Jump to content

'16 Audi A4 B9 2.0 tdi quattro


cristi511

Postare recomandată

Woooaw...asta da, te felicit pentru alegere... o masina de vis in cazul meu. Eee asa mai inteleg si eu perceptia de masina mai slaba la leon...este normal. In rest sa te poarte prin multe locatii frumoase, sa nu faci reparatii niciodata pe ea si sa avem multe prezentari interesante. Sanatate si noroc ?☺

Link către comentariu

Bun, am sa incerc sa va raspund punctual iar apoi va avertizez ca va urma un post lung, foarte lung!

@Cr3ativ3 nu am idee cat imi consuma prin oras si prin zona, am facut prea putini km cu ea in situatiile astea ca sa pot trage o concluzie. O sa revin pe parcurs cu info pe subiect. :)

@bobalex18 totul se desfasoara normal adica oglinda coboara cand cuplez R si mut butonul de reglaj pe oglinda din dreapta. So no problem here. Vad ca @C Z R a raspuns la intrebarea urmatoare si tin sa ii multumesc pe aceasta cale. :beerchug:

@mike. sa fiu sincer nu am mai vazut autonomii de +1000km de cand aveam jetta si mergeam cu 4% consum. Insa masina asta are rezervor mare, de 60-65l. Multumim, chiar a fost interesant!

@Andrei1980 multumesc!

Asadar, zic sa incep sa povestesc. 

Fiindca anul asta s-au aliniat planetele si am reusit sa schimb masina am decis sa petrec o parte din concediul de vara impreuna cu viitoarea mea sotie ( ciudat nu ? :)) ), cu parintii mei si cu ai ei. Adica un mare Family trip, prin Romania noastra frumoasa! Zis si facut, cu 2 saptamani inainte de termen ne-am apucat sa cautam destinatii, locatii, locuri de dormit si sa desenam un posibil traseu. Stim cu totii ca timpul trece repede atunci cand uiti de ce ai de facut asa ca m-am trezit vineri, 28 iulie, ca e ultima zi de munca si ca la noapte urmeaza sa plecam in roadtrip!

Fiindca prima zi urma sa fie cea mai grea si cea mai lunga, am cazut de acord sa plecam pe la 4 ca sa "ardem kilometri" cat se poate. Destinatia: Piatra Neamt. Zis si facut, undeva pe la ora 12 eram deja in telecabina care urca pe Pietricica. Frumos insa in cel mai pur stil romanesc...nu are rost sa zic mai mult. Dupa, am intins-o spre Lacul Rosu unde am gasit o aglomeratie de zile mari. Initial era vorba ca incercam sa vedem Bicazul insa nu s-a mai intamplat asta asa ca dupa ce am servit masa de pranz am plecat spre Targu Neamt, destinatia finala. Locati: hotel Victoria. Recomand cu caldura. 

Ziua 2: motivul pentru care am ales sa ne cazam la Targu Neamt a fost ca planuiesem o plimbare pana la Iasi. Asadar, dis de dimineata, dupa micul dejun, am pornit la drum. N-am pierdut mult timp asa ca imediat Iasul se vedea in zare...metaforic vorbind ca e o zona de ses. :)

Aici am "ars" timpul ca orice buni crestini care se respecta, la catedrala Mitropolitana urmand ca apoi sa plecam "pi shientru" la plimbare. Am servit masa la terasa Carciuma veche ( neaparat trebuie sa incercati papanasii aici) iar apoi, cu burtihanele pline si pe vreo 36 de grade am plecat spre Palatul Culturii. Tot ce am de spus este: "Felicitari!". Suparati nevoie mare ca e prea cald, noi barbatii, si ca nu e timp de mall, ele fetele, ne-am intors la hotel. Voi reveni in Iasi, cu avionul, pentru un weekend mai cuprinzator!

