Jump to content

Retrofituri, modificari si accesorii (Tiguan AD1)


RoC

Recommended Posts

Am ajuns la 22.000 km. Pana acum a fost necesara completarea nivelului de ulei motor cu 600 ml si a antigelului cu 500 ml. de asemenea, am pus vreo 20 l de ad blue. Am mai montat huse piele ecologica+stofa RS Design de la Albert Premium, bare transversale Thule "Wingbar Edge" si cutie portbagaj Thule "Motion XL", pt vacante cu copiii. Am lasat jantele originale cu anvelopele de iarna iar pentru cele de vara am optat pt Keskin "KT 16 Palladium Painted" R18 cu ET30.

IMG_1805.JPG

IMG_1812.JPG

IMG_1828.JPG

IMG_1708.JPG

IMG_1844.JPG

Roti.jpg

FullSizeRender.jpg

IMG_3540.jpg

IMG_3542.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    13

  • ct_act

    12

  • Gusti

    11

  • eutavi

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cine observa un mic upgrade in video-ul de mai jos? Nu merita ca pret dar cand te sacaie piticii    

Volan R generația 2021 cu taste Touch 

Posted Images

Vw Tiguan 2016, comfortline, DSG, 4motion, accesorizat astfel: Jante Keskin KT16 Palladium Painted R18 ET30(pe roti vara), bare longitudinale Thule Wingbar Edge, Cutie bagaj Thule Motion XL, huse scaune piele ecologica/stofa RS Design Albert Premium, Folie omologata 60% geamuri spate si luneta.

FullSizeRender.jpg

IMG_1708.JPG

IMG_1844.JPG

IMG_1805.JPG

IMG_1812.JPG

IMG_1828.JPG

Roti.jpg

IMG_3542.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ma uit la cotiera aia crem si ma gandesc ce grija trebuie sa ai sa nu o faci gri inchis in primii 2 ani.

Frumoasa masina.

Link to post
Share on other sites

ROC,

 

pt geamuri, tu le aveai deja mai inchise la culoare din fabrica si ai pus folie peste?

 

eu am pe tiguan o protectie solara gen 30% zic ei, dar mi se pare insuficienta pt  soarele care e vara in buc si vreau sa imi pun po folie suplimentara pe geam

Link to post
Share on other sites

Am pus folie Lumar 60 % peste geamurile care erau deja cu 30% protectie solara. Nu recomand mai mult,  pentru a nu afectata vizibilitatea spre exterior, noaptea.

Pentru cei care vor sa transporte usor si frecvent carucioare, biciclete copii, etc., pe distante scurte, cum ar fi spre parc, gradinita sau mama soacra, un accesoriu foarte practic este acest portbagaj cos din aluminiu. Se instaleaza simplu, in 3 minute, are 8 kg si arata bine:

IMG_3575 (2).JPG

Edited by RoC
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salut, a montat cineva (ulterior livrarii) pana acum carlig la tiguan ? Daca da, ce variante sunt fara sa se piarda garantia si la ce preturi. De la o reprezentanta am primit pretul de peste 10.000 lei la alta de aprox 6000 lei pt acelasi kit :scratch:. M-ar interesa in principiu kitul original sau variante compatibile dar in orice caz sa poata fi ascuns/demontat usor. Nu credeam ca o sa-mi trebuiasca dar uite ca am realizat ca este util...in special pt suportul de biciclete. Este mult mai facil decat sa te catari sa pui bicicletele pe suportii de pe  barele transversale, de asemenea cum e cazul meu poti intra direct in garaj si sa le lasi montate.

Edited by Mirceake
Link to post
Share on other sites

De banii aia inchiriezi biciclete 10 ani :biggrin:

Vorbeam cu baietii chiar Duminica trecuta la intalnire de faza cu carligul la masini si cat de scump este ca si optiune din fabrica o bucata de fier.. 

Edited by CristiALF
Link to post
Share on other sites

Sunt perfect de acord cu tine, exact asa gandeam si eu si am cerut lamuriri cum este posibil sa coste atat... Fix din motivul asta nu am bifat in configuratie, o bucata de metal pe care o folosesc nu stiu cand.... Apoi am vazut ca poate ar fi util din motivele enumerate mai sus. Mi s-a spus ca pretul este dat de mai multe aspecte, partea electrica, 13 pini, 7 pini, buton in portbagaj, etc. Oricum diferenta intre reprezentante vw pt acelasi produs m-a lasat masca, presupun ca unii din ei nu au ofertat corect sau plesnesc cat pot clientii...Am deja o experienta proasta cu reprezentanta celebra din Bucuresti  (fix cea de la care am si primit pretul de peste 10.000 lei) dar asta este alta poveste...

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

acum, daca zici ca este cel cu buton in portbagaj - deci cel care se pliaza sub bara, cu eliberare electrica, etc... e normal sa coste mult, implica multe repere, manopera, etc.

