Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

Daca e arsa garnitura de chiulasa, poti verifica usor. Toate service-urile VW au un mic senzor care se monteaza in locul capacului de la vasul de expansiune si care detecteaza gazele arse din sistemul de racire. Daca reactivul se coloreaza in verde e semn ca e dusa garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

am mai dat peste o problema de parca nu am destule (martori ESP, placute frana, airbag).

am observat ca imi dispare antigelul din vas. la inceput am crezut ca am facut prea multi kilometrii cu ea (vreo 1000) si de aceea sa evaporat, dar doua zi cand am completat mi s-a aprins martorul de la temperatura. temperatura nu se ridica peste 90 grade si caldura am in masina.

unde sa dus atat antigel? :lol:

mam uitat sub masina dar nu se vad pierderi. mentionez ca masina e tinuta in garaj.

multuiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pentru grija dar nu sunt decat martori(placutele leam schimbat acu 3 luni si a doua zi am luat o groapa si s-a reaprins, esp si abs trebuie curatate contactele)

mam uitat si sub capota...tot nimik.

nu stiu ce sa mai fac. mie frica sa fac drumuri lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Legat de pierderea de antigel , mergi la un mecanic priceput sa-ti verifice TOATA instalatia de racire .

Este anormal sa-ti dispara antigelul din borcan .

Si cum asta nu se evapora ( ca diluantul :D ) , e clar ca se pierde pe undeva .

Nu ? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[cred ca asta e cea mai buna solutie.

merci mult

keep up the good job :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!

Azi mi-a aparut si mie pe bord"STOP! CHECK COOLANT". Vasul aproape gol, am completat.

Am fost la un service si-am urcat-o pe rampa , mecanicu' n-a gasit nimic.

Este plauzibila urmatoarea explicatie?... :

Acum vreo 2 luni am schimbat distributia, pompa de apa, lichidul de racire. Mesterul mi-a zis sa am la indemana lichid ca sa completez, pt ca probabil va scadea nivelul din vasul de expansiune dupa cativa km, chestie care nu s-a intamplat. Acum 2 luni era tot cald, nu am avut nevoie de incalzire in masina, ci doar de racire. Intre timp, am facut vreo 7000 km. Saptamana trecuta am fost pe Transfagarasan, acolo fiind o temperatura de 8 grade Celsius, cred ca a fost prima data cand am avut nevoie de incalzire. Este posibil ca de-abia acum sa fi iesit aerul din caloriferul pt incalzire si ca de-abia la 7000 km de la umplerea instalatiei de racire sa imi scada nivelul lichidului din vasul de expansiune???

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca lichidul de racire este tot timpul in calorifer. Caldura in masina este data de directionarea flapsurilor de la clima. Daca spui ca nivelul a scazut si nu ai nici o pierdere...Mai este o varianta, dar sa nu spun prostii. Verifica nivelul si culoarea uleiului.Daca ai probleme cu garnitura de chiulasa, s-ar putea sa intre antigel in ulei.Sa ma corecteze colegii :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este , apa este in permanenta in calorifer . Ideea ar fi sa mai mergi cu ea si sa verifici daca a mai scazut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul trebuie schimbat cumva la o anumita perioada de timp sau decat completat cand scade sub nive?Si daca nu ma insel trebuie sa fie D12 parca nu?roz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da roz se pune . Se inlocuieste la 2 ani ! Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G12, roz, se completeaza cand scade sub nivel :icon_thumright:

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vad ca sunt si altii care au problema mea - pierdere antigel - si din pacate, la fel ca si mine nu-i dau de cap care este cauza.

La mine problema a inceput in toamna trecuta si numai atunci cand faceam drumuri lungi si cu 150-160 km/h. In oras puteam sa merg si 2-3 saptamani fara nici o problema.

Mentionez ca temp. de la bord ramane la 90 grade.

Initial am zis ca se pierde pe undeva pe sub masina insa dupa lungi verificari am observat ca pierd pe la "borcanul" in care se afla antigelul ( pe la "preaplin"). Mentionez ca nu am urme de ulei in antigel si nici apa in ulei. Nu face nici un fel de bule de aer si nici nu bolboroseste antigelul cand motorul e cald!

- Am verificat ventilatorul de racire (cel mare) si era ars, nu mergea pe nici o viteza! - l-am schimbat si am zis ca asta trebuiea sa fie cauza, insa problema nu a disparut!!!

- Am schimbat senzorul acela care intra in radiator (care are rol de termocupla) crezand ca nu mai citeste bine temp. motorului si astfel nu trimite cand trebuie comanda de pornire catre ventilatoare - problema nu a disparut!!!

Nu stiu ce sa mai fac!? - am auzit pareri care spun ca de vina este garnitura de chiulasa si anume ca este "ciupita" undeva si nin cauza aceasta face presiune mare si astfel antigelul este evacuat pe la 'borcan".

Aaaa, nu mai spun ca am schimbat si capacul de la "borcan" crezand ca s-a stricat garnitura lui, insa degeaba!

