Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

La ultima vizita la reprezentanta am pus aceeasi intrebare; raspunsul a fost OE. In cutie VW nu de producator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca cele OE sunt NGK-uri de fel, asa au fost la mine. N-am avut niciodata probleme cu bujiile, am si soft. La ceva tuning mai agresiv unii folosesc si alte tipuri, mai "reci" (ex Denso, RS7). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua, la 1.8 TFSI gen 3 oare producatorul recomanda si ulei 5w40 cu norma 502 505 pe langa 5w30 504 507?are cineva vreo poza din manualul service?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, un service in Pitesti care se pricepe sa faca o distributie ca la carte la un 1.8 TFSI Gen 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici specificatiile de ulei pentru 1.8 TSI.

On 20.12.2022 at 12:12, aysmen a scris:

Buna ziua, la 1.8 TFSI gen 3 oare producatorul recomanda si ulei 5w40 cu norma 502 505 pe langa 5w30 504 507?are cineva vreo poza din manualul service?

Multumesc.

 

Specificatii ulei Yeti.jpg

Manualul de unde am facut captura este al unei masini cu motor 1.8 TSI din generatia a doua, respectiv CDAA. Nu cred totusi ca sunt diferente semnificative in ceea ce priveste tipurile de ulei folosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Pentru distributie iti recomand cu caldura la Ramnicu Valcea, vad ca sunt 60 de km de la Pitesti la Ramnicu Valcea, stiu ca este o distanta, dar daca vrei sa ai siguranta in lucrarea efectuata, recomand cu caldura FRM Garage. 

Baiatul este top pe tot ce inseamna benzinare, acum tu stii cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! As vrea sa schimb bujiile la CDAA-ul meu, am avut NGK IK24 in ele, am fost multumit de ele, dar as vrea sa trec pe unele mai bune.

As vrea cele mai bune bujii pentru performanta, si m-am gandit la NGK Laser IRIDIUM.

Aceste bujii sunt compatibile cu CDAA? ( COD NGK ITR6F-13 ) 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu un VW CC 2.0 TSI EA888 (CCZB) la care intalnesc urmatoarea problema si nu mai am idei cu ce as putea face in continuare pentru a remedia, poate s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si imi poate da sfaturi.

 

Masina cumparata in Decembrie 2019, a mers perfect pana in Octombrie 2022. 

In Noiembrie 2021 i-am facut conversie la 4x4 cu toate piesele necesare de pe un CC 3.6 si cutie de pe un Tiguan 2.0 TSI, DQ500 (NZT), codarile pentru a functiona corespunzator (ABS+ECU) au fost facute de un rus. In rezervor s-a pastrat pompa de 3.6 cu modulul de 2.0 care au functionat perfect impreuna in tot acest timp. Daca tot am avut pe mana piesele necesare de pe masina donatoare, am mutat si bateria in portbagaj folosindu-ma de managementul de 3.6 si am montat si filtrul de aer de 3.6 pastrand pe traseu MAF OE de 2.0... 

 

In Octombrie 2022, dupa un drum Bucuresti-Sibiu-Bucuresti, a 2-a zi dupa ce am ajuns acasa, in timp ce ma intorceam de la serviciu, masina a intrat in prtectie undeva la 2000rpm dupa ce am plecat de la semafor si mi-a aparut in bord martorul motor si EPC, am scanat masina cu VCDS si am descoperit ca aveam cateva erori:

- 000135 - Fuel Rail/System Pressure / P0087 - 000 - Too Low - Intermittent

- 000604 - Fuel Pump Control Module / P025C - 000 - Short to Ground - Intermittent

- 000665 - Boost Pressure Regulation / P0299 - 000 Control Range Not Reached - Intermittent

- 001089 - EVAP Emission Control System / P0441 - 000 - Incorrect Flow - Intermitent

- 00532 - Supply Voltage B+ / 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

 

Bun, vazand toate aceste erori am dus masina la mecanic si l-am rugat sa rezolve aceste probleme dupa care as vrea sa schimb distributia deoarece citisem despre prima generatie de lant si am zis sa schimb totul preventiv, sa nu ajung la altele mai rele...

