Jump to content
cristian32

AC / Climatronic - probleme

Recommended Posts

Retzius
Posted (edited)
12 hours ago, mariustano1972 said:

Revin cu problema cu ac. Am făcut o diagnoza si a rezultat că am servomotorasul pe partea dreaptă blocat. L-am schimbat cu unul original,  însă problema nu s-a rezolvat. In continuare pe partea dreaptă baga aer cald la temperatura setată de 19 grade.

Am aceasta problema de mult timp si nu i-am dat de cap. Vara e f bine, iarna nu... Nu ai ce-i face...Am fost la n mecanici, n diagnoze si verificari...

Edited by Retzius

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Atat s-au priceput....

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinaciu

Buna ziua. A dat caldura si am zis sa folosesc aer-ul conditionat. Supriza. Nimic. Astazi am fost sa verific daca este freon in instalatie. Doar 95 gr. din 600. S-a incarcat instalatia, dupa ce anul trecut in august am incarcat cu 475 gr. din 600, si am fost sa verific instalatia. Atasez foto cu partea din radiator unde pierde freon. Intrebarea mea este urmatoarea: care este rolul acelui plastic? De inlocuit, o sa-l inlocuiesc, dar mi se pare aiurea sa inlocuiesti un radiator doar pentru asa ceva. Masina in cauza, vw passat b7, 2.0 tdi, 140 cp, 2011, dsg.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

thumbnail.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinaciu
Posted (edited)

Bună seara. 

Referitor la postarea anterioră. Am reușit să aflu informații referitoare la întrebarea mea: în zona încercuită este un capac de protecție. În interiorul cilindrului de aluminiu se află filtrul uscat din instalația de răcire. Între capacul de protecție și filtru se află o piesă de plastic cu două garnituri, piesă care este asigurată cu o siguranță. 

Pentru a ajunge la filtru, se demontează grila frontală, se declipsează un ornament începând cu partea stângă, în partea superioară se va observa un orificiu in diametru de circa 5 cm. Se va observa capacul de protecție, care se va deșuruba cu un torx. După demontarea capacului de protecție, se va observa o siguranță. După demontarea siguranței se poate folosi un șurub cu diametrul de 8 mm, care va fi înșuruba in centrul piesei de plastic circa 6-7 mm. Cu ajutorul unui patent, se trage de șurub, încet, deoarece în interior, între piesa de plastic și filtru, se află un arc.

Nu am reușit să aflu, acel filtru la ce interval de timp se înlocuiește (sau nu). Dacă cineva cunoaște, este rugat să posteze.

Alături de  filtru, pachetul conține, piesa de plastic, 2 garnituri, o siguranță, capac protecție, preț în jur de 80 lei.

Cel mai important: TOATĂ ACEASTĂ OPERAȚIUNE SE EFECTUEAZĂ CU INSTALAȚIA DE RĂCIRE GOLITĂ DE FREON!!!

Sper să fie de folos cuiva aceste informații. Dacă nu, rog un moderator să șteargă postarea

 

1478643365_unnamed(1).thumb.jpg.ef372be46d4dab007f326022895ebb50.jpg

unnamed (2).jpg

unnamed.jpg

Edited by sorinaciu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
csferko
On 5/22/2018 at 6:54 PM, Raulbogdan said:

Va salut,
Am reusit sa cumpar piesa (ambreiajul compresorului) dar parca mie imi arata diferit, si anume avea mai putine caneluri pe interior. Piesa este identica cu cea care am postat-o mai sus (poza era de pe net). Imi poate oare cineva confirma/infirma daca e buna sau nu? Sau daca sunt mai multe modele? Ca sa nu desfac totul acolo si apoi sa nu potriveasca... Merci
Poza cu piesa cumparata:
image.thumb.png.6a9da42b2c947cb01f63ce07825286e3.png

Salut, piesa respectiva vine cu suruburi incluse? 

sau daca stie cineva dimensiunile surubului central? multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Raulbogdan

De unde am cumparat eu nu avea, era doar ambreiajul singur. Sugerez sa demontezi piesa si in functie de ea sa cumperi acel ambreiaj. Eu o achizitionasem de pe internet dar nu era potrivita pt modelul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
csferko

Am cumparat dupa codul compressorului (Delphi 5N0820803A ), s-a potrivit perfect dar a venit fara suruburi. surubul central am cumparat separat dimensiunea e M6 L=25mm, am folosit si blocator suruburi Loctite, sper ca va fi ok. Multumesc

20200518_131827.jpg

20200518_131910.jpg

20200518_132110.jpg

20200521_124104.jpg

20200521_134929.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ASP

Buna ziua,

Intampin de un an un zgomot la clima doar la rece si se intensifica la franare, dispare dupa ce se "incalzeste". Pare a fi ceva vibratii. Ati intampinat cumva problema asta pana acum. 