Ziua 3: mic dejun, cafea si "talpa" catre Vatra Dornei, urmatoarea noastra zona de campare. De ce Vatra Dornei? am gandit-o ca o sa ne fie mai usor sa ajungem la manastiri. Bun, deci satucul asta, ca nu pot sa ii zic oras, cu vreo 20 - 30 de milioane investite cum trebuie ar putea inflori in ceva frumos...

Ideea roadtripului a fost aceea de a "face" manastirile din zona Moldovei ( alea celebre evident) plus Maramuresul cu al lui Cimitir vesel. 

In ziua 4 am plecat spre Ucraina via Moldovita, Sucevita si Putna. Am oprit si la Mocanita insa nu ne-am incadrat in program asa ca am pedalat mai departe. Frumos, interesant, de neratat, obligatoriu pentru orice roman care are pretentia ca isi cunoaste tara. Cam asa as drescrie eu zona asta sau mai bine zis traseul asta. Dupa o noua zi de stat si umblat prin soare am revenit la hotel in Vatra Dornei. Belvedere se numeste si sincer...se poate si mai bine. Bookingul minte asa ca aviz amatorilor. Nu ai locuri de parcare si e destul de vechiut. 

Ziua 5: dupa un mic dejun copios am plecat spre Sighetu Marmatiei via Targu Lapus. Dupa ce am oprit la Manastirea Barsana ( absolut superba locatia) ne-am indreptat catre Sapanta sa vedem cea ma inalta biserica din lemn din Europa, cica 75 de metri, si celebrul cimitir. Fie vorba intre noi, biserica aia e defapt un turn de observatie pentru umila supraveghere a fratilor ucraineni :)) . 

Vizita a fost scurta si cuprinzatoare ( cat sa te plimbi prin arsita la 38 de grade?) asa ca ne-am indreptat spre noua cazare si anume pensiunea Marin din Rona de jos. Aici urma sa stam 2 nopti, in conditii "traditionale".

Ceea ce a urmat a fost un festin non stop, asezonat cu niste palinca de mere de 52 53 de grade si cu multa, dar multa mancare. Fiti fara grija, am ars caloriile urcand 1.5 km pe un deal in incercarea de a urmari de fac fratii nostrii ucraineni..

Bun, dupa o zi de odihna, a se citi baut mancat dormit baut mancat table dormit, a urmat o oprire intermediara la Turda, pentru salina. E frumos dar mult prea aglomerat. Va dati seama ca la 39 de grade afara cam toata lumea isi dorea sa fie acolo...

ziua 8, adica azi, am coborat catre Alba unde am vizitat cetatea de scaun sau "cealalta capitala" asa cum este marketata. Pur si simplu superb, totul este extrem de bine ingrijit, organizat si ordonat. Ca sa nu mai zic ca am avut noroc sa prindem schimbarea garzii la ora 12, cu cele 3 salve de tun aferente. De neuitat!

Cu urechile piuind si cu capetele incinse de cele 40 de grade de la Alba am pornit spre Mioveni. E lesne de inteles ca drumul a fost usor insa aglomerat. 

Acum, sa zic si ceva despre masina nu?

- 3 pasageri + bagaje pentru 5 

- 2170 de km batuti.

- 6.064 l de motorina pentru fiecare 100 de km.

Cam astea sunt cifrele. La drum masina e "pe sine" insa confortabila datorita suspensiei destepte marca Audi. Scaunele Sline sunt impecabile, nu simti vreun moment ca ai nevoie sa te dai jos sa te intinzi. Ca sa fac o comparatie, in Leon nu mi-am gasit niciodata pozitia perfecta. in Audi am potrivit scaunul si asa a ramas :).

Loc in masina e suficient pentru 4 adulti si bagajele aferente, asta daca nu esti mama si in mijlocul arsitei iei un troler mare cu haine groase "sa fie".:screwy: 

Important e ca ne-a dus si ne-a adus fara probleme, insa un astfel de efort lasa urme: 

- scaunele zgariate de tata ca s-a gandit el sa isi ia o pereche de bermude de pescar cu 209209301293 de fermoare.

- parbrizul ciupit ca am "prins" o piatra scapata de la un coleg de trafic.

- plasticele din porbagaj zgariate de atata "incarca/descarca"

- mai gasesc daca ma mai gandesc :eek:

Per total a fost o experienta frumoasa, plina de spiritualism si nou, care a meritat fiecare nerv si neuron mort!

O scurta lista a ceea ce am vizitat ( incompleta acum dar o voi actualiza pe parcurs)

- Piatra Neam - Pietricica

- Targu Neamt

- Iasi

- Catedrala Mitropolitana

- Palatul Culturii (gradini)

- Vatra Dornei

- Moldovita

- Sucevita

- Putna

- Sihla

- Sf Mina

- Cheile Bicazului

- Lacu Rosu

- Sighet

- Sapanta

- Salina Turda

- Cetatea Alba Iulia

- casa Sadoveanu

- casa Vlahuta

- casa Creanga

- mormantul Veronicai Micle

- etc etc

Si acum, cateva poze:

 

 

DSC_0007.JPG

IMG_20170731_091142.jpg

IMG_20170731_150248.jpg

IMG_20170730_205116.jpg

IMG_20170804_093429.jpg

DSC_0405.JPG

Link către comentariu

Cata postuuuu!!! :))

Frumos traseul, imi fac curaj de cativa ani sa dau o tura prin tara noastra frumoasa!

Ma bucur ca iti place Audi! Sa o conduci cu placere!

Te astept sa ma dai o tura ;)

Link către comentariu

Eu unul m-am indragostit definitiv de proportiile masinii!:wub:

 

 

IMG_20170805_205854.JPG

IMG_20170805_205934.JPG

IMG_20170805_205944.JPG

IMG_20170805_205529.JPG

IMG_20170805_205517.JPG

IMG_20170805_205555.JPG

IMG_20170805_205839.JPG

IMG_20170805_205717.JPG

IMG_20170805_205745.JPG

Link către comentariu

Cris, felicitari pentru superba achizitie! Imi cer scuze abia acum am vazut topicul, e bestiala, sper ca te-ai linistit?

Link către comentariu

Ca sa nu te simti singur:  si eu sunt programat pe 6 septembrie la Bavaria pentru schimbat parbriz, ca are o mica ciupitura si aripa indoita putin,  din cauza unei portiere ? 

P.S. daca nu are intre 50 si 55 de grade, nu se mai numeste palinca, ci rachiu de Pitesti :))))))))

Link către comentariu

@cristi511: frumoase pozele si impresiile, doar ca...pentru ca suntem pe un forum auto, ai uitat ceva esential: descrie si starea drumurilor pe bucatile parcurse, ca sa stie si alti colegi daca sa se avante sau nu... :) 

Ai putea incepe cu Tihuta - Viseul de Sus, s-a terminat de asfaltat zona aia cu Borsa ? 

Again, esti eroul meu pentru ca ai avut curaj sa te avanti in concediu in formula descrisa mai sus, in doar 2 masini :rolleyes:

Link către comentariu

Drumurile au fost in mare parte bune spre foarte bune. Au fost cateva portiuni cu asfalt mai rugos insa totul a fost ok.

Nu am mers pe Tihuta tocmai pentru ca e crima, se lucreaza si sunt nspe mii de semafoare.

O sa scriu exact drumurile pe care am mers intr-un post ulterior, cand o sa ma pot uita pe o harta. :)

Sa stii ca a fost neasteptat de bine, chiar daca am plecat cu ceva emotii la purtator :)).

 

Link către comentariu

uneori și când plec cu nevasta plecăm în mașini diferite. Cred că ieșea război în formația ta. 

Și la mine consumul mediu (cu bucurești de iunie-iulie-august/trafic lejer) s-a așezat la 6l/100km

cum se simt jantele pe drumurile patriei?

Link către comentariu

Jantele se simt...normal? Nu am avut nicio problema si tocmai d-asta zic ca astea vor ramane o perioada lunga pe masina. Stiu stiu, eu sunt ala care schimba 10 seturi de jante dar...de data asta nu vad vreun motiv pentru care sa o fac. 