 

A schimbat senzorul de la EVAP, canistra si busonul de la rezervor si am scapat de problema cu EVAP.

Mai departe, a schimbat modulul de la LPFP (1K0906093J) si senzorul de pe rampa OE si a zis ca asta ar trebui sa remedieze problema cu P0087 insa mi-a sugerat sa reconditionez/schimb si turbina pentru ca zornaia banutul... Avand acasa toate piesele necesare pt conversie la K04 am hotarat impreuna sa nu-mi mai bat capul cu IHI, sa o reconditionez, sa pun K04 (S3 CDL) care fusese motificat pentru TSI, reconditionat si pus actuator Forge. Zis si facut, am schimbat distributia si pompa de ulei (toate piesele OE ultima revizie), am schimbat turbina (K04), downpipe (76 TurboWorks), am schimbat intercooler (Wagner Competition), am schimbat bujii (NGK BKR7EIX), am schimbat bobine (OE R8 revizia G), am schimbat PCV (terminatie AK), am facut upgrade la DV (DV+ GFB), am adaugat racitor ulei (Bar-Tek). In momentul in care am luat masina, am mers in jur de 5 km dupa care masina a intrat iarasi in protectie, am scanat-o si am gasit iarasi P0087...

Facand un log am observat ca masina cerea benzina si nu primea si am inceput sa mergem pe fir si sa investigam/schimbam:

- am schimbat LPFP (3C8919051E), ultima revizie pentru ce aveam in rezervor, masina in continuare intra in protectie...

- am schimbat HPFP (OE) + upgrade de la VIS Motorsport, verificat tachetul, am mers cu masina cativa km si parea sa fie totul ok, dupa ce s-a incalzit a inceput sa tremure iar dar nu a mai dat eroare...

 

A 2-a zi am mers cu masina 500 km si nu am mai avut nici o problema insa nu am exagerat in a o conduce mai sportiv neavand soft pentru K04. Singura eroare inregistrata pe drum a fost in legarura cu catalizatorul care lipsea avand in vedere ca am montat downpipe... Am dus masina la un tuner pentru Stage 2, avand in vedere ca modificarile facute imi permiteau acest lucru (au instalat in plus un MAP OEM Bosch de 3 bari) iar pe dyno masina s-a comportat exemplar dupa soft. Dupa mai multe run-uri in decursul a 2-3 zile au scos-o pe strada pentru testul final (inainte sa mi-o predea), s-a mers in jur de 30 km, toate bune si frumoase, dupa care masina a taiat alimentarea la 4000rpm si de atunci o face incontinuu... NICI O EROARE pe tester, am inceput iar sa studiem si sa schimbam lucruri:

- Verificat compresie pe fiecare cilindru, totul ok

- Injectoare noi OEM Bosch - nici o schimbare dupa inlocuirea lor

- G28 nou OE - nici o schimbare dupa inlocuire

- N75 nou OE - nici o schimbare dupa inlocuire

- MAF nou OE si Lambda noua OEM (termenul de livrare pt OE fiind de 2 luni) - nici o schimbare dupa inlocuire

- ECU SH OE (clonat ECU masinii) - Nici o schimbare dupa inlocuire, s-a incercat si trecerea din nou la softul OE, nimic...

 

Masina porneste si merge perfect pana la 4000rpm, acolo apare buba...

 

Urmeaza sa ne apucam sa desfacem motorul insa pana ajungem acolo orice idee este bine venita, multumesc mult!

 

 

Modificat de B854WTF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai altfel cum as putea depista/remedia problema daca am schimbat tot ce tine de senzori, in continuare face figuri si nu da nici o eroare? Ma gandesc ca tot ce tine de elecric, senzori..genera o eroare, se cam termina ideile si tocmai de aceea va urma si partea cu desfacutul motorului si verificatul componentelor din interior in caz ca nu gasim problema "la exterior"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca un motor care merge corespunzator pana in 4000 rot , porneste, etc, