Jump to content

Schimbare switch pedala de frana


horgarban
 Share

Postare recomandată

Switch-ul de ambreiaj are rolul de a transmite daca ambreiajul este apasat sau nu, cu scopul de a taia din injectia cu combustibil atunci cand se apasa ambreiajul pentru a se schimba viteza, pentru ca motorul sa scada din turatie mai repede.

Iti dai seama daca este stricat cu VAG-COM pe Engine -> Measure Blocks sau daca o turezi la relanti cu ambreiajul apasat si neapasat si nu este nicio diferenta....atunci iti dai seama daca e defect sau nu....ar trebui sa cada din turatie mai repede cu ambreiajul apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. rol in gestionarea injectiei de combustibil, de catre ECU - cand e apasat ambreajul, ECU reduce cantitatea de carburant injectata, pentru a prevenii smuciturile, la cuplarea treptei de viteza

2. decupleaza tempomatul la apasarea ambreajului, in caz ca masina este dotata cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca ar trebui sa schimb si eu switch-ul de la frana.

Puteti sa-mi spuneti ce cod are pentru passat b6?

Imi clipeste si mie din aceasta dimineata acest martor si la scurt timp dupa el mi s-a aprins si martorul motor.

Mentionez ca ieri mi-a iesit putin fum de deasupra motorului, pentru care inca nu am gasit explicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine cred ca alta e cauza, fa o diagnoza si vezi ce s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, este legat de actuator. A sters eroarea dar nu stiu ca am scapat de aparitia ei. Voi vedea zilele urmatoare. Din pacate nu am reusit sa notez codul erorii. Mai este posibil sa fie inregistrata undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai sters-o , nu mai e stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal Al Bundy. Cred ca o sa vin pana la tine dupa sarbatori/revelion. Nu stiu ce sa ma fac cu spirala asta blestemata. Ii poti da de cap oare? Ca e cam lung drumul din Alba-Iulia...stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am aflat care este eroarea fiindca mi-a aprins iarasi spirala.

P2111

Throttle Actuator Control System, stuck open

Singura diferenta in mers este ca in treapta 3 se schimba la min. 2200 rpm, fata de celelalte la 2000 rpm.

Am desfacut cablul de la actuator si era putin ulei acolo.

Am tot citit insa nu am gasit ceva similar cu problema mea.

O merg la un service recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat actuatorul. Doi dinti de la rotita din plastic sau rupt si ramanea blocat capacul ce dirijeaza gazele recirculate, iar in interiorul actuatorului este ulei.

Aveti unde gasesc si eu un actuator la pret bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s-a aprins martorul EPC acum 3 zile si am scanat cu Vag-com-ul:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 -

Fiind un switch am zis ca e un contact imperfect la conectare sau switchul mai da "rateuri"

din cauza mizeriei, astfel nu am dat mare importanta, chiar daca a reaparut eroarea dupa ce am sters-o.

Dupa ce ieri am consultat cateva pareri pe forum, mi-am dat seama ca masina a circulat trei zile fara becuri de frana. Pentru ca nu aveam timp sa cumpar dimineata un switch si sa-l inlocuiesc m-am apucat asnoapte sa desfac bordul si sa scot switchul cu pricina. Dupa o curatire cu spray de contacte si dezactivarea sistemului de autoreglare (care s-a blocat probabil din cauza uzurii) l-am repozitionat, insa acum imi ramaneau becurile de stop aprinse.

Rezolvarea (pur romaneasca) a fost lipirea pe pedala de frana a unui piciorus de plastic autocolant, folosit de obicei la mobila, pentru a permite apasarea tijei ce actioneaza switchul, atunci cand pedala este lasata.

Pentru ca am vazut niste indicatii gresite in posturile anterioare, vreau sa mentionez ca un switch nou NU se monteaza cu pedala de frana apasata. Frana se apasa doar inainte sau dupa montare, pentru a verifica functionalitatea.

de asemenea nu sfatuiesc pe nimeni sa recurga la solutii de "peticire", ci sa inlocuiasca piesa daca este posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Fabia unui prieten a fost inlocuita piesa cam in 5 minute cu tot cu povestile aferente si a costat 40 lei parca la Compexit. Si sa nu uitam, ca franarea e sfanta, adica pt cel din spate.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema demna de x files :vaidecapulmeu:

Pe scurt,acum cateva zile mi-am gasit bateria moarta,desi stiu ca nu lasasem nici un consumator pornit si bateria este buna.Am luat curent de la cealalta masina,a luat-o usor,totul parea k.Seara,cand eram la munca si masina era acasa in parcare, ma suna sotia ca am becurile pe frana aprinse;ai spun sa apese pe pedala de frana(nu a pus contactul) si acestea s-au stins.Ma gandesc ca trebuie schimbat switch-ul de frana,deh,nu-i mare paguba.

A 2-a zi pug vag-ul sa o scanez de erori,nimic,nici o eroare :blink:!Cand las masina in parcare,verific sa nu am becurile aprinse si nu erau.

