Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

 

 

 

lorus

Schema asta e asemanatoare oarecum si cu motorizarea 1.4 16v

 

attachicon.gifgarnituri 14 16v.JPG

 

ai si codurile la garnituri

este de 14 16v desi sunt aceleasi coduri ca la 16 16v

 

Da... mersi, am comandat oringul cu nr.16, sper sa fie bun. Acum partea nasoala  e daca sa ma apuc singur de a aceasta operatiune ca ma pricep cat de cat ..dar imi este sa nu ma inpotmolesc.

 

Ai numarul meu la profil.  :))

 

Am inteles, deci  ai mai facut treaba  asta si stii despre ce este vorba.

Deci te pot deranja cu un telefon  sa iti cer indicatii.

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara , am si eu probleme cu pierderea de antigel ...in urma unui schimb de ulei nenea mecanicul a sesizat scurgeri de antigel la pompa de apa , eu in momentul acela am ramas uimit , cum dupa nici 8 luni de zile si 6500 km , sa pice in halul ala pompa de apa !

Nenea mecanicul mi-a recomandat sa dau jos distributia pt inspectare / schimbarea pompei de apa..dar eu sincer nu stii ce sa fac , iar sa dau 350-400 de ron pt o manopera care nu pot fii sigur de ea ( probabil voi primi garantie ) . Mentionez ca la schimbarea distributiei nu am primit garantie si tiind sa cred ca sa facut o treaba de mantuiala , asa e cand nu te pricepi :( !

Pierderile de antigel le-am sesizat si in vasul de expansiune dar nu sa mha alarmeze ! Din cate am citi antigelul nu se evapora nici la 90.000 km , eu avand doar aproximativ 7000 km ! Orice parere este binevenita ...multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Zgomote suspecte ai?

Am un coleg tot cu motorul tau...si la fel i-a picat pompa de apa recent schimbata...tot asa avea nici 10k km...

Dar la el huruia intr-un mare fel...si cand zic i-a picat...nu ma refer ca picura...s-a stricat :(

Ai idee ce piese s-au pus la schimbul de distributie?cauta undeva mai ieftin...se schimba distributii si cu 250 ron si desfa acolo sa vedeti ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am mai auzit/vazut astfel de cazuri.... din pacate, aici se vede diferenta intre diversi producatori de componente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Ai sa razi Florin...dar pompa era Hepu luata de la Alex Volkspart...la recomandarea mea...mai sigur de atat nu ma gandeam ca pot lua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomote nu am depistat , singura dovada este antigelul scurs de la pompa de apa ( un Airtex ) si nivelul din vasul de expansiune . Ce recomandati ..sa stau cu bidonul de antigel in portbagaj. Mentionez ca scurgerea nu este mare , chiar infima ...nu cred ca ar afecta ceva anume , dar mha intreb la iarna daca voi fii afectat cu ceva anume ! Temperarura apei nu sare de 90 de grade nu simt nici-o diferenta ! Voi ce ziceti ? Astept orice parere ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad rostu sa te expui la atatea riscuri pt. o economie de bani de o pompa si manopera de schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imi puteti spune ce dimensiune are garnitura care vine pe blocul motor la 1,6 fsi bad sau ar fi de la altceva aceasta scurgere?

post-139365-0-85580800-1409090639_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Salut ma poti ajuta cu dimensiunile garniturii de la piesa 22 care vine prinsa pe blocul motor?

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi seria de caroserie ....

WVWZZZ1JZ3W644711

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 032121111CF  carcasa termostat apa racire BAD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da la garnitura nu poti sa afli dimensiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bn ziua, pierdeam si eu antigel pe undeva pe sub galeria de admisie. am desfacut jumate de motor, am dat jos clapeta si cu egr-ul , corpul de termostat si pina la urma am ajuns la acea teava cotita care intra direct in pompa de apa. este fisurata pe 6cm lungime pe partea care e tesita.

la comanda se aduce doar, nu am gasit in IAsi , incerc sa o lipesc tot cu araldite 2000+ cum am lipit si corpul de la termostat.

Intrebare : ce pot sa mai curat daca tot am ajuns pina aici? ce este chestia aia neagra rotunda de sub egr din care iese un tub negru?

multumesc, revin cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit si orig-ul nr19 din desenul de la motorul BAD. poate cineva sa-mi spuna cu ce cod pot sa il comand? se gaseste si la alte modele de golf cu aceleasi dimensiuni? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dupa un drum de 150 km am pierdut tot lichidul de racire din vas. Speriat am completat dupa ce a aparut eroarea in bord si 3 pre iar s-a golit. Am ajuns in parcare la un mall si am observat cum picura destul de bine in partea stanga-spate la motor (cum stai in fata motorului).

Ce poate sa fie prin zona aia? Pompa de apa sau termostatul?

Trebuie sa ma intorc maine inapoi acasa sa pot ajunge la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pe poza unde am pus sageata in caracasa de plastic este pompa de apa.Carcasa cu termostatu este pe partea cealalta.


Pompa apa.

post-130029-0-50908900-1410625171_thumb.

post-130029-0-17437800-1410625813_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul vine asezat astfel incat pompa de apa si distributia sa vina in stanga, deci termostatul cade in spatele motorului spre stanga, nu? Sper sa fie la termostat problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu in partea dreapta(cum te uit la motor din fata) ai termostatul si senzorul temperatura apa g62.

post-130029-0-36521700-1410627304_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc. Caut maine dimineata o rampa sa vad si eu pe unde scapa, daca pot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut problema asta. in spatele motorului, sub gal;eria de admisie, ( se vede f bn in poza 1 dse la colegul ca72 ) se afla o conducta care vine din carcasa de la termostat (stanga sus cum e in poza ) in carcasa pompei de apa (dreapta mai jos). La mine era teava fisurata si garnitura din pompa de apa imbatranita. Se schimba f usor, dar necesita atentie (pui intai teava pe corpul de la termostat, compet desfacute toate furtunele de pe el, pui siguranta pe teava (aia sub forma de potcoava) apoi o infingi in coprpul de la pompa de apa.

testare: pui 3litri de apa si vezi daca curge pe la corpul pompei de apa,,,,,,daca nu curge, pui furtunele pe corpul de termostat si mai pui inca 1litru ) -eu asa am facut ca a fost nevoie sa o sau jos de 3ori :(

-am incercat sa lipesc teava, dar nu am gasit garnitura decit la comanda si am mai dato jos iar.

----Intrebare? furtunele de la intrarea si la iesirea din radiator trebuie sa fie moi cu motorul oprit si f tari si firbinti cind apa e la 90 si motorul pornit? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o sa ma uit acolo maine sa vad. Oricum nu ma prind sa repar eu :)

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apa este la 90° este normal ca sa fie ferbinte tubul dar ca duritate(tarie) vezi unde il incerci pt ca futumurile pe parcusul lor nu sunt la fel o parte este mai moale o parte este mai tare cel putin la mine asa este.Se formeaza si o anumita presiune cand se incalzeste apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu in partea dreapta(cum te uit la motor din fata) ai termostatul si senzorul temperatura apa g62.

Revin cu 4 poze făcute acum câteva minute. Locul din poza este în spatele pompei de apa, jos la capacul de distribuție. Într-o poza se vede și furia de la alternator cred...

post-114571-14106306325815_thumb.jpgpost-114571-14106306412909_thumb.jpgpost-114571-14106306488355_thumb.jpgpost-114571-14106306556287_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poze se vede in partea unde este pompa apa dar pana nu desfaci nu stii exact.Poate sa curga pe langa pompa poate ai noroc si s-a dus doar garnitura de la pompa.Sa fii atent de s-a dus garnitura si o schimbi sa te uiti ca apa sa ajunga la 90° si ramane acolo.De coboara si urca atunci ai termostatul blocat.De obicei cand se blocheaza termostatul se formeaza presiune iar unde gaseste un loc mai slab in circuit pocneste.Cam greu se fac asta pe la pompa dar uitate mereu ca apa sa ajunga la 90° si sa stea acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!