Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Sunt posesorul unui Golf IV fabricat in 2001. Poate sa-mi spuna cineva de ce imi scade nivelul de antigel dupa ce folosesc AC-ul? Am observat imi curge pe undeva prin partea stanga a spoilerului, mai exact in dreptul farului. Ciudat e ca daca nu folosesc AC-ul n-am probleme. Chestia ma cam enerveaza pentru ca trebuie sa umblu cu un bidon de antigel in rezervor.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre instalatia de AC si cea de racire nu exista nici o legatura. Pur si simplu cele doua functioneaza individual, in circuite distincte. Daca in partea stinga a spoilerului exista acea urma de antigel, verifica sa nu existe vreun colier slabit, vreun furtun crapat sau asa ceva, pentru ca mai mult ca sigur exista o problema la instl. de racire.

Cit despre coincidenta pierderii de antigel doar in momentul actionarii AC, as incerca momentan o speculatie si anume aceea ca in momentul intrarii in functiune a compresorului de AC, turatia motorului scade fiind posibila o crestere a vibratiilor transmise caroseriei, lucru care ar putea eventual cauza la o asamblare slabita eventuale supurari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna speculatia!! :) Eu as paria totusi pe vibratiile de la fan-ul electric . :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as paria totusi pe vibratiile de la fan-ul electric .
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare din nou. Inca o problema..oare cand se vor termina?

La 2-3k km imi mananca 500g antigel. Nu se vad urme sub ea..nici la prima vedere pe la motor...nici vorba pe scut...why that?

Personal, mi se pare chiar foarte ciudat...voi nu credeti?

Apoi, in vasul de expansiune imi indica un nivel, care la desfacerea capacului, creste. E normal?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca dupa ce mergi si motorul se incalzeste la normal sa se ridice apa in vasul de expansiune la deschiderea busonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori e garnitura de chiulasa un pic "ciupita" ori curge pe la un racord.

Parerea mea :drunk: este ca iti curge pe la un racord. Verifica atent radiatorul. Se poate sa scape pe undeva pe la imbinari. Uita-te cand e motorul rece ( dimineata ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uleiul e normal...cantitatea normala...culoare la fel (avand in vedere ca are doar 4000 km nu e chiar de culoare neagra)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca curge pe la ceva racord in zona calda se evapora instantaneu...

La Volvo exista antigel care lasa urme fluorescente in cazul in care curge. SI cu o lampa speciala le detectezi rapid...

Intreaba si la repr. VW... poate-poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in momentul in care e motorul rece ( preferabil dimineata ). Uita-te atent sa vezi daca nu exista umezeala pe undeva. Daca nu se vede , porneste motorul si uita-te daca apare pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac chestia asta maine dimineata..o sa postez ce am observat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uleiul e normal...cantitatea normala...culoare la fel (avand in vedere ca are doar 4000 km nu e chiar de culoare neagra)

In situatia asta ai putea sa elimini probabilitatea sa fie "ciupita" garnitura de chiulasa, asa ca ramane numa' scurgerea pe undeva greu accesibil/vizibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer as vrea sa elimin probabilitatea ca garnitura de chiulasa sa fiu "impuscata". Raman la varianta cu scurgere pe langa un racord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este foarte greu la Bora, da jos capacul de la distributie. S-ar putea ca pompa de apa sa-ti faca figuri si sa curga. Daca e pompa, atunci se vede mai usor cu motorul oprit, de multe ori in timpul functionarii motorului lichidul sa nu mai curga din pompa pe langa ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatia asta ai putea sa elimini probabilitatea sa fie "ciupita" garnitura de chiulasa, asa ca ramane numa' scurgerea pe undeva greu accesibil/vizibil

Nope! Exista posibilitatea ca apa din circuit sa se duca direct in cilindrii ( bineinteles este un doar un por care permite trecerea unei cantitati mici de lichid de racire in cilindrii si numai in anumite conditii ). Am intalnit cazul asta :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel exista posibilitatea ca apa sa intre in evacuare, si sa o scoata pe esapament (am patit-o eu). La motor cald nu se poate observa, pt ca apa iese sub forma de aburi, mai ales daca ai catalizator. Incearca la motorul rece, dimineata, sa-l tii turat usor, pe la 3000 de ture, apoi vezi daca pe esapament iti iese antigel (pui dej`tu in condensul care apare in teava de esapament, si il gusti: daca e dulceag, e antigel :lol: )

La mine asta a fost problema, si consuma din ce in ce mai multa apa, in ultima faza bagam 2 litri/ 200 km (audi80).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Eh Sharane-Sharane...eram aproape sa te cred cand ziceai pe Autoshow ca Audiul tau nu se strica niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am cumparat masina, adica am fost tras in tzeapa :colors: , tipul care mi-a vandut-o avea in portbagaj un pet de 2l, abia dupa ce am vazut ca-mi papa apa, mi-am dat seama de ce era petul acela in portbagaj :-( . Am schimbat chiulasa+garnitura, si de atunci nu s-a mai stricat (am mai facut cu ea 70kkm, apoi am vandut-o). Meseriasii mei mi-au spus ca s-a "ros" chiulasa din cauza ca bravul bucurestean care a detinut masina inaintea mea a adaugat solutie de astupat porii in radiator, solutie care se pare ca nu a fost de calitate sau a adaugat prea mult. Exact la fel a patit un prieten de-al meu cu un Ford Probe.

edit pt diesel, sa nu primim avertisment pt offtopic:

Sharanul intr-adevar tot din Bucuresti e cumparat, si cum stiti, imi facea problema aceea la umezeala, adica nu pornea motorul cand ploua :-( cand mi-a facut prima oara figura, l-am sunat pe fostul proprietar sa-l intreb care e fenomenul, el normal ca a zis ca habar nu are, asa ceva nu a patit niciodata. Si ca probabil e ceva din alarma :33:

Plus ca imi batea o planetara ca nu puteai sta in masina (asta am auzit in probe), si culmea, tipul se jura ca de fapt... cablul de kilometraj bate!!! Dar mi-a convenit pretul, si am luat-o si am schimbat capul de planetara.

Bucurestenii astia cred ca daca am coborat de pe munte in capitala, suntem niste fraieri :lol: membrii forumului bineinteles fac exceptie.

Bine ca am rezolvat problemele, datorita membrilor acestui forum, multumesc inca odata pe aceasta cale :up:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultim offtopic.

HuH...ai schimbat si chiulasa...naspa faza.

In ce priveste PET-ul...ma pufneste rasul...A fost domn tipul ca ti l-a lasat...in pret.

Dupa experienta asta cu Bucurestiul...vad ca totusi nu te-ai lasat descurajat si tot de-acolo ai cumparat si Sharanul.

In rest iti urez numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou...sorry ca nu am revenit foarte repede cu completari...m'am uitat la pornirea motorului, la rece..nici vorba de aparitii lichide pe langa furtune si imbinari...mai nou imi consuma mult mai mult lichid decat pana acum..trebuie sa'i gasesc buba...am bagat 1 litru de sambata 25 sept pana ieri.Foarte nasol...o sa incerc sa vad daca scoate pe evacuare. masina are motorul rece acum..ma duc pana in parcare sa vad. E posibil sa scoata pe la pompa de apa? E asta un semn (daca intr'adevar e asa) ca trebuie schimbata, si ca fostul proprietar, in germania, nu a schimbat'o in acelasi timp cu cureaua de distributie? De la schimbarea curelei am 70k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am venit de la masina. nu stiu ce gust are...cert e ca din tevile de evacuare a tobei de esapament iese pe marginea lor un lichid care da senzatia de apa si ulei..cava de genul asta. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Nu stiu daca are vreo legatura cu problema ta, dar inainte am avut un cielo care pierdea antigel intr-o veselie si problema era de la calorifer care era fisurat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!