Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

Salut, in sfarsit eu am rezolvat problema - am schimbat garnitura de chiulasa si acum este ok.

Am facut toata treaba la un service unde patron este un prieten si am avut incredere in calitatea lucrarii.

Se vedea clar ca la pistonul 2 garnitura era putin "tocita", nu stiu cum sa-i zic altfel.

toata treaba a fost 700 ron , incluzand garnitura, spalat motor, antigel...si tot restul.

daca are cineva nevoie si nu stiti unde sa mergeti va recomand (service-ul este pe Sos. Giurgiului)

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate sunt off topic, dar nu stiu defectiunea mea de ce anume este legata si am decis sa o postez aici poate s-a mai intalnit cineva cu anomalia asta: pierd lichid din vasul de expansiune, mai ales in zilele cu temperaturi scazute. La service a pus presiune pe circuitul de coolant sa vada pe unde pierde si nu s-a descoperit nimic...

Am citit aici ca e posibil se piarda coolant pe la g62...

Daca cineva a mai intalnit asa ceva, un sfat ar fi bine primit... Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
La service a pus presiune pe circuitul de coolant sa vada pe unde pierde si nu s-a descoperit nimic...

Caloriferul l-a verificat cineva? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten de-al meu avea aceeasi problema pierdea antigel si pe la toate service-urile pe la care a umblat i-au spus mai multe zone de unde s-ar putea pierde lichid. neavand ce face intr-o zi, fiind in fata blocului, am pornit motorul la masina si l-am lasat sa se incalzeasca, a ajuns la temperatura normala dar nici urma de scurgeri pana in momentul cand s-a deschis termostatul si a inceput sa creeze o mica presiune in vasul de antigel.in cateva momente in spatele vasului a aparut un jet de antigel cat un ac de subtire. am dat jos vasul, l-am lipit si problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Poate sunt off topic, dar nu stiu defectiunea mea de ce anume este legata si am decis sa o postez aici poate s-a mai intalnit cineva cu anomalia asta: pierd lichid din vasul de expansiune, mai ales in zilele cu temperaturi scazute. La service a pus presiune pe circuitul de coolant sa vada pe unde pierde si nu s-a descoperit nimic...

Am citit aici ca e posibil se piarda coolant pe la g62...

Daca cineva a mai intalnit asa ceva, un sfat ar fi bine primit... Multam

Am avut aceasi nedumerire o buna perioada de timp, faceam plinul vasului de expansiune odata la 3 saptamani, pana cand am consultat un mecanic (bun prieten) si am constatat problema. E valabila in aproape toate cazurile de pierderi de antigel. Garnitura termostatului se corodeaza foarte repede din cauza temperaturilor ridicate de pe chiulasa, o solutie practica si foarte ieftina (si mai de durata ) fiind inlaturarea garniturii si inlocuirea acesteia cu un silicon rezistent la temperaturi f ridicate. Problema la mine a fost mai complicata deoarece pe langa deteriorarea garniturii, din cauza dilatarii si contractarii foarte rapide a termostatului ( problema cauzata de variatia temperaturii ) mi s-a crapat un colt al termostatului, solutia finala fiind inlocuirea lui.

La tine solutia ar fi simpla, verifica starea termostatului si daca nu esti la fel de "norocos" ca mine, itzi recomand cu caldura siliconul pt temperaturi ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal baieti! aceeasi problema o am si eu la un golf 1.6 akl,imi "papa" cam 1.5l la 100km mers prin oras.la drum lung ia mai putin.

am verificat tot: ulei,furtune,vas expansiune,inauntru e uscat. dati-mi va rog o idee!

M-a disperat!!!!!!!!

mentionez: nu scoate nici bule in vas. ajutor pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am patit si eu

pana din intamplare am vazut cu capota deschisa ce se intampla

cand creste presiunea f mult in circuit se deschide supapa de presiune aflata in capacul de pe vasul de expansiune si arunca lichidul afara

solutia?

schimbarea garniturii de chiulasa, evident refacerea planeitatii chuloasei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am folosit functia search si nu am reusit sa gasesc nimic concret. Daca s-a mai discutat pe undeva imi cer scuze si rog pe cineva sa-mi dea un link.

Azi dimineata am pornit masina si am asteptat un pic sa se incalzeasca motorul inainte sa plec. Dupa cateva secunde mi s-a aprins martorul de la nivelul antigelului din circuitul de racire. Cand ma uit in vas...gol. Am fugit repede la un mag de piese si am cumparat un antigel si am completat in vas pana peste max. Am facut un drum de vreo 60 km si am verificat din nou...e ok acuma nivelul dar sigur ceva se intampla. Pe undeva se pierde antigelul. Mentionez ca de vreo juma de an poate mai bine, acul de la temperatura motorului din bord imi sta cam cu 1-max 2 mm peste 90 insa pana acum nu am avut probleme.

Help please !!!

Modificat de Marius
Mutat in topicul dedicat problemei respective
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat antigelul din ``borcan`` si nu se vad urme de ulei (culoarea este aceeasi ca la inceput cand l-am bagat)...am verificat si uleiul si culoarea mi se pare normala iar nivelul este tot acelasi. Urme sub masina nu am cum sa le vad pt ca la noi ninge ca-n povesti si este tot timpul ud pe jos. M-am uitat eu un pic cat am putut prin compartimentul motor dar nu pot sa-mi dau seama pe unde curge...o sa merg la un elevator si sa ma uit de dedesupt sa vedem. Revin cu rezolvarea ... daca o rezolv :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare,

Si eu aveam o problema cu antigelul,dar la mine venea de la radiator.Era spart in partea de jos,exact langa bara,si exact unde se prinde si scutul de spoiler.Radiatorul are extremitatile facute dintr-un plastic care rezista la temperatura.Cel mai posibil se crapa acel plastic din cauza bordurilor cand parcati sau coborati de pe ele si va agata.SOLUTIE???Am pus praf pt radiator pt ca nu am avut bani sa il schimb.Riscul e foarte mare,pt ca cu timpul imi afecteaza caile de racire din bloc si chiulasa din cate am auzit.Si apropo,chestia cu spartura in partea de jos era insesizabila,picura dar nu mult,dar totusi se pierdea.Incearca sa te uiti chiar intre spoiler si scut (prin afar nu ep la motor )sa vezi daca sunt ceva pete umede cu o culoare mai ciudata si anume ROZ(culoare antigelului).

BAfta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc sapt viitoare pe un elevator si o ``studiez`` klumea. Dar radiatorul,din cate stiu eu, se poate repara altfel, adica la o firma/fabrica de radiatoare. Un prieten la un A6 asa a facut din cate tin minte. O sa-l intreb sa vad exact.

Apropo am verificat si furtunele de la circuitul de racire si la cald si la rece si furtunele nu sunt deloc tari cum au zis ceva colegi mai sus...deci pot oare sa elimin varianta cu garnitura de chiulasa?

Bafta all !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu un pasat si tot asa avea o problema cu antigelul , nu gasea pe unde curge . Un mecanic i-a spus sa bata un ou si sa-l bage in borcan . A facut asta si problemele sau incheiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal baieti!am descoperit care era problema. si anume garnitura de chiulasa

am fost la mecanic..... din nou(a n...oara) si mi-a dat o solutie simpla de a verifica garnitura de chiulasa adica sa las capacul de la borcan slabit sa nu mai faca presiune.asa am facut si spre uimirea mea nu mi-a mai scazut nivelul la antigel.

tot antigelul adica 1.5 l pe 100km se ducea in capul pistoanelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...s-a aprins martorul de la nivelul antigelului din circuitul de racire. Cand ma uit in vas...gol. ... Pe undeva se pierde antigelul...

Help please !!!

Salut...acelasi lucru mi s-a intamplat si mie...era de vina un furtun dinspre partea cu habitaclu care s-a "erodat" datorita actiunii vaporilor fierbinti de motorina (imi scapa foarte putin pompa de motorina - cica vinovata ar fi fost garnitura pompei)...furtunul respectiv nu a fost scump (52 ron+TVA de la reprezentanta), manopera insa...daca vrei poti sa treci pe la Automeister (langa Rompetrol) sa-l cauti pe nenea Mitica (are inca proaspata problema cu pierderea antigelului de la mine :icon_thumright: si solutionarea acesteia).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

BN23RZV nu am inteles ... ce pierderi ai avut? Antigel sau motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul s-a scurs prin furtunul spart datorita vaporilor de motorina pe care-i scapa pompa...mi-a aparut pe computerul de bord un STOP mare si rosu CHECK COOLANT...initial am crezut si eu ca e radiatorul spart sau garnitura de chiulasa dar...furtunul acela (o sa mai uit pe factura sa vad cum se numeste...) s-a spart... :D

