Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

pai 3 antigel +3 apa distilata=6 litri de lichid de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ntz au intrat doar 3 litrii de lichid de racire ( 1,5 antigel + 1,5 apa ). Sa verific acum dupa ce am mai mers cu masina 1-2 km daca mai trebuie completat. Dar sigur nu cred sa mai incapa inca 3 ... :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 litri nu it vor incapea neam! decat daca faci cum spune florin, sa golesti tot.nici mie nu mi-a intrat cat ar fi trebuit initial

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze,dar cum pun pozele aici....nu le pot pune ca imi da nu stiu ce eroare :(((.

revin

gata am reusit

DSC02889

Modificat de tm14cln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan..trebuia sa pui doar antigel pur 3 litri,nu prea poti scoate tot antigelul din motor.Multi folosesc alta varianta(aia mai puturosi :lol: )..baga 6 litri de apa...3...golesc...apoi 3 golesc,si apoi dupa ce golesc aia 3 litri de apa...baga 3 de antigel.Cu ocazia asta mai spala si instalatia la interior si stiu ca au exact concentratia perfecta de antigel si apa 50%+50%.

@tm14cln..imi trebuie un cod de motor,nu imi pot da seama din poza ta cum stau lucrurile acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 cauze.1 carcasa termostatului sa deformat sau e crapata si iti pierde antigel in zona,2 garnitura care etanseaza carcasa a cedat si imbinarea nu mai este etansa.Partea proasta este ca carcasa termostatului care iti vine cu tot cu termostat si senzor temperatura este foarte scumpa..in jur de 70 euro pe original,garnitura e foarte ieftina in jur de 3 euro.Trebuie ajuns la un mecanic sa desfaca sa vada care este situatia...

post-64586-0-06903300-1323527820_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc pentru raspuns si pentru ca tot timpul mi-ai dat sfaturi bune.o sa merg sa o fac si dupa revin cu detalii,inca o data multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

codul de motor e azd

din ce am inteles e nu stiu ce ......... capacul sondelor....in fine costa vreo 100 de euro piesa :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza pusa de GabiVVX e gresita. La AZD e doar o flansa de plastic fara senzor de temperatura. E destul de ieftina.

post-5497-0-79342400-1330699581_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am schimbat la bora am luat termostat + flansa cu 80 de lei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabyte00,am explicat bine...colegul are probleme cu carcasa termostatului,nu cu flansa lui.Drept dovada..citez''din ce am inteles e nu stiu ce ......... capacul sondelor....in fine costa vreo 100 de euro piesa''.Termenul folosit de producator este; 032 121 111 BA carcasa termostat apa racire APE,ATN,AUS,AXP,AZD

@tm14cln sa imi lasi o serie de caroserie.E posibil sa fie doar garnitura carcasei si scapi mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Nu de mult am avut si eu o porblema on zona acea. S-a demontat tot, cu gandul sa schimbam distribuitorul de plastic, insa in final s-a dovedit a fi garnitura de vina, si scapa lichid in acea zona. Acea carcasa este in jur de 100 euro si vine gata echipata. La mine scapa cate putin insa daca iti scapa tare posibil sa fie carcasa acea fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru 1.4 AXP are cineva o poza ceva la carcasa/termostat ?

mie numai la -15 grade in jos imi pierde antigel, si numai iarna imi aduc aminte de lucrul asta evident :D

se si vede urma roz pe carcasa cutiei de viteze, deci curge din zona termostatului

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai poza la postul meu 182,e piesa comuna merge la APE,ATN,AUS,AXP,AZD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa traiti :D

iarna asta la gerurile care au fost am tot completat cu aproape 1 litru de antigel,

care e codul pentru oringul 6 ? si care e diferenta dintre 6 si 7 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 6: 032121119J - 47x4 (AHW, AXP, BCA , AZD , BCB)

La 7: 06A121149 , 47x4 (AVU)

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor am o veste proasta

imi vine sa plang de nervi dar asta e trecem peste

am fost sa schimb piesa cu pricina,cand colo era dusa doar garnitura

punem garnitura si cand sa se asambleze toate furtunurile,se crapa pe diagonala capul unde se baga un furtun din cele n-spe...groaznic !!!

acum trebuie cumparata una noua

cea mai ieftina am gasit-o la 410 ron.....

imi vine sa plang,e nasol nasol......410 ron pe o chestie......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit,e o chestie normala sa se intample asta.Din cauza vechimii cedeaza la demontare-montare.Din cate stiu doar pe VEMO si pe original se gaseste carcasa.Incearca la reprezentanta dar exista riscul sa vina in 3-5 zile si e posibil sa gasesti mai ieftin..maxim 350 lei.Oricum,priveste partea buna a lucrurilor..cu ocazia asta schimbi si termostatul si flansa lui care iti vin in componenta carcasei.Numai reperele astea 2 pe original fac 200lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e,toate relele duc spre bine pana la urma....plangeam din cauza pretului....totusi vroiam sa o schimb ca na...una noua e noua,dar mai ramaneam si cu bani de era doar garnitura.acum sa auzim doar de bine

multumesc tuturor pt sfaturi !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut

am nevoie de ajutorul d-voastra

de cateva zile am observat ca pierd antigel , am gasit pete de antigel sub masina.

am verificat si se pare ca nu e garnitura de chiulasa pentru ca nu am gaze in antigel sau alte minuni

motorul nu se incalzeste mai mult de 90 grade

dupa indelungi verificari cred ca imi curge foarte putin antigel din locul precizat in pozele atasate. acest lucru am putut sa il observ numai atunci cand motorul este pornit si este rece, pentru ca dupa ce se incalzeste nu mai pot vedea deoarece antigelul acolo pe unde probabil ca se evapora

va rog putin ajutor , ce parere aveti, daca e de la oringul acela , se poate schimba ?e de belea treaba , ati mai intalnit asa ceva?

sau poate fi din alta parte?

stima

post-14579-0-49865700-1334955860_thumb.j

post-14579-0-75798200-1334955867_thumb.j

post-14579-0-34129600-1334955874_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu mai fa si tu o poza doua dar nu asa focusate...direct piesa nu ne dam seama unde e...unde intra conducta aia...ce conducta este si etc..

este prea izolata poza...si sincer eu nu imi dau seama de pozitia exacta a conductei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o poza luata de pe net , e exact motorul meu asz

conducta se afla sub bila aia neagra(nu stiu ce este) si spre motor

post-14579-0-26462500-1334992865_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!