Jump to content
Sign in to follow this  
Sergiulikk

Pornire dificila

Recommended Posts

vik71

da ,multumesc 

m am lamurit dupa ce am citit topicul dedicat ,,pornirii greoaie 2.0tdi,,) 

incerc sa ajut pe cineva care e absolut zero la tot ce tine de masina , respectiv o doamnă

bujii fara erori ,baterie premium bosch s5, electromotor fara probleme,

o luam cu oringuri ,pompa tandem și o mai vedea .o sa o las 2 nopti cu fata in jos sa vedem cum se comporta ,aici ma refer la pompa tandem diagnostic ... absolut antigel nu se completeaza 

de doua luni de cand stiu masina i a pornit la sfert si mers zi de zi .

 

Edited by vik71

Share this post


Link to post
Share on other sites
marsale

Salut. 

 

O problema ciudata, in general la rece, turometrul oscileza de la 500 la 1500, dupa care moare motorul. Daca ii pun contactul de 3  ori, cateodata porneste normal. 

vreun sfat ce ar putea fi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Erori stocate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
marsale

Nici o eroare. Am incercat diagnoza cu vcds si Delphi s150. 

Edited by ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi81

Banuiesc ca e vorba de un motor CR si nu TDI.

Daca e asa o simpla scanare nu o sa te ajute/trebuie sa verifici niste parametrii.

Edited by Cristi81

Share this post


Link to post
Share on other sites
marsale

Da, 1.6 cr. CAYC. Am verificat valorile injectoarelor si unul baga Mai mult. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi81

Inj.pompa toate trebuie verificate, autoscanul/diagnoza simpla nu ajuta la motoarele aste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiestax

Salutare.Un A3 din 2000 motor 1.8 are probleme la pornire in sensul ca porneste doar daca tin pedala de acceleratie aprox 20% apasata.Aveti idee de la ce ar putea fi?erori nu are care sa influenteze pornirea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sebisebi

Nustiu sigur cum e la voi, eu am aceasi problema pe 2.0tdi, am incercat si eu multe, la mine cu mufa de la senzor temp lichid racire scoasa imi porneste ok. Se pare ca la mine este vorba despre softul scris in ecu, rezolvarea se face prin resoftare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
victortb

 Buna ziua, am un AUDI A 3  1,6 l, an fabricatie 2003

       Dupa cca 6 luni de stationare , am pus o baterie noua incarcata. 

fara cheie in contact : au pornit stergatoarele si ventilatorul, 

introducand cheia si incercand pornirea am auzit solenoidul si atat.

acum 6 luni era in perfecta stare de functionare.

multumesc pentru ajutor, as duce`o la un service dar momentan nu`mi pot permite.

Edited by victortb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

daca imediat cum ai pus bateria au pornit alea, gandeste-te la o problema cu niste cabluri (roase de soareci sau in scurt in mufa de la apa).

depinde cum a fost parcata masina, in ce conditii. vezi si la butuc contact, stergatoarele pornesc pe acc, nu pe zero.

tot la service ajungi, sau la cineva priceput. nu pare ceva atat de simplu incat sa o rezolvam din 2 vorbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ViBogdan

Salutari. Masina in cauza este un Audi A3 8P din 2009, 2.0 TDI CBAB cu DSG6. 

Cu cativa metri inainte sa ajung acasa in aceasta seara, motorul s-a oprit in mers la 20km/h. Dupa asta a refuzat sa mai porneasca. Mentionez ca este cu revizia la zi, si nu prezenta nici o problema sau sindrom. Pana in momentul in care s-a oprit, a mers fara probleme, ca in fiecare zi.

Cand incerc sa o pornesc, se aude cum invarte de doua ori, urca la 200-300 rpm si apoi se opreste, chiar daca eu tin de cheie.  Am facut un mic video: 

Urmeaza maine sa vorbesc cu mecanicul pentru a trimite o platforma, dar is curios daca ma puteti ajuta cu o parere asupra ce ar putea fi. Eu banuiesc ceva pe partea de alimentare, pompa cel mai probabil.

Multumesc!

Edited by ViBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites
caseac

Sergiu... pana la urma care a fost rexolvarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai261

Salutare, are cineva idee unde sunt localizați senzori din imaginea atașata la un audi a3 8V 2.0TDI?????

”coolant Temp.sensor1 bank1 at Cylinder head”

DD7FAF1E-199C-4439-8B1D-81188E9A9CB2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri