, BCM nou, proceduri online si offline

Link to post
Share on other sites
andrioaei

Multumesc Florin! 1500€ as investi. Cunosti pe cineva in Iasi care sa ma ajute?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • sabinx
      By sabinx
      Salutare tuturor. 
       
      Astazi am finalizat un retrofit inceput acum cateva saptamani impreuna cu @b94uri si anume volan 2021 montat pe tiguan 2020 R line.
       
      Dupa ce am citit si recitit bloguri intregi m-am gandit ca solutia este relativ simpla - update gateway la verisunea AG, apoi parametrizare si codare. FALS!
       
      Toata operatiunea pana in acest punct a fost facuta cu ODIS 9.2.2 / dupa comparari de loguri, telefoane in strainatate...etc update la ODIS 12.2 am codat volanul. Stergem erori si la final ne alegem cu ACC nefunctional.
       
      Am luat-o pe firul logic si m-am gandit ca ACC trebuie dus la ultima versiune 2021 / am luat-o de la capat update, parametrizare si codare = same shit (ACC nefunctional)
       
      Iar m-am apucat de citit, conversatii in strainatate, sfatul "batranilor" impreuna cu @B98XAL. Ajung la concluzia ca problema este legata de cablaj. Ne apucam si comparam cablajul 2020 cu cel 2021 (cablajul de airbag) unde gasim problema. Producatorul (cel mai probabil a schimbat spira) si totodata locul pinului de ACC. Pe pinul respectiv avem 10V constant. In momentul in care dam o comanda, coboara in 0V. Pinul neaflandu-se unde trebuia normal a aparut eroarea pe motor, apoi pe ACC. Am repinuit si voila (treaba rezolvata intr-un final cu succes).
       
      In poze se gaseste toata operatiunea. Primele 3 poze sunt de pe modelul 2021/ urmatoarele 2 de pe 2020.
       
      Multumiri colegului @F l o r i n (eu unul nu am reusit sa indepartez airbagul model 2020).
       
      @b94uri sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de masina.
       
       



      236c62be-daea-480e-9c34-e0848a82b946.jfif 18696e9f-058e-4a3b-886f-0f5f2a483f8d.jfif
    • cxr2test
      By cxr2test
      Salut,
      La Fabia 3 daca se face upgrade la navigatie OEM, stie cineva ce piese trebuie?
      1 x display+control unit
      1 x acel dvd?
      1 x microfon pt BT
      1 x modul bt sub bord/scaun?
      Daca e gresita rubrica rog un moderator sa mute in topic-ul adecvat, cel de probleme tehnice (aici nu e cazul) e inchis.
      Multumesc.
    • ct_act
      By ct_act
      Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :)))
      In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii:
      -          ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP)
      -          Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc
      -          Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon.
      -          Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca)
      -          Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi)
      -          Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat)
      -          Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca  catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata)
      -          Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11
      -          Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC
       
      Dezavantaje:
      -          Pretul
      -          Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva)
      -          Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata
       
      Altele:
      -          Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere)
      -          O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord
      -          Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca”
      -          Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim.
      -          Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg
      -          Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule
      -          bara Rline este pre-decupata
       
      Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete).
      Gasiti si poze de ansamblu aici.
      Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.
       












  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept