Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Jetul este cu apa calda ? Mai bine legi furtunul direct la robinet. Sa nu fie mai mult de 2atm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca la spalatorie sunt mai mult de 2 atmosfere.....am sa vad eu ce inventez ca am facut frigul in masina asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetul are debit mic si viteza mare. In primul cot se pierde viteza. Tu ai nevoie si de debit si de viteza pentru curatare. In prima faza pana incepe si curge usor prin radiator tii furtunul a.i. surplusul de apa sa poata curge pe alaturi, altfel spargi radiatorul

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga linistit apa calda de la spalatorie. Cat timp iesirea e libera, n-are treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este suficienta si presiunea apei de la robinet , dar dupa aceea sa sufli cu un compresor in sens invers circuitului , adica de la  retur spre tur , asa am desfundat multe calorifere .

 S-au alta varianta pui in vas sare de lamaie si calgon 200gr. sau radiator flush , mergi 2,3 zile cu masina la servici cu solutia in instalatia de racire dupa care demontat termostatul si curatat toata instalatia cu apa cu presiune , montat termostatul cu o noua garnitura ,pus antigel nou si gata caldura de iti dezlipeste talpile la pantofi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru ajutor... am facut testul la climatronic si mi-a dat eroarea 4F8- ''motor clapeta centrala''... pot verifica daca dau torpedoul jos sau trebuie sa astept caldura sa pot da bordul jos

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca un output test si basic settings cu vag si poate isi revine. Nu e necesar sa dai bordul jos ca sa demontezi motorasele. E ceva de treaba si migala acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

output test si basic settings cu vag se face cu tester-ul

 

si te rog explica si mie cum sa demontez motorasele fara sa dau bordul jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta aici.

 

output test si basic settings cu vag se face cu tester-ul

 

 A fost o intrebare sau afirmatie ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea dar am uitat sapun semnul ''?'' scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, output test si basic settings le faci cu o interfata vag-com sau vcds sau vas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, output test si basic settings le faci cu o interfata vag-com sau vcds sau vas...

 

la link-ul ce mi l-ai dat nu pot vedea pozele ce trebuie sa fac sa vad pozele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele nu mai sunt acolo...doar autorul DIY-ului te poate ajuta, sau  un coleg care a downloadat pozele, dar daca citesti cu atentie se intelege ce-i de facut.

Daca in discutie nu intervine un coleg cu alt subiect nu este nevoie sa citezi postul anterior, iar daca totusi o faci, citatul trebuie sa aiba legatura cu intrebarea ta.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema in felul urmator:

 

-3pliculete mr muscle granule dinalea de desfundat chiuveta pe care le`am turnat in doua cani de 1litru de apa fiarta dupa care in calorifer

-sticla detartrant nufarul 1litru

-2 bucati furtun

 

am turnat pe rand toate "substantele" cu apa fiarta in calorifer (nu in toata instalatia) dupa care am bagat atat pe tur cat si pe retur apa de la spalatorie (cu jetul)

am clatit instalatia caloriferului bine

 

rezultatul este foarte foarte bun

 

7jvj.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo.

 

acum sa speram ca substantele folosite, nu vor deterioara caloriferul, pe termen lung....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

De cateva zile nu mai am caldura in masina.Termostatul este bun, temperatura urca destul de repede la 90 si acolo ramane, furtunele de tur si retur care intra in calorifer sunt fierbinti, insa la o diagnoza simpla a climatronicului imi da 3 erori:4F7,4F8 si 4FA, ceea ce inseamna motor clapeta temperatura,motor clapeta centrala si motor clapeta presiune.Acum va intreb , oare nu poate fi o siguranta arsa in bord?Ma indoiesc ca dintr-o data au picat 3 motorase.Infundarea caloriferului as exclude-o ,desi, cu el ma voi apuca prima oara de lucru.

Aceste motorase, flapsuri se pot adapta cumva prin vcds sau vag-com?... Care ar fi pasii de urmat?

Va multumesc anticipat pentru orice sfat!!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru pe care trebuie sa il faci e adaptarea clapetelor. Intri in vcds la AUTO Hvac si dai acolo basic settings, apoi output test, si poate isi revin. Daca nu, trebuie sa le demontezi si sa le cureti, sau sa le inlocuiesti. La mine au mers refacute. Bafta.

post-72374-0-27083400-1396207710_thumb.j

post-72374-0-11465900-1396207721_thumb.p

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontat tot bordul sau doar partea de torpedou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai răbdare merge şi fără să demontezi bordul. Eu le-am demontat fără să demontez bordul şi a fost destul de migălos. În ansamblul flapsurilor au nişte potentiometre(cititoare) care transmit poziţia flapsurilor la uitatea de comanda a clipei. Acele potentiometre nu mai fac contact ferm şi clima nu mai ştie in ce poziţie este falsul. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru timpul pierdut, Planetara!... Asadar desfac doar torpedoul sa inteleg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai răbdare merge şi fără să demontezi bordul. Eu le-am demontat fără să demontez bordul şi a fost destul de migălos. În ansamblul flapsurilor au nişte potentiometre(cititoare) care transmit poziţia flapsurilor la uitatea de comanda a clipei. Acele potentiometre nu mai fac contact ferm şi clima nu mai ştie in ce poziţie este falsul. Spor la treaba.

 

 

Multumesc pentru timpul pierdut, Planetara!... Asadar desfac doar torpedoul sa inteleg...

 

ai mai multe de desfacut, cam tot ce ai in partea inferioara a bordului, central, consola, etc... ca sa le poti demonta cu coaja pe masina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai răbdare merge şi fără să demontezi bordul. Eu le-am demontat fără să demontez bordul şi a fost destul de migălos. În ansamblul flapsurilor au nişte potentiometre(cititoare) care transmit poziţia flapsurilor la unitatea de comanda a climei. Acele potentiometre nu mai fac contact ferm şi clima nu mai ştie in ce poziţie este flapsul. Spor la treaba.

Am corectat putin ca scriam de pe telefon. 

 

Multumesc pentru timpul pierdut, Planetara!... Asadar desfac doar torpedoul sa inteleg...

Vezi ca este un diy pe aici unde iti zice exact ce sa desfaci pas cu pas. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

as avea si eu o intrebare! Am un Vw Passat b6 an 2010 problema e ca a venit iarna si nu avem caldura in masina corespunzator!

are momente cand merge caldura !

azi am observat ca doar partea soferului alimenta cu caldura! partea dreapta f slab iar in spate la fel de slab

ce sfaturi imi dati pentru a remedia problema 

 

uneori da f rar merge caldura f bine 

 

dar acum am patito deja de cateva zile ca baga f slab caldura in masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind B6, ar trebui facuta o diagnoza intai. Sistemul de climatizare (mai ales daca e dublu climatronic) e mai complex si trebuie verificat mai amanuntit.

Poate ai probleme chiar cu vreo electrovalva de pe circuitul de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un test cu vcds la masina 

si imi zice asa

 

auto hvac-status mulfunction 0010

 

2 fault found

01809-actuating motor for temperature flab left (v158)

freeze frame 

fault status 01110000

fault priority 3

fault frequency  213

reset counter 248

mileage 147157

time indication 0

date 2050 14 03

 

01317 control module in instrument cluster (j285)

004-no signal/communication-intermittent

freeze frame;

fault status;00100100

fault priority:5

faul frequncy 2

reset counter 3

mileage 147405

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!