Da, mi-ar placea sa trec la 19 insa prefer raportul actual de confort/sportivitate al ansamblului suspensie/roti. 

Vor urma pana la sfarsitul anului:

- revizie

- set jante 17 + set anvelope iarna

- set covorase de cauciuc.

Pana una alta, vreo 2 saptamani o sa stau si o sa ma uit la masina ca nu o sa ma pot folosi de ea. Am trimis dosarul pentru inmatriculare impreuna cu numerele vechi asa ca...traiasca birocratia din tara asta. Este normal ca oamenii sa isi ia concedii insa la fel de normal este sa se mentina o permanenta in toate serviciile publice fara a se dubla perioada de asteptare a raspunsului. :)

Le: si un set de anvelope de vara pentru sezonul urmator. Din setul actual una dintre anvelope bate ( lucru verificat pe aparat specializat la vulcanizare) asa ca desi am roata echilibrata la viteza se simte o vibratie deranjanta. 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Bun, la invitatia unor buni prieteni, azi ne-am pus la drum cu destinatia Fundata. Vreo 180 km dus-intors. drum pe care il stiu ca in palma si care m-a ajutat sa imi descopar in continuare masina.

Dupa cum bine stiti, inca nu am reusit sa leg o relatie apropiata cu noua mea masina pentru  ca nu am avut ocazia sa "ne cunoastem mai bine". Asa ca azi, profitand de mini-excursia la munte, am mai scris o pagina a povestii noastre. :)

Drumul pana la Campulung e ca in palma insa presarat cu vreo 2 3 semafoare ca deh, in Romania nu se pot face lucrari pana la capat. Urcarea catre Mateias urmata de coborarea catre Dragoslavele prezinta un asfalt valurit dar decent, fara semafoare. Aici am trecut masina pe Dynamic + modul Sport al cutiei de viteze. Primele impresii au fost pozitive insa cu mici retineri. Stiind foarte bine traseul, obisnuiesc sa anticipez ceea ce urmeaza asa ca mai tot drumul am fost cu un pas inaintea cutiei. 

De la Dragoslavele spre Rucar decid sa trec in Manual + padele. Padelele astea ( F1 cum zic samsarii) au reprezentat un vis al meu, am zis ca e obligatoriu sa le am pe urmatoarea masina. Asa ca, acum fiind atasate la un superb volan S-line, am zis sa le si incerc. Din nou, mixed feelings pentru ca iti trebuie degete cu adevarat lungi sa ajungi la ele plus ca, pe serpentine, daca ai luat mainile din pozitia 9 si 15, ai ramas cu degetele in aer si nu de putine ori m-am trezit cu masina in limitare ca deh...am uitam sa schimb. :)

In fine, prima parte a drumului s-a terminat asa ca, ajunsi la destinatie, ne destindem cu o panorama de milioane si ceva small talk de recuperare + micul dejun + ceai. Perfect!

La retur zic gata, trec cutia pe modul manual insa ma voi folosi de schimbator cu + si -.

EVRIKA!!! Asta e, acum controlez masina asa cum imi doresc, fara sa ma trezesc ca am pierdut padelele pe undeva printr-o curba mai stransa! Asta e cea mai buna varianta de utilizare a cutiei automate pe serpentine pentru mine: masina in modul Sport/Dynamic si cutia in modul manual insa folosind maneta schimbatorului pentru a umbla prin cele 7 trepte. A, banuiesc ca nu are rost sa spun ca sta ca pe sine, ca in jumatatea virajului pot sa ingrop acceleratia iar masina se agata de asfalt fara nicio emotie nu? 

Asadar, descoperim, descoperim, descoperim!

Multumim @75NOR pentru invitatie. :) 

Pentru curiosi, 7.5% pe urcari si 6.7% final. Pentru 1650 kg si 190 de cai nu e rau deloc. 