Modificat de BN23RZV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi da...dar al meu Golf e benzinar 100%. Oricum nu zic ca nu s-ar fi putut eroda sau crepa un pic vre-un furtun si din alta cauza. Am umplut oricum vasul si am urmarit sa vedem...deocamdata pierd foarte putin...de vineri pana azi tot asa a ramas nivelul. Deci...habar n-am !!! Inca nu am reusit s-o ridic sa ma uit pe sub ea...sper saptamana asta sa am mai mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit-o asta vara. Unul din furtunasele care merge la schimbatorul de caldura din spatele motorului (racitorul de gaze). Avea o mica fisura. Problema era ca vedeam ca dispare antigel, vedeam ca se scurge sub masina dar in partea dr(pasager). Am tot cautat pe partea respectiva si nu gasisem nimic. Asa ca am pornit masina , mi-a turat-o cineva si abia atunci am observat acest furtun, care este pe partea stg(sofer), ca este fisurat. Jetul era ca la siringa, si foarte puternic asa ca ajungea in partea dr. L-am schimbat si totul ok. Tot atunci mi s-a parut un pic umflat unul din furtunele care merg spre radiatorul de incalzire. Le-am schimbat, tot atunci, ambele furtune (tur si retur). Ciudat este ca unul dintre ele iar s-a umflat si mai si scapa antigel pe la el. In jur este umed, si piete roz spre portocaliu. Sa fi cedat asa usor acest furtun? Acum nivelul in borcan se apropie de min, dar am completat. Pierderea este destul de mica, dar mi se pare nesigura reaba cu furtunul asta ..

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal baieti!am descoperit care era problema. si anume garnitura de chiulasa

am fost la mecanic..... din nou(a n...oara) si mi-a dat o solutie simpla de a verifica garnitura de chiulasa adica sa las capacul de la borcan slabit sa nu mai faca presiune.asa am facut si spre uimirea mea nu mi-a mai scazut nivelul la antigel.

tot antigelul adica 1.5 l pe 100km se ducea in capul pistoanelor

Colega poti sa detaliezi te rog cum ai realizat testul sa verifici ca e garnitura de chiulasa de vina?

Uite mie de exemplu mi se face baltoaca sub mashina si refuz sa cred ca ar fi de la garnitura de chiulasa asa cum mi-a zis si mie un mecanic....

As vrea sa fac si eu testul care l-ai facut tu sa ma lamuresc odata ce naiba are ca am inebunit cu faza asta....

multam mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa? Dar ce e dacie ? Numai acolo se mai intampla. Eu cred ca mai degraba ai o fisura mica, iar cand se tureaza motorul si se formeaza presiune sa scape pe la acea fisura. Cu capacul de la vasul de expansiune elimini doar efectul, nu si cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ceva legat de garnitura de la chiulasa, eu stiam ca la ulei, pe unde pui uleiul in motor se fac "spumne" ca sa zic asa...Adica asta e efectul.....Sa ma corecteze cineva daca gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alec,spuma de pe capac nu se datoreaza neaparat de la garnitura de chiulasa arsa.

Cu orice golf ai merge (iarna sau pe drumuri scurte) ai sa vezi ceva spuma pe capac care se face din cauza condensului din motor.

Problema este daca pasta aia alba de pe capac se mentine si la un drum lung,sau vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scapa pe la garnitura de chiulasa, nu mai vezi baltoaca sub masina. Antigelul il regasesti in gazele de esapament care devin mai dulci... :icon_thumright:

Si eu am o mica pierdere. Am schimbat si eu furtunul de sub pompa tandem care se umflase din cauza motorine scurse pe el, dar mai pierd pe la cele 3 bujii de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba mai vezi in anumite situatii

la mine scapa pe la cilindru 2 presiune din camera de ardere si o baga in circuitul de racire

cand crestea presiunea peste nivelul de siguranta al supapei de la capacul vasului de expansiune refula luchidul afara

intamplator eram in ungaria aproape de granita cand am oprit motorul si in acel moment a refulat

in rest se aprindea martoru in bord in timpul mersului si refula in timpul rularii

ca si simptom va spun ca aveam furtunele de la radiator f tari

nu le puteam strange in mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca eu pot sta linistit. Nu se intaresc chiar asa furtunele.

Cand iti refula o data, cam cat antigel arunca? Se vedea pe nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!