Jump to content

Discutii generale [Arteon]


bubu182
 Share

Postare recomandată

Nu e topic.. hai sa facem unul nou cu pareri si pe viitor achizitii.

Parerea mea proprie si personala bazata pe toate videoclipurile si prezentarile/review-urile ce le-am vazut :

Big fail, un Passat B8, nimic nou pe el, aceleasi motoare ( mai putin acel benzinar mic.. wtf? ) , un design exterior imprumutat de la mai multe masini, un design interior cu nimic diferit de un Passat B8, multe elemente de interior vechi de minim 2 ani .

Aceleasi motorizari, nimic nou gen "R20" sau GT .. etc (un motor de 300+ cp).

Aceeasi suspensie DCC reglabila doar pe duritate, nu si pe inaltime.

Aceeasi cutie cu 6+1 (seriously? ) .

Nici macar la jante nu au avut bunul simt sa incerce ceva mai nou si exclusivist ... au luat interlagosurile si le-au marit putin .. 

Cu masina asta vor ei sa provoace producatorii de masini premium? ce gluma buna.. 

Zici ca a fost facuta pe fuga masina, sa scoata repede ceva ca se plictisise lumea de acelasi CC vechi de 9 ani (nu putem numi facelift-ul o masina cu totul noua, e aceeasi masina din 2008 cu stopuri schimbate si bara fata + faruri schimbate.. cu acelasi bord + interior de passat B6 care are mai bine de 10 ani).

S-a ales prafu de ce era VW .. cu modele gen R36 care inca se vand pe bani multi.. sau primul CC care a fost o opera de arta comparat cu corcitura asta de "Arteon" .

 

Sper ca n-am suparat pe nimeni cu critica mea si putem continua aici discutiile despre masina.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bubu182 cred ca aveai asteptari prea mari de la acest model.

In rimul rand scopul lui nu este sa atace marcile premium, ci de a oferi o alternativa pentru cumparatorii de Passat care isi doresc o varianta de caroserie mai deosebita, fara a fi nevoiti sa plateasc diferenta pana la un A5 Sportback (oferta VWG din segmentul premium pentru acest tip de caroserie). Ca VW incearca mai nou sa transmita un sentiment "premium", asta e alta discutie si e valabila pentru toate modelele din gama, nu doar pentru Arteon. Pur si simplu prin marketing au inventat un nou diferentiator fata de competitori prin aceasta "aspiratie catre premium" a brandului, nimic mai mult.

Cat despre diferentele la interior fata de Passatul B8, te-ai uitat la A5 vs. A4? Dar la Seria 4 GC vs. Seria 3? reusesti sa vezi vreo diferenta? De ce ar exista atunci diferente semnificative intre Passat si Arteon?

Ceea ce nu ma convinge pe mine inca este designul partii frontale, dar imi rezerv dreptul de a-mi schimba opinia sambata, cand il voi vedea live.

Modificat de wert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wert , doar l-am citat pe cel care a facut prezentarea Arteon la Geneva si a zis  (min 5:50 in video de mai jos)  "that is how we are challenging the premium car makers without becoming one ourselves" ... ei chiar cred ca masina asta este o provocare pentru producatorii "premium" ... se si observa ca pana si prezentarea a fost un fail, in multe momente de pauza pe care le-a facut (inclusiv dupa declaratia de mai sus), se astepta la aplauze... dar acestea nu au venit.

 

Sa faci multe poze cand o vezi live, sa le pui aici ! :D 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arteon e noul CC. Nimic mai mult dupa parerea mea. Era si cazul sa apara succesorul. In rest, sunt declaratii de presa. Ca vor sa il pozitioneze mai sus ca sa ii justifice pretul, asta e alta discutie.

Arata mai bine ca un B8, insa nu are cum sa vina cu ceva inovator.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ceea ce spuneam, "aspiratia catre premium" folosita ca diferentiator in marketing. Clientul e fericit ca n-a platit "premium" dar "e p-acolo" iar VW e fericit ca i-a luat banii si nu s-a dus la concurenta. Win-win, nu?

