Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

Nu-i nevoie sa scoti termostatul.Daca mergi un pic cat sa nu ajunga apa la 90 de grade si furtunele se intaresc e garnitura.Daca o sa faci un drum mai lung ,nu prin oras si  mergi mai turat si bagi viteza o sa vezi ca o sa-ti treaca de 90 de grade.Iti baga compresie tie de asta ti se intaresc furtunele.Daca o sa dai iar chiulasa jos verifica planeitatea si la bloc si la chiulasa.Daca nu ti-a verificat blocul cel mai probabil de acolo sa fie .Si sa pui suruburi noi si sa strangi cu cheie dinamometrica, dar sa te asiguri ca e in stare buna cheia sa nu fie decalibrata ca altfel n-o strangi cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc pt sfaturi.

ideea este ca oricat as merge de mult apa nu trece de 90 grade.

numai ca arunca apa pe la supraplin borcan

chir esti sigur 100% ca este garnitura?

furtunele se intaresc f tare

ce as mai putea sa verific inainte de a da chiulosa?????

sa ma uit la pompa de apa mai intai??????

ma gandeam sa dau jos termostatul pt ca furtunul de la termostat nu se incalzeste cu toate ca apa este la 90

precizez ca am schimbat termostaul cu unul nou


cum verific cel mai bine planeitatea blocului?

cu rigla??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca furtunul de la termostat zici ca nu se incalzeste atunci termoststul nu deschide.Chiar de este nou nu inseamna ca este si bun.Cine ti-a schmbat termostatul trebuia sa lase masina cu motorul pornit la relantiu si sa astepte pana ajunge apa la 90° si sa controleze de ambele furumuri se incalzesc si de nu sunt tari.


Plus trebuia sa astepte si sa urmareasca de pleaca ventilatoarele la 90°.


De mai mergi asa si lasi sa borboroseasca s-ar putea sa-ti gaureasca chiulasa.De asta cel mai urat este cand termostatul nu deschide sau se blocheaza pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.Haideti sa va povestesc ce am patit si eu.Acum un an si jum aveam aceeasi poveste..furtune beton..pierdere apa pe la supraplin si incepuse sa fiarba si motorul.Am schimbat chiulasa cu totul, suruburi noi, garnitura noua si am scapat de probleme pana mai acum o luna cand ma dau jos din masina si vad cum curge iar pe la supraplin.Furtunele beton de nu puteai sa apesi pe ele.Multi mecanici mi-au dat verdictul..garnitura sau chiulasa iar altii pompa de apa pentru ca nu imi venea apa deloc pe retur.Intr-o seara mi-a venit ideea sa desfac toate furtunele si am bagat o sarma otelita pe teava aia subtire de retur si constat ca era infundata tun.Abia am reusit sa o desfund si atunci a inceput sa imi vina apa normal pe retur..fara bule fara intreruperi.De atunci nu a mai pierdut apa niciun gram, caldura ca niciodata in masina insa furtunele sunt tot beton.Ma gandesc sa fie chiulasa sau sa mai am cate ceva infundat prin ea de raman asa beton chiar si a doua zi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca s-au infundat si supapele din capacul vasului de expansiune si nu lasa presiunea sa mai iasa, incearca cu altul din dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

am schimbat busonul de la vas.la fel sunt furtunele de tari insa nu imi refuleaza si totul pare normal momentan..sa vedem cat timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul nu prea are treaba ca tu pana sa ajungi la 90 de grade furtunele sunt tari.Dar poti sa-l scoti si sa dai o tura fara termostat sa vezi cum sunt furtunile.La pompa de apa nu trebuia sa ai caldura in interior si se incalzea f repede si sigur trecea de 90 de grade dar oricum cand dai chiulasa jos dai intai distributia si poti sa scoti pompa de apa ca sa fii mai sigur si vezi cum se misca axul pompei.Si eu am avut cam aceeasi problema si furtunu de jos de la radiator nu se incalzea dar cand i-am dat 160-170 a inceput sa se incalzeasca si apa a trecut de 90.Sa fie verificata f bine planeitatea si la bloc si la chiulasa cu rigla si cu lera.Daca vrei iti trimit un tutorial cum se verifica planeitatea chiuloasei.


Marius tu incearca sa verifici radiatorul.Dupa ce se incalzeste pune mana pe el peste tot, sa nu fie infundat o parte din el.

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ,ma poate ajuta si pe mine cineva cu vreo idee ?

 Am un golf4 1.9 TDi ,motor ATD ,de ieri am vazut ca am o pata sub masina de antigel si am inceput verificarile asa sumar,am vazut ca imi picura ,ideea este ca nu pot ajunge acolo sa vad exact pe unde ,simt cum picura cite un strop ,clar nu este pe la furtune ca le-am sters si verificat ,posibilitate sa o ridic pe un elevator nu am ... acum apelez la bunavointa si experienta voastra , o sa pun si o poza sa vedeti poate imi puteti spune ce si cum este ,poate este nevoie sa cumpar ceva inainte sa ma apuc sa o desfac .

 mersi mult

 papi

 

 

 

post-63804-0-40882800-1415809123_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai carcasa de la termostat crapata, din poza acolo pare a fi termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi ,dar nu este termostatul acolo (este in partea stinga a motorului )

o alta idee daca sepoate ,

 mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Picura pe cutia de viteze?Daca ai urme de antigel pe cutia de viteze si ai verificat furtunele si nimic,atunci e carcasa aia.Poti sa pui mana sub ea si sa vezi daca e umeda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo ai senzorul de temperatura, se poate prelinge pe langa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEZI PE LA SENZORUL DE TEMPERATURA

SAU VEZI CA ACOLO ESTE UN FURTUN CU COLIER RAPID VEZI SA NU DE A PE ACOLO


MULTUMESC PT TUTORIAL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,mersi mult de sfaturi,simbata ma apuc de verificat amanuntit sa vedem ce descopar

am pus si o poza din etka ,poate ma ajutati cu piesa care credeti ca este .

mersi tare mult

post-63804-0-07812200-1415915124_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,revin cu detalii ,asa cum am zis astazi am trecut la verificari amanuntite si am dscoperit o mica fisura la un furtun care curgea numai cind se incalzea ,greu am descoperit dar este ok acum (treaba este ca tre sa cumpar alt furtun sa vedem si pe unde gasesc)

mersi mult la toti .

seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutari intebare :

cand fac planeitatea la chiulasa avand in vedere ca garnitura mea de chiulasa este cu 2 gauri voi pune obligatoriu cu 3 gauri????

ce mai trebuie sa iau in calcul

va rog cineva care a mai lucrat sa mi spuna , nu doar cei care au auzit si ei cate ceva

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutati ma cu cat mai multe informatii exacte va rog

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, nu este obligatoriu sa schimbi garnitura cu"o gaura in plus"dar...au fost cazuri in care sa facut si asta pt.ca"sa luat" mai mult de 5 zecimi din chiulasa.

De obicei grosimea chiuloasei se ia dupa cat de mult iese pistonul afara(se masoara si apoi se vede ce e de facut).

Cine iti face lucrarea(rectificare/montare chiulasa&distributie) ar trebui sa stie toate astea.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos ideea este ca as vrea sa schimb eu garnitura de chiulasa si vreau cat mai multe informatii pt a nu face greseli

am cunostinte destul de vaste de mecanic dar informatii in plus nu strica

astept in continuare pareri calificate

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

@Mihai.

Atunci asteapta altele mai"calificate"(sunt curios/am rabdare sa aflu si eu care ar fi in plus).

Fara suparare dar...cunostitele tale nu sunt chiar asa de"vaste".

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un golf4 gti,si am găsit apa destul de multă,pe podea pa partea stângă în fața si spate, poate fi radiatorul sau ceva furtume +dacă stie cineva... ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!