Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

Uita te daca gaurile de scurgere de pe aripa interioara/sub capota nu sunt infundate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am un golf4 gti,si am găsit apa destul de multă,pe podea pa partea stângă în fața si spate, poate fi radiatorul sau ceva furtume +dacă stie cineva... ms anticipat

Adică ar trebui sa desfac grilajul de plastic de la parbriz unde sunt stergatoarele??? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu acolo, cand deschizi capota o sa vezi pe langa aripa niste gauri de scurgere(la unele modele sunt cum spui tu sub plasticul ala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate din cauza senzorului de temperatura g62  sa mi arunce apa pe la supraplin si sa se intareasca furtunele?

mi a zis mecanicul ca nu indica temperatura corecta si nu da drumul la ventilatoare

vbesc de senzorul de pe motor pt masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicul

 

Un senzor doar masoara, nu afce nimic altceva. Si chiar daca masoara eronat nu are treaba cu ventilatoarele la masina ta. LA tine e o termocupla pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare..am o mare problema,,,am luat carcasa termostat la golfu meu de 1,6 16 valve AUS si am avut surpriza sa imi zica mecanicu ca nu-i ce trebuie...poate ma ajuta cineva sa ma lamureasca daca este vreo diferenta intre 1,4 si 1,6...acum sper sa nu fi dat banii degeaba pe el..multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa imi lasi o serie de caroserie...

Despre ce carcasa este vorba ?

1 corpul termostatului

2 carcasa care vine prinsa in corpul termostatului cu 2 suruburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carcasa care vine prinsa pe motor(chiulasa)...am luat-o noua de la magazin..are in plus fata de cea veche mai o iesire pt un furtun sau ceva de genu...mersi


seria nu ti-o pot lasa k am talonu in masina si masina ii la service...carcasa care vine prinsa pe motor(chiulasa)...are in plus fata de ce-a veche mai o iesire pentru un furtun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze dar ai idee daca ii diferenta intre 1,4 si 1,6 sau diesel????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic 1.4 si 1.6 16v exceptand fsi sunt identice....la diesel este alta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult..sper sa mi-o schimbe cei de la magazin...in cel mai rau caz o sa apelez la dezmembrari pentru una buna..salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt APE,ATN,AUS,AXP,AZD carcasa termostatului este identica:032 121 111 BA

Banuiesc ca tie ti-a venit varianta cu un stut mic in +.

 

 

 

post-64586-0-17413400-1422083128_thumb.j

post-64586-0-24755300-1422083133_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru cod...varianta ce am achizitionat-o de la magazin mai avea un stut in + care nu era infundat..deci acolo cred k mai vine un furtun...l-am dus aqm inapoi dar intrebarea mea este daca pot sa gasesc ceva mai ieftin k pe original mi-au zis k costa 560 lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la dezmembrari

parerea mea este sa iei original 

aftermarketul nu este bun

peste catva anui o sa ai iar probleme daca pui unul ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva numai oringul dintre carcasa si blocul motor ?

e greu de dat jos carcasa termostatului ? e usor ?

e cam nasoala pozitia, si cred ca trebuie data jos si bobina de inductie nu ?

 

mie pe acolo imi picura cand sunt sub -5 grade... cand au fost -10 am pierdut cam 200ml la 20-30 min cat merg eu zilnic cu masina, cand sunt peste 0 grade, nu pierde nimic

 

sincer imi e teama ca daca umblu acolo la furtune cu acele cleme oem, ori crap unul, ori ma apuc de cumpara furtune ulterior.. au totusi 12 ani vechime, dar putin rulaj :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca dar cu grija

numai asa inveti

daca nu ai scule si rabdare dute la cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua, imi cer scuze ca iar postez aiurea dar nu am gasit o rubrica in alta parte.... am un golf 5 plus 1.9 tdi bxe, pierde antigel dar intr-un mod aiurea.... in mers creste nivelul in vas nu scade, caldura baga, nu miroase a gaz, nu face balta inauntru, nu se aburesc geamurile.... practic aseara dupa 150km, mers cam tare... ajung acasa salt capota antigelul ok.... in dimineata asta pornesc motorul... tipa masina ca nu are antigelul la nivel, deschid capota surpriza vasul gol... nu am urme de antigel nicaieri.... problema e de 1 saptamana... de la prima sesizare am bagat stop leak... 2 zile si fara efect... apoi m-am gandit ca aveam probleme cu caldura in interior la relanti bga rece gheata, cand sarea de relanti cald cald... am mers am luat system flush de la wynns... si 3 zile a stat la nivel, dupa drumul de aseara iar pierde... un sfat ceva va rog? nu am mocheta uda in interior.. pompa de apa e ok,.. gaze nu sunt.... un mic sfat va rog mult... nu i mai dau de cap..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are cutie manuala ?

 

daca da, mai mult ca sigur ai probleme cu garnitura chiuloasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 situatii :

1) Pierderea este mica si intr-un loc unde nu ai vizibilitate, nu o sa vezi nici balta sub masina.

2) Garnitura chiulasa ciupita si antigelul se duce pe evacuare. Pune mana la toba cand pornesti masina si vezi daca scoate vapori de antigel(au miros specific si gust dulceag). Uite-te si in vasul de expansiune sa vezi daca bolboroseste.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are cutie manuala... nu da pe toba antigel..... ma gandeam sa nu am radiatorul din interior spart.... prefer garnitura de chiulasa decat sa desfac bordul... dar ce legatura are cutia manuala cu pierderea de antigel? am tinuto turata 15 minute la 3000rpm... sa uscat locul unde sufla toba.. fara fum fara nimic... antigelul la locul lui... totusi masina mai mult pierde cand sta oprita in parcare, nu am nici un fel de scurgere, nu pot sa imi dau seama, voi credeti ca daca schimb garnitura aia de chiulasa sa se rezolve problema? ma gandesc ca la cat antigel pierde daca era spart sau fisurat sau ma rog pe la o garnitura la radiatorul de habitaclu ar trebuie sa fie balta undeva in masina, si sa se abureasca geamurile, sincer nu stiu ce sa i mai fac, azi o sai schimb garnitura de chiulasa...dar imi poate spune cineva cutia de fel de legatura ar avea? este cutie in 5tr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat asta... dar nu are simptomele de garnitura... nici de spart nu e nimic spart.... am comandat urmatoarele

garnitura chiulasa goetze - 88lei

filtru ulei - bosch - 12 lei

filtru motorina mann - 77lei

filtru aer mann - 36 lei

ulei mobil 5w30 xe - 119lei 4l

liqui moly ceratec - 77lei

antigel hepu g12+ - 43 lei 4l + 4l apa distilata (peco)...

liqui moly diesel systemphleuge - 15 lei....

sa vedem maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu are simptome de chiulasa ptr ce mai schimbi garnitura?Verifica ce ti-am zis si apoi te duci la un service si faci un test de presiune la instalatia de racire si o sa-ti dai seama pe unde curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!