Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

am uitat sa precizez ceva: dupa ce mergeam cu masina se facea presiune pe instalatie,in momentul in care o opream si o lasam sa stea si sa revina la normal presiunea (sa se moaie la loc ) furtunele, si vroiam sa o pornesc parca era tractor zici ca merge in 2 bujii deoarece imi baga apa in capul pistoanelor si nu isi mai facea arderea. de multe ori nici nu pornea, trebuia sa ii dau cu acceleratia calcata la blana ca si cum ar fi fost inecata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

cosmin

arunca afara cam tot ce era in vasul de expansiune

completam la nivel maxim, mergean cam 200 km si iara dadea afara si se aprindea martoru in bord

undeva cam la 1 l de antigel refula odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa face etansarea intre canalele de ungere, canalele de racire si gazele din camera de ardere. Daca apare o fisura a garnituri intre aceste zone manifestarile sunt diferite. Motorul este un circuit inchis ermetic si nu poate condensa decat daca intra apa(lichid de racire) in el si atunci incepe sa apara acea spuma pe buson din cauza amestecului apa-ulei.Cand se creeaza presiune in vasul de expansiune si acesta refuleaza fisura s-a produs intre camera de ardere si canalele de circulatie a lichidului de racire, gazele care patrund in circ de racire marind presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin

arunca afara cam tot ce era in vasul de expansiune

Aha. La mine nu am nici spuma pe busonul de la ulei, nici urme de ulei in antigel, nici presiune in instalatia de racire, decat cu motorul cald. Dupa ce se raceste (a 2-a zi dimineata, spre exemplu), daca desfac busonul de la vasul de expansiune, nu mai am presiune deloc in instalatia de racire. Banuiesc ca nu am probleme de compresie bagata in instalatia de racire. Scaparile probabil le am in alta parte, fara vreo legatura cu chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O presiune mica este normala dar nu trebuie sa-ti arunce apa din vas in nici o situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu de mult am observat ca in partea dreapta fata picura ceva. Am vazut ca este 'roz' -deci clar antigel, in vas se simte lipsa antigel cam dupa 4 zile, lipsa fiind mica, dar in timp e bai....nu imi pot da seama exact care este cauza, pe unde curge, am vazut ca pe masca in interior este o urma de umezeala destul de mare, asa ca nu imi pot da seama care este cauza exacta, probabil radiator sau ceva furtune....sper sa fie din cauza la distributie -pompa, joi ma duc de imi fac service-ul mare, dar am sa anunt si acolo ca pierd treptat antigel.

Am sa revin cu detalii -cauza pierderii dupa service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca a venit caldura si e uscat afara am tot urmarit sa vad daca sunt ceva urme pe undeva de antigel. Nu gasesc pe nicaieri. Am facut de la ultimul post legat de aceasta problema vreo 500 km si mi-a scazut in vas lichidul cam cu 1 cm. Unde Doamne se tot duce lichidul asta...nu e mult dar imi tot sta capul la el. Am schimbat si uleiul si cel vechi arata normal + ca furtunele nu se intaresc, antigelul e curat nu are urme de ulei prin el, deci cred ca pot exclude garnitura de chiulasa. Numai daca nu e cum a zis careva cu cateva pagini mai in urma, adica sa se piarda pe undeva si sa se si evapore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul lasa urme ca de zahar roz daca scapa din instalatie. M-a chinuit si pe mine vreo 3 luni o scurgere dinasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare!

am si eu radiatorul fisurat in coltul din stanga jos,cum te uiti la motor.Pierderea de lichid nu e mare(cam 50ml la 1000 km)

intrebarea mea este daca o mai duce mult asa,sau in viitorul apropiat tre sa schimb radiatorul.

cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat din pura intamplare ceva urme de scurgere pe baia de ulei prin zona harmonic balancer-ului (fulia de pe arborele cotit). Era uscat deja si rozaliu. Banuiesc ca e antigel, nivelul nu a scazut mai deloc.

Venea de sus de undeva, banuiesc ca de la simeringul pompei de apa, e posibil aceasta teorie?

Cam cat mai are de trait? Am kit de distributie si pompa noua, dar cu timpul liber stau cam prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cum se numeste solutia care se pune in radiator?! Am in radiator un por, si nu prea merita sa schimb radiatorul pentru un por, eventual sa ma duc sa il lipeasca la vre-un service. Am inteles ca este o solutie speciala, ceva de genu cu 'sclipici' care o bagi in radiator, ea se aseaza exact unde este porul si gata...[oricum, problema va fi provizorie]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil este ceva solutie , un prieten a batut un ou la bagat in borcan si sau terminat problemele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, leacul 'babesc', bunicul mai facea asa la vechea dacie 1320....dar am inteles ca acea solutie costa in jur de max.20lei...asa ca merita luata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Radiator Stop Leak - ceva de acest gen este denumirea.

Aceasta solutie are si dezavantaje:

-afecteaza caile inguste de circulatie a antigelului din chiulasa

-in functie de cantitatea folosita poate infunda radiatorul

-poate ataca garnitura de chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D ...deci sa inteleg ca nu prea este recomandata?!... :D . La service mi sa propus sa imi puna aceasta solutie, dar nu a zis nimk de urmari, consencinte...oki, 10x

======

- stopeaza orice scurgere in cateva secunde

- nu astupa pasajele din sistemul de racire

- compatibil cu apa si toate tipurile de antigel conventional

- nu contine metale

Modificat de JackD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu radiatorul ciupit intr-un colt, pe langa partea plastica si pierdeam cam 80 de ml de antigel / 1500 km. Pana la urma, am schimbat radiatorul si toate bune acum. Mentionez ca nu a crapat in urma vreunui soc sau ceva de genul, era intact dpdv vizual.

Miky_xXx si eu mi-am pus problema pierderii antigelului, pentru ca nu vedeam unde era, exact. Pana la urma, cand am schimbat niste pozitii si-am dat spoilerul jos, am vazut pe el urme roz, deci era clar de unde provine buba. Banuiesc ca AUS e la fel ca AZD structurat in interior ; daca te uiti atent, poti observa doar cu capota ridicata daca pe interior spoilerul are ceva pete, iar, cu un pic de lumina mai puternica, se poate vedea si daca-s roz sau nu. Oricum, mai sigur e la un service, se vede mult mai bine decat acasa.

Vad ca sunt multi care au patit problema cu pierderea de antigel din cauza radiatorului ; sa inteleg ca radiatoarele originale imbatranesc in timp sau pot exista si alte surse in afara de soc mecanic care le deterioreaza?

Modificat de thedeady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...nu cred ca in timp ele 'trebuie' sa se fisureze, eventual numai din cauza la lovitura, soc, s-ar deteriora

Intrebare: in caz de por in radiator, ce faceti?!, folositi Radiator Stop Leak, lipiti radiatorul sau il schimbati...merita, aveti incredere daca folositi solutie speciala ce se toarna in radiator si astupa porul respectiv?! Eu inca stau in doua...dar cred ca trebuie sa imi iau ca alta solutie nu am, sa schimb radiatorul pentru un por cat firul de par, e cam aiurea...mai ales bugetul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ciprian, da jos frumos radiatorul si lipeste-l tu sau du-l la cineva sa ti-l lipeasca.

In nici un caz nu-ti recomand sa bagi magaria aia in instalatie. Poate vrei sa te trezesti cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

vezi sa nu fie crapat capacul in care bagi antigel,am patit eu asea,... si prostii de la service mau pus sa schimb radiatorul,si de facpt era capacul crapat

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am avut si eu radiatorul ciupit intr-un colt, pe langa partea plastica si pierdeam cam 80 de ml de antigel / 1500 km. Pana la urma, am schimbat radiatorul si toate bune acum. Mentionez ca nu a crapat in urma vreunui soc sau ceva de genul, era intact dpdv vizual.

Miky_xXx si eu mi-am pus problema pierderii antigelului, pentru ca nu vedeam unde era, exact. Pana la urma, cand am schimbat niste pozitii si-am dat spoilerul jos, am vazut pe el urme roz, deci era clar de unde provine buba. Banuiesc ca AUS e la fel ca AZD structurat in interior ; daca te uiti atent, poti observa doar cu capota ridicata daca pe interior spoilerul are ceva pete, iar, cu un pic de lumina mai puternica, se poate vedea si daca-s roz sau nu. Oricum, mai sigur e la un service, se vede mult mai bine decat acasa.

Vad ca sunt multi care au patit problema cu pierderea de antigel din cauza radiatorului ; sa inteleg ca radiatoarele originale imbatranesc in timp sau pot exista si alte surse in afara de soc mecanic care le deterioreaza?

Ce radiator ai cumparat?

Modificat de EDYY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Am o problema cu pierderi de antigel. Problema o am de cand am cumparat masina, acum 2 ani, dar completam cam odata la vreo 3000 km. Am fost de mai multe ori cu ea la doctor, n-a gasit nimic. De vreo 2 saptamani, am inceput sa completez la 3-4 zile, aprox. 1/2 l. Masina este un Golf 4 din 2003, 1,9 TDI, 101 CP, AXR.

Am fost azi iar cu ea la service:

- n-au gasit urme de antigel;

- furtunele nu se intaresc peste masura

- putin condens pe capacul de la ulei, care au zis ca pare normal, nu pare a fi spuma;

- nu bolboroseste in vasul de expansiune si nici "forjata" nu se umple vasul;

- la espament nu se vede nimic, nu "scuipa" nimic, nu scoate fum sau aburi;

Parerea lor:

1. sa schimb uleiul ca oricum trebuia schimbat (am deja 10.000 km cu el) si sa vada daca imediat dupa spalarea motorului si inlocuirea uleiului mai apare vreun pic de spuma;

2. sa schimb "racitorul de EGR" si sa vad daca mai am pierderi dupa asta.

3. daca nici asa nu scap de pierderi, sa umble la garnitura de chiulasa.

Intrebari:

1. Exista "racitor de EGR"??? Am fost sa caut un racitor de egr la dezmembrari si mi-au zis ca n-au auzit niciodata de asa ceva. Nici aici pe forum n-am gasit nimic legat de acest racitor...

2. In afara de garnitura de chiulasa bulita, pe unde altundeva as mai putea pierde antigel fara sa lase urme?

3. Daca totusi e bulita garnitura de chiulasa, e posibil sa pierd antigel fara sa se vada in ulei sau la esapament si fara sa bolboroseasca in vasul de expansiune?

4. Are cineva o schema a instalatiei de racire, ca sa-mi dau si eu seama pe unde ajunge antigelul asta?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deci ce mi se intampla mie e mai mult decat ciudat...merg 1-2 luni fara sa pierd gram de antigel si pe urma ntr-o zi, doua ajung cu el sub minm. :(

De exemplu saptamana trecuta marti daca nu ma insel l-am verificat...era ok. Joi dimineata cand ma urc in masina si pornesc hop martorul aprins in bord...ma duc sa verific, vasul aproape gol. Am completat pana pe max. si de joia trecuta tot il verific zilnic si e tot acolo. Nu pot sa-mi explic!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hello! Revin cu problema de doua "linii" mai sus. Am fost cu masina la alt service, unde am gasit un mecanic mai priceput, care nu m-a pus sa cumpar piese fara a stii daca-s defecte sau nu (racitorul de EGR). A avut ideea de a scoate din circuit acest racitor de EGR si racitorul de ulei, urmand ca daca tot mai consuma antigel, sa traga concluzia ca e dusa garnitura de chiulasa. Asa s-a si intamplat. M-a costat ceva... 2140 ron, pt ca pe langa garnitura de chiulasa, mi-a schimbat si uleiul plus filtru, antigelu, semeringurile de la supape si, ce mi s-a parut foarte scump, oringurile (sper ca asa se scrie) de la injectoare; numai astea din urma au fost 500 ron si tot dupa aceste oringuri am si asteptat o gramada ca a intarziat comanda cateva zile...

Problema mea acum e ca la 3 zile de cand am luat-o din service, desi am zis ca nu ma uit ca mi-e frica, am ridicat capota sa ma uit la nivel.. surpriza, nivelul foarte scazut, cred ca maine dimineata imi striga iar "STOP, CHECK COOLANT!".. Deci, bagat aiurea 2140 ron in ea, si problema tot nerezolvata....

Si colac peste pupaza, cred ca mi se duce si ambreiajul... Azi, pt. prima data, am observat cum cand accelerez tare, in demaraj, in viteza a 2-a si-a 3-a, peste 2000-2500 rot./min, motorul o "ia inainte".. aveam senzatia ca-s cu cutie automata, ca nu mai am control asupra turatiei motorului.. :))

INTREBARE: Exista vreo posibilitate ca aceste 2 probleme sa fie comune? Adica, ar avea pe unde sa curga antigel la ambreiaj, si in acest fel sa pierd si antigel din vasul de expansiune si sa-mi patineze si ambreiajul?

Sau alte idei pe unde-as mai putea pierde antigel? Ca simt ca nu mai pot!!! 21 mil bagate deja, schimbat ambreiaj=aprox. 10 mil (ambreiaj plus manopera), asta daca nu cumva de vina e volant, care numai aia e vreo 17 mil...

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

descoperit...cred. Am gasit sub masina, cam in dreptul parbrizului, pata de antigel(destul de mare)...problema e ca am observat si sub presul soferului umezeala neobisnuita (chiar ud bine). Acuma pierd antigel ceva mai mult...cam 500-600 ml la o saptamana :santa: Sa fie oare radiatorul de incalzire sau cum ii zice?...mentionez ca nu mi se aburesc gemurile excesiv (chiar deloc) cum am citit pe forum ca ar trebui sa se intample cand e dus radiatorul respectiv.

Va trebui sa fac o vizita si pe la service sa vad ce are dar dupa sarbatori :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Tocmai ce am observat ca am si eu un furtun de racord la instalatia de racire fisurat prin care pierd tot antigelul. Stie cineva aproximativ cat costa un astfel de furtun?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!