Jump to content

Discutii generale Polo mk6


laduncaag
 Share

Recommended Posts

Salut! In sfarsit mai scrie cineva pe aici :). Eu schimb doar anvelopele, jante de tabla la mine nu prea se preteaza, iar de aliaj nu-mi permit, sau cel putin prefer sa iau anvelope mai performante de banii aia. La fel si cu depozitarea.

Jante de tabla noi gasesti pe net, sunt multe magazine online, unii ofera chiar si montajul anvelopelor/jantelor. Daca nu esti decis la marca/dimensiuni, ai o arie dedicata unde poti primi sfaturi de la mai multi colegi de forum. https://vwforum.ro/forum/14-jante-si-anvelope/

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca o sa achizitionez niste jante de tabla pe 16, pun capace si pentru iarna sunt destul de ok. Mi-ar părea rau sa le deteriorez pe acestea. Cateva luni cat tine iarna e ok si cu capace... Succes!! O sa citesc ceea ce mi-ai lasat, mersi mult!

Link to comment
Share on other sites

Eu merg pe principiul lui razvancc, adica am avut si iarna trecuta jantele originale cu anvelope de iarna si nu au patit nimic. Inafara de negrul ala care se depune pe janta de la placute sunt ca noi

Link to comment
Share on other sites

Va rog frumos sa discutați despre cauciucuri si jante in ariile dedicate.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De ce se mai numesc discutii generale? Daca trebuie sa vorbim in alta parte...

 

Link to comment
Share on other sites

Discuții generale polo mk6. Nu are rost sa discutam despre un subiect in mai multe locuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mariuscraiova

Salutare, aveti idee unde sunt montati senzorii pentru monitorizarea presiunii in pneuri? Nu vreau ca cei de la vulcanizare sa i rupa

Link to comment
Share on other sites

@Mariuscraiova nu stiu ca polo sa aiba aceasta optiune disponibila. Cu siguranta este sistemul care foloseste senzorul ABS. 

Vestea buna e ca nu are cum sa-l strice la vulcanizare :)

 

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am senzori pe jante,  sistemul de monitorizare foloseste ABS-ul.

Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 22 ore, laduncaag a scris:

 

Vestea buna e ca nu are cum sa-l strice la vulcanizare :)

 

Exact ! Dar de precizat ca este un sistem de detectie avansat in care iti poate indica si roata pe care s-a produs problema.

Noul Polo (cat si alte masini mici din grupu VAG) fata de cel vechi,  sub caroserie e mult diferit, are multi senzori si indicatii multiple pe bord si displayu multimedia. Un simplu exemplu, daca tii sau uiti un geam deschis sau intredeschis si ai o anumita viteza (mai mare), iti scrie clar pe afisaju din bord sa inchizi geamu.

Link to comment
Share on other sites

Eu asta cu geamul n-am vazut-o inca sa fiu sincer. Desi, daca ai peste 80km/h si ai geamul de la sofer deschis, din cauza vantului e un zgomot de rezonanta in masina de te dor timpanele, il inchizi singur

Link to comment
Share on other sites

Salut, aici este sectiunea pentru Polo MK6. Poate colegii de forum de la Polo 6R si 6C te pot ajuta. Insa , ca idee , fara o scanare dupa erori nu cred ca poate nimeni sa-ti dea o parere viabila. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Si (doar) un schimb de ulei si filtru de ulei la pbn :)

IMG_20191118_133120.thumb.jpg.75b6b8160009f91742adc4bed84f37cd.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut, ai facut 30k km ? eu am 20k cu acelasi ulei si ma gandeam sa o duc acum la revizie...nu stiu cum se procedeaza. ii face revizia de 30k la 20k ...sau o mai fac si atunci ? oricum uleiul trebuie sa il schimb.

Link to comment
Share on other sites

Nu, am facut vreo 20 de mii intr-un an jumate. Pur si simplu iti faci programare pentru revizie si iti reseteaza ei intervalul. 

Link to comment
Share on other sites

ok, am facut vineri, ai idee daca dureaza toata ziua ? multumesc pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Operatiunea a durat doua ore pentru ca am prins pauza de masa :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa aproape 19.000 km am facut inspectia si schimbul de ulei cu filtrele...

Revizie Polo.jpg

Edited by vrlmrcs
Link to comment
Share on other sites

Doar 4 litri de ulei? Interesant...

Eu am schimbat filtrul de habitaclu si cel de aer prin vara, inainte sa plec in concediu. 

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Am observat ca in momentul in care pornesc masina, se tureaza un pic mai mult, dupa un anumit timp revine motorul la relanti. Asta se intampla în funcție de cat e de rece afara. 

Totusi am observat ca același lucru se întâmpla si vara, cand erau 26-30 de grade. E ceva normal sau ar trebui sa o duc sa o verific?

Polo 1.0 TSI 95 cai.

Link to comment
Share on other sites

Desi nu sunt informatii exacte si suficiente eu nu cred ca trebuie sa-ti faci griji, turatia relantiului dupa o pornire la rece va fi mai ridicata, insa timpul cat sta la turatie ridicata este in functie de temperatura ambientala.  Daca pornesti la rece un motor in temperatura ambientala de 30 de grade va sta mai turat o perioada mai mica de timp fata de aceeasi pornire la -10 grade. Pentru ca va ajunge mai repede la parametri de functionare nominali (noxe, randament...) 

Lasand teoria la o parte, tu ai experimantat mai bine pornirea si stii cat timp sta turata, cat de turata, daca variaza turatia, daca trepideaza excesiv etc... 

Dar ca sa fii sigur 99.9% de functioarea corecta a motorului tau o verificare este intotdeauna recomandata. Daca o faci, te rugam sa ne tii la curent cu rezultatele.

Link to comment
Share on other sites

Mariuscraiova

Salutare, am 4000 de km facuti insa uneori cand am consumatori mai mari ( farurile setate pe mod auto) si intentionez sa o pornesc, imi apare mesaju" baterie descarcata" dar masina porneste fara problema

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

A schimbat cineva becurile H7 la modelul asta de Polo, doar ce am venit de la masina si mi-am prins urechile pe acolo. In manual par putin aiurea instructiunile, am impresia ca trebuie scos farul cu totul, nu inteleg cum naiba... 

Link to comment
Share on other sites

Poate te ajuta...ca si principiu de demontare

 

Link to comment
Share on other sites

Cine naiba proiecteaza mizeriile astea?

Ca sa schimb un bec trebuie sa dau afara tot farul? Ce naiba faci daca ramai fara lumini pe autostrada? chemi asistenta rutiera? stau tot timpul cu trusa de scule dupa mine ca la dacia 1310? :)))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!