Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

@  rica_42

post-572-0-11445800-1395944298_thumb.jpg

De obicei eu mai tot timpul am avut probleme la oringul nr. 20 si din cate inteleg  cred ca tot acolo curge si la tine.

In spatele admisiei nu ai ce sa verifici decat la intrarea in pompa de apa oringul nr. 19 sau furtunul care este la jumatatea conductei 18 pentru ca acestea 3 trec pe sub admisie.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce se vede in schema oringul 20 este langa termostat daca nu ma insel?In spatele admisiei nu am cum sa ma uit este criminal locul,poate cu o oglinda ceva  sa vad ce fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma lamureasca si pe mine cineva,,daca este garnitura de chiulasa ciupita,arsa sant pierderi de antigel vizibile?Daca da pe unde anume?Ma gandesc ca din moment ce nu curge pe la nici un furtun si se prelinge prin spatele galeriei ,,,inca nu am depistat pe unde  deci ma gandesc sa nu fie garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este problema la garnitura de chiulasa nu se vad pierderi externe.

Oricum e mai ieftin sa schimbi un oring :) decat garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Robert.

 

Tind sa cred ca este vorba de oringul nr. 20.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l ia naiba de motor fsi  cu zecile ce furtune de racire care sant..cred ca este cel mai nenorocit motor facut de nemti  nu reusec sa depistez pe unde curge m-am uitat vreo 2 ore dar degeaba  este in spate la galerie acolo se vad urme de antigel  nu este nici oringul 20 nici 18 nici 19 nici pe la termostat nu curge nici la g62,,nu pot sa-mi dau seama pe unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mergi si tu la un service sa iti bage presiune in sistem.

Asa sigur se va vedea pe unde curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am o problema si eu cu pierderea de antigel. Dupa cateva zile de investigatii in care gaseam masina in parcare cu o balta de antigel cu ea, am descoperit pe unde scapa. Deci sa va explic... pierd antigel pe la furtunul care se baga in gaura de sub vasul de expansiune. Am strans colierul ala de am crezut ca o sa se crape acel gat pe care vine furtunul.... si tot iese antigel pe acolo. La relantiu se vede cum se prelinge antigel printre partea interioara a furtunului si gatul vasului de expansiune, dar la turatii picura destul de zdravan.

Ce solutii as putea avea sa fac sa nu mai curga pe acolo antigelul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identifica ce e de vina, sa nu fie de la vas. Cel mai probabil furtunul e copt la capat, vezi daca poti sa-l scurtezi astfel incat sa elimini partea veche unde strangea colierul, dar fi atent intai sa nu fie crapat plasticul de la vasul de expansiune, cel mai bine il demontezi sa-l speli si sa-l inspectezi bine.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am demontat ieri, la prima vedere si la o inspectie vizuala nu parea crapat sau fisurat. Furtunul, intradevar e original de cand am luat masina, dar si el nu pare scopt. Si cu partea de taiere nu merge deoarece pe toata lungimea lui are un diametru mai mic, iar acolo unde intra pe acel gat al vasului de expansiune are un diametru mai mare. Daca il tai , nu mai am ce sa prind cu colierul si partea cu diametru mai mic nu se dilata ca sa intre putin mai fortat.

Dar nu exista nici o solutie in care sa opresc acea curgere ? Adica furtunul e format intr-un strat de cauciuc dupa care niste ate dupa care iar cauciuc (care e exterior). Dupa cum ma uitam eu la el, se imbiba cu antigel pe langa primul strat de cauciuc si acele ate. Nu exista ceva sa pun sa opreasca aceasta curgere prin acel loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce zici pare furtunul crapat, nu cred ca la capat sa fie mai gros din nastere, cred doar ca s-a copt cu timpul si s-a umflat, e clar ca daca tai dintr-un furtun acesta va intra mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am zis s ava cer o parere inainte sa ma duc la service.pierd antigel la turatii mari,de ex week asta am pe A1 cunta deva constant cu 170-200 si la 30 de metri dupa ce am iesit dupa autostrada s-a aprins martorul de la antigel,am tras pe dreapta,am lasat-o sa mearga 5 min ,nivelul la antigel a revenit in vas la jumatate si am plecat!la 3 km iarasi s-a aprins si nu mai era deloc antigel in vas..am completat la nivel..si am mers in 2000-2500 de turatii si nu a mai scazut!fum nu scoate de nici un fel//sa fie oare garnitura de chiuoloasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@  rica_42

attachicon.gifsistem antigel 16 bad.JPG

De obicei eu mai tot timpul am avut probleme la oringul nr. 20 si din cate inteleg  cred ca tot acolo curge si la tine.

