Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Are continuitate acel fir (pin 18), măsurat din blocul de comanda al climei, până la mufa compresorului ( l-am sunat este ok). Din mufa compresorului până în mufa cu 4 pini de lângă electromor ambele fire sunt bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma mai atent, am văzut o bucată din ambreiajul compresorului căzută în scut. Cred că am să schimb compresorul cu unul recondiționat. Daca îmi puteți recomanda pe cineva de încredere. Mulțumesc!

IMG_20190829_202403.jpg

Modificat de dragonius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba doar fulia aia că se schimba....schimba valva și fulia compresorul e foarte bun

https://www.epiesa.ro/disc-ambeiaj-magnetic-compresor-clima-vw-jetta-iii-1k2-2-0-tdi-diesel-170-cai-thermotec-ktt020055/20031/100354/prodid-583076918/

https://www.epiesa.ro/supapa-regulatoare-compresor-vw-jetta-iii-1k2-2-0-tdi-diesel-170-cai-thermotec-ktt060037/20031/100354/prodid-583093690/

Cele două piese trebuie schimbate chiar daca mașinile sunt diferite avem același compresor identic  deci poți să comanzi piesele din link .....apropo compresorul nu trebuie demontat se pot schimba cu el pe mașina ....am avut aceeași problema ca tine ...nu schimba tot compresorul că îl schimbi degeaba 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când schimbi valva sa scoți tot freonul din instalație  sa nu îți sară în fața poți să mergi înainte la service sa scoți că sa nu mai plătești incarcarea doar manopera ....schimba valva ....schimba fulia baga freon și o sa meargă ....dacă era blocat îți rupea multe pe acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa se schimba fulia 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos băieți. Revin cu detalii după ce schimb cele 2 piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Va salut. Revin cu pareri despre functionarea instalatiei de climatizare. Am completat freon, cam 250gr, si am facut un drum de Grecia. A bagat aer rece suficient dar am observat ceva ciudat si anume: se aud zgomote ciudate sub bord in dreptul V113 (ca si cum o pasare ar da din aripi) de fiecare data cand masina atinge viteza de 45km/h si dupa aceea liniste. Zgomotele se aud si pe ECON. Ce poate fi de vina? Si a 2a problema ar fi ca atunci cand motorul trage mai greu, la urcarea unei pante fara demaraj suficient fluxul de aer rece scade, dar cred ca asta tine de performantele motorului. Multumesc de raspunsuri. Cu climatronicul oprit nu se aude nimic, evident.

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vcds ul și vezi dacă v113 face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cine imi poate schimba si mie motorasul de la clima pe partea stanga la un B6 ? baga doar rece

Modificat de GEOMANBLACK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta în aria prestări servicii. Suntem mai mulți colegi care te putem ajuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stimați colegi,  va supun si eu atenției o problema căreia nu reusesc să-i dau de cap. Așadar, acum cu racirea  vremii am dat drumul la climă  pe căldură și am constatat că pe partea dreaptă nu vine cald. Am schimbat caloriferul si problema s-a agravat si mai mult,  respectiv acum nu mai vine cald nici pe partea șoferului.  Pe tester nu da nimic de nici un motoraș.  Care ar putea fi problema si soluția? Mulțumesc si drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kevintheone

În afara de valeo... Cel original...care e de fapt un valeo. 

În aria prestări servicii, sunt mai multi colegi care te pot ajuta. 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut acest lucru înainte de a schimba caloriferul în speranța că problema se va remedia si nu voi fi nevoit să îl schimb. Nu am mai pus nici antigel după. Țevile de la calorifer sunt fierbinți. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la scanare a aparut eroarea legata de V113:

1 Fault Found:

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

            000 - - - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 3

                    Reset counter: 204

                    Mileage: 157329 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2019.10.09

                    Time: 11:48:53

Am spus in posturile anterioare ca se aud zgomote din spatele torpedoului la pornirea climatronicului si atunci cand ating viteza de 50km/h. Fluxul de aer e bun si pe rece si pe cald insa nu pot scapa de zgomote nici cu calibrare din econ+central din climatronic nici cu adapatare din vcds. La verificare cu torpedoul dat jos V113 inchide si deschide clapetele de recirculare cam la 75% adica raman putin intredeschise. Oare s-a dus si necesita inlocuire ca nu stiu ce sa-i mai fac sa scap de zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece iarna vine cu pasi repezi, revin cu o problema care ma afecteaza doar cand afara se raceste si trebuie sa pornesc incalzirea in masina...lipsa de caldura pe centru si partea dreapta este de acum un an...ce sa  verific mai intai? caloriferul ori acuatorii? Am facut o scanare VCDS si atasez codurile de eroare gasite ieri:   
3  coduri de defecte pentru Passat B7 / 2012:

9474161 - Moto reglajr clapetã dezaburire  
          B1090 71 [008] - actuator blocat
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 233
                    rulaj: 186959 km
                    Data: 2077.14.28
                    timp: 19:20:40

9474417 - Motor reglaj clapetã distribuire aer 
          B1091 71 [008] - actuator blocat
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 14
                    Resetare contor: 247
                    rulaj: 186136 km
                    Data: 2076.14.30
                    timp: 06:58:44

9484401 - Motor reglaj clapetã aerisire indirectã 
          B10B8 71 [008] - actuator blocat
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 7
                    Resetare contor: 240
                    rulaj: 186563 km
                    Data: 2077.14.08
                    timp: 19:22:29

 

 

Cand am resetat eroarea fin foto atasat (acum un an) a trosnit ceva prin bord si nu am mai avut dezaburire pe dreapta...startul problemei sa zic ca de atunci a aparut pe partea de incalzire habitaclu ... problema aparuta in aceiasi perioada cu inlocuirea supapei EGR.(acum un an).

O solutie de remediere defect?

Multumesc !

 

 

Untitled3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica servomotoare, senzori temperatura. Dacă sunt ok, alt Calorifer 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum schimb țevile care vin la caloriferul de căldură la passat b6 an 2007?cele care intră în habitaclu în care se monteaza caloriferul de caldură?ce trebuie să demontez?pas cu pas în ordine...Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A îndoit marginile la ele "un meseriaș" care a vrut să schimbe caloriferul de căldură și acum nu mai intră țevile de la calorifer în acele țevi,sunt îndoite cumva,mai largi...nu mai stau bine îmbinate...a prins cu un clește,patent de ele,cred...altă soluție nu știu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ele singure nu stau imbinate, trebuie prinse cu acele coliere, iar marginea aia se poate reface.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al...nu arată bine deloc...marginile sunt cumva largi,cum s.a chinuit să bage înapoi caloriferul,cred...știu de colierele alea dar nu mai merg fixe la îmbinarea celor două țevi deoarece marginea țevilor sunt îndoite cumva nu mai este perfect rotund capul țevii în care intră țevile de la calorifer.

Vreau totuși să le schimb să fiu mai sigur că se îmbină bine...dar nu știu care sunt pașii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu problema legata de lipsa fluxului de aer la gurile de ventilatie si a zgomotului din bord din cauza servomotorului de recirculare a aerului V113. Asta pentru ca dupa 3 luni a reaparut problema de 2 ori in 3 zile (nu mai venea aer de nici un fel pe la gurile de vantilatie). Mentionez ca problema fluxului de aer dispare dupa ceva timp (nu si zgomotul). Eroarea la scanare este

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

            000 - - - Intermittent

Am facut output test si la V113 apar valorile current value = 44.0 / specified = 0.0 / lower = 0.0 / upper = 0.0 in cele 4 campuri iar la apasarea tab-ului NEXT nu se intampla nimic , valorile raman neschimbate. Celelalte servomotoare functioneaza. In schimb in measuring blocks pe HVAC imi arata ca V113 lucreaza deoarece cifrele din cele 2 campuri lower si upper value  (dintre cele 4) se modifica la apasarea butonului de recirculare de pe panoul climatronic (am verificat si cu torpedoul dat jos si clapetele se deschid/ inchid dar nu la maxim (ramane un spatiu de aprox. 2cm cand este pe aer proaspat). Pe scurt in blocurile de masura imi arata ca fuctioneaza iar la output test ca nu functioneaza? Ca nu mai inteleg nimic.Cred ca o sa il schimb asa cum mi s-a recomandat de catre Al Bundy si F l o r i n. Alte sfaturi sunt binevenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!