Jump to content

Pornire dificila


denny_the_one
 Share

Postare recomandată

Te referi la termocupla de pe radiator nu ?

 

Senzorul poate nu arata bine in bord desi termocupla porneste ventilatoarele pentru ca este nevoie reala sau invers.

 

 

Daca te ajuta cu ceva poti proba un senzor de temperatura antigel de pe un golf 3. Se potriveste perfect .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sergiulikk

    22

  • denny_the_one

    7

  • Tracto

    4

  • cosmintuf49

    4

Tracto eu sunt aproape sigur ca din cauxa informatiei eronate pe care o furbizeaza senzorul de temperatura mi se intampla toate belele astea. Ideea e ca am schimbat ambii senzori de pe termostat o data cu termistatul. Am schimbat si senzorul crankshaft iar la asta nu am umbla. Si tind sa dau vina pe el. Trebuie sa mi iau un senzor din ala ca nu e scump e undeva la 50 de lei. Mai mare e frecusul cu demontatul ptr ca trebuie o rampa sau groapa va sa scot tot antigelul si o mana subtirica sa te bagi acolo ca sa eviti demontarea ventilatoarelor....bataie de cap. Azi iar am plecat de acasa la 7 gradr si a trebuit sa merg vreo 8 km doar ca sa treaca de 60 de grade temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariantarinda

Daca, in timp, pierzi antigel + pornire grea la cald, s-ar putea sa fie ciupita garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu zici ca iti pornesc ventilatoarele singure cand pornesti masina?? e problema din ecu,la fel si al golf 5 tsi-uri

Modificat de tudorpd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Tudor,

 

Nu se intampla mereu, s-a intamplat de 2 ori in ultimele 2 luni. Pana acum n am avut probleme de genul asta.

 

Se poate verifica ecu in vreun fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,trebuie masurat inauntru dar nu cred ca stii tu.


Fai sun test si vezi ce eroare da si zimi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 6 luni mi am schimbat termostatul (corpul cu totul) dupa nici o luna mi a picat senzorul de temperatura G63 daca nu ma insel si a fost schimbat. Acum se pare ca iar am probleme dar cu celalalt senzor. 

 

Mai jos ultima citire de pe VAG:

 

Chassis Type: 8L (8L - Audi A3/S3 (1997 > 2003)) Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76 VIN: WAUZZZ8L22A041188 Mileage: 129510km/80473miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-AVU.lbl Part No: 06A 906 033 N Component: SIMOS33 1,6l 2VG00AT3559 Coding: 00213 Shop #: WSC 06435 VCID: 2A5BE423D60AF24EEA7-5072 WAUZZZ8L22A041188 AUZ5Z0AN050074 8 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent 16685 - Cylinder 1 P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent 16687 - Cylinder 3 P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent 16688 - Cylinder 4 P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent 16686 - Cylinder 2 P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - Intermittent 16555 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83) P1290 - 35-10 - Signal too Small - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 01M-927-733.lbl Part No: 01M 927 733 JH Component: AG4 Getriebe 01M 4830 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 7F0DE5777D08A7E6ED9-095E 3 Faults Found: 00529 - Engine Speed Signal Missing 35-10 - - - Intermittent 00545 - Engine-Transmission Electrical Connection 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl Part No: 1C0 907 379 E Component: ESP FRONT MK60 0104 Coding: 0011266 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: 2C57E23B8CFEEC7E18B-5000 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail! Part No: 8L0 820 043 J Component: A3 KLIMAAUTOMAT 0105 Coding: 01040 Shop #: WSC 06435 VCID: 2F6DF537EDE897663D9-2566 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.lbl Part No: 8L0 959 655 L Component: Airbag Front+Seite 9008 Coding: 00104 Shop #: WSC 10102 VCID: 479DBD9765582F26159-5072 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl Part No: 8L0 920 900 L Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D02 Coding: 00042 Shop #: WSC 27022 VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-4A3A WAUZZZ8L22A041188 AUZ5Z0AN050074 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 37-00 - Faulty ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl Part No: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D16 Coding: 14913 Shop #: WSC 06435 VCID: 2C57E23BDCFEEC7E18B-4DD6 No fault code found. End --------------------------------


Tudor, masina se afla in momentul de fata in service. Spune mi ce sa le spun sa verifice.

