Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

Pina la urma nu vrea sa isi revina afisajul, mai am cateva urme si nu se mai vede nimic. Se mai poate face ceva cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

1. Ca sa schimb Conducta inalta presiune aer conditionat , aia de pe stanga cu butoiasul sau vaporizatorul , trebuie demontata toata partea din fata, farul , bara si ce mai e pe acolo? 

2. La montare trebuie ceva aparat sa le imbin la loc la partea dinspre aripa ma refer.

3.  Robotii astia de incarcare baga si ulei sau doar freon.

4. Ce recomandati sa mai verific ca mentenanta.

Am revenit la prima dragoste Sharanul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai revenit.Incerc sa-ti raspund din experienta:

1.Poti si fara sa demontezi toata partea,am asistat la un schimb fara demontare,dar s-au chinuit si cu demufarea tevii si cu montarea ei la loc(trebuie sa ai loc sa pui scula aia ca sa mufezi),deci,ideal este sa demontezi.

2.Da.

3.Baga si ulei,se seteaza cantitatile initial.

4.Inca odata atentie cand se mufeaza teava,si montat la loc dupa ce ai incarcat instalatia cu freon si verificat eventualele scurgeri care pot sa apara in urma montarii necorespunzatoarea a mufelor cu scula aia(pozitie incomoda...).

Bafta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva o schema de la ac ca am cumparat o conducta cu codul 7m3820743ae si a mea e 7m3820743C si nu se potrivesc

daca as cumpara continuarea de la conducta 7m3820743ae s-ar imbina la urmatoarea conexiune?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da multumesc, pana la urma am identificat care era problema conducta care am primit-o din dezmembrari era de mai o masina cu volan dreapta

si pana la un punct se potrivesc, apoi conducta de la RHD e mai lunga se duce prin spatele motorului si apoi intra in supapa.

Asa ca aviz amatorilor de chilipir sa nu pateasca ca mine(oricum omu mi-a spus ca e de la o masina cu volan stanga.

o comand de noua si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,poate cineva sa spuna cum arata scula aia pentru mufat conductele alea de la AC si eventual de unde se poate face rost de ea ?, multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de vanzare la set la magazinele cu piese pentru AC. Sau te duci la un service/prieten care se ocupa cu AC si o imprumuti. Eu am confectionat una dintr-o bucata de teava de cupru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat recent conducta care iese din compresor si care are un butoias pe ea si nu a trebuit nici o scula speciala nimic.

Ca sa o demonteze , am taiat conducta care oricum era rupta, apoi a desfacut toata conducta ma refer din spate de unde intra in supapa, a desfacut clemele de prindere si a apoi suportul de la motor si a scos-o toata afara. Ca sa o demonteze de la imbinarea aia a folosit un dop de plastic de la o sticla care l-a taiat si la pus pe teava a impins de dop si a tras de cealalta are acolo o siguranta sub forma de arc si trei oringuri. Apoi le-a suflat cu aer sa le curete si apoi a montat conducta care intra in supapa , a pozitionat conducta cu butoiasul si a facut imbinarea pe masina. Cam asta e pe scurt toata operatiunea, fara sa desfaca nimic in afara de suport de motor. Conducta e made in poland cu furtun goodyears luata de pe net

THERMOTEC KTT160025 la pretul de 246 lei cu tva. Sper ca am fost de folos. 

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ai gasit conducta la un pret bun(alt producator decat Vemo sau pe original) a fost de mare ajutor(ma refer la pret),dar ca ai reusit(repet,reusit) sa o schimbi(folosind inventia cu dopul)fara sa pierzi presiune(freonul) a fost mare noroc.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa aiba presiune daca conducta veche era rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune dupa incarcarea cu freon,folosind metoda descrisa de el mai sus.Am asistat la o masina a unui prieten la care s-a schimbat conducta cu scula speciala,la care din cauza pozitiei incomode a trebuit de 2 ori sa extraga repede freonul din instalatie ca sa nu-l piarda pe tot pe la imbinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un o-ring daca scapa putin presiune este zero. Freonul iese repede, nu vad ce se mai poate recupera dupa ce ai demontat, ai fisura  sau scapa un o ring.

