Jump to content

The future is now! E-Up!


Rave

Postare recomandată

din rezistente le reglezi. 

si eu m-am chinuit sa diminuez lumina cand am pus leduri in scoica de usa (manerul). a fost pe incercate, nu am masurat nimic pt ca nu ma pricep.

in plafoniera pui led normale , nu chestii puternice.

cu butoanele e f dubios unde au facut economie de cost. trebuie vazut ce forma are, saca se potrivesc butoanele de pe alt model.

sa pui doar lumina in ele, cred ca iese din discutie. nu ar fi imposibil totusi, depinde daca pictograma este translucida.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Farurile LED nu cred ca's oferite pe masinile din aceasta clasa, e o optiune destul de scumpa ptr masini al caror pret incepe de la <10k euro.

 

Iluminarea ambientala e disponibila si pe celelalte Up'uri sau doar pe asta electric?

Link către comentariu
1 hour ago, andrei0241 said:

Iluminarea ambientala e disponibila si pe celelalte Up'uri sau doar pe asta electric?

Cred ca e disponibila si pe celelalte variante. Banuiesc ca in functie de echipare...

1 hour ago, blacka said:

Felicitari pentru achizitie. Da-mi VIN pe PM si incerc sa te ajut cu lista de optionale.

Mersi mult! Nu e cazul ca o sa ma uit prin hartii... candva. :)

LE: Am gasit! :)

20C15924-570A-4D9B-B47D-2CC1A06BC8F0.thumb.jpeg.d0a4023d9c64911a7a6c554fd345d9f5.jpeg

Modificat de Rave
Link către comentariu

Vai, vai, vai, dar ce avem noi aici?!!! Tare de tot masina si mai ales felul in care prezinti detaliile. O sa urmaresc cu atentie topicul si o sa te ''claxonez'' in iarna cand ajung in Romania. Asta daca nu te-ai mutat si inca suntem vecini.

Felicitari!

Link către comentariu
2 hours ago, Aerofan said:

ai de mutat microfonul, de tras un fir care trebuie legat la firul ce regleaza intensitatea luminilor si apoi te poti bucura de ele :) 

Eh, aici avem o problema... Jucaria asta nu are buton de reglare a intensitatii luminii interioare. Am doar butonul de reglaj pentru faruri din ce am vazut... 

Sau poate ala e butonul de intensitate si farurile nu se regleaza :)) (glumesc, evident)

9 minutes ago, Roger said:

Tare de tot masina

Eu ce sa mai zic de a ta... ?

Suntem in continuare vecini, da un semn cand ajungi si vedem care se dezgheata mai repede de sub zapada :))

Link către comentariu

partial problema, firul tot il tragi doar la nu reglezi intensitatea.

o setezi la un nivel prin tipul ledului folosit si rezistenta intercalata.

Link către comentariu

Sau te legi direct la ceva fir de la butoane de ex. Teoretic ar trebui sa aibe in meniul radioului cat de tare sa lumineze. Daca are inseamna ca si becurile primesc curent in functie de cat reglezi. Atunci normal ar functiona sa legi firul de firul de reglat intensitatea. Ma gandesc ca un led din ala ar trebui sa aibe 3 fire, plus minus si firul de intensitate :scratch: . Sigur merge cumva, trebuie sa cauti ca sigur cineva si-a facut o chestie din asta. Sau in modul direct te legi la o mufa numai ptr asta ai nevoie de schema firelor sa stii fiecare fir ce face.

Link către comentariu

Eh, iti dai seama ca o sa ajung cu ea la Cristi si-l las pe el sa-si bata capul cu lucruri d-astea... Sorry @Al Bundy :)

Oricum, pana atunci mai am de luat cotiera si de vazut unde gasesc butoane luminate care sa se potriveasca... e timp, nu ma grabesc...

492FA610-2D6F-4C56-B490-DD44E2253266.jpeg.76563eeb25af6b257bfa0ddf2d41343b.jpeg

Link către comentariu

dupa care mergi la TCM sa rebobineze motorul pt un castig de putere.

cotiera nu s-a putut trece la optionale?

Link către comentariu

Rave, cum e la stabilitate varianta electrica vs varianta pe benzina? Ai apucat sa mergi cu una pe benzina sa faci comparatia? 

Cum e cu RCA-ul comparativ cu o benzinara de aceeasi putere motor?

 

Link către comentariu
50 minutes ago, Muale said:

dupa care mergi la TCM sa rebobineze motorul pt un castig de putere.

cotiera nu s-a putut trece la optionale?

