Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

dragos suma

Dammm ce am starnit acilea :) Doar mentionand ca 0w20 e subtirel :)) Da si in cazul meu tot 0w30 cu 504.00 este recomandat. Sunt curios cate pagini am sa adaug la topic-ul de ulei-uri dupa ce postez si acolo :)

 

Totusi intrebarea mea initiala ramane , unde as putea gasi diagrama circuitului de ulei pentru ea888 gen3 cu precadere DNUA .

 

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca pentru GPF au trecut la norma 508.00 cand 504/507 e folosit din 2009 la motoarele TDI CR cu DPF. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiurile foarte subtiri sunt introduse pentru un consum cat mai redus, deci noxe mai putine, pentru a se incadra ca grup in limitele impuse de ecologisti... nu are nicio treaba cu GPF/DPF... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanneNu pun, ca nu aduce 🐎🐎 

@acidone77Corect. Desi, luand-o pe firul epic, cumva "are" treaba, ca si GPF/DPF tot pentru noxe mai putine au fost introduse :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac pariu ca un 0W30 sau un 5W30 de calitate ( Mobil1, Motul, Aral, etc ), cu schimburi normale 10-12k maxim, nu va afecta sub nicio forma GPF-ul.

Sunt reprezentante care pun 0W30 in loc de 0W20, in masini cu GPF. Vedeti exemplu de mai sus postat de un coleg.

 

Edit - cu cat a crescut norma de poluare, cu atat s-a tot redus vascozitatea uleiului... :) 

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de asta sunt si eu nedumerit, am GPF si in elsa se specifica 0w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pentru motorul de pe golf R e specificat 0W30 504.00. La celelalte e recomandat 0W20 508.00.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy Motoarele mai puternice functioneaza la temperaturi mai mari, care "uzeaza" uleiul mai tare, probabil de aia e recomandat 0W30 la 2.0TSI de 272/280cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Adi_vw said:

Doar pentru motorul de pe golf R e specificat 0W30 504.00. La celelalte e recomandat 0W20 508.00.
 

DNFE 2.0 l/206 kW 5.7 504.00 0W-30  asta din ELSA citire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E corect referitor la motorul de R..DNFC e codul de R, DNFB e cel de s3. Ultima cifra de regula tine mai degraba de soft decat de hardware diferit, iar mergand pe ideea asta cam toate codurile DNF au acelasi hardware

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne uitam in SSP 645 (parca) vedem ca vagu (haudi in cazul asta) isi imparte motoarele in 3 categorii: 

  • performance 1 (190-200CP, ciclu B)
  • performance 2 (245-265CP, VVL pe admisie)
  • S/Performance 3 (270+CP, VVL pe evacuare); in aceeasi generatie HW e similar, cum zicea si @The_Ego diferentele sunt mai mult software.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci ? De ce diferentele astea la ulei ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care diferente? Toate motoarele 2.0 cel putin cu 270cp+ au 0w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, zidanne said:

Daca ne uitam in SSP 645 (parca) vedem ca vagu (haudi in cazul asta) isi imparte motoarele in 3 categorii: 

  • performance 1 (190-200CP, ciclu B)
  • performance 2 (245-265CP, VVL pe admisie)
  • S/Performance 3 (270+CP, VVL pe evacuare); in aceeasi generatie HW e similar, cum zicea si @The_Ego diferentele sunt mai mult software.

 

Te referi la motorizari Gen 4? Ca pentru Gen 3 cel putin, "performance 2" si "performance" 3 au ambele VVL atat pe admisie cat si pe evacuare. Doar 1.8-ul meu are doar pe admisie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca se baga 504 in 2.0 TSI gen 3 dar de curiozitate m-am uitat in manual (2.0 TSI 230hp, 2017 pe octavia FL) si zice ca la interval de schimb fix se baga 502. A fost o surpriza pentru mine.

Apoi am intrat pe oil selectors:

Motul recomanda de toate la mine: 0W30, 0W40, 5W30, 5W40

Mobil1: 0W20, 0W40, 5W40

Shell: 0W20, 5W40

Liqui Moli: 5W30, 5W40

Nu mai stii de care sa bagi :) dar parca tot n-as baga VW502 cum recomanda manualul.

Ma poate ajuta cineva cu valorile actualizate din ETKA?

GPF nu cred ca am. Cum pot sa vad? Cod motor CHHA.

Apropo, daca masina este setata pentru interval de schimb variabil, valorile ce le afiseaza masina pentru schimb de ulei se schimba in functie de cum este condusa? Sau care este diferenta fata de intervalul de schimb fix?

