Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

Mate Lucian Adrian

Pronet multumesc de link.Vdragos motorasul de la ventilator banuiesc ca are un scurt deoarece am pus siguranta si a pornit dar scotea fum pe gurile de ventilatie si a mers cateva secunde apoi a ars siguranta dinou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ajungi la aeroterma trebuie sa dai torpedoul jos.De multe ori carbunii sunt problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mate Lucian Adrian

Buna ziua revin cu problema mea,am demontat torpedoul am dat aeroterma jos am verificat-o pe o baterie si e in regula nu scoate fum,daca o pun la locul ei pun siguranta noua in tabloul de sigurate porneste pentru cateva secunde 30 sa zic si scoate fum sub grila de la capota si cele de ventilatie apoi arde siguranta.Care ar putea fi problema?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mate Lucian Adrian

Buna ziua revin cu problema cu climatizarea,am gasit problema este de la spalatorul de parbriz care este in scurt nu stiu exact ce legatura au dar a scos fum pe el...am deconectat firele de la el si totul e ok...acum am rugamintea daca ma puteti ajuta cu un cod sa gasesc piesa ca la mine e sters codul pun si o poza,Multumesc!

21191328_10209776620521302_934283004_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Mate Lucian Adrian

Buna ziua,am si eu o intrebare la voi am un vw sharan 4motion 2008 cu clima,va rog daca puteti sa imi spuneti de ce nu imi sufla aer pe gurile de ventilatie de pe spate nu intra nici aer rece nici cald doar pe la grila din mijlic de jos de la frana de mana sufla in spate!din clima pornesc si pe spate dar degeaba!trebuie setat ceva?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharan 2012. Caldura vine doar in fata si pe gurile spate doar rece . E cu 7 locuri si ce e ciudat ca numa spate vine rece dar vine bine rece. Are climatronic din imagine. Sa fie clapeta sau radiator înfundat?

IMG-20171031-WA0002.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erori ?

banuiesc ca ai reglat la cald, pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Nici o eroare nimic. Chestia e cand setea rear merge câteva secunde si se decupleaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e normal sa lucreze, dupa ce-l setezi, revine pe control fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar nu baga caldura in spate aia e buba. Și omul are 4 copii de dus dimineata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Salut.  Detin  Sharan 2.0 DTi 140CP 2011 si am aceeasi problema : aerul care in habitaclu este rece desi setarile sunt pe cald in conditiile in care la sofer si pasager este cald.  Am cumparat Cartea tehnica de pe net si dureaza ceva timp pana o sa desfac la compresorul din spatele masinii care gestioneaza aerul din habitaclu. Postez aici in speranta ca cineva stie despre ce defect este vorba, ca eu sa nu iau prin tatonare senzorii, verificare clapete, sau ....ce mai gasesc pe "circuitul" asta . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut ,detin un sharan din 2001,cumparat de mine in 2014,rog pe cei care se pricep sa mi spuna de ce pe timpul iernii (cand folosesc caldura)  mi se depune pe interiorul parbrizului si a geamurilor laterala ceva ca o pacla (un abur gras), il sterg cu produse de curatire a geamurilor dar dupa o zi doua reapare din nou...Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aburesti tigara electronica?

Acest fenomen se intampla la mine pe parbriz.Cand sterg geamul cu un servetel se ia un strat de negreala si raman dare grase pe geam incat trebuie sa frec bine.

In cazul meu este vorba de praful refulat si aburul uleios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la antigel cum este,completezi? Sa nu ai vreun por pe caloriferul de interior pentru ca alta cauza nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificați sistemul de aerisire, eventual îl curățați. Dacă se aburește dați drumul la AC și se rezolvă problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calorifer cu pori/antigelul lasa "grasime"pe geam.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gasit cauza, spor la inlocuit caloriferul.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu patesc asa de cand m-am apucat de electronica.

Daca conduc mai mult timp aceiasi masina si nu degresez regult geamurile din fata, e nenorocire noaptea cand bate limina din fata.

Atentie la antigel, poti pu e la maxim cand e motorul rece si el da afsra surplusul cand se incalzeste.Iar apoi la rece va fi pe minim.

O sa observi ca va oscila intre nivel maxim la 90gr si aproape de minim la rece.E normal.

Si eu completam ca nebunul, mai ales la A class, dar defapt puneam degeaba, nu pierdeam antigel decat pe la supapa?

Asta pana m-am prins de figura, nu mai explic principiile sistemului de racire sub presiune.

Aceiasi faza am patit si la passat.apoi

Am urmarit espaceul si ix35 ale parintilor.la fel, aceiasi situatie.

Si pe alea le aburesc cand conduc la drum lung ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Pacla grasa de pe geamuri poate sa fie si de la tigarea electronica daca folositi asa ceva !!!!!

Asa am patit si eu pana mi-am dat seama de la ce este, contine glicerina si aceasta este "grasa" se depune pe geamuri cand este frig afara!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cojocarugabriel
On 19.02.2015 at 17:01, Alex Suciu a scris:

Dupa multe batai de cap am descoperit problema

Care era problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am si eu o problema cu ventilatorul din interior (suflanta), la un Galaxy din 2001. Nu functioneaza decat pe treapta a 4-a (la maxim). Pe celelalte nu sufla nimic.

Iar clima nu merge:

- Daca e butonul AC apasat, dar ventilatorul pe 0, becul AC din buton e stins (normal)

- cand trec pe vitezele 1, 2 sau 3, becul se aprinde, insa cum ventilatorul nu sufla, nu vine aer rece (nu-mi dau seama daca agregatul de clima merge sau nu)

- cand trec pe viteza 4, incepe sa sufle dar becul AC se stinge. Aici nu stiu daca e normal, pentru ca nu mai tin minte daca inainte functiona AC-ul si pe viteza 4 de la ventilator.

E vreo problema din comutator?

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este din grupul de rezistente ce da treptele de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!