 

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi, tonytony ai putea te rog sa-mi trimiti o poza cu scula aia pe care ai confectionato pentru mufat tevile ca poate imi dai idee cum sa-mi fabric si eu una. Merci frumos !

Motorand ai comandat conducta on line ?, in cat timp ti-a ajuns ? merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSC_0433.JPG

DSC_0432.JPG

Se ajusteaza deschiderea in functie de conducta, adica la o conducta subtire o mai strangi putin cu patentul, la una mai groasa o mai deschizi. Important sa ramana cat mai rotunda.

Se pot face mult mai frumoase, eu la momentul respectiv am gasit doar un capat de teava de cupru, incarcat cu cositor, dar mi-a fost de folos la mai multe masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos , o sa-mi fabric si eu una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

John Adelina Filip

salut tuturor sunt nou pe aici am si eu o problema la un sharan din 2001 auy bineinteles cu clima in afara ca...atunci cand pun contactul clima face doar heroglife isi revine ea in cateva secunde dar incepe sa sufle sau asa se aude de sub torpedou mentionez ca rece nu baga deloc am facut verificare mi-a zis ca nu am pierderi pe tevi acum voi ce ma sfatuiti fasaitul ala de sub torpedou stie careva de la ce se aude asa si cand opresc lima nu se mai aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai lipsa freon, scartie elicea de la ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/12/2016 at 10:25 PM, ticutabel said:

Multumesc pentru sfaturi, tonytony ai putea te rog sa-mi trimiti o poza cu scula aia pe care ai confectionato pentru mufat tevile ca poate imi dai idee cum sa-mi fabric si eu una. Merci frumos !

Motorand ai comandat conducta on line ?, in cat timp ti-a ajuns ? merci !

comanda a ajuns in 2 zile lucratoare, si am comandat-o online. mai multe detalii da un mesaj privat.

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma dispera masina asta, zau daca va mint!calitate extrem de slaba, si probleme garla!acum 2 veri am schimbat compresorul si filtrul de la clima, plus verificat scurgeri cu substanta de contrast.a reiesit ca nu sunt scurgeri de freon.vara trecuta am sesizat iarasi ca nu mai baga aer rece.fuguta la service.verificat instalatie pe dedesupt cu substanta de contrast, completat cu gaz. A mers restul verii ok. Cum a venit din nou caldura, ruda la care se afla masina mi-a dat vestea...din nou, ciuciu racoare in vapor!ce o avea, nu imi dau seama. Ce am observat, in fiecare vara pierde cate putin, incat nu mai pleaca compresorul de racire.cum completez cu freon, merge din nou.pe unde sa mai pun mecanicul sa se uite de scurgeri, ca zau daca nu mi-a mancat zilele!probabil scapa extrem de putin,de nu reusesc astia sa gaseasca porul. Mai are cineva problema asta? Chiar e nevoie sa incarc in fiecare an instalatia???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tevile de sub tamponu motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tevile (mai ales partea care are contact cu caroseria)care trec pe sub filtrul de aer si se duc spre bord(calorifer).Am schimbat si eu filtrul ala,radiatorul si vreo 5-6 incarcari pana sa descoper pierderea,am mai scris asta pe undeva.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate freonul, schimba toate oringurile   încarcă instalația și nu o sa mai ai probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa schimbi si mama oringurilor(ca doar n-o fi inclus in planul de service si inlocuirea lor la o perioada de timp/km),dar daca ai o fisura mica pe undeva....Trebuie verificat cu mare atentie(binenteles cu substanta de contrast) toate tevile,asta daca nu ai pierderi pe undeva in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!