Per total eu cred ca va avea succes. Mai ales ca o competitie directa in zona "non-premium" nu prea exista - cate modele coupe cu 4 usi fara rama la geamuri puteti enumera? Oricum sunt modele de nisa si nu fac volume impresionante, dar ca si producator e important sa ai ceva in oferta pentru ca cifrele se aduna si mai bine se aduna in bilantul tau decat al competitiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Parerea mea pur personala este ca masina arata bomba. Era de asteptat ca o sa imprumute majoritatea detaliilor exterioare de la GTE Concept si interiorul de la Passat B8, cu cateva imbunatatiri/adaptari pentru modelul actual. O varianta mai performanta nu cred ca va exista din simplul motiv ca ar canibaliza din vanzarile S5 Sportback-ului, fiind clar o varianta mai ieftina, dar cu dotari nu prea indepartate (chiar deloc?).

In rest, sustin parerea lui @wert. Nu avea cum sa fie prea diferit de B8, la fel cum nici A5/A4, Seria3/Seria4 GC, A-Classe/CLA nu sunt deloc diferite... Pana la urma, pe parte de interior, nici Passat CC nu a fost mult diferit fata de B6. Filozofia ramane in continuare aceeasi ca la B8 - "Smart Premium", adica pret mai mic, dotari apropiate, dar calitate putin inferioara la nivelul plasticelor/feeling-ului etc.

@bubu182 -> Cred ca ai avut asteptari prea mari de la model :D

P.S: Personal, m-ar tenta peste cativa ani! :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca are interiorul si motorizarile de la B8 nu este deloc surprinzator, ba chiar era de asteptat. Asa s-a intamplat si cu CC-ul. Exteriorul arata insa "interesant". Sunt curios sa il vad live. Ma surprinde insa ca au folosit jante foarte asemenetoare cu cele ale vechiului model. Sper insa sa mai vina si cu alte variante. Si eu cred ca va fi un succes, pentru ca nu prea exista concurenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea, arata foarte bine. Intotdeauna, in gama cc, singurele diferente notabile au fost aspectul si gadgeturile (am avut toate modelele din 2010 pana acum). A fost, este si va fi o masina reusita care s-a vandut si se vinde foarte bine (poate ca sunt subiectiv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Eu cred, ca arata foarte bine masina si era de asteptat ca interiorul sa fie asemanator cu B8, asa cum si la CC a fost acelasi interior ca la B6 si B7. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prelungirea capotei cu extra componenta aceea da un sentiment ciudat, o avea vreo functie? aerodinamica?

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

A aparut in configuratorul DE: http://www.volkswagen.de/de/models/arteon.html . Pret MARE de pornire fata de Passat B8, dar cu multe optionale incluse, pretul "la full" fiind cu aprox. 7.000,-euro mai mare ca un B8 in aceeasi configuratie.

Ce m-a surprins (placut!) este ca este cu aproape 9.000,-euro mai ieftin ca un A5 Sportback, configurat la fel, dar are ceva mai multe optionale (Arteon-ul), inclusiv motorul cu +30cp mai puternic... Cam ciudata logica asta :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul "CC"!Arata super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratia ce am facut-o eu de curiozitate... 66k eur .. este aproape full option cred.

Sunt curios totusi cum va fi la confort si antifonare.. cat si la materiale si scartaieli / greieri la interior, comparata cu o masina din acelasi price range ..  

 

Der neue Arteon R-Line.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E geniala... chiar nu stiu ce așteptări ai fi putut sa ai de la modelul asta, dar pe partea de design arată bomba... clar un pas in fata cu noul model. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare un Audi A5 cu elemente de passat B8

Frumos ,dar cred ca se putea mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine place mult. Oricum vad ca tendinta designului se indreapta cam in aceeasi directie la toate modelele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver
On 3/10/2017 at 10:55 AM, bubu182 said:

Configuratia ce am facut-o eu de curiozitate... 66k eur .. este aproape full option cred.

Sunt curios totusi cum va fi la confort si antifonare.. cat si la materiale si scartaieli / greieri la interior, comparata cu o masina din acelasi price range ..  

 

Der neue Arteon R-Line.pdf

Din experiența cu B8-ul îți pot spune ca sta MULT mai bine pe partea de antifonare ca CC-ul nostru... Suspensia lucrează mult mai silențios și mașina, Per total, este mult mai închegată. Nu este chiar ca un BMW F10, dar nici departe nu e (cu atât mai mult cu cât Seria5 este dintr-o clasa superioară).

Pot presupune ca același tratament l-a primit și Arteon-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine arteon-ul asta nou, insa cu o exceptie, si anume prelungirea aceea a capotei ce vine peste grila si strica tot designul dpmdv. 

Sunt curios daca pe parcurs vor introduce si alte motorizari pentru a-l face mai accesibil sau vor ramane doar cele 2 pentru a-l face mai exclusivist. Pretul e destul de mare pentru un vw, dar totusi, primesti de la inceput dsg + 4 motion + minim 240 hp, deci se justifica partial suma.

De asemenea, m-am jucat putin prin configuratorul .de si nu stiu daca ati observat ce gama mica de culori este disponibila, care se reduce si mai mult atunci cand mergi pe pachetul r-line.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Eu cred ca acea prelungire face parte din grila si capota se deschide fara acea prelungire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact așa este. Prelungirea aceea, fără de care mașina ar avea probabil un "rânjet tâmp" privită din fata, este parte a grilei, nu a capotei. Personal tot nu sunt 100% convins, chiar și după ce m-am învârtit in jurul ei o buna bucata de vreme...

IMG_2815.JPG

IMG_2816.JPG

IMG_2817.JPG

IMG_2818.JPG

IMG_2819.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

M-am uitat si eu pe configurator, iar de la 49.325,00 € - Elegance, iar R-line 49.900. Motorul de 2.0TSI 280cp DSG 4motion. In standard acolo vin faruri si stopuri led, jante 18 cu anvelope 245/45, scaune Ergo (elegance), Light, Lane si Park Assist, oglinzi rabatibile electric,  composition media.

Practic este top of the range, nu mai exista Phaeton. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi... o avea el dotari de top, insa ca si Passat B8, nu are nici o treaba cu Phaeton .. :) 

VW a iesit din ecuatia cu limuzina de lux .. Phaeton-ul care era defapt juma de Bentley in alte haine... 

Este o masina cu optiuni de top, dar nu poate fi un inlocuitor pentru Phaeton.

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio treaba pt ca nu mai exista Phaeton, in configuratorul nemtesc nu mai este prezent. Gata, s-a terminat cu Phaeton (aparent chiar de ceva vreme) si de asta Arteon este varful gamei.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2015-12-16/volkswagen-to-stop-making-top-end-phaeton-sedan-by-late-march
http://www.dw.com/en/vw-stops-producing-its-flagship-phaeton/a-19112207

N-am spus ca e inlocuitor, nici la pret nu ajunge la nivelul la care era Phaeton. Cine are bani sa duca un Passat B8 pe la 55-60k, exista varianta Arteon mult mai atractiva. Vorbim de preturile din Germania, momentan 

L.E.: Atentie, la ei Passat B8 HL 2.0TSI 280 DSG 4 motion incepe de la 46.000euro, diferenta de doar 3000 euro pana la Arteon. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mihai.onu94

A aparut in configuratorul nostru arteon. Preturi incepand de la 36.240 euro pt 2.0 tdi cu dsg 7 si tractiune fata (se pare ca arteon e dsg only). Din pacate, a doua varianta e doar 2.0 bitdi, nu varianta de 190 de cai, nu variante pe benzina...

L.E. 2.0 tsi 280 cai e doar pe varianta r-line, de aici si scaparea mea.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Exista varianta pe benzina, 280cp .. exact ce trebuie :D 

Nu vad insa jantele "interlagos" pe 20" .. ?! 

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Discutii generale [Arteon]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!