Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Merge Denso VK20Y fara probleme.. Costa si mai ieftin pe bucata bujiile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin State se mai plangea lumea de ele si ei folosesc mai mult Denso de ex. 
Si eu le voi folosi la mine in viitorul apropiat insa, tot la recomandarea tunerului. Sa se rupa insa, mi se pare exagerat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 11.01.2023 at 16:39, Cosmin858 a scris:

Salut! Pentru distributie iti recomand cu caldura la Ramnicu Valcea, vad ca sunt 60 de km de la Pitesti la Ramnicu Valcea, stiu ca este o distanta, dar daca vrei sa ai siguranta in lucrarea efectuata, recomand cu caldura FRM Garage. 

Baiatul este top pe tot ce inseamna benzinare, acum tu stii cel mai bine.

Băiatul este un escroc! Am făcut motorul în martie la el, am plătit 12.000 de lei, și nu sunt mulțumit! Mi-a spart radiator climă, pompa de apă curge, motorul are missfire în timp ce merge și te uiți în vcds pe grupurile 13,14,15, trepideaza la plecarea de pe loc și factură pentru garanție din părți! Dacă moderatorii îmi v-or permite, o sa detaliez! Deocamdată sunt extrem de nemulțumit! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/31/2023 at 6:35 PM, CristiALF said:

Prin State se mai plangea lumea de ele si ei folosesc mai mult Denso de ex. 
Si eu le voi folosi la mine in viitorul apropiat insa, tot la recomandarea tunerului. Sa se rupa insa, mi se pare exagerat..

Salut, este vorba de varful ei.

bujie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/30/2023 at 9:53 AM, Ursu82_kiki said:

Băiatul este un escroc! Am făcut motorul în martie la el, am plătit 12.000 de lei, și nu sunt mulțumit! Mi-a spart radiator climă, pompa de apă curge, motorul are missfire în timp ce merge și te uiți în vcds pe grupurile 13,14,15, trepideaza la plecarea de pe loc și factură pentru garanție din părți! Dacă moderatorii îmi v-or permite, o sa detaliez! Deocamdată sunt extrem de nemulțumit! 

Ai la dispoziţie aria dedicată service-urilor

https://vwforum.ro/forum/83-service-uri/

poţi fie să deschizi un topic cu denumirea acestui service cum au făcut şi alţi colegi fie să scrii în topicul dedicat service-urilor din Ramnicu Valcea

https://vwforum.ro/topic/117402-service-uri-ramnicu-valcea/#comment-920459

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/4/2023 at 10:06 AM, DB86CLP said:

Salut, este vorba de varful ei.

bujie.jpg

Mi-am dat seama ca nu tot corpul bujiei :)), dar chiar si asa...pare extrem de improbabil..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.04.2023 at 9:53, Ursu82_kiki a scris:

Băiatul este un escroc! Am făcut motorul în martie la el, am plătit 12.000 de lei, și nu sunt mulțumit! Mi-a spart radiator climă, pompa de apă curge, motorul are missfire în timp ce merge și te uiți în vcds pe grupurile 13,14,15, trepideaza la plecarea de pe loc și factură pentru garanție din părți! Dacă moderatorii îmi v-or permite, o sa detaliez! Deocamdată sunt extrem de nemulțumit! 

Te salut! Imi poti spune ce numar ai pe motor, de curiozitate? Deoarece fiecare motor facut de Robert este numerotat. 
Sincer, fara suparare, esti prima persoana pe care am auzit-o sa se planga de serviciile lui.

Am facut cu motorul 30.000km, dintre care 2000 rodaj, si restul de 28.000km chiar si cu stage 1.

Functioneaza impecabil, nu trepideaza gram la plecarea de pe loc, nu prezinta missfire pe vcds in mers, iar pe vcds pe partea de erori 0, curat si merge ceas.

Si crede-ma, o alerg mult si mereu ma duc cu ea pe redline, pana acum daca nu era ceva sa fie in regula, se intampla ceva. 
Iti recomand sa iei legatura cu el si sa vezi pe unde este problema, nu consider ca daca ai o mica problema, poate sa fie ceva efectiv minor sa merita o recenzie proasta. 
Robert nu te-ar lasa niciodata cu motorul nerezolvat mai ales ca l-ai facut la el.

Eu am din fost din nou la el pentru a schimba o garnitura, am uitat sincer de unde era pe unde imi pierdea ulei, era prea veche, se crăpase si pierdea ulei.

Am fost la el mai mult ca sa il salut, sa ii multumesc pentru ce a facut pentru motorul meu si sa rezolve si mini problema mea. 
Asa ca, astept din pura curiozitate sa imi spui numarul la motorul tau si dupa ce iei legatura cu Robert, sa ne anunti si pe noi mai departe aici, ce s-a intamplat.

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82_kiki

Păi, tocmai de asta îmi este ciudă, ca dintre toți eu sunt ăla pățitul, poate și singurul! De aceea nici nu continui cu un review negativ,mă abțin poate se rezolvă.Nu continui aici! El știe despre ce este vorba și te asigur că la el am făcut motorul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

La un Audi A3 din 2013 cu 162 000 km cu motor 1.8 TSI CJSA generatia 3 am pus in motor ulei Liqui Moly Synthoil High Tech 5w40 cu recomnadarea pt norma VW 502 505.
Timp de 2500 km masina nu a consumat nici un pic de ulei, dupa aceea cum am trecut de 2500 km , in 1500 km am completat cu 600 grame de ulei.
Ce ulei imi recomandati sa folosesc pentru a incerca sa prelungesc pana cand incepe masina sa il manance( oricum ulieul il schimb la 7000-8000 km/ 1 an).
Pe oil-club.de mi s -a recomandat sa folosesc Addinol Super Light 5W40 pt ca are norma API SP , iar aceste motoare ar suferii de LSPI.
Ce parere aveti?
Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmen Norma ta nu e 5W-30  504 00/ 507 00 ?

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne Da 5w30 504/507 pentru LL. dar am vazut ca este recomandat si 502 505 daca folosesti interval fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.8 TSI Gen3, am aproape 89.000 Km in prezent, am folosit intotdeauna numai ulei 5W-30 Mobil 1 ESP (exceptie prima revizie cand am folosit OE la PBN..), fac schimbul de ulei la 10.000 Km aprox si nu completez mai mult de ...400-500ml intre schimburi. De la aprox 20.000 Km am rulat soft Revo Stage 1.

Acum am facut niste upgrade-uri mai mari, dar si in aceasta situatie, voi folosi acelasi ulei, doar ca voi cobora la 7000 Km interval. 

Deci poti folosi si 5W-30 la ce interval vrei tu, cine te opreste ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmen vad ca LSPI e valabil doar la motoarele cu injectie directa, insa pe motorul tau ai si injectie MPI pana pe la 2000-3000RPM, in functie de pedala de acceleratie.

Deci nu cred ca e o problema la motorul asta, ci mai degraba folosesti norma nepotrivita ori motorul tau consuma ulei, ceea ce nu e chiar atat de neobisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.04.2023 at 9:53, Ursu82_kiki a scris:

Băiatul este un escroc! Am făcut motorul în martie la el, am plătit 12.000 de lei, și nu sunt mulțumit! Mi-a spart radiator climă, pompa de apă curge, motorul are missfire în timp ce merge și te uiți în vcds pe grupurile 13,14,15, trepideaza la plecarea de pe loc și factură pentru garanție din părți! Dacă moderatorii îmi v-or permite, o sa detaliez! Deocamdată sunt extrem de nemulțumit! 

Vreau sa aduc o modificare postului de mai sus și anume ca s-au rezolvat toate problemele, un pic mai greu dar până la urmă omul este ok! Rog un moderator să-l șteargă! Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara! Dupa aproximativ 60.000km de când detin masina si 30.000km cu stage 1, ambreiajul meu a inceput sa patineze, a inceput ca in momentul in care o accelerez turometru urca, iar viteza abia mai creste, intr-un final dupa cateva secunde bune cand ajunge pe la 4000-5000 rpm incepe sa fie mai vioaie…

Ce ambreiaj recomandati incat sa tina la puteri / nm mai mari? 
Si inca o curiozitate, ambreajul stock stie cineva pana cati nm / cai suporta? 
Masina din semnatura, multumesc!

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Ieri am avut urmatoarea situatie: mers prin oras relativ bara la bara, AC pornit pus 19°,am oprit in coloana, a coborat acul la relantiu si dupa brusc s-a oprit motorul. Mi-a cerut sa pun in P sau N, am mutat-o in P, dupa care am apasat butonul start engine de pe consola si a pornit normal. Oare de la ce ar putea sa fie ? Astazi dupa 15 merg sa pun si VCDS sa vad daca a inregistrat ceva eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

s-a spart globul de cristal,a murit mama omida!

mergi la vcds

On 17.06.2023 at 18:02, Cosmin858 a scris:

Buna seara! Dupa aproximativ 60.000km de când detin masina si 30.000km cu stage 1, ambreiajul meu a inceput sa patineze, a inceput ca in momentul in care o accelerez turometru urca, iar viteza abia mai creste, intr-un final dupa cateva secunde bune cand ajunge pe la 4000-5000 rpm incepe sa fie mai vioaie…

Ce ambreiaj recomandati incat sa tina la puteri / nm mai mari? 
Si inca o curiozitate, ambreajul stock stie cineva pana cati nm / cai suporta? 
Masina din semnatura, multumesc!

este firma de ambreiaje custom kevlar Atix Racing, ii suni si discuti cu ei. Au pagina de facebook.

Intaresc si placa de presiune.

Vor volant + kit ambreiaj noi ca sa le modifice + echilibreze.

 

Modificat de sylverbozvaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, Hennessy a scris:

Salut. Ieri am avut urmatoarea situatie: mers prin oras relativ bara la bara, AC pornit pus 19°,am oprit in coloana, a coborat acul la relantiu si dupa brusc s-a oprit motorul. Mi-a cerut sa pun in P sau N, am mutat-o in P, dupa care am apasat butonul start engine de pe consola si a pornit normal. Oare de la ce ar putea sa fie ? Astazi dupa 15 merg sa pun si VCDS sa vad daca a inregistrat ceva eroare.

 

Edit: am pus ieri VCDS - nu am nici o eroare; dupa test, am reusit sa il filmez, la relantiu face "balbaiala" asta, rar. https://share.icloud.com/photos/01dcnIh9PhENPdC5RMiWS34Ow

Modificat de Hennessy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci
On 31.03.2023 at 18:35, CristiALF a scris:

Prin State se mai plangea lumea de ele si ei folosesc mai mult Denso de ex. 
Si eu le voi folosi la mine in viitorul apropiat insa, tot la recomandarea tunerului. Sa se rupa insa, mi se pare exagerat..

Denso foarte ok bujiile, mult mai bune decat Ngk :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/30/2023 at 1:01 PM, DB86CLP said:

Din ce am citit pe diverse forumuri din afara, bujiile de rs7 se pot rupe - varful lor se rupe si ajunge in motor.

Cazuri rare ,dar se rup/topesc.

Am avut un tsi cu lipsa compresie pe un cilindru din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Cazuri rare ,dar se rup/topesc.

Am avut un tsi cu lipsa compresie pe un cilindru din cauza asta.

Am decis sa le inlocuiesc la ~15000 mii km (la doua schimburi de ulei) din motive de siguranta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la fel intentionez sa le schimb si eu, tot la aprox 15.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiALF adica de doua ori pe an? Nu e putin cam mult? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pentru mine inseamna cam 1 data pe an. Oricum am recomandare de schimb la maxim (!) 20.000 Km. Dar din ratiuni de siguranta, evident ca nu voi merge catre intervalul maxim, ci undeva la max 15.000. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!