Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Fara discutie TRW. Din cate stiu , trw e echipare de fabrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lui Laurentiu: TRW este fabricatie CHINA, asa rezulta din semnatura ta. Nu te baga unde nu cunosti!


Lui alexandruz: atat TRW, cat si Delco Remy dau casete reconditionate si nu cred ca exista diferente de calitate, ci numai de pret. Ponderea mare din ceea ce priveste garantia lor este data de cel ce-i face montajul si geometria.

Echiparea de original au facut-o KOYO si ZF, restul sunt reconditionatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,imi poate explica cineva de ce in stanga nu am noci o problema, in schimb in dreapta ca si Cum nu as avea servo.Masina e un Passat din 2004.Poate ca am mers cu ulei rosu pana am gasit verde,dar e la fel.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere nu lucreaza o supapa in caseta. Nu e de la ulei. Este defect distribuitorul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate repara fara sa dau jos caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Alti bani ,alta distractie!Nu sunt in Romania si astia te rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se repara, are uzuri in carcasa. Trebuie inlocuita. 

Nu e de la uleiul rosu, ci de la ulei murdar, negru. Cred ca te lasa si pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O nenorocire nu vine niciodata singura! ;-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
sorin_frumuseanu

In cat timp isi da drumul volanul dupa schimbare ulei servo?

Gasit scazut nivel ulei servo G 000 200.

Gasit doar G 004 000 M2 (febi) care il inlocuieste.

Inlocuit tot, inclusiv spalat rezervor cu benzina si sulfat cu aer. Sita miscata, mecanic nu prea stia pozitia initiala.

 

Problema 1: acasa, cam la 5 km de service, dupa ce opresc motor vad ca incepe sa picure. Si a picurat tot pe la un surub.

A doua zi dimineata ridica meseriasii masina si pleaca cu ea la service, cu lichid pierdut, mult sub nivel.

Nu stiu ce i-au facut, cert e ca nu mai picura.

 

Problema 2: dimineata merge volan greu.

Am facut insa peste 1000 km si dimineata (la prima ora) volanul tot se misca greu pana ii fac 2-3 ture complete stanga-dreapta. Apoi e ok toata ziua.

Tot sper sa fie neaerisit. Sa dureze atata sau mai e si altceva? Sita aia din rezervor conteaza mult daca nu e in pozitia corecta?

Multumesc.

Modificat de sorin_frumuseanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul pe instalatie produce zgomot si spuma in vas, dar volanul merge usor (poti simti cateva socuri). O servo-directie in stare buna se aeriseste in cativa km (sau cateva ture complete stanga-dreapta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sita nu e la loc, face zgomot la viraj pentru ca prinde aer prin barbotare in vas. Dar nu tre sa mearga greu.

Nu stiu cat bine a facut benzina aia in circuit. Eu n-as fi facut asta. Stiu cativa care au spalat chiar cu ulei rosu ATF si dupa ce au bagat uleiul verde, adio pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_frumuseanu

Am scos vasul din furtune, doar el a fost spalat. Sa fie asa de mare diferenta fara de G002? Fata de preturile vazute pe forum, ce am gasit eu, G 004 000 M2, era la 35 de lei. Parca parca are o tendinta sa se lase. Inainte sa schimb uleiul, totul era ok, chiar si cu 1 cm sub nivel.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G004 am bagat si eu. Problema in mod sigur nu e din cauza uleiului.

Or fi lucrat meseriasii ceva acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la Skoda Superb imi merge greoi directia! Nivelul uleiului e intotdeanu la fel! Mecanicul meu mi-a spus ca uleiul de servo nu trebuie schimbat ci doar se completeaza! Sa fie oare adevarat? Daca schimb uleiul credeti ca se simte vreo diferenta? Si stie cineva daca exista vreun aditiv care se poate adauga uleiului de servo? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca mecanicul ala habar nu are ( probabil te asteapta sa-ti schimbe caseta de directie ) , nu inteleg cum i-si poate inchipui cineva ca nu trebuie schimbat cand pe orice bidon scrie termen de garantie 5 ani  stand in bidon - dar cand este folosit......... , nu i-l schimbi daca se vede limpede si de  culoare verde 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca mecanicul ala habar nu are 

E o certitudine. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de sfat ! Înseamnă ca trebuie sa schimb mecanicul! Și eu cred același lucru din moment ce orice ulei își pierde din proprietăți o data cu uzura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sunt reperele 20-21-22? (naiba m-a pus sa "arunc" ochii pe sub masina!) Nu detin un program de identificare a componentelor. Multumesc!

post-24579-0-16763400-1419063422_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20- nu imi dau seama ce este. pare a fi un colier.

21- este o sârmă otelita care se prinde pe surubul de la suport ptr a susţine furtunul de înaltă presiune

22- capac protecţie ce acoperă vasul piciorului de la servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 - brida de plastic ce tine instalatia electrica si/sau furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat uleiul de servo. Din ce am observat, pana acum, pompa este mai silentioasa iar directia este mai elastica fata de cum era pana acum! O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa bati obrazul mecanicului.  :slap:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut, am o problema (cred ca la caseta de directie) in sensul ca dimineata sau dupa 4, 5 ore de stationare cand pornesc si virez se aud niste pocnituri si volanul se invarte greu.

 

Dupa 2-3 ture stanga dreapta, volanul se invarte usor si pocniturile dispar.

Astept parerile voastre, multumesc, toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!