Am atasat si un fisier audio.

zgomot clima la rece.m4a

Share this post


Link to post
Share on other sites
identitate78

Cat timp era pe masina "fagurele" nu se vedea a fi compromis total.

Dupa insa...

IMG_20200627_133441.thumb.jpg.fe5a8b312785dc82562bb886ce5b945f.jpg

 

230.000Km, aproape 8 ani, 60.000Km si 4 ani rulati in RO. Diferenta la eficienta este mai mare decat ma asteptam deoarece inainte de schimb nu mi se parea ca baga aer insuficient racit.

Am montat si grila despre care vorbeam pe acest topic.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
identitate78
Posted (edited)

Revin cu informatii deoarece mi-au fost cerute in privat si poate mai intereseaza si pe altii. Operatiunea a fost facuta in reprezentanta si a durat 8 ore in conditiile in care s-a facut si revizia DSG.

Pe factura nu apare grila de protectie de care s-a discutat mai sus si clipsurile de prindere. Impreuna au fost in jur de 70 RON.

IMG_20200702_100828.thumb.jpg.5810e961f1a08157c99890b350b7e9eb.jpg

Edited by identitate78
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ghita Manciu

Salut,am probleme cu clima ,nu raceste destul ,foarte putin baga aer rece,am instalatia cu freon plina,am schimbat compresorul cu unul nou,dar  degeaba.Am fost la vreo 3 mecanici dar nu au rezolvat problema asta.Nu stiu ce sa ii mai fac,poate a intampinat cineva aceasta problema cu clima,multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

verificati cu VCDSul, in blocurile de masura, sa vedem valori senzori, servomotoare, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dyngo

Salut!

Ieri am fost sa fac o verificare la instalatia A/C . Toate bune si frumoase pana in momentul in care a trebuit sa incarce instalatia, si anume cantitatea de freon.

La recuperare sau scos 500 g freon si 17 g ulei. Daca ma iau dupa eticheta de la motor (550 g +/- 5 g) am "pierdut" in 3ani 50g, daca ma iau dupa ce spune programul aparatului  si din ce am mai citit prin diferite documentatii ( 600 g +/- 24 g), inseamna ca am pierdut 100 g.

Acum vine si nelamurirea mea, Pana la urma cat freon intra in instalatie? 600g sau 550g?

Pana la urma am incarcat instalatia conform etichetei 555 g freon si 20 g ulei. Baga rece cum trebuie, compresorul nu scoate sunete ciudate deci pare a fi in regula.

Cu toate astea pe manometre presiunile mi se par cam mici, Temperatura in atelier cred ca era undeva la 23-24 grade

681290253_PresiuneAC1.thumb.jpg.28a61b4f87afa2d468f5093cc2d73288.jpg

Clima a fost pe Lo si ventilatia la maxim, poza este facuta cu motorul la relani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
snapisrl

si eu am o problemuta se aude in masina un uruit usor in bord care variaza ca intensitate cu viteza de mers a masinii.

nu e pe recirculare cand opresc ac dispare brusc zgomotul.

am pierdere la compresor pe la fulie cam de 50 grame pe an.

se poate repara comresorul ?sau se schimba total ?

si de unde naiba provine uruitul ca ma inebuneste .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
snapisrl

vad ca acum cand e mai frig afara nu mai face deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alinfa
Posted (edited)

salut

 

@Dyngo, vezi mai jos.

asta zice "cartea" : 600g+/- 25g.

2.JPG

Edited by alinfa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taleanu Iulian
Posted (edited)

Salutare tuturor, 

Am o problemă cu ac pe un passat b7 2013 2l, 140 cp

Ieri am fost la service pentru a face schimburile de ulei și filtre și, seara târziu (chiar înainte de plecarea spre mare) când am pornit AC-ul, am constatat că nu răcește absolut deloc. Fiind la serviciu, mi-a adusa un prieten mașina din service și, mi-a confirmat că racea foarte bine (char a fost surprins cât de repede și bine răcește). Care ar fi cauzele, ce ar trebui verificat înainte de a pune tester-ul? (acum sunt la mare) 

Multumesc anticipat! 

Edited by Taleanu Iulian

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

 Nu ai cum sa verifici fara tester/scule. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri