Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Salutare si scuze de deranj am si eu un passat cc si nu mai imi baga aer rece , va las si eu codurile de eroare , eu cred ca e de la compresor cred ca trebuie schimbatF86C10A0-AB78-4D29-8690-EA2C3FD7CCEB.thumb.jpeg.7b2a508f69553b8643fdf4c8c6164bab.jpeg

331CF68E-1D29-4927-8784-13E2CE1AC1C3.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificare cablaj intre compresor si panou climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/27/2021 at 9:34 AM, UNHleaSHD said:

Nu stie nimeni nici un service pentru aer conditionat? Nu mai baga rece de loc.. Baga cald, chiar :)). Nu vreau un service normal, colaborez cu 4 asemenea service-uri si depistarea defectului se face prin inlocuirea unor piese care POT fi sau nu de vina...

De cand a decedat aerul conditionat de tot a aparut si o eroare. Fix valva regulatoare, am comandat una NRF pe baza seriei de sasiu si nu s-a potrivit... Am comandat acum alta de la TEAMEC cu codul de pe compresor.. SPer sa fie un producator bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineața grup.

 

Am și eu o problema care sper ca a mai întâlnit-o careva și ma poate ajuta și pe mine.Azi când am pornit AC-ul am observat ca pe parte dreapta bagă aer rece iar pe partea stanga nu(partea șoferului).Pe partea stânga bagă aer ca și cum butonul de AC ar fi oprit (adica aer de afara) și ca putere pe partea dreapta e mai tare fata de partea stanga și pe lângă toate astea se aude și un zgomot ca și cum aerul s-ar opri undeva (nu știu exact cum sa explic).Apreciez si va multumesc pentru orice sfat care ar putea fi de ajutor si care ma poate ajuta sa îmi rezolv aceasta problema.

 

Mașina este un Passat CC din 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servomotor defect, de regula. Se face o diagnoza, verificare in blocurile de masura, daca se confirma, se înlocuiește servomotorul defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i nservomotorul fiind acesta nu?

 

Problema se poate rezolva și doar dintr-o diagnoza?

 

el învârte când schimb zonele

F1CE952F-51AD-4D5A-B27B-584E2E11DC1B.jpeg

Modificat de Bobbii
Adăugat mai multe detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este acela. Sigur nu se rezolva numai din diagnoza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Salut ! Cat de sensibil este un compresor sa mearga in gol fara freon 10km si sa se strice sa numai bage aer rece? 

Vorbim de vw crafter cu probleme la compresor ac care pierdea freon la capacul compresorului de la prinderea conductei subtiri. S-a recuperat freonu 200gr din 650gr...(aer baga doar in mers; pe loc se incalzea,) inlocuit garnitura de la capac cea dreptunghiulara, pus totul la loc , pus aparatu bagat freon 650gr +25gr ulei , pornit motoru, clima nu baga rece. Compresorul primește curent se duce la 16nm ... presiunea ramane la 10-11 bari fara sa miste deloc.  Asa repede s-a stricat de la mers in gol pe uscat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua modele de compresoare, cu ambreiaj si fara.

Daca ai cu ambreiaj si ai scos freonul dar nu ai cuplat ac_ul din panoul de climatizare, compresorul nu "a mers pe uscat", pt ca nu a fost cuplat.

Daca ai fara ambreiaj, cu electrovalva, copresorul oricum merge tot timpul, ca  e pornit sau nu ac-ul. In cazul asta am fost eu, am comprsor fara ambreiaj, am scos freonul si am mers o zi fara freon si nu s-a intaplat nimic. La presiunea de 10.11 bar mie imi racea vaporizatorul pana la 16 grade...valoarea aia de 16Nm mie mi se pare cam mare, daca ar fi 1,6Nm si ai compresor cu electrovalva, te-ai incadra in situatia care am avut-o eu....cu electrrovalva defecta. La mine, in prima faza facea 11bar si apoi incepea sa scada.

 

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

E compresor fara ambreiaj cu electrovalva si merge tot timpul

IMG-20180710-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spune tot, aveai probleme la compreor? poate ajuta pe cineva altadata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/29/2021 at 5:46 PM, UNHleaSHD said:

De cand a decedat aerul conditionat de tot a aparut si o eroare. Fix valva regulatoare, am comandat una NRF pe baza seriei de sasiu si nu s-a potrivit... Am comandat acum alta de la TEAMEC cu codul de pe compresor.. SPer sa fie un producator bun

Astazi am înlocuit valva regulatoare si a dispărut eroare. Aer rece nu bagă și m-am trezit cu eroarea asta:

00898 control circuit A C compresor

010 open or short to plus

Banuiesc că e de la fire.. are cineva idee pe unde ar putea fi problema la Passat B6 2009? 2.0tdi cbbb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica continuitatea firului de la compresor in panou. Daca nu are, tragi alt cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mulțumesc pentru răspuns!