Seara,din nou ma suna sotia ca becurile erau aprinse :blink:!A apasat din nou pedala de frana si becurile s-au stins :huh:

Recapituland,becurile se aprind cand masina este in stationare,dupa o anumita perioada si nu am erori!

Primul pas va fi sa schimb switchu`;ceva idei cum naiba se aprind becurile cu masina in stationare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba switch-ul si vei scapa de aceasta problema . Nu intotdeauna apare eroare la acest switch .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca-l voi schimba,e primul pas pt rezolvarea problemei;sper numai sa se rezolve cu schimbarea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Aceeasi problema am intampinat'o si eu, este foarte usor de scos dar daca esti un pic mai plinut o sa ai nevoie de cineva mai mic ca sa se bage sub bord :)

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Masina este un Seat Leon 1M 2006

Sa va spun si rezolvarea la problema switch-ului de la pedala de frana, in versiunea mea.

Dupa ce ajung acasa imi spune un vecin ca am luminile aprinse, cobor la masina si observ ca erau toate becurile pe spate aprinse + lampa cu leduri de pe haion. Scot switch-ul in 10 minute, urc in casa cu el si ma gandesc la faptul ca daca tot dau 50 de lei pe unul nou, curios din fire ar fi frumos sa-l si demontez sa vad ce are prin el.

Dupa 10 minute de analizat pe toate partile l-am facut bucati cat mai mici, nu a ramas nimic nedemontat. Am analizat bine cum si din ce este comus, cum functioneaza si sa aflu ce ar putea fi in neregula cu el.

Observ ca are 2 contactori din metal cu niste bucatele de plastic lipite pe ei. Pe unul dintre contacte este o bucatica mica de platina (cred) ca la delcoul de la Dacie... iau un smirgher fin si incep sa frec contactele acolo. Precizez ca acel contactor era cam innegrit.

Dupa ce am curatat bine, am testat sa vad daca face contact ok, l-am montat la loc, il pun pe masina, apas frana, functioneaza perfect. Pornesc masina, se aprind pozitiile, stopul pe frana functioneaza perfect.

Mi-am dat seama ca nu are in componenta piese ce se pot strica, arcurile nu au cum sa se rupa de acolo, contactele sunt oarecum capsulate deci nu ar trebui sa se distruga. Doar ca mai oxideaza si ele sau uneori pot face scurt, si se innegresc.

Sper ca nu v-am plictisit prea mult cu "povestea" mea.

Daca aveti cheful si curioziatea, operatiunea se poate face in 30-45 de minute.

Va salut, cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut noroc in cazul tau. am gasit switch de frana cu piesa rupta, in sensul ca limba de plastic care apasa pe lamele era rupta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehei eu sunt acum la al trei-lea switch :Driver: Da asa am facut si eu Cristi_WPF, dar a doua oara nu a mai tinut, la mine erau rupte lamelele care tin tija (are 4 buc) si nu mai apasa tija (nu se mai putea regla), asa ca am cumparat unul nou care de la inceput nu a mers cum trebuie (l-am desfacut si era rupta un plastic de pe una din lamele) asa ca am luat al trei-lea care e alt model (celelalte erau Delphi 3B0 945 411A) cu codul 6Q 945 411 care cica se pune pe original. Acesta se monteaza exact ca in poza atasata de cineva pe aici si arata exact la fel. Acum mai urmeaza sa aduc un laptop sa-mi sterg check engine (in cazul in care nu se stinge automat...inainte de cate ori remediam problema se stingeau pe rand martoriii: EPC iar dupa un timp Check Engine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

pana la urma cum se face cu switch-ul cumparat ? treagi in afara paghia si il introduci cu pedala de farana apasata sau lasata in pozitia ei normala? mufa o cuplezi dupa ce si-a reglat lungimea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparati switch-uri oem...ca sa scapati de bataie de cap. Exista cazuri cu switch-uri after market, defecte de noi. Cele OEM, nu mai au niciun reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.

Florin, un cod pentru brake switch pentru Octavia Tour AXR?

OEM, bineinteles.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi 1K2 945 511 RDW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, voi cauta.

problema pentru care vreau sa il schimb este urmatoarea: nu mai functioneaza tempomat.

{primul pas este sa il desfac sa curat contactele din maneta, daca sunt idei cum sa fac asta, apreciez.

la golf v, se desface foarte usor maneta, la o1 nu stiu cum ar fi.

asa...

pasul doi. banuiesc switch-ul de frana.

pasul trei. switch-ul de ambreiaj.

nu m-as arunca la schimbat maneta din prima.}

Sfaturi in topicul de tempomat, pls, ca sa nu poluam aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoh, ti-am raspuns aici http://vwforum.ro/topic/11384-montare-tempomat-cruise-control-la-o1-aftersale/page__view__findpost__p__1706024

Incearca sa postezi o problema intr-un singur loc. Singur cineva o sa iti raspunda.

Sa aveti ghetutele pline, cu ce va doriti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi 1K2 945 511 RDW

DAr de ce? Are masina volan pe dreapta si e pana in 2002?

multumesc, voi cauta.

cauta 1C0945511A, ca asta e codul corect pentru masina ta, asta din 2007 incoace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!