Nu, nu! Putere mai mare = autonomie mai mica :)) Plus ca are mai mult decat suficienta (nu putere, dar cuplu da) fiindca la orice viteza, sa zicem 50km/h, daca apesi maxim pedala de acceleratie masina te arunca in scaun. E... ok! :)

Cotiera nu exista in lista de optionale nici la electric nici la termic. In schimb este in catalogul de accesorii. De ce...?! Am renuntat sa-mi mai pun aceasta intrebare in ceea ce priveste VW pentru ca am destule fire de par alb :))

Cred ca are legatura cu faptul ca montajul e... discutabil. Adica raman niste suruburi vizibile si pare mai mult ceva AM decat ceva OE. Banuiesc ca asta le-ar fi adus puncte in minus la calitatea perceputa a constructiei interiorului...

34 minutes ago, uhu10uhu said:

Rave, cum e la stabilitate varianta electrica vs varianta pe benzina? Ai apucat sa mergi cu una pe benzina sa faci comparatia? 

Cum e cu RCA-ul comparativ cu o benzinara de aceeasi putere motor?

 

Nu am mers cu alte variante dar masina sta foarte bine pe strada, asta desi e pe 165/65(parca) R15... adica practic niste foi de hartie mai groase :))

Suspensia e mai spre dur decat spre comod dar amortizeaza foarte bine. Lucruri pe care in Leon le simt, in Up! nu le prea bag in seama dar aici cred ca si talonul anvelopelor are ceva de zis. Comparativ cu acelasi Leon, care are suspensie sport si 225/45/17, Up!-ul e... pe acolo ca stabilitate.

Comparatia directa nu o pot face pentru ca asta e si mai scurta si mai ingusta decat Leon-ul, dar e mai bine decat m-am asteptat. Se adapteaza ok unui stil de condus mai sportiv, plus-minus lucrurile evidente (cauciucuri inguste, ampatament/ecartament redus etc). 

Asigurarile depind de prea multi factori, si mai putin de masina in sine, ca sa pot sa spun ceva relevant. Strict ca exemplu, eu am primit oferta de 1.700 la Uniqa(B1) si 590 la Allianz(B2)... ambele in lei si pe 12 luni. Casco, in schimb, a fost mai ieftin decat m-am asteptat, avand in vedere valoarea destul de mare a masinii, si am platit 550 de euro la Allianz. Asta in timp ce la Leon, care are o valoare mai mica (si avea si de noua), platesc mai mult de atat... Aici banuiesc ca importante sunt puterea mica si faptul ca masina o sa fie folosita strict in oras, deci sanse reduse de accident. Unul grav cel putin...

Link către comentariu

Masina are 210Nm disponibili instantaneu, deci la viteze mici e racheta fata de multe masini cu pretentii.

In comparatie, Up'ul de 1.0 si 75Cp abia are 95Nm, dar de la 3k rpm.

Ca stabilitate cu siguranta sta foarte bine, are punctul de greutate jos si rotile sunt impinse mult in extremitati

Interesante cotatii la RCA de cand s'a eliminat plafonarea tarifelor ... credeam ca inca e in vigoare. Si la fel de interesant e ca Allianz au ales totusi sa ramana la tarife mici ptr clienti mai multi

Link către comentariu

Nu rade ca si tuneri trebuie sa-si ajusteze workflow-ul pentru a acomoda noua generatie de motoare. De exemplu eu sunt curios daca motorul asta e identic cu cel de e-Golf si tinut jos de soft, ca ar fi foarte posibil... ;) 

Link către comentariu

Este foarte grea masina? Cat o Octavie? Si daca am vazut ca ati inceput cu glumele, cu cat este mai grea masina cu bateria plina, fata de cand este cu bateria goala?

Link către comentariu
1 hour ago, Mumus. said:

Cand faci un 0-100? 

Prea curand nu. Odata ca nu prea ies din oras (ca sa fiu legal ;) ) si, mai ales, pentru ca cele vreo 13 secunde pana la 100 trec greeeeuuuu :))

50 minutes ago, Ebi said:

Este foarte grea masina? Cat o Octavie?

Masina are 1.230 kg sau pe acolo pe undeva, aproape cat Leon-ul care are 1.250 kg. Comparativ cu Up! 1.0 TSI care are 990 si putin, parca... Bateriile stiu ca au 230 kg. Nu stiu daca valorile astea sunt date cu ele goale sau incarcate :))

20 minutes ago, Bebeee said:

Cam atat.