Către panoul de siguranțe? Ai idee unde pot găsi schema siguranțelor? Nu am manualul mașinii.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, catre panoul de control, al climei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89
On 8/2/2021 at 6:36 PM, passat19tdi said:

Pai spune tot, aveai probleme la compreor? poate ajuta pe cineva altadata

 

Am pus compresor nou Valeo si am scapat de probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cand in cand functioneaza AC, dar nu  baga aer rece la capacitate normala (pe vcds arata de gurile de ventilatoare temp de 17-19 gr.)

Insa de cele mai multe ori nu baga deloc aer rece. (pe vcds arata de gurile de ventilatoare temp de 30 gr.)

Nu da eroare pe vcds pe modulul de AC.

Am verificat nivelul de freon este ok la 600 gr.

Ce as mai putea verifica?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

eu sunt la a 2 incarare cu freon in decurs de mai putin de 1 an,inlocuit valva solenoid de pe compresor,inlocuit cele 2 valve de alimentare cu freon,asa m ia spus acest mecanic inteligent ca vede doar substanta de contrast pe cele 2 valve si posibil sa scape usor pe acolo...ok zis si facut inlocuit...incarcat din nou cu freon surpriza dupa 4 luni nu mai am  Ac...se aude un suierat in habitaclu precum nu ar fi freon,,,compresorul cupleaza deoarece consumul urca la 0.9l/h insa teava de  freon de sub capota ramane calda ceea ce inseamna ca nu e freon destul sau chiar deloc

ma intreb merita sa pun acea substanta leak stop in sistem sau sa caut alt mecanic deoarece deja m am cam saturat sa tot schimb piese !

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am un Vw passat B6 1.9 TDI din 2006, iar saptamana trecuta am fost sa completez cu freon si mi s-a confirmat ca am electroventilatorul mic ars, ieri l-am schimbat si dupa ce l-am schimbat merge perfect numai ca cel mare nu mai merge decat daca il misc sau dau sa il invart putin pleaca. Mie cel mare imi mergea pentru ca functiona clima dar cateodata nu facea fata singur la mersul prin bucuresti. De ce oare acum porneste decat ajutat? S-o fi miscat sau trebuie inlocuit? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si acesta are probleme, deci va necesita inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 4/20/2017 at 11:18 PM, florin.idita said:

Pentru masina din semnatura.

Dupa o vizita la service pentru urmatoarele cauze : temperatura apei ajunge la 130 grade atunci cand e in trafic si nu baga aer rece pe AC.

Nu mi-au rezolvat nimic pentru temperatura ridicata, urmand sa mai imi faca o constatare,

iar pentru AC, mi-au bagat freon si acum baga si rece.

Cand am ajuns acasa, am pus un VCDS si mi-a aparut urmatoarea eroare.

00229 - Refrigerant Pressure 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 141
                    Mileage: 91684 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.04.20
                    Time: 21:38:03

 

 

Eu stiu ca aveam undeva la 10 bari, acum imi apar 24.

Constat ca temperatura apei la motor imi creste iar, insa daca dau drumu la clima sta pe loc, sau scade cate un pic.

E ok 24 bari la freon?

Si.. daca imi arata radiator fan 89%, respectiv 100%, ar trebui sa se invarta... nu? nu se invart deloc. Doar uneori se aude un zgomot ca s-ar invarti ceva si am fluctuatii de turatii.

Alternatorul incarca pe la 13.9 - 14.1 V.

PS:Sorry ca am dat din clima in apa motor, dar mi se par ca se leaga putin in cazul meu. :) 

coolant.PNG

Salut, am aceeasi problema la un Passat B7 2013 2.0TDI 140CP. Tu cum ai rezolvat? Mersi mult!

Modificat de Stefan.Dobre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua grup, am ajuns aici avand probleme cu caldura la un Passat b6 2.0 tdi cumparat acum 2 saptamani, luni am fost la mecanic/electrician a pus testerul pe masina si zice ca nu am erori pe servomotorase asadar mi-a recomandat sa schimb caloriferul, operatiune ce sa facut ieri... schimbat calorifer, garnituri, oringuri antigel inainte de asta curatata instalatia, pana aici totul clar doar ca dupa ce am plecat de la el aceasi problema galdura pe toate partile doar pe HI in rest 29.5 grade baga aer de afara deloc cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE erori ai?

CA valori indica senzorii de temperatura interiori ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Vad ca este o problema destul de comuna, dar inainte sa schimb caloriferul vreau sa ma asigur ca de la el vine problema. Nu baga aer cald pe partea dreapta. Tot ce inseamna ventilatie pe dreapta este rece, picioare, grile bord si parbriz.

 

Am scanat clima cu VCDS si am eroare pe V159 si V158. V159 l-am reparat si functioneaza normal. 

A ramas sa schimb v158.

 

Poate fi asta motivul pentru care nu baga cald?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Cod de piese pentru radiator habitaclu ?

Am cautat pe epiese.ro dar sunt mai multe dimensiuni/adancimi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Silviu Buciumas
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!