Singurul lucru pe care l-am observat si sunt sigur de el este ca chiar si la drum lung (am testat lucrul asta de la Balcik-Bucuresti) nu am probleme, insa trebuie sa nu pornesc clima.

Sper sa ajung la un service competent (cred ca va fi Metrotehnica) sa vad exact ce are, sper ca acolo sa-i dea de cap!

Pana atunci rog pe cei care au aceasta problema si o rezolva sa spuna detaliat ce si cum.....

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin locul unde pierde antigel se vede ... ca lasa urma .. ! Am intalnit sa se piarda apa pe la termocupla si/sau pe la sonda de apa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu... pierde constant lichid de racire si nu vad nici o scurgere pe nicaieri, am schimbat capacul la vas, distributia cu tot cu sonda de apa (parca asa ii zice)... m-am uitat pe joja si culoarea uleiului pare ok... adica e negru... astazi insa mi-a facut o chestie, cand m-am uitat la vas am vazut ca nu mai era apa si m-am gandit sa completez... cand am desfacut capacul am observat ca facuse o spuma alba... o fi garnitura de chiulasa... dar uleiul pare ok.. negru... nush ce sa mai zic... m-a cam speriat spuma aia care am vazut-o... merci anticipat!

PS : imi cer scuze ca am postat la sectiunea bora si golf dar aici am gasit topicul deschis... sper sa nu se supere moderatorii.

Modificat de m1nimal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dusa garnitura de chiulasa iti face o presiune in instalatie de se fac furtunurile ca betonul, orcim undeva se duce , incerca so o urci pe o rampa si so verifici pe dedesupt amnuntit , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

la mine alta problema, atunci cind turez mai tare motorul, acul de la temperatura cade la zero,uneori revine la 90 de grade alte ori ramine jos!

in plus am pierdut si 500ml de antigel.la prima vedere nu se vede nici o scurgere.

am complettat cu antigel n am mai pierdut da acul tot mai face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dusa garnitura de chiulasa iti face o presiune in instalatie de se fac furtunurile ca betonul, orcim undeva se duce , incerca so o urci pe o rampa si so verifici pe dedesupt amnuntit , bafta.

...pai si spuma care se face in vas... aveti idee de la ce oare s-a facut acea spuma alba???

Modificat de Vali_Butuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar mai fi o varianta ... ai completat cu altfel de antigel decat G12 ( roz ) Daca nu face bule in vas - nu e garnitura de chiulasa ! Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, daca iti apare spuma in radiator sau borcan este dusa chiulasa. Nu vreau sa vorbesc prostii, asa ca mai vb si cu altii, mai priceputi...

PS: la mine e la fel ca la LaurentiuD. Prin oras e ok, la un drum Cluj-Bucuresti mi-a "baut" cam 500 ml-1 litru de antigel. Abia am luat masina (Golf din 2003, 1.6 benzina, 105 CP) si nu prea stiu la ce sa ma astept. O sa vad la urmatoarele drumuri cum se comporta, dar sunt sigur ca iar o sa scada anrigelul si tare as vrea sa stiu de ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, revin din pacate cu aceiasi problema - pierderea de antigel!

vineri am fost la Altro Sincro sa-si dea si eu cu parerea. Dupa o verificare destul de superficiala (parerea mea), cei 2 mecanici au avut aceiasi parere - garnitura de chiulasa trebuie schimbata!

Au spus si pretul = 10 mil. - am zis "pas"! si am plecat cu o "gaura" de 65 ron reprezentand constatarea.

Pt. cei din Buc. care au facut ac. operatie sau care cunosc un service/mecanic bun, rog sa scrie adresa sau nr. de telefon

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

si la golful meu am probleme cu pierderea antigelului din vas.ce e interesant pt ca am facut un test,aceasta pierdere se intampla numai cand masina sta in garaj, fara sa umblu cu ea.

am fost pana la mare si inapoi si lipsa nu a fost mare.f . putin lipsea.cand am lasat-o in garaj 2 sapt fiind plecat din tara a scazut de la max la min nivelul.am cautat umezeala care ar trebui sa existe.chiar daca se evapora,antigelul ar trebui sa lase ceva urme pe metal pt ca nu este ca apa,se evapora si gata...

poate cineva sa imi zica care e circuitul furtunelor de la vasul de expansiune??

ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care pierd antigel

datorita fisurarii garniturii de chulasa presiunea din cilindrul unde e fisurata garnitura se transfera in circuitul de racire

la momentul la care se realizeaza o anumita presiune supapa din capacul vasului de expansiune se deschide si antigelul este refulat afara

daca aveti furtunele f tari atunci precis e garnitura dusa

va spun acestea din propria experienta

sa nu va speriati

pt un mecanic priceput treaba de a repara e relativ simpla mai greu e rectificarea chiulasei care tre facuta de cine se pricepe

ca si preturi de asemenea o garnitura nu depaseste 200 ron

eu am dat 130 ron pe una viktor reinz

scorul pt mine a fost 650 ron care a inclus si schimbarea pinionului de la axa cu came, garnitura si mai multe consumabile

asa ca curaj, preturile nu sunt asa de mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!