Jump to content

Consiliere achizitie si configurare


laduncaag
 Share

Postare recomandată

15.000euro pe Polo? noul focus e tot acolo la aceleasi dotari. Ca sa nu mai aduc in discutie si hyundai i30, cu garantie 5 ani.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@noul POLO 2018 ce varianta de echipare este? comfortline sau highline?

de meritat numai tu poti decide, dar ca sa te ajutam in decizia ta e nevoie de mai multe informatii

cu masina ai mers sau doar static ai vazut-o?

Modificat de laduncaag
extra question
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma bate un gand sa ii comand sotiei un polo happy 1.0 65 cai cel la 8300 prin remat. Problema e ca nu il au la test drive si nu pot sa imi dau seama cum este acest motor. Aveti idee cum e acest motor de 65 cai ? Daca scoate zgomot mare de exemplu. Sotia a condus pana acum un Lupo de 60 cai, cei drept era diesel si avea cuplu mai mare la turatii mici.

ms

Nicu

Modificat de qsca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba de motorul 1.0 MPI, aspirat, nu stiu cum o fi cel de 65 cai insa cel de 75 cai de pe Fabia III e tot ce trebuie. Cuplul maxim (95) este intre 3000 si 4300 rpm iar pina la 5000 rpm toate motoarele 1.0 MPI au 60 cai, "diferenta de cai" fiind data la turatii destul de mari, peste 6200 rpm, nu stiu cine ar merge asa de tare (peste 195km/h). Pentru oras (Bucuresti) mi se pare super, are zvac, e usor de parcat, eu scot 7% la o medie de 20-21 km/h si 8.5% la o medie de 14-15 km/h iar pe autostrada, pusa pe pilot la 130km/h, la o medie de 113km/h un consum de 6%. Pe drumuri nationale + localitati consumul este in jur de 4.4-4.5% la o medie undeva la 60 km/h. La 100km/h ai 3200rpm, la 110 km/h ai 3500 rpm, la 120km/h ai 4000 rpm, la 130km/h - 4200 rpm. La 130km/h poti asculta muzica in surdina sau vorbi fara probleme la telefon (conectat la sistemul masinii).

Uite si un video cu urcarea unui deal: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

De luna viitoare, voi intra în posesia unui Polo Highline DSG 1.0 TSI 95 cp, flash red. La prima vedere, maşina îmi place şi estetic şi ținută de drum. La drive test am rămas plăcut surprins. Ca şi preț de listă, a fost 19.352€ minus rabat dealer şi un remat, 17.952€ preț final. Ce-i drept, am pus multe opțiuni, peste 3000€. Maşinuța am luat-o pt soția mea, de ziua ei. ? 

Termenul de livrare mă cam omoară, nefiind de pe stoc ci comandă separată, 12 săptămăni cu posibilitatea de prelungire cu până la 8 săptămâni, conform contractului. Încerc să fiu optimist, pt că cele 12 săptămâni se încheie pe 09.12. ?

Revin cu foto după livrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e cam multicel! Asta e, i-am dat, am scăpat de ei. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am ajuns la a 14-a săptămână de aşteptare şi....nimic. Dealer-ul nu m-a asigurat c-o voi avea până la sfârşitul anului. Dacă vine la anul, voi modifica datele din cont, din 2018 trecem 2019. ?

Eu râd, dar nu-i râsul meu! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine a durat cam 6..7 luni pana a ajuns in tara. Dar am fost informat de la inceput ca s-ar putea sa dureze atat, ca se facea tranzitia la WLTP. ( in perioada cand trebuia fabricata). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

În sfârşit, a venit ziua livrării. Mâine se duce tata să o ia, eu nu-s în țară, sotia la serviciu şi nu poate pleca.....în fine.

Până la urmă, s-au împlinit 19 săptămăni. Am plătit precomanda în septembrie, iar maşina s-a produs pe 4 ianuarie 2019.

Luni ajung s-o văd live. Pun poze. ?