 

IMG_20170815_121042.jpg

IMG_20170815_121139.jpg

IMG_20170815_121346.jpg

IMG_20170815_120645.JPG

IMG_20170815_121200.JPG

IMG_20170815_121447.JPG

Link către comentariu

Citeam prima parte și mă gândeam "de ce nu încearcă cu maneta +/-..." :))

Frumoasa si plimbarea și mașina și compania, well done!

Link către comentariu

Felicitari pentru drumuri, intalniri si experiente cu masina, "enjoy the ride" cum zic unii :P

E frumoasa si decent motorizata. Cat despre modul manual vs "padele", pe mine m-au prins padelele, insa simt lipsa directiei progresive, "you win some, you loose some..." ;)

Saptamana faina!

Modificat de ToniM
Link către comentariu

@cristi511: Tizule....asa cum spuneam, faina masina :) 

Nu sunt fan al gri-ului, dar gri-ul asta... :wub:

A fost un "meet me half way", cu peisaj si mic dejun si cafea...bun, bun.

Las si eu cate ceva aici...

Apropo, nu pot sa nu fiu poking, dar, is it just me, sau S3 cu susp. sport sta mai "pe roti" decat S-line-ul ? :scratch:

IMAG3541.jpg

IMAG3543.jpg

IMAG3544.jpg

Link către comentariu

Si ET-ul jantelor pare sa fie de partea Skoda, rotile din spate de la Audi, par mai spre interior. :D

Link către comentariu

@ToniM multumesc si poate poate facem o intalnire mai mare pe viitor ?

@75NOR chiar da, chiar sta mai "pe roti". @mike. si @Bebeee au dreptate. 

Insa amandoi stim motivele pentru care ,cel putin o perioada, jantele mele vor ramane la 18". Pe viitor...cine stie cum ma ia capul :))

Urmeaza in perioada urmatoare:

- revizie 

- jante + anvelope de iarna

- covorase de cauciuc

- (poate) detailing

In rest, apa paie si bataie.

IMG_20170820_152013.jpg

Link către comentariu

@cristi511: n-am niciun dubiu ca ramai prea mult cu aceleasi roti pe masina ;) Cunoastem "marfa" :) 

Pana una alta, ai de ce sa te bucuri, iar viitoarele up-grade ii vor spori si continua atractivitatea 

Stii ce i-as face eu ? O folie pe capota. La cat de plonjata si bombata e capota in partea din fata, primii 30cm ai capotei mi se par super expusi la pietre/pietris/nisip, etc si zic io - merita un 2-300 ron investiti intr-o folie buna. E pacat de vopseaua aia superba

Link către comentariu

La fel cum e pacat si sa vezi diferenta aia dintre zona infoliata si cea fara folie :P

Nu stiu daca a pune folie doar pe o bucata e o solutie safe, pietrele pot sari si mai sus la o adica, iar a infolia toata capota este un efort financiar maricel..

 

Link către comentariu

@CristiALF: aaaa, clar, sa pui folie doar pe o bucata de capota arata aiurea rau, am vazut si eu recent un Jag facut asa si era... -_-

Eu ma refeream sa puna folie pe toata capota. Cat poa' sa coste ? 

Link către comentariu

150-160 EUR / mp costa :)

Si da, se vede diferenta fata de restul elementelor

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Poate sa coste mai mult decat revopsitul unei capote..asta mi-au zis unii care montau folie cand am pus pe faruri. Au zis ca nu merita folia, cel putin la ei nu.

Plus ca se va vedea diferenta vs aripi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Masina are CASCO asa ca nu imi bat capul cu ganduri d-astea. :)

Sunt oameni care aleg sa isi bata capul si sa plateasca infolierea anumitor elemente de caroserie insa e alegerea fiecaruia. 

 

Link către comentariu

+1 @cristi511 si eu sunt de aceasi parere, una e la faruri/proiectoare, insa totusi, trebuie poate sa "profitam" si noi de acel casco ca nu degeaba decartam ca orbii :P

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!