Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

A schimbat numai rezistorii reglabili din servomotor, nu servomotorul.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. 

A venit vremea rece și am constatat că nu mai am căldură în mașină... Motorul 90 grade, temperatura pe clima setată la HI, bagă aer, dar nu îl încălzește. Am scanat mașina cu VCDS și nu a găsit coduri...

Ce ar putea fi? Mulțumesc. 

 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În blocurile de masura, se verifica temperaturile senzorilor, dacă lucreaza servomotoarele, etc. Dacă totul e ok, posibil sa fie calorifer infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/12/2019 at 4:15 PM, Bogdan D. said:

Salut,

Detin un Golf 6 2.0TDI 2009 si am o problema cu ventilarea la picioare (fata si spate). Atunci cand apas butonul specific pentru aer la picioare nu se intampla nimic. Aerul vine tot prin gurile principale. Am observat ca la un moment si-a revenit singura dar de ceva timp a revenit problema. Nu am apucat sa ii fac un diagnostic (urmeaza). Intrebarea mea este ce servomotor actioneaza flap-ul pentru dustribuirea aerului la picioare si cat de accesibil este (ce trebuie desfacut pentru schimbare)?

Multumesc!

Salut,

Am revenit cu problema, dupa o scanare se pare ca nu mai functioneaza servomotorul.

Conform schemei https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/golf+variant+4motion/golf/2009-625/8/820-820023/#3

Inteleg ca este vorba de V425 sau V426, dar cum stiu exact care dintre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi la diagnoza nu spune care este ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am notat si sunt curios cat trebuie desfacut pt schimbare. Observ ca V426 este cel de recirculare deci ar trebui sa fie v425 presupun, pentru ca altul nu mai este in schema. Sper sa ajung la Florin saptamana asta daca are timp :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare de curand mi-am cumparat si eu un passat b6 din 2006 motor 2.0Tdi model bkp .. si nu imi baga caldura :D am schimbat termostatul degeaba am descafut dorpedoul si ceva din bord ca sa am acces la motorase toate functioneaza ok .. la calorifer tevile frig . imi  baga doar pe parte stanga la picioare putin caldut . in rest peste tot rece ..  de la ce sa fie ? "pe  tester mi-a dat motoras clapeta dezghetare " posibil sa fie de la el ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

E primul meu topic pe care il scriu si va rog sa ma scuzati daca nu e topicul potrivit. Disperarea e mare, pentru ca efectiv nu stiu ce sa mai fac. 

Se da urmatoarea problema: VW Passat B6, 2006, motor 2.0 TDI, cod motor BKP. 

Problema climatronicului este ca incearca sa porneasca ventilatorul de habitaclu, o ia doua secunde  din loc si se duce in cap, repetand la nesfarsit aceeasi poveste.

Am incercat stergerea erorilor din modulul de clima, am incercat stergerea erorii din VCDS fara sorti de izbanda.

De o saptamana incerc sa ii dau de capat si nu reusesc sub nici o forma sa fac sistemul de climatizare sa functioneze. 

La scanarea cu VCDS pe modul HVAC imi da eroare la Fresh Air Blower si un motoras. Am schimbat Fresh air Blowerul, am schimbat rezistenta de pe el, am schimbat un fresh air blower cu rezistenta incorporata (rezistenta la acest model de masina este ceramica tip fagure) si nu vrea sub nici o forma sa functioneze. 

Am pus in seama compresorului de AC ca nu vrea sa functioneze fiind climatronic. Am pus compresor de AC nou (denso); simptomele sunt aceleasi.

Aveti idee de la ce ar putea fi ? 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am înțeles ce înseamnă că se duce în cap, dar bănuiesc ca asta înseamnă că se oprește. În teorie este de la ventilator /motoraș. Schimba cu tot cu modulul de pe el - dacă este climatronic - de la o mașina funcțională. 

Daca mașina e echipata cu doua baterii.... Schimbă bateria din portbagaj, verifica încărcarea acesteia, etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin. Da, se oprește pentru o secunda iar o ia din loc alte 2 secunde, iar se opreste și tot asa încontinuu. 

