Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

am inteles ce vrei sa spui si m-ai lamurit dar asta ar insemna ca face ea automat aerisirea daca are aer prin instalatie e inlocuit de lichid intradevar la presiune/temperatura mare (turatii mari).

Mersi mult pt sugestie oricum vad ca azi nu a mai facut deloc probleme si nici nu a scazut lichidul din borcan desi am facut iar un drum pana la Orsova, in noaptea asta fac unul la Motru.

Oricum mecanicul mi-a spus ca atata timp cat nu e apa sub masina nu are ce sa fie altceva decat aer pe instalatie care v-a fii inlocut cu antigel ( asta a fost solutia data de el)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

@abuwz, sper sa ai dreptate si asta sa fie problema

o sa urmaresc atent nivelul in fiecare zi

sincer si eu cred ca este ce zici tu, daca ar fi pierdut pe undeva (furtun, colier, pompa apa....) in mod normal trebuia sa scada nivelul de fiecare data cand mergeam cu masina,

chiar daca mergeam 5 minute + ca ar fi trebuit sa vad umed pe undeva, nu cred ca se putea evapora fara sa lase nici o urma

am mai auzit o varianta cum ca ar putea fi garnitura de chiulasa ciupita...sper ca este o gluma porasta :cheers: , din cate stiu daca ar fi fost asta nu ar fi trebuit sa functioneze normal AC -ul, in cazul meu clima, dar raceste si incalzeste perfect

oricum, cum aflu ce este va anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un indiciu il puteti afla si de la mecanicul care a inlocuit distributia, acesta fiind si cel care care a umplut instalatia cu lichid de racire. Daca a alimentat circuitul de racire cu mai putin de 6l, ai sanse mari sa fie asa cum am discutat.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e un aspect cica, daca ai aer in instalatie si face presiune mare datorita unei temperaturi ridicate de exemplu, exista sansa sa "largeasca" volumul furtunelor de racire si sa scada din vasul de expansiune, ca si cum l-ar fi baut motorul. Sau sa comprime aerul prins undeva in sistem. La racire, lichidul de racire "revine" in vas. Undeva intr-un post explica Blitz ca la Skode se intampla asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu mai revine nimic in vas, asta e problema si intrebarea mea in acelasi timp ...

...oricum, zilele astea sunt la ''doctor'' cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e de rau, ca il "bea" :). Pierde pe undeva cate putin si se evapora destul de repede incat sa nu il vezi. Eu zic sa nu te gandesti la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

M-am trezit si eu intr-o dimineata cu mesajul ala pe bord care zice sa verifici lichidul de racire. A fost destul de misterios pt ca am verificat masina: nici o pata sub ea... nici un alt indiciu care sa arate vreo scurgere. Am completat cu antigel si am mai facut vreo 3.000 - 4.000 de km pana cand a trebuit sa-i fac revizia. Misterul s-a elucidat in momentul cand am uracat-o pe rampa la Augsburg: se vedea o dara subtire de antigel plecand de la imbinarea dintre radiator si unul dintre furtune (in dreapta jos cum te uiti la botul masinii). Mecanicul mi-a zis ca e radiatorul spart si ca va trebui inlocuit. Eu as incerca intai cu schimbarea furtunului si a garniturilor (daca exista) si daca si atunci mai pierd lichid o sa schimb radiatorul. Sfatul meu este sa o urcati mai intai pe o rampa undeva si sa vedeti de jos ce se intampla.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa 4 luni de la schimbarea pompei de apa(impreuna cu distributia), am constatat ca trebuie sa adaug antigel cam des. Adica am adaugat de 2 ori antigel. Nu se vad urme de "scurgere" iara apa nu da semne de fierbere" . Mi se pare ciudat deoarece inainte nu aveam pierderi mai deloc.

Nu lasa nici urme dupa stationare, nici alt felu' de scurgeri (cel putin nu am observat).

Am cautat cu "search" dar nu am dat de rezultat :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai radiatorul fisurat.Lateralele de plastic se crapa foarte fin si pierderea este mica si se usuca.Urc-o pe un elevator si uita-te cu atentie.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Nu lasa nici urme dupa stationare, nici alt felu' de scurgeri

Daca in compartimentul motor nu sunt pierderi si totusi antigelul dispare , pierderile trebuie sa fie undeva .

Mai verifica o data compartimentul motor si uita-te si in masina sub presuri si sub bord ( ambele parti ) .

Daca e spart caloriferul atunci antigelul care dispare e ... pe mocheta din masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sesizat DELOC pe mocheta .. sau pe sub bord. deci cred ca asta "pica". O sa verific si o sa revin cu amanunte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt ceva solutii lichide sau capsule cu "un fel de faina", nu stiu exacat cum se numeste. Le gasesti pe la benzinarii. Le bagi in bidonul de antigel si gata, circula prin instalatie si acopera porii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, si daca faina aia ajunge unde nu trebuie si blocheaza pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai indicat sa se foloseasca solutie lichida...un lichid concentrat care se toarna in bidon. Sticluta arata la fel ca, cea de aditiv de motorina.

Cand am zis faina, am folosit ghilimele :8:...sunt niste particule fine, care nu au ce sa afecteze, nu se baga cu pumnul, e suficient o lingurita :(, ca si cantitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, incearca sa observi atent atent pe unde pierzi antigel!

NU imi vine sa cred ca esti de acord sa iti trantesti tampenii in circuitul de racire inainte sa vezi clar ce se intampla!

Faina, bile, mingi, miere, lipici, si mai stiu eu ce minunatii se pot baga in instalatie pot restrictiona/bloca circulatia antigelului prin blocul motor, in jurul cilindrilor si in combinatie cu depunerile de oxizi care exista acolo mai ales.

Antigelul iti curge doar cand e motorul cald dupa care se evapora. De asta nu vezi nimic. Uita-te pe blocul motor daca nu ai o flansa crapata, un racord undeva. Sterge-l bine cu o carpa, dupa care urmareste. Stiu ca e incomod, dar vei gasi pe unde curge. Rabdare si gata. Vezi ca antigelul fierbinte curata foarte bine blocul motor. Deci daca vezi pe undeva o parte mai curata, uita-te in zona . Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu era vorba de nu stiu ce minunati...am indicat 2 produse: lichid concentrat, special pentru asa ceva, de ex: http://www.comenzi-auto.ro/produse/2692/St...mului_de_racire

Nu l-am folosit ca nu am avut probleme.

A doua varianta ar fi acea capsula cu pulbere fina.

Eu as prefera sa folosesc o astfel de solutie, decat sa ma apuc de demontat instalatia, pentru un amarat de por. Fiecare face cum crede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nick.sb - I_am_Stealth vrea sa spuna ca majoritatea substantelor astea de astupat porii sunt periculoase. Eu am vazut o masina cu o astfel de substanta bagata in sistemul de racire si nu a astupat doar porii ci si o parte a traseului din radiator => spargerea radiatorului. Aici ma refer la ce am vazut eu si anume dracoveniile alea cu bilute.

Daca e un por nu ar pierde atat de mult antigel. Si eu sustin ca cel mai bine cu motorul pornit pe elevator verificat tot ce se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu despre ce bilute vorbiti, eu in nici un caz nu m-am referit la asa ceva.

Nu inteleg ce rau ar putea sa faca solutia asta http://www.magazinpiese.ro/sonax.php?id=69

Compozitie chimica : Solutie pe baza de apa, etanediol, pigmenti organici.

Caracteristici:

Etanseaza scurgerile existente la sistemul de racire

Lubrifiaza etansarile pompei de apa

Previne deteriorarea garniturii de chiulasa

Previne contaminarea carterului cu antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nick, uite un citat din linkul tau:

"Produs pe baza de apa de calitate ridicata pentru etansarea scurgerilor radiatorului. Compatibil cu toate componentele sistemului de racire inclusiv furtunele, garniturile si antigelul."

Termenul "apa de calitate ridicata" ma chiar amuza. Asta e pentru cei care scriu versuri si compun cantece, nu pentru mine. ;) Vladpo a detaliat. Daca imi explici cum stie minunea aia sa acopere doar porii care trebuie, atunci ne vedem la manastire. Pana atunci ne bazam pe teoria probabilitatilor si acoperind un por care curge, infunda 10 care nu curg...

Go for it, toarna-ti in radiator si preventiv, ca e minune :D .Mai vezi si de tablete magice si niste aditivi in motorina si iti faci MIG. Mai toate se bazeaza pe ceva ce incepe cu "nano" - ca sa muste bibanii. :P

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum citesti. E foare posibil ca termenul de 'calitate ridicata' sa nu se refere la apa ci la 'produsul pe baza de apa'. Iar cine a scris acolo descrierea produsului sa fi uitat vreo virgula. Avand in vedere si "Compozitie chimica : Solutie pe baza de apa, etanediol, pigmenti organici.", inclin sa cred ca asta e interpretarea corecta a descrierii produsului (e drept insa ca e scrisa in asa fel incat se intelege altceva).

Problema e ca si eu pierd ceva antigel, nu mult, dar pierd. Ieri cand am fost si am facut revizia la masina, s-a observat o usoara scurgere in partea de jos a radiatorului: si lateral stanga (dar acolo erau doar semne de scurgere mai veche), si lateral dreapta (era un pic umed). Mecanicul mi-a recomandat mai intai o solutie de genul asta(urmand ca daca asta nu da rezultate, sa vedem ce mai facem), dar am preferat sa mai astept un pic sa ma mai interesez. Si se pare ca nu sunt multi sustinatori ai ideii.

Modificat de aladdin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

o problema asemanatoare am eu. pierd lichid racire pe la vas (pe la buson si pe la fanata din vas prin care se elimina surplusul de lichid-raman cu vasul de expansiune gol la drum lung, la mers cu 150-160 insa la mine motorul nu este cald cum cred ca ar fi normal. am fost la alto, in pantelimon, s-au uitat la furtune si sub ea, nu vedeau pete pe nicaieri-singurele pete sunt la buson si la fantele respective..nu am problema asta decat la drum lung, nu in oras (Bucuresti). faza e ca am schimbat busonul de la vas, credeam ca cel precedent nu etansa bine dar tot pierd lichid, oricat de bine il strang. si inca ceva...dupa o plimbare destu de lunga prin oras se aude un fel de sfaraialala busonul vasului de expansiune--ma gandeam sa nu fie garnitura de chiulasa...nu pierd un gram de ulei insa? ce ar putea fi fratilor???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ori capacul ori fierbe motorul!!

si pentru cei care se mai confrunat cu problema scaderi nivelului lichidului dupa schimbarea pompei de apa sa stiti ca e normal deoarece aerisirea se face in cca 20-40 km asta dac se foloseste aerisirea automata (recomandata) la masinile cu vasul de expansiune desupra radiatorului aerisirea se face singura (dar nu instantaneu) se mai poate opta si pentru aerisire manuala dar nu toate au aerisitor si daca se umbla la furtune se mai pierde lichid de racire1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am patit o chestie similara cu nubira. am pierdut tot antigelul dar sub masina nicio pata. era fisurata garnitura de chiulasa si imi arunca antigelul pe evacuare (pe toba finala), asa ca ar putea fi si asta o explicatie pentru pierderea lichidului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!