Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

pune un tester si vezi ce probleme sunt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/22/2022 at 11:53 AM, geosev37 said:

Buna ziua! Vin si eu cu o intrebare. Am tot vazut pe internet ca se vorbeste despre un senzor de temperatura interioara, care ar fi responsabil de faptul ca nu baga cald pe partea dreapta, sau stanga. Nu am reusit sa identific locul unde se gaseste acest senzor. Imi poate spune cineva, daca stie despre ce este vorba, unde este localizat? Este vorba despre acest senzor...

VEMO Original Quality V10-72-0949 Senzor, temperatura interioara 

Daca nu mai baga pe dreapta poti fi sigur ca e caloriferul. Ca idee l-am schimbat la 230.000 km. Cam asta e viata lor. Ca sa fii sigur oprește ventilația, lasa apa sa ajungă la 90 si dai drumul la ventilație maxim grilele fata. Ții mâinile pe centru stanga si dreapta. Caldura va fi cam la fel pe ambele iar după câteva secunde se va raci pe dreapta semn clar ca este înfundat caloriferul pe partea dreapta. Inițial se încălzește cam tot dar nu poate menține pentru ca e înfundat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds se verifica servomotoarele. Daca sunt ok, clar calorifer partial infundat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

am si eu o problema cu caldura la un passat b6 climatronic din 2006.

 

am eroarea 

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 

 

si pe partea stanga imi baga doar rece.

 

pe partea dreapta am caldura.

 

cum pot verifica daca este de vina V158 sau calorifer partial infundat?

 

 

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caloriferul parțial înfundat nu-ți dă eroare pe motoraș. Schimbă V158.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandeam si eu,

 

are rost sa pun motoras second? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are rost și să îl desfaci, să-l cureți și să-l ungi cu vaselină siliconică, dar doar îi prelungești agonia cu câteva luni.

Pune altul nou, recomand Valeo (e în jur de 250 lei), și originalul e tot de ei făcut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Al Bundy said:

Pune nou VALEO 515164

BA da, corectez aici VALEO 515064

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , nu am avut rabdare sa desfac dupa ce am vazut cat de migaloasa este treaba, am dus-o la service si au constatat ca motorasul este ok  , dar tija care actiona era rupta. au pus tija noua si acum am din nou caldura.

 

Multumesc pentru informatii. 

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat aveai eroare pe motoras nu are cum sa fie bun, iar o tija rupta nu genereaza eroare pe motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Munteanu Dragos

Salut,

 

Ma confrunt cu o problema ciudata, cel putin pentru mine. Celebra problema cu caldura pe partea stanga, rece pe dreapta. Nu am erori, motorasele merg,filtrul de polen este pus bine. Am scos v159 si am tinut cu mana parghia si vine tot rece. Am verificat si pe vcds senzorii de temperatura, pe partea stanga am undeva la 50 de grade iar pe partea dreapta intre 17-20 grade. Astazi am inlocuit si radiatorul de caldura si tot la fel face. Mai are cineva idei ?

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici daca parghia actioneaza clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am și eu problema cu caldura la passat b6 2.0 TDI. Am schimbat caloriferul de căldură, servomotor v159 și termostatul. Și tot rece suflă. Ce ar putea fi altceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/2/2023 at 11:55 AM, Cosmin44 said:

Salut. Am și eu problema cu caldura la passat b6 2.0 TDI. Am schimbat caloriferul de căldură, servomotor v159 și termostatul. Și tot rece suflă. Ce ar putea fi altceva? 

Senzorii de temperatura i ai verificat ?

Temperatura interioara, exterioara și pe fiecare gura de ventilație. Se poate cu VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se comuta pe HI, nu are treaba cu senzorii....trebuie sa bage numai cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc si la multi ani ! Am un passat b6 brek si am cateva nedumeriri , in primul rand am verificat si am si schimbat termostatul sa nu cumva sa fi fost blocat pe circuitul mare , totul bine desi iarna la semafor in 2 min de la 90 grade ajunge la 80 stand pe loc :)) Baga aer cald dar nu inteleg pe unde poate veni aer rece de afara pe la picioare / consola / bord , am intrebat si alti posesori de passat b6 si nu au aceasta problema . Daca dau caldura pe HI si mers turat 3k-3,5k cu aeroterma la maxim baga caldura dar parca nu face fata la aerul rece care vine de pe nustiu unde. Aveti vreo idee pe unde ar trebui sa ma uit pe subt bord sau unde sa desfac sa vad? Sa schimb chederele desi arata bine si nu sunt mancate sau crapate? Radiatorul nu l-am verificat desi la 90 grade scoate aer fierbinte zic eu deci nu ar trebui sa fie probleme. Motor 2.0 BMP

Modificat de Flavian GSM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 06.01.2023 at 14:50, piroi a scris:

Senzorii de temperatura i ai verificat ?

Temperatura interioara, exterioara și pe fiecare gura de ventilație. Se poate cu VCDS

Unde sunt localizați senzorii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Buciumas

Salut , am si eu o problema.  M am apucat sa schimb caloriferul , toate bune si frumoase pana la montarea celui nou, m am chinuit cam 3-4 ore sa l montez (fiind prima intervenție de genul) doar ca una dintre tevi nu vrea sa mai intre a intrat pana la oring aproape trece dar de acolo nu mai vrea am incercat sa împing sa trag nu reușesc.  Aveți vreo idee cum ar trebui sa procedez? Ar trebui sa mai intre maxim un cm teava de deasupra iar cea de jos 1-2 mm.

(Caloriferul nou pare identic cu cel vechi)

P.S. Masina este un b6 variant

Modificat de Silviu Buciumas
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE calorifer ai pus ? CE oringuri ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Buciumas

Caloriferul nu este denso ,imi scapa acu denumirea , iar oringurile sunt pe original

în urmă cu 3 ore, Al Bundy a scris:

CE calorifer ai pus ? CE oringuri ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia Denso. Am tot scris de treaba asta de zeci de ori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Silviu Buciumas said:

Caloriferul nu este denso ,imi scapa acu denumirea , iar oringurile sunt pe original

 

thermotec, e-kraft, qwp sau topran.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Buciumas

Asta înseamnă ca tre sa incerc sa l scot pe ala întreg sa cumpar un denso si sa l montez?

în urmă cu 1 oră, UNHleaSHD a scris:

thermotec, e-kraft, qwp sau topran.

Cred ca e ceva NRF ca a venit cu niste oringuri verzi care erau un pic mai groase decat cele originale . O greșeală pe care nu o sa o mai repet in viata mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!