Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Asa pateam si eu la fosta masina. Pana nu am schimbat caloriferuk nu si-a revenit. Poti incerca sa-l speli- dai grila de la baterie jos si bagi presiune pe shtuturile caloriferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

planetara, pt a mia oara,la diesel,daca e f frig afara,si stai pe loc cu caldura deschisa ,temperatura apei POATE sa scada!e logic de altfel.

nelegat de asta,colegul de mai sus pare intr adevar sa aiba o problema cu termostatul.desi,pe frigurile astea,greu ajunge aerul sa friga...mai ales prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pe net aceasta poza (cred ca masina este de anglia si e modelul pana in 2000 adica b5)

3q1f.jpg

 

trebuie sa am si eu asezate asemanator aceste doua furtune care se duc la calorifer?

 

as incerca sa bag apa calda cu solutie dinaia "granule" de desfundat tevi ....sa fac amestecul intr-o sticla cu apa fierbinte dupa care sa o torn in calorifer

oare merge?

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acolo sunt si la tine.

Cea mai buna solutie e furtun cu apa calda, la oarece presiune, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine evita solutiile cu granule ca vor ramane pe traseu pe undeva si nu fac bine deloc. Asculta sfaturile noastre si baga doar apa chioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am sa va pavestesc niste intimplari,poate ma ajuta cineva.Am citit tot acest topic dar nu am gasit rezolvarea. Am doua Passat-uri 1,9 tdi unul cu motor ATJ-116CP si unul AWX-131 CP. Cel cu motor ATJ am aflat din acest topic si apoi am depistat la motor are CGP.Am verificat  bujiile CGP-ului si am depistat doua arse,le-am schimbat,si daca inainte de operatie apa ajungea la 90 gr C in 10-12 km in functie de temperature de afara, acumin 2-3 min de la pornire se simte cum sufla aer cald iar in 5-6 km ajunge apa la 90 gr C. BUN pe acesta l-am rezolvat. La celalalt Passat cu motor AWX  de la un timp a inceput sa-i patineze cureaua de la alternator in momentul cind auzeam niste relee cupland, motorul tragind din greu, semn ca intrau in functiune niste consumatori foarte mari. Tot din acest topic am aflat ca aveam PCT, care intradevar functionau, semn ca sulfa aer cald in masina imediat dupa pornire. PROBLEMA cea mare este ca si dupa 200 km facuti cu motorul la 90 gr C acele rezistente tot cuplau facind sa scartiie cureaua de la alternator (pe care special nu am schimbat-o pentru a-mi da seama cind cupleaza rezistentele PCT). Am verificat cu un mecanic cu laptopul si a gasit o eroare la senzorul temperatura motor pe care a sters-o, iar ulterior l-am schimbat impreuna cu termostatul. Acestea functioneaza normal apa ajunge si sta la 90 gr C dupa 5-6 km, temperature aratata de indicatorul de bord(nu am verificat daca este aceeasi aratata pe laptop la engine). Ce conditii mai trebuie indeplinite ca sa decupleze PCT?(poate un sensor de temperatura de la aerul exterior sau de la climatronic) functionarea continua a acestuia ducind la un consum crescut de motorina. Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU le comanda.

 

temperatura lichid racire, temp exterioara, interioara, setarea pe o temperatura mare in interior (HI), temperatura interioara scazuta - sunt informatii pe care le foloseste pentru a comanda rezistentele de incalzire auxiliara.

 

verifica daca asa este - daca le comanda cand deja trebuie sa fie oprite - daca ai comanda de la ECU, in releele care le gestioneaza.

 

da temp mai mica in interiorul masinii si vezi daca le opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa aflu cum ajung la acele relee sau sigurante pentru a lega un bec martor sa-mi indice functionarea PCT. In masina am reglata temperatura pe 21 gr C si afara erau -2gr C si PCT functionau  dupa 200 km dindu-mi seama de aceasta dupa sunetele releelor si dupa scirtiitul curelei de alternator. De asemeni nu stiu daca este o fuctionare normal deoarece releele cuplau cam din 3 in 3 min cite 1 min.

Da, daca dau temp pe LO nu mai functioneaza.

Care sunt conditiile de functionare? Am inteles :

-temperatura lichid racire < 80 gr C

-temperatura exterioara < 5 gr C

pentru celelalte conditii nu mai stiu valorile, poate le stie altcineva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta - sigurantele sunt pe relee. Releele sunt sub bord, in dreapta - langa coloana volan, acolo ai un rack cu doua relee si doua sigurante mari, deasupra lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

irodaniel.Tine apasat, simultan pe tastete econ, albastru (micosrare temperatura) si crestere ventilatie si cu ajutorul tastelor albastru sau rosu deruleaza pana la canalul 71 care iti indica daca PTC este pornit sau oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce dar eu nu am vazut furtunele alea la mine...este posibil ca peste ele sa fie o bucata de plastic, curbata?

nu am nicio idee de unde sa bag apa cu o "oarecare presiune".... la robinet nu cred ca are presiune mai mare decat e in motor la 90grade

dati`mi o idee

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...am si eo problema ;a un passat 2001:nu baga caldura delok...apa este calda doar in radiator si la bord temperatura imi creste ft repede la 90 de grade..in 2-3 minute..daka trag de masina ba chiar imi ajunge acu la 110 grade..am fost la mecanic si mia spus ca ar fi pompa de apa?e posibil?? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pompa de apa dar trebuie verificat si termosatul sa nu fie blocat pe inchis, mai rar dar se intampla sa fie blocat si pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...este posibil ca peste ele sa fie o bucata de plastic, curbata?

Asa este, o bucata de plastic...dar nu te legi de furtune in compartimentul bateriei. Uite aici in poza din postul 418, mai sus de cutie se vad doua furtune cu conectori, cred ca sunt la fel si la 1,6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

planetara, pt a mia oara,la diesel,daca e f frig afara,si stai pe loc cu caldura deschisa ,temperatura apei POATE sa scada!e logic de altfel.

nelegat de asta,colegul de mai sus pare intr adevar sa aiba o problema cu termostatul.desi,pe frigurile astea,greu ajunge aerul sa friga...mai ales prin oras.

mie la -17*C, dupa ce am mers cu ea si am asteptat in fata unui bloc nu mi-a scazut sub 90*C...de fapt dupa ce imi urca la 90, acolo ramane. cred ca e ceva normal sa stea in 90, dar are logica si ce spui tu...fiind foarte frig afara si daca nu fortezi motorul, apa ar scadea...dar deh....cred ca depinde si antigelul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari la toata lumea....am un vw passat din 1999 de 116 cp si de ceva vreme nu mai directioneaza caldura la picioare si parbriz.. am vb cu un mecanic si a zic ca trebuie sa astept caldura ca sa ma duc la el sa-mi dea bordu jos sa vada daca lucreaza motorasele de la clima ...va rog daca stiti alta modaliate de a verifica acele flapsuri spuneti-mi si mie ca daca este frig afara si mai cad doi trei stropi de ploaie ingheata si nu mai vad nimic.. din cate am citit in celalalte posturi se poate face un test la clima dar nu am gasit cum.... va rog sa ma ajuta-ti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti reatasez eu documentul.sper sa nu se supere colegii.initial a fost postat cred de aryes 13,si ii multumim din nou!

bafta.

clima vw.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut "plasticul acela care acopera furtunele" in dimineata asta dupa 1 ora de mers cu masina in bucuresti si rezultatul este urmatorul:

-baga caldura cat de cat daca ventilatorul nu este dat la maxim

-ambele furtune sunt calde dar nu sunt tari, le poti strange cu mana foarte foarte usor

-imi amintesc ca asta vara deseori se auzea in bord cu circula apa zici ca facea bulburuci asa de aer

-pompa de apa este noua schimbata anul trecut in februarie si nu am avut niciodata pb cu supra-incalzire sau chestii de genul asta

 

sa bag apa cu presiune in calorifer?eventual cu jetul de la spalatorie bagat pe un furtun improvizat de mine?

trebuie aerisita instalatia de apa?

 

astept recomandarile voastre inainte sa fac vreo tampenie

 

7fry.jpg

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga baga.

Nu trebuie aerisit dupa. Pornesti motorul si se aeriseste singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si e normal sa fie atat de moi?eu stiu ca la motocicleta sunt bata de tari cand e motoru la 90'grade

cam cat lichid de racire am sa pierd dupa aceasta operatiune?

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa fie asa.

Daca desfaci sus, mult n-o sa pierzi, fiind destul de sus fata de restul instalatiei.

Daca esti pretentios, desfaci un furtun de la racitorul de ulei si lasi antigelul intr-un fas pe jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie presiune mare la apa din spalatorie ca nu stii la cat rezista radiatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu ma gandeam sa bag direct cu jetul ala de spalat masini intr-un furtun pe care sa`l conectez pe rand atat pe tur cat si pe retur

poate sparg caloriferul sa`mi fac de lucru pe frigurile astea :) 

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!