1543139554_2024-03-2917_46_19-Clipboard.thumb.jpg.fa2283900fb3a0e1329b2ccb0aeda406.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 l/169 kW CHHA 5.7 l 6.6 l VW 504 00 VW 502 00 , ambele norme pot fi folosite in functie de tipul de interval ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, aș dori să cumpăr o Skoda superb 2010 1.8 tsi cu dsg și îmi e cam teamă de lucrurile pe care le văd , mașina are 186k km și problema e ca cineva a pus testerul pe mașina , a zis ca totul e okay și funcționează in parametrii cutia , dar ii apar 20k km + fata de ce e in bord și am auzit  de faptul ca, cutia nu inregistreaza corect km ceva de genul  și mașina ar consuma un 500 ml de ulei la 3000km , ce mă sfătuiți , îmi place mult masina și sunt foarte nehotărât 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand cineva iti spune un consum de ulei, inmulteste cu 2 ca sa fie cel real.

Se bazeaza pe faptul ca tu oricum nu ai cum sa verifici  daca spune adevarul, decat ciculand cu masina cateva mii de km.

Daca ai cauta o masina cu EA888-Gen3, ar trebui sa mai scazi niste ani la vechime si sa adaugi niste mii de euro la buget, dar ar fi motorul pe care ar merita sa-l cumperi .

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, halamadrid a scris:

Cand cineva iti spune un consum de ulei, inmulteste cu 2 ca sa fie cel real.

Se bazeaza pe faptul ca tu oricum nu ai cum sa verifici  daca spune adevarul, decat ciculand cu masina cateva mii de km.

Daca ai cauta o masina cu EA888-Gen3, ar trebui sa mai scazi niste ani la vechime si sa adaugi niste mii de euro la buget, dar ar fi motorul pe care ar merita sa-l cumperi .

Este un prieten de al meu și îmi dă mașina la 4000 și văzând pe net ca sunt undeva la 5500-7000 cu dotările pe care le are a lui și omul mi a zis din start ce i-a fost spus la tester și cum stă treaba cu uleiul , dar o să mă gândesc și poate mi iau gen a 3 a , dar din câte văd pe net sunt majoritatea la 230k km + 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ca sa rezolvi problema cu consumul de ulei, trebuie sa refaci motorul. Adica alti bani... Aaa, daca nu vrei sa o rezolvi si sa mergi asa... :) , asta e alta discutie, dar trebuie sa te gandesti si ce ai de gand sa faci cu masina: de vandut fara a rezolva problema, slabe sanse, cam toata lumea stie de aceste probleme.

Eu as lua oricand Gen 3 la 250k km vs Gen 2 la ..orice :)

DAR..eu zic ca prima data sa iti analizezi bugetul. Poate e cazul sa constientizezi ca nu ai un buget suficient pentru Gen 3 si ori mai astepti si strangi bani, ori te indrepti catre altceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rares1rares, daca ai cunostinta un mecanic priceput pe TSI-uri, poti sa-l iei linistit (asta avand in vedere ca restul masinii se prezinta intr-o stare buna).

Din pacate la noi in tara e deficit de mecanici pe aceste motoare sau cel putin in zona de vest unde am cautat eu.

Daca cauti pe net (mai ales la rusi) ei scot km foarte multi din Gen2, dar trebuie sa te informezi mai bine de ce coduri motor si ce modificari urmeaza sa faci ca sa o poti conduce linistit. Se pun piese din revizii mai noi, se acorda mai multa atentie masinii decat la o japoneza si merge. Dar iarasi, daca nu esti in contacte bune cu cineva care sa te ajute pe partea mecanica, mai bine mai pune vreo 3 mii in plus si ia-ti o octavia dupa 2015 cu acelasi motor 1.8 TSI de sigur cu dotari mai putine dar care deja e gen3 si iti da mai putine batai de cap.

Nu sunt foarte bine informat despre gen 2 dar din ce am urmarit pe forumuri, dupa ce rezolvi anumite probleme, singura ce ramane e cea cu consumul de ulei. dar cu ea poti trai pentru ca esti constient de problema si tii mereu in portbagaj 1-2l rezerva :)

long story short: eu as mai adauga niste euri si as lua gen 3 pentru linistea mea

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 litri de ulei consumati la 10.000 de km nu e o tragedie financiara.

Dar daca o sa creasca la 1 litru/1.000 de km in viitor? Nu e vorba doar de bani, ci si de confort, stai toata ziua si verifici joja.

Cu cat dai sa refaci motorul plus o suma modica, te apropii de Gen 3.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minute în urmă, halamadrid a scris:

Dar daca o sa creasca la 1 litru/1.000 de km in viitor?

 

       e ca si cum ar avea "adblue" pe masina :D, doar ca d-ala scump.

 

       PS Nici eu n-as lua motorul ala. Dupa mine motorul e o componenta vitala, nu il poti "suplini" cu nicio dotare. Strict parerea mea :)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!