Ventilatorul este relativ nou, are 4 luni de când e schimbat. Am încercat sa vad ce se intampla și cu un ventilator nou nouț cu tot cu rezistenta ceramica inclusa și simptomele sunt aceleași. 

Bateria din portbagaj nu am verificat-o. O sa ma uit și la asta. 

Am avut access la o lampa de control pe care am înfipt-o în plusul care vine de la ventilator și pâlpâie. 

 

Ce credeți ca ar putea fi? 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina are AC sau climatronic?.. De vb rezistenta, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare și mulțumesc mult de sfat Florin! Intradevar, problema e de la bateria secundara din portbagaj. Problema rezolvata parțial prin schimbarea ei cu una noua. 

Acum însă, întâmpin o alta problema. Bateria respectivă se descarca fără nici o logica. Schimbata de 2 zile și au reapărut problemele cu climatizarea. 

Bateria asta suplimentara nu ar trebui sa se încarce de la alternator? Pe bateria principala am 14.05, 14.10 v constant, deci alternatorul încarcă bine. Cea din portbagaj nu a fost măsurată încă (o sa fac operațiunea asta mâine dimineață). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sub bord in releu de separatie, verifica-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Al Bundy. Imi poți spune care e releul, te rog?

 

Releul alb, al doilea din stânga (449) e foarte fierbinte. 

IMG_20191202_113201_compress25.jpg

 

Înlocuit releu 449 cu un altul de același tip. Și cel pus acum se încălzește tare. 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e niciunul din cele din poza. Nu am acces acum la scheme dar din ce-mi aduc aminte este mai incolo de panoul de relee de sus, ai acces la el prin fata, dupa ce dai motorasul de la stargatoare si capacul de sub el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Sper ca nu deranjez fiindca postez aici insa in aria Skoda nu am gasit niciun topic referitor la aceasta problema.Am observat ca la masina mea,Superb 2 Combi,in momentul in care am caldura pornita,in partea dreapta a bordului sufla aer rece sau cel mult caldut;oricum,diferenta este sesizabila fata de partea stanga unde aerul este fierbinte.Din ce am citit,poate fi problema de motoras sau calorifer infundat.Imi puteti spune ce ar trebui sa verific cu VCDS ca sa identific problema?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă lucreaza servomotoarele și valorile senzorilor de temperatura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem mai mulți colegi în București care te putem ajuta. 

Poate sa fie vb de servomotor defect sau Calorifer parțial înfundat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE444EE1-35C2-4319-A01F-3D36E46EE0A5.jpeg.61dce62b233f60561e81424ae0621ce8.jpegSalutare!Am facut o diagnoza cu privire la problema aerului rece pe partea dreapta.Am atasat o poza.Nu am nicio eroare si am incercat si pe output test la flap vents parca si imi arata ca s-a finalizat corect.Mai trebuia verificat ceva?

CEBF350A-D2AD-4F4B-8534-2799C3953782.png

Modificat de sofo_bogdy
Edit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit si mie randul sa nu am caldura pe partea dreapta. În urma efectuarii unui scan s-a gasit aceasta eroare. M-am dus la mecanic si mi-a spus ca nu e clapeta ci radiatorul pe care il va desfunda cu presiune. Ma cam sperie procedura propusa. Daca se fisureaza radiatorul o sa am parte de o inundație fix pe circuitele electrice ale mașinii. Ce ma sfatuiti? 

79191054_1007936469542923_3368884579325706240_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat ai eroare pe motoras nu inteleg de ce umbli la calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix asta ii spuneam si eu mesterului ieri. Antigelul nu a fost nici macar tulbure vreodata. Cum sa se infunde caloriferul? El, ”nu ca eu stiu, ca la toti am rezolvat asa.„

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds ul, verifica în blocurile de masura, dacă lucreaza sau nu, v159. Poți avea eroare pe el, dar sa lucreze... Caz în care îl schimbi degeaba. 

Tot asa, dacă el nu lucrează - vezi la verificare - degeaba schimbi valoriferul. Una fără alta = nu ai căldură. 

Pot sa fie ambele probleme.... De aceea se verifica întai în blocurile de masura... Nu numai după eroarea stocata

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!