;) 

629DE7D2-D2C9-45A6-863D-0D094AABE495.thumb.png.42b37dbe4612ea4cb88890db2b63b461.png

Daca poza asta ar avea un nume acela ar fi “Cum sa mergi 3 km si sa nu scada autonomia deloc!” :))

Am plecat cu 82km si, 5 km mai tarziu, cand am ajuns aveam 80 km autonomie. La consumul asta as face 180 km cu un plin al bateriilor ceea ce ar fi mai mult decat autonomia declarata a masinii, de 160 km. Si nici nu am mers “la consum”, am mers normal cu stat la semafoare si tot...

Ca fapt divers, consumul in carte e de 11 si ceva :)) 

Link către comentariu

Nu radeti de greutatea bateriilor incarcate si a celor descarcate ca fac pariu ca nu stiti cum se verifica o baterie daca e descarcata :D . Luati ca experiment si incercati ca si eu m-am crucit si nu mi-a venit sa cred
2 baterii identice AA una incarcata si una plina, masurati-le, daca nu sunteti convinsi, sa vedeti care-i incarcata si care-i descarcata. Le luati pe fiecare cu 2 degete si le tineti perpendicular la maxim 5 cm de o masa. Apoi le dati drumul sa cada pe masa. O sa vedeti ca aia incarcata se lipeste de masa cand cade si ailalta descarcata salta de 2-3 ori. Deci teoretic au greutati diferite :P . Nu au greutati diferite insa nu-mi explic de ce aia descarcata salta pe masa.

Link către comentariu

fix la asta ma gandeam ca am vazut filmul ala cu bateriile. nu au greutati diferite, poate densitati. se intareste gelul din ele.

chiar, ce fel de baterii au masinile electrice?

acum, ca sa mentin glumele, cand ai bateria descarcata si treci peste o groapa sau linie de tramvai masina sare mai mult?

Link către comentariu
3 hours ago, Muale said:

cand ai bateria descarcata si treci peste o groapa sau linie de tramvai masina sare mai mult?

Nu stiu ca eu merg pe linia de tramvai, sa pot sa tin legatura la curent ;)

Bateriile sunt cu ioni de litiu, da. 

Link către comentariu

ar fi maxima asta, sa vezi pe unul cum arunca niste sarme peste traseul electric de la tramvai/troleu si are o Tesla trasa pe dreapta. cat fumeaza o pipa isi incarca masina.

pacat ca nu exista inca tehnologia de incarcare atat de rapida si bateriile s-ar incinge/exploda.

folosesti doar incarcarea in parcarea de la munca sau ai incercat si cele din mega/kaufland, etc ? sunt curios de timpul de incarcare si dificultate (trebuie ceva permisiune, acces) ?

Link către comentariu
41 minute în urmă, Muale a scris:

...sa vezi pe unul cum arunca niste sarme peste traseul electric de la tramvai/troleu si are o Tesla trasa pe dreapta. cat fumeaza o pipa isi incarca masina.

nu stiu de ce am impresia ca in viitor cand vor fi mult mai multe masini electrice pe drumuri o sa ajungem sa vedem si chestia asta... mai ales la noi in Ro

Link către comentariu

@Rave Masina ta are optiunea de incalzire din aplicatia pt telefon? Am citit pe net ca ar exista asa ceva pe polo. Mai mult ma intereseaza daca poti porni AC-ul vara din aplicatie.. ar fi genial :)

Link către comentariu

Si, in caz ca nu stiati, o sa vina iarna asa ca am inceput sa caut Conti TS860 pentru ca am fost foarte multumit de TS850-urile de pe Leon. Astea o sa le pun pe jantele originale si la primavara ma gandeam sa iau asa ceva:

DD4D2993-9AB4-40C9-A299-B251C5F3C989.thumb.jpeg.83f27d93625a07dd2dbde311faf4a902.jpeg

Astea sunt 6x16 fata de 5(sau 5.5)/15 cat sunt astea ale ei. Variante care-mi mai plac sunt astea, tot de Skoda, tot 6x16:

AF8E4EC9-90D4-4567-9FEE-07969F03E953.thumb.jpeg.02c93a5c45cdae26291cc30d22768536.jpeg

Sau astea de Up!:

79DE9FD3-C44B-4BAC-A86A-2805760674E7.thumb.jpeg.b4d3ad4fdfcd43589534144d87dbb51b.jpeg

dar astea sunt pe 17” si parca as vrea sa raman la 6x16 din motive de consum/autonomie...

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!