 

Multam in avans


Chassis Type: 8L (8L - Audi A3/S3 (1997 > 2003))

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76

 

VIN: WAUZZZ8L22A041188   Mileage: 129510km/80473miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-AVU.lbl

   Part No: 06A 906 033 N

   Component: SIMOS33 1,6l 2VG00AT3559 

   Coding: 00213

   Shop #: WSC 06435 

   VCID: 2A5BE423D60AF24EEA7-5072

   WAUZZZ8L22A041188     AUZ5Z0AN050074

 

8 Faults Found:

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)

            P1292 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

16685 - Cylinder 1

            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

16687 - Cylinder 3

            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

16688 - Cylinder 4

            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

16686 - Cylinder 2

            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

            P0300 - 35-10 -  - Intermittent

16555 - Fuel Trim; Bank 1

            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83)

            P1290 - 35-10 - Signal too Small - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans        Labels: 01M-927-733.lbl

   Part No: 01M 927 733 JH

   Component: AG4 Getriebe 01M    4830 

   Coding: 00000

   Shop #: WSC 00000 

   VCID: 7F0DE5777D08A7E6ED9-095E

 

3 Faults Found:

00529 - Engine Speed Signal Missing

            35-10 - - - Intermittent

00545 - Engine-Transmission Electrical Connection

            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01314 - Engine Control Module

            49-10 - No Communications - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

   Part No: 1C0 907 379 E

   Component: ESP FRONT MK60      0104 

   Coding: 0011266

   Shop #: WSC 06435 000 00000

   VCID: 2C57E23B8CFEEC7E18B-5000

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: Redir Fail!

   Part No: 8L0 820 043 J

   Component: A3  KLIMAAUTOMAT   0105 

   Coding: 01040

   Shop #: WSC 06435 

   VCID: 2F6DF537EDE897663D9-2566

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 8L0-959-655-AI8.lbl

   Part No: 8L0 959 655 L

   Component: Airbag Front+Seite 9008 

   Coding: 00104

   Shop #: WSC 10102 

   VCID: 479DBD9765582F26159-5072

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl

   Part No: 8L0 920 900 L

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D02 

   Coding: 00042

   Shop #: WSC 27022 

   VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-4A3A

   WAUZZZ8L22A041188     AUZ5Z0AN050074

 

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

            37-00 - Faulty

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks        Labels: 8D0-862-257.lbl

   Part No: 8D0 862 257 B

   Component: ZV-Pumpe, Funk      D16 

   Coding: 14913

   Shop #: WSC 06435 

   VCID: 2C57E23BDCFEEC7E18B-4DD6

 

No fault code found.

 

End   ---------------------------------------------------------------------


Si inca unul din 09.02.2015:

 

 

3 Faults Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1

            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83)

            P1290 - 35-10 - Signal too Small - Intermittent

16555 - Fuel Trim; Bank 1

            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans        Labels: 01M-927-733.lbl

   Part No: 01M 927 733 JH

   Component: AG4 Getriebe 01M    4830 

   Coding: 00000

   Shop #: WSC 00000 

   VCID: 7F0DE5777D08A7E6ED9-0960

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

   Part No: 1C0 907 379 E

   Component: ESP FRONT MK60      0104 

   Coding: 0011266

   Shop #: WSC 06435 000 00000

   VCID: 2C57E23B8CFEEC7E18B-5000

 

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

            003 - Mechanical Failure - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: Redir Fail!

   Part No: 8L0 820 043 J

   Component: A3  KLIMAAUTOMAT   0105 

   Coding: 01040

   Shop #: WSC 06435 

   VCID: 2F6DF537EDE897663D9-254E

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 8L0-959-655-AI8.lbl

   Part No: 8L0 959 655 L

   Component: Airbag Front+Seite 9008  

   Coding: 00104

   Shop #: WSC 10102 

   VCID: 479DBD9765582F26159-5072

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl

   Part No: 8L0 920 900 L

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D02 

   Coding: 00042

   Shop #: WSC 27022 

   VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-49D8

   WAUZZZ8L22A041188     AUZ5Z0AN050074

 

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

            29-10 - Short to Ground - Intermittent

01336 - Data Bus for Comfort System

            37-10 - Faulty - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks        Labels: 8D0-862-257.lbl

   Part No: 8D0 862 257 B

   Component: ZV-Pumpe, Funk      D16 

   Coding: 14913

   Shop #: WSC 06435 

   VCID: 2C57E23BDCFEEC7E18B-4E42

 

No fault code found.

 

End   ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba termostatul si senzorul de la baza radiatorului. daca nu se rezolva, ai un ECU de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai schimba nimica ,trebuie reparat ecu...stiu cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii..

 

Masina e in service de vineri  27.02.2015 :-).

 

Intre timp baietii mi au schimbat:

 

-Bujiile ( nu erau dupa codul masinii)

-Fisele (erau ciupite dadeau curent pe langa)

- garnitura de la galeria de admisie

- senzorul de pe radiator

 

Urmeaza sa mi schimbe luni:

 

- senzorul de pe corpul termostat (cel mic negru) , se pare ca trebuie sa schimbe tot corpul pentru ca nu merge sa schimbe senzorul separat.

 

Toate astea imi dadeau erori in calculator si au zis ca vor sa remedieze toate erorile de pe calculator ca sa fie sigur ca problema pornirii la cald nu e de acolo.

 

Tudor, care crezi ca ar fi cauza....?

 

Daca e ceea ce crezi tu si merge remediat vin pana in timisoara cu masina reparata sa ti dau o bere :-)

 

Merci anticipat


.

post-126613-0-97089500-1425797597_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% nu e ceea ce schimbi tu ,ca nu au cum sa cedeze toate o data ,uite ce am reparat eu si cipu ce lam schimbat in ecu tin 3 coduri de eroare de la mine din lista care am postato printre care si cel care ti lam incercuit....

post-147918-0-19094600-1425808212_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudor,

G83 este sezorul de pe radiator, care a fost schimbat.

 

Ce trebie facut cu ECU?

 

Resetat, resoftat , rescrise hartile?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut. Eu am acele oscilatii la relanti din 2 in 2 sec doar cand motorul este cald iar turometrul nu oscileaza deloc, Masina trage foarte bine, consumul este bun. Am doar 2 erori: Cylinder 2 Glow Plug Circuit ... Sa fie oare de la bujii ? Am tot citit despre acest trepidat..dar nu am gasit nicaieri de unde ar fi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 2/2/2016 at 6:06 PM, Empire said:

Salut. Eu am acele oscilatii la relanti din 2 in 2 sec doar cand motorul este cald iar turometrul nu oscileaza deloc, Masina trage foarte bine, consumul este bun. Am doar 2 erori: Cylinder 2 Glow Plug Circuit ... Sa fie oare de la bujii ? Am tot citit despre acest trepidat..dar nu am gasit nicaieri de unde ar fi problema

Am rezolvat acele mici trepidatii la relanti cu ulei 2t FC si motorul este mai silentions, merge mult mai bine cu acest ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Cum ai rezolvat problema? S-ar putea sa fi patit si eu la fel si mi-ar prinde bine o subestie! Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună ziua,

Am o problema cu un a3 8p, bkd. Dacă las mașina mai multe ore și vreau sa pornesc, indiferent de temperatura de afara, pornește cu trepidații, stă vreo 2 secunde la 300-400 rpm si apoi urca la 900. Dacă o opresc imediat după ce a pornit, nu mai am problema asta pentru următoarele câteva ore.

Am mai trecut odată prin situația asta dar a fost de vina cablul de masa. Acum nu știu ce poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot asa la un audi a3 8p 2.0tdi /bkd/dsg 

masina pornita zi de zi la sfert , cum a dat frigul in dimineata asta s a dat de 5 ori la cheie si nu a vrut sa porneasca 

0 erori pe tester/bujii ok . aveti idee unde ar fi problema ? multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza/inca nu sunt temp.incat sistemul de preincalzire sa functioneze(sub 5°).

Verifica avans/oringuri/pompa tandem/valori injectoare/etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,multumesc 

m am lamurit dupa ce am citit topicul dedicat ,,pornirii greoaie 2.0tdi,,) 

incerc sa ajut pe cineva care e absolut zero la tot ce tine de masina , respectiv o doamnă

bujii fara erori ,baterie premium bosch s5, electromotor fara probleme,

o luam cu oringuri ,pompa tandem și o mai vedea .o sa o las 2 nopti cu fata in jos sa vedem cum se comporta ,aici ma refer la pompa tandem diagnostic ... absolut antigel nu se completeaza 

de doua luni de cand stiu masina i a pornit la sfert si mers zi de zi .

 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. 

 

O problema ciudata, in general la rece, turometrul oscileza de la 500 la 1500, dupa care moare motorul. Daca ii pun contactul de 3  ori, cateodata porneste normal. 

vreun sfat ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o eroare. Am incercat diagnoza cu vcds si Delphi s150. 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e vorba de un motor CR si nu TDI.

Daca e asa o simpla scanare nu o sa te ajute/trebuie sa verifici niste parametrii.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 1.6 cr. CAYC. Am verificat valorile injectoarelor si unul baga Mai mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!