Vezi totusi daca iti cumperi un Westfalia, etc.... si sa mergi sa il montezi la ei - ca sa nu ai surprize cu garantia. Nu vor ei, incerci in alta parte - dealer/reprezentanta

Eu am din cel cu eliberare electrica, buton in portbagaj, etc - si pentru carlig am luat un suport de la Thule - combinatia este ok, se basculeaza daca vreau sa deschid portbagajul, etc.

Edited by F l o r i n
Link to post
Share on other sites

Pliat nepliat tot o bucata de fier scumpa in draci este.

Incearca sa obtii un pret si de la Brady, s-ar putea sa fie o idee mai putin.

Edited by CristiALF
Link to post
Share on other sites

Combinatia cu suportul Thule ma interesa si pe mine, eventual pt 4 biciclete, totusi tot ansamblul este foarte scump. Multumesc Cristi, am sa cer o oferta si la Brady.

Edited by Mirceake
Link to post
Share on other sites
F l o r i n
32 minutes ago, CristiALF said:

Pliat nepliat tot o bucata de fier scumpa in draci este.

pai, nu-i tot aia la pret.... cel simplu, e o bucata de fier cu cablajul aferent. Cel cu eliberare electrica, implica mai multe componente, etc - de aici pretul.

Pana la urma, toata masina e o bucata de fier scump.....:)

Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta am primit masina de la dealer, cel din Bucuresti Nord. Masina a venit fara covorase si am primit informatia de la dealer ca asa vin toate, deci am cumparat un set de covorase de cauciuc fiindca de plus nu erau pe stoc. Acasa am verificat oferta si scria ca vine cu covorase... profesionalism romanesc. Am trimis oferta inapoi la dealer si au spus ca era o promotie etc. pana la urma mi-au trimis si un set de covorase de plus gratuit, de parca pot sa pun doua seturi in masina.

Vreau sa montez carlig, nu am chef sa dau 7000 lei pe cel original fiindca consider pretul asta jaf la drumul mare, in consecinta am gasit o firma care monteaza aftermarket cu 600 lei carligul plus intsalatia cam 300 lei si montaj totul duce cam 1100 lei. Am inteles ca instalatia nu este conector in conector si conectori care se pun pe fir, aveti experienta cu astfel de conectori? sunt OK?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Solutia aleasa de mine pt port biciclete: carlig original cu actionare electrica din portbagaj, suport3 biciclete Rapidebike 3s - Norauto. Usor de montat, usor de fixat bicicleta, acces portbagaj chiar si cu biciclete suspendate, suport asigurat cu incuietoare pe carlig. 

IMG_4318.PNG

IMG_4319.PNG

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
nicodimlaur

Salut, ma interesa daca a montat cineva tipsuri cromate pe evacuare; ce diametru a comandat ? .......momentan nu sunt acasa , dar vroiam sa le comand.

As mai fi dorit sa fac ledurile de la semnalizare sa se aprinda progresiv, ca la Audi, daca se poate asa ceva !?1? 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Are cineva jaluzele pe spate si le recomanda? Am gasit cateva variante online dar am impresia ca nu sunt pentru acest model de Tiguan. Pacat ca nu exista optiunea jaluzele ca la Skoda :(.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

A incercat cineva sa mute barele transversale de la modelul anterior de Tiguan (sau de la primul) pe modelul actual? Se potrivesc?

Link to post
Share on other sites

Am o intrebare legata de barele longitudinale de pe plafon: daca imi cumpar un Tiguan Trendline (deci fara bare pe plafon), pot sa le montez after-market? Daca da, cam la ce costuri?

Link to post
Share on other sites

Se pot monta. Costuri intre 600 si 1000 ron.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 5/30/2017 at 9:12 AM, CristiALF said:

De banii aia inchiriezi biciclete 10 ani :biggrin:

Nu e asa. Nu toti dau la pedale pâna le vine rău sau unii vor la chirie bicle de 5000eur. Calvarul statului la cozi la biciclete imi aduce aminte de Herăstrău, de altfel este si idealul tuturor celor aflati in concediu. ?

Nu mai zic, dacă ai deja o barcă si/sau o motocicletă iesi in pierdere cu inchiriatul. Poti încerca o chirie pe o motocicletă de 1000cc pentru o săptămână, vorbim de la 150eur/zi functie de model. De barcă nici nu mai vorbesc. Ar merge o platformă agățată în spate cu un motor pe ea la o tură prin Alpi. Dar asta mi-ar conveni poate doar mie.

In alta ordine de idei, a pus cineva carligul retractabil si la cât mărunțiș a ajuns?

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites

Din cate am observat, bara spate la R line e deja decupată in zona centrala. Probabil ca nu s-au complicat cu doua repere diferite, oricum nu se vede decat daca te apleci sa te uiti sub bara.

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Buna seara

Are cineva montate ulterior aparatori de noroi fata -spate ?

Ajuta la ceva, mentine masinuta mai curata ?

Ce costuri sunt ?

Multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Momentan primul lucru pe care l-as modifica la Tiguan sunt tips-urile de evacuare false. Forma lor partial-ovală este ok, faptul ca sunt duble stanga-dreapta iar este ok, trebuie doar găurite si facute sa "respire".

Ma uit ca s-a lansat recent noul Kodiaq vRS.

Singurul lucru la care ma bate gândul este daca se poate lua sistemul de evacuare si sa il montez direct pe Tiguan-ul bi tdi. Kodiaq-ul vine si cu actuator de sunet interior si exterior. Cel interior nu ma intereseaza in mod special.

Cu exceptia fustei spate care probabil e diferita, în rest "dedesubt" ar trebui sa fie aceeasi baza.

Stie cineva daca se poate?

 

(Ma gândesc ca toata aria sa fie generic denumita retrofituri/modificari, si in ea sa fie topicurile distincte, vad ca intrebase cineva de faruri, mai era o discuție despre carlig, bare longitudinale parca, etc).

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
On 12/16/2018 at 2:49 PM, ct_act said:

Momentan primul lucru pe care l-as modifica la Tiguan sunt tips-urile de evacuare false. Forma lor partial-ovală este ok, faptul ca sunt duble stanga-dreapta iar este ok, trebuie doar găurite si facute sa "respire".

Ma uit ca s-a lansat recent noul Kodiaq vRS.

Singurul lucru la care ma bate gândul este daca se poate lua sistemul de evacuare si sa il montez direct pe Tiguan-ul bi tdi. Kodiaq-ul vine si cu actuator de sunet interior si exterior. Cel interior nu ma intereseaza in mod special.

Esti sigur ca vrei evacuările de Kodiaq RS? ?

Stânga nu e "conectată" doar evacueaza prin ea iar dreapta e fake.

Actuatorul de zgomot...pe forumuri cu modificari vcds/obd lumea cam intreabă cu îl dezactivează sau macar sa îi reduca intensitatea zgomotului...

20190217_222407.jpg

Screenshot_20190217-222328_Samsung Experience Home.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • sabinx
      By sabinx
      Salutare tuturor. 
       
      Astazi am finalizat un retrofit inceput acum cateva saptamani impreuna cu @b94uri si anume volan 2021 montat pe tiguan 2020 R line.
       
      Dupa ce am citit si recitit bloguri intregi m-am gandit ca solutia este relativ simpla - update gateway la verisunea AG, apoi parametrizare si codare. FALS!
       
      Toata operatiunea pana in acest punct a fost facuta cu ODIS 9.2.2 / dupa comparari de loguri, telefoane in strainatate...etc update la ODIS 12.2 am codat volanul. Stergem erori si la final ne alegem cu ACC nefunctional.
       
      Am luat-o pe firul logic si m-am gandit ca ACC trebuie dus la ultima versiune 2021 / am luat-o de la capat update, parametrizare si codare = same shit (ACC nefunctional)
       
      Iar m-am apucat de citit, conversatii in strainatate, sfatul "batranilor" impreuna cu @B98XAL. Ajung la concluzia ca problema este legata de cablaj. Ne apucam si comparam cablajul 2020 cu cel 2021 (cablajul de airbag) unde gasim problema. Producatorul (cel mai probabil a schimbat spira) si totodata locul pinului de ACC. Pe pinul respectiv avem 10V constant. In momentul in care dam o comanda, coboara in 0V. Pinul neaflandu-se unde trebuia normal a aparut eroarea pe motor, apoi pe ACC. Am repinuit si voila (treaba rezolvata intr-un final cu succes).
       
      In poze se gaseste toata operatiunea. Primele 3 poze sunt de pe modelul 2021/ urmatoarele 2 de pe 2020.
       
      Multumiri colegului @F l o r i n (eu unul nu am reusit sa indepartez airbagul model 2020).
       
      @b94uri sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de masina.
       
       



      236c62be-daea-480e-9c34-e0848a82b946.jfif 18696e9f-058e-4a3b-886f-0f5f2a483f8d.jfif
    • cxr2test
      By cxr2test
      Salut,
      La Fabia 3 daca se face upgrade la navigatie OEM, stie cineva ce piese trebuie?
      1 x display+control unit
      1 x acel dvd?
      1 x microfon pt BT
      1 x modul bt sub bord/scaun?
      Daca e gresita rubrica rog un moderator sa mute in topic-ul adecvat, cel de probleme tehnice (aici nu e cazul) e inchis.
      Multumesc.
    • ct_act
      By ct_act
      Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :)))
      In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii:
      -          ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP)
      -          Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc
      -          Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon.
      -          Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca)
      -          Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi)
      -          Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat)
      -          Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca  catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata)
      -          Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11
      -          Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC
       
      Dezavantaje:
      -          Pretul
      -          Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva)
      -          Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata
       
      Altele:
      -          Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere)
      -          O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord
      -          Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca”
      -          Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim.
      -          Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg
      -          Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule
      -          bara Rline este pre-decupata
       
      Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete).
      Gasiti si poze de ansamblu aici.
      Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.
       












  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...