In spatele admisiei nu ai ce sa verifici decat la intrarea in pompa de apa oringul nr. 19 sau furtunul care este la jumatatea conductei 18 pentru ca acestea 3 trec pe sub admisie.

Salut,

Cam aceeasi problema o am si eu dar la un 1.4 16v dar ideea este ca nu stiu ce sa comand de la magazin si de unde sa comand, daca ai idee te rog spune-mi si mie.

Schema asta e asemanatoare oarecum si cu motorizarea 1.4 16v?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cere si tu oringul dintre camera de apa si teava de racire care merge la pompa-----20 si oringul de la teava care intra in pompa de apa-----19.

va fi ceva treaba de facut acolo.ai de desfacut cam multe ....daca nu ai mai facut roaga pe cineva sa te ajute.

 

piesele le comanzi la un magazin mai aproape de zona in care stai.

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
lorus

Schema asta e asemanatoare oarecum si cu motorizarea 1.4 16v

 

post-572-0-03844800-1400867033_thumb.jpg

 

ai si codurile la garnituri

este de 14 16v desi sunt aceleasi coduri ca la 16 16v

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Rica-42,

aceiasi problema o am si eu de o saptamana am depistat. Pierde antigel si nu-mi dau seama pe unde. M-am bagat sub ea si antigelul se scurge pe baia de ulei de undeva de deasupra ei dar nu stiu de unde. Tu ai descoperit ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astaziam fost la un service auto, iar perderea de antigel care se scurgea pe baia de ulei este de la pompa de apa care trebuie inlocuita, deci de la nici un an si 8000 km trebuie sa fac distributia din nou.Nasol, inca 650 RON cu totul: 250 pompa, 200 cureaua si inca 250 manopera.


Atentie, mecanicul a observa problema cand s-a uitat la pompa de apa si a observat ca in cavitatia ei laterala este antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

lorus

Schema asta e asemanatoare oarecum si cu motorizarea 1.4 16v

 

attachicon.gifgarnituri 14 16v.JPG

 

ai si codurile la garnituri

este de 14 16v desi sunt aceleasi coduri ca la 16 16v

 

Da... mersi, am comandat oringul cu nr.16, sper sa fie bun. Acum partea nasoala  e daca sa ma apuc singur de a aceasta operatiune ca ma pricep cat de cat ..dar imi este sa nu ma inpotmolesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astaziam fost la un service auto, iar perderea de antigel care se scurgea pe baia de ulei este de la pompa de apa care trebuie inlocuita, deci de la nici un an si 8000 km trebuie sa fac distributia din nou.Nasol, inca 650 RON cu totul: 250 pompa, 200 cureaua si inca 250 manopera.

Atentie, mecanicul a observa problema cand s-a uitat la pompa de apa si a observat ca in cavitatia ei laterala este antigel.

 

ne poti spune ce pompa de apa ai avut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,DOLZ, din cate am vazut eu este cea mai ieftina de pe piata 130 lei . Acum am pus un de 250lei,sper sa ma tina 50k KM, asa mi-a garantat mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

lorus

Schema asta e asemanatoare oarecum si cu motorizarea 1.4 16v

 

attachicon.gifgarnituri 14 16v.JPG

 

ai si codurile la garnituri

este de 14 16v desi sunt aceleasi coduri ca la 16 16v

 

Da... mersi, am comandat oringul cu nr.16, sper sa fie bun. Acum partea nasoala  e daca sa ma apuc singur de a aceasta operatiune ca ma pricep cat de cat ..dar imi este sa nu ma inpotmolesc.

 

Ai numarul meu la profil.  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radu_stefan08

salut, am un golf 4 din 2001 1.6 16v motor AUS si ce ceva vreme, am pierderi de antigel pe la cacasa termostatului,nu mereu dar cel mai adesea cand masina sta nu in mers.... care sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radu_stefan08

nu mai e nimeni pe acest forum ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dai seama ca e o garnitura, cel mai probabil o-ringul de la capacul termostatului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radu_stefan08

ce cod are si unde il gasesc???

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!