Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

Am schimbat azi pompa de apa, pierdea pe la ax. Am pus SKF. Mulțumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna ziua

am un golf 4 1,9 tdi 130 cp

pierd antigel pe la vasul de expansiune il arunca pe la orificiul de supraplin

cand desfac busonul de le borcan are multa presiune si creste nivelul

furtunele se intaresc foarte mult se fac pietroi

nu am ulei in borcan si nici semne de apa pe joja

ce poate fi?

ce sa mai verific?

multi din ce am cicit zic ca i garnitura de chiulasa

voi ce ziceti?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate.... exact cam asta pare sa fie. Verifica termostatul sa nu fie blocat cumva.... in genere este de la garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate.... exact cam asta pare sa fie. Verifica termostatul sa nu fie blocat cumva.... in genere este de la garnitura de chiulasa.

daca ar fi termostatul blocat nu ar ridica temperatura??

cum dau termostatul jos si cum il verific daca merge???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat ar creste temperatura lichidului de racire - daca nu se intampla, nu e de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL

AM SI EU O PROBLEMA

am schimbat garnitura de chiulasa

am verificat planeitatea chiloasei si a zis ca este ok

am un golf 4 1,9 tdi asz

totul bun pana cand am facut un drum craiova constanta

pe scurt imi da apa pe la vasul de expansiune destul de mult pe la supraplin

verificat antigelul si joja si nu prezinta urme de ulei sau apa

mentionez ca furtunele se intaresc foarte tare

temperaatura in bord nu mi trece de 90 grade

apa nu bolboroseste in borcan si nici nu am mirosuri suspecte de gaze

mentionez ca am pus garnitura de chiulasa marca corteco cod 414145p

prima oara comandasem pe reinz venea la toate gaurile dar unde era decupata avea alte forme pt  gaurile de la chiulasa si am luat una identica cu cea avuta de mine pe masina

interesant este ca apa din borcan mi o arunca cand opresc masina in sarcina nu ar parea.

merg cu masina si este ok si dimineata cad o pornesc mi se aprinde avertizorul de apa si borcanul este aproape gol

ce imi recomandati sa verific??????

unde as fii putut sa gresesc?

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata

schimbat ventilar mare era ars

schimbat buson vas expansiune

nu mai arunca apa acum

asadar inainte de a umbla la garnitura de chiulasa sau termostat verificati aceste 2 lucruri

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

SAL

AM SI EU O PROBLEMA

am schimbat garnitura de chiulasa

am verificat planeitatea chiloasei si a zis ca este ok

am un golf 4 1,9 tdi asz

totul bun pana cand am facut un drum craiova constanta

pe scurt imi da apa pe la vasul de expansiune destul de mult pe la supraplin

verificat antigelul si joja si nu prezinta urme de ulei sau apa

mentionez ca furtunele se intaresc foarte tare

temperaatura in bord nu mi trece de 90 grade

apa nu bolboroseste in borcan si nici nu am mirosuri suspecte de gaze

mentionez ca am pus garnitura de chiulasa marca corteco cod 414145p

prima oara comandasem pe reinz venea la toate gaurile dar unde era decupata avea alte forme pt  gaurile de la chiulasa si am luat una identica cu cea avuta de mine pe masina

interesant este ca apa din borcan mi o arunca cand opresc masina in sarcina nu ar parea.

merg cu masina si este ok si dimineata cad o pornesc mi se aprinde avertizorul de apa si borcanul este aproape gol

ce imi recomandati sa verific??????

unde as fii putut sa gresesc?

AM SCHIMBAT CAPAC VAS EXPANSIUNE, VENTILATOR, TERMOSTAT, VERIFICAT FURTUNE

DEGEABA

CRED CA ESTE GARNITURA DE chiulasa PROST MONTATA

AVETI ALTA SUGESTIE????????

NU MAI STIU CE SA VERIFIC


Ce ai schimbat prima data? Ventilator sau ce?

NU  S A REZOVAT.

CAND M AMA DAT LA MASINA A FACUT LA FEL

ARNCA ANTIGELUL PE LA SUPRAPLIN

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electroventilatoarele functioneaza ok ?

furtunul care iese din termostat este rece. Mentionez ca am schimbat termostatul.

Furtunul de sus de la radiator se intareste f tare. Interesant este ca la relanti nu face caldura. In sarcina face caldura.

Tind sa cred ca este garnitura de chiulasa. Voi ce parere aveti.????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca furtunul de la termostat nu e fierbinte de ce nu ti se pare asta suspect ?

 

se pot schimba termostate sau alte piese dar asta nu inseamna ca sunt bune sau montate bine mai ales daca sunt semne clare ca ceva nu e in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL


AM SI EU O PROBLEMA


am schimbat garnitura de chiulasa


am verificat planeitatea chiloasei si a zis ca este ok


am un golf 4 1,9 tdi asz


totul bun pana cand am facut un drum craiova constanta


pe scurt imi da apa pe la vasul de expansiune destul de mult pe la supraplin


verificat antigelul si joja si nu prezinta urme de ulei sau apa


mentionez ca furtunele se intaresc foarte tare


temperaatura in bord nu mi trece de 90 grade


apa nu bolboroseste in borcan si nici nu am mirosuri suspecte de gaze


mentionez ca am pus garnitura de chiulasa marca corteco cod 414145p


prima oara comandasem pe reinz venea la toate gaurile dar unde era decupata avea alte forme pt  gaurile de la chiulasa si am luat una identica cu cea avuta de mine pe masina


am verificat toate furtunele


am schimbat termostatul


ce imi recomandati sa verific??????


unde as fii putut sa gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai schimbat garnitura ai verificat chiulasa la presiune?? pt ca poate sa ti fie fisurata chiulasa si sa ti bage aer pe instalatia de racire si automat iti refuleaza antigelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat o

cum se face?????

ideea este ca pe la furtunul de retur face spuma ca de sampanie si vine intrerupt chiar de cand ii dai prima cheie

am observat la alte golfuri ca la inceput pe retur nu vine deloc apa ,fiind motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu nu ai cum,trebuia cand ai dat-o jos si ai dus-o sa-ti verifice planeitatea,si eu nu demult mi-am schimbat garnitura de chiulasa si mi-a verificat atunci si daca nu ii fisurata,a costat 40 de lei,cand ai dat-o jos se vedea garnitura arsa?


o verifica pe ceva stand la presiune si asa vad daca ii fisurata sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura era super am schimbat-o

mi a rupt mecanicul bujia in bloc 

am fost sa mi verifice planeitatea si au zis ca este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

destul de nasol,daca o sa ti tot urga probabil ca vei da ier chiulasa jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

 

Ma confrunt cu o problema . Am un VW Golf4 2002 TDI / AXR . Dimineata cand o pornesc , dupa cateva secunde de mers, mi se aprinde martorul de la antigel . Desfac capacul la vasul de expansiune, se aude o fasaiala destul de tare , completez cu antigel . Asta cam odata pe saptamana. Am schimbat termostatul (destul de ieftin ce-i drept , vreo 30 lei), pentru ca mi se parea ca apa nu se ridica cum trebuie. Dupa ce am schimbat termostatul , caldura in masina vine in valuri (climatronic) chiar daca acul nu trece de 90. La service nu au gasit nicio urma de scurgere , pe la borcan nu se cunosc urme . Chiar si dupa ce motorul se incalzeste (20-30 min de mers) , la relanti coboara acul relativ repede ...

 

Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. curata ansele de la senzorul din vas

2. schimba termostatul - pune unul OEM - este scump, dar merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cu un tutorial pt schimbare garnitura chiulasa la un golf 4 asz?

ce garnitura imi recomandati??????

reinz m am gandit eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tutorial cam greu gasesti,nu ai vreun prieten care sa stie si sa te ajute? ai grija inainte sa o dai jos sa tragi distributia la punct,ii un pic cam dificl sa te apuci singur asa din prima mai ales ca ii distributia,si mai ai grija cand o pui inapoi sus sa intinzi bine rola intinzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut florin

mutumesc

ideea era sa vad asa cum au mai pus si altii...........

totusi nu inteleg cum sa dus garnitura de chiulasa cand nu baga ulei si nici apa , motorul merge perfect, doar ca face presiune si se intaresc f tare furtunele de la radiator.

zilele astea o sa scot si termostatul

uffffffffff.

ceva pareri de la specialisti care s au mai confruntat , nu de la incepatori

scuze nu vreau sa supar pe nimeni,numai ca vreau pareri de la care stiu cu adevarat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..este vre o  problema daca am putin mai mult antigel peste masura maxim?  ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic.Oricum daca vrei poti sa scoti cu o seringa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!