Am satisfacția că-i 2019...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, s-a interesat cineva recent de vreun Polo? Eram curios de disponibilitatea de negociere a dealer-ilor, cam despre ce discount se poate negocia.. Ma interesa in special 1.0 l - 80 cp. In varianta chelline vad ca ajunge undeva la 13.200 euro! 

Modificat de Lotta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 600 € este discount-ul. Dacă mai ai şi un remat..., te mai scoți.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draguta masina ☺️ Like pentru DSG.

Ca observatii, referitor la design (exterior),  Polo MK6 e mai degraba un facelift la reusitului MK5, dar unul in sens negativ. Din laterala aproape nicio diferenta intre MK6 si MK5, din fata insa, impreuna cu farurile, arata urat fata de precedentul, spatele e cam la fel (de banal). 

MK6 as zice ca si optiuni de design exterior, R Line ii sta chiar binisor, cam singura care il face mai aspectuos si cu un aer mai sportiv.

In interior, la fel, designul nu e extraordinar, in afara de scaune, tapiteria. 

Varianta 1.0 tsi cu 115 CP e o optiune mai buna ca si motorizare, se primesc in acest "pachet" si franele spate pe disc cat si diferentialul electronic xds.

In rest, ca design atat exterior cat si interior, noua Ibiza e mult peste, mai ales in varianta FR.

Modificat de Jjohnny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, depinde cum vede fiecare...

Mai mult mi-a plăcut Polo ca Ibiza. Chiar şi versiunea precedentă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de vechea Ibiza nici nu se pune in discutie, oribila si fata de Polo cat si fata de Ibiza noua.

Polo MK5 a fost o revelatie in design si dotari la vremea respectiva (Car of the year) in gama masinilor mici. 

Desigur ca conteaza si cum privesti personal lucrurile,dar multi spun ca actualul Polo nu e aspectuos, mai ales in comparatie cu noua Ibiza ( a iesit pe locul doi la Car of the year 2018, si premiul de design automobilistic 2017) dar si cu generatia precedenta de Polo.

Referitor la configuratia MK6, repet, ca optionala R Line ar aduce un face mai deosebit, asta desigur daca masina va apartine si va fi condusa de un barbat, nu de o femeie si motorul de 1.0 tsi 115 CP. In rest, ca dotari optionale, Polo MK6 are destule si interesante care se pot adauga, dar din cate am vazut, multe sunt grupate in pachete si asta ridica si mai mult pretul. 

Modificat de Jjohnny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar MK6 este construi pe o platforma noua, nu inteleg de ce zici ca e doar un facelift ... ?

Legat de Ibiza, plasticele de la interior sunt sub Polo... navigatia aia pusa in mijlocul bordului in loc sa fie mai sus pentru vizibilitate... singura chestie la care Ibiza sta mai bine este designul exterior, ce e drept, polo e cam plictisitor:/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Polo MK6 (ca si Ibiza) sunt construite pe aceeasi noua platforma, practic fata de modelele anterioare sunt mai mari, astfel ca Polo e mai lat si ceva mai lung, iar Ibiza doar mai lata, asta contribuind la confortul din habitaclu. Inca un lucru deloc de neglijat este si marirea portbagajului, unde Polo creste de la un mic spatiu de 280 litri la 350 litri, iar Ibiza ajunge la 355 litri, care inseamna ceva.

Insa fizic, ca forma, noul Polo daca il privesti din lateral, profil, greu gasesti o deosebire fata de modelul anterior, inclusiv spatele. In fata in special e mai diferit.

Tocmai fata e stricata la noul Polo ca aspect, farurilw alea.... Priveste o Ibiza cu acele frumoase faruri de efect full led in forma de triunghi cu luminile de zi un triunghi contur alb stralucitor si cand dai semnal, se schimba in acel orange specific formand la fel un triunghi contur. Nu mai vorbim de noapte cu puternicele faruri led, accentuand acel triunghi.

Multi se plang de fata si farurile neinspirate ale noului Polo.

Si da, daca analizam calitatea materialelor, Polo vs Ibiza, Polo sta mai bine, dar nu cu mult. In schimb, la generatia anterioara atat Polo cat si Ibiza, diferentele erau mult mai mari, net in favoarea la Polo, inclusiv de design.

Totusi de remarcat o un fapt comun si la Polo si la Ibiza, lipsa unor banale dotari intrioare cum ar fi manerele de viraj, asta pe orice versiune, desi pretul atat la noul Polo cat si la noua Ibiza au crescut fata de modelul anterior.

Da, Ibiza are bordul din plastic tare fata de Polo, dar totusi calitatea acelui plastic care oricum il atingi doar cand il stergi de praf, e mare cat si faptul ca nu scartaie, e bine asamblat.

Apropo de materiale. Uita-te pe usile fata la cotiera de pe usa, la Polo e panza pe orice versiune (mai putin gti-u cred), la noua Ibiza e piele (sintetica) pe aproape toate versiunile.  In spate e jale, e plastic atat la Polo cat si la Ibiza.

Si apropo de display-u multimedia, da, ergonomic e amplasat la Polo, dar la Ibiza scaunele fata, cel putin la versiunea FR se pot cobori foarte mult, iti ofera o pozitie foarte joasa, astfel incat, acel display vine comod de privit chiar daca nu e asa sus amplasat. Iar daca alegi varianta de display multimedia de 8 inch (20,5 cm) e foarte mare, luminos, clar si culori extra, calitatea foarte buna si afisajul foarte intuitiv, neaglomerat, spatiat care este peste cel similar de la Polo, contribuind totodata la designul bordului care la fel e peste Polo. Mai conteaza si la ce privesti, sa-ti dea un confort vizual per ansamblu.

Gurile de ventilatie laterale din bord, la Polo, nu sunt prea inspirate fata de Ibiza care ii dau o nota aparte toate cele 4 guri de ventilatie, intr-o forma noua, alungita.

Feelingul cand privesti si esti la bordul unei Ibiza mai ales FR e unul de peste nivelul clasei, toate elementele de design interior, la Polo nu e acelasi.

Dar cum spunea si un user mai sus, aici desigur ca intervine si factorul personal care fiecare priveste dupa gustul propriu, in felul lui.

Nu vreau sa se creada ca noul Polo nu e o masina buna fata de precedenta, ba chiar are dotari (optionale) in plus chiar si fata de Ibiza, dar ca design....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a cumpara masina am facut comparatie intre Polo si Ibiza/Arona. Criteriile mele l-au scos invingator pe Polo, la care am obtinut si un discout de 2000 de euro, nu 5-600 cat da Seat. Din punctul meu de vedere designul exterior este mai pe la coada, nu cumpar masina dupa cum arata. Polo, si in general Volkswagen, are un design mai conservator/traditional care mi se pare potrivit pentru ceea ce se doreste sa fie aceasta masina. In rest, cred ca oricare masina alegeti sa cumparati , POlo sau Ibiza, nu dati gres, platforma e noua si , se pare, destul de reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata, la Ibiza nu sunt oferte, dar au fost in toamna anul trecut de pana la 3000 euro. Si bineinteles ca vor mai fi. Trebuie urmarite.

Ca idee, ca pret de pornire, de exemplu intre o Ibiza FR (exista FR incepand cu motorizarea 1.0 tsi 115 CP ) si un Polo Highline echivalent (1.0 tsi 115 CP), Ibiza e mai ieftina cu aprox.465 euro si primesti mai multe mai ales ca design. Ca sa faci Polo la fel, mai trebuie pus minim 1000 euro.

Ibiza FR are deja roti cu niste frumoase jante aliaj pe 17 inch si se pot pune pentru 400 euro si 18 inch (care arata foarte bine), ceea ce pe Polo (in afara de GTI) nu exista dimensiunea.

Ibiza FR mai vine standard cu bara fata si spate sport ( bara spate are inclus doua guri de evacuare cromate (fake ca la Polo R line) dar da foarte bine vizual, garda la sol coborata cu 1.5 cm, oglinzile vopsite separat de caroserie in negru lucios, stopurile rosii led cu semnatura personalizata contur triunghi arata foarte bine, iar in interior e volanul sport imbracat in piele cu microperforatii, cusatura rosie (la fel si frana de mana si schimbatorul de viteze) si logo FR, cu ajustare automata a rigiditatii in functie de viteza, scaunele sport cu cusatura rosie si tapiserie cu design sport elegant, tot bordul negru si glossy negru elegant sport. Cruise control si selectarea modurilor de conducere, cat si altele.

Diferenta de calitate intre Polo si Ibiza scoase pe aceeasi noua platforma e mica (usor in favoarea Polo) dar nu ca pe vremuri care era net in favoarea Polo. Se poate verifica si vedea simplu in orice showroom (daca vreti sa le vedeti pe amandoua in aceeasi locatie, la 50 metri distanta, Porshe Bucuresti Nord de exemplu).

Desigur ca atat cu Polo cat si cu Ibiza nu dai gres daca alegi si ai calitate pe amandoua, preturile de baza sunt apropiate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna!

Ma gandesc sa cumpar un VW Polo (motor de 1.0, benzina) nou de la un dealer respectabil din Bucuresti. Ce anume vreau sa aiba (in ordinea importantei):
1. Transmisie automata
2. Frane calibrate astfel incat plaja de actiune a pedalei de frana sa fie cat mai mare (sa nu puna frana imediat ce mangai putin pedala)
3. Integrare Apple CarPlay
4. Geamuri fumurii pe spate

Nu sunt un conducator agresiv, chiar merg cu viteza legala (spre disperarea pasagerilor :)). La masini ma pricep cat ma pricep la rachete (stiu ca trebuie pusa benzina si service-ata corect) si nu imi place sa schimb masini (Polo-ul pe care il urmaresc as vrea sa-l tin cel putin 10 ani de acum incolo).

Am discutat deja la dealeri (Midocar si Porche) si pana acum se pare ca nu exista Polo-uri cu transmisie automata pentru drive-test. Mi s-a propus sa fac drive test pe manuala, insa prefer totusi o masina cat mai aproape de ceea ce voi cumpara.

Din experienta voastra, va rog mult sa-mi spuneti ce anume trebuie verificat la masina cand o voi lua/testa pentru a evita discutii/reparatii inutile dupa ce am plecat de acolo cu masina. Am spus foarte clar dealer-ului (si au acceptat toti) ca nu dau banul (suma finala minus avans) decat DUPA ce verific masina mea si sunt OK cu ce e acolo.

Va multumesc mult pentru orice sfaturi si nu uitati ca sunt aproape complet afon la detalii tehnice (insa stiu sa folosesc Google sa ma documentez).

 

O zi excelenta,
Cristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Din experienta iti spun ca odata ce ai dat avansul, masina facuta special pentru tine cu specificatiile ordonate de tine, va fi cumparata de tine in mod obligatoriu. De regula masina vine in zona libera Curtici si nu va fi adusa in curtea dealer-ului decat dupa ce dai toti banii. Este posibil ca dealerul sa faca o exceptie si sa-ti aduca totusi masina dar banii ii dai inainte de a ridica masina. Nu pleci tu la proba de drum cu masina noua fara sa dai toti banii si actele sa fie pe numele tau. Adica nu transformi o masina noua in masina second hand facand Km si apoi refuzand-o. Testezi doar eventuala masina destinata pentru test drive. Asta este valabil in Romania la orice dealer de orice marca. Masina noua o verifici pe exterior sa nu fie lovita/zgaraiata si normal sa-i functioneze toate accesoriile. Daca nu merge ceva, nu poti refuza masina-se remediaza. Oricum are garantie 120000 Km sau 4 ani.

    "Frane calibrate astfel incat plaja de actiune a pedalei de frana sa fie cat mai mare" - Franele nu se pot calibra. Ele vor fi exact la fel la toate masinile de un anumit model fabricate.

   Ar cam trebui sa te grabesti poate mai prinzi programul rabla care proaspat a fost suplimentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei la masinile frantuzesti tine frana mai sus decat la alte marci; la VW, la toate modelele, e mai progresiva frana. Oricum, feeling-ul ei nu se poate ajusta in niciun fel. Daca esti hotarat pe un model/marca iei masina asa cum o vand ei, nu poti sa zici "Vreau un Polo cu suspensie moale ca un Rolls si tinuta de drum ca un Seria 3". Masina e cum e, iti place, bine, nu-ti place, cauti in alta parte...

Test drive poti sa faci cu un Polo manual, sa vezi cum se sta in masina, cum e antifonarea, ergonomia, confortul, tinuta de drum etc., si apoi cu un Golf 1.0 DSG(ai mai multe sanse sa gasesti unul la test drive) ca sa vezi cum se simte cutia, cum se conduce si cum schimba. Mai departe extrapolezi si tu si te hotarasti.

Nicio masina nu se cumpara fara o inspectie din partea cumparatorului. Vizuala... Nu prea poti sa iei masina la plimbare sa vezi daca-ti convine si apoi sa o platesti cum nici un telefon nu poti sa-l scoti din cutie sa dai 3 telefoane si abia apoi sa-l platesti. Asa functioneaza comertul...

Nu ai mentionat multe dotari dar geamurile fumurii te "obliga" sa iei un model dintr-o echipare superioara care va costa mai mult. Si pana si sa le iei optional pe o echipare inferioara te costa cam mult, daca cele de mai sus sunt toate dotarile pe care le vrei de la masina poti sa iei o echipare inferioara, mai ieftina, si apoi sa pui ce folie vrei tu pe masina. Te costa mai putin si rezultatul final este acelasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru lamuriri!

Cand am spus ca vreau sa verific masina inainte de plata m-am referit la o inspectie vizuala si sa vad ca porneste la cheie. Cam atat. Daca ma lasa dealer-ul sa merg 10m cu ea in parcare, perfect, daca nu, nu-i bai. Stiu ca nu pot sa fac drive-test si apoi sa ma razgandesc si sa i-o dau inapoi.

Acum, ma intereseaza foarte mult ca frana sa fie mai moale. Am condus azi un VW Jetta din 2017(?) si sunt f. multumit de frana; daca si Polo 2019 are cat de cat o calibrare asemanatoare, atunci e o vanzare aproape sigura.

Referitor la cumpararea efectiva, nu e nici o graba (banii ii am, nu am treaba cu leasing/banci) asa ca cel mai probabil voi astepta sa vina un lot de masini la Modicar de unde am o promisiune de un drive-test in aprox. 5 saptamani cu un Polo 1.0 automat.

Multumesc inca o data!
Cristi.

Modificat de iedutu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Ebi said:

  Din experienta iti spun ca odata ce ai dat avansul, masina facuta special pentru tine cu specificatiile ordonate de tine, va fi cumparata de tine in mod obligatoriu. De regula masina vine in zona libera Curtici si nu va fi adusa in curtea dealer-ului decat dupa ce dai toti banii.

Corect, insa atat Midocar cat si Porche deja mi-au dat oferte pe masini configurate de altcineva care vin in 5-6 saptamani si care cam au ce vreau eu si in plus. Cu discount.

Pana la urma e o problema de bani. Daca dealer-ul are o masina de care vrea sa scape, va fi flexibil cu banii, daca nu, nu-i nimic. In cel mai rau caz, merg pe comanda proprie (idea cu folia in loc de geamuri fumuri e excelenta!), astept 5-6 luni si iau fix ce vreau (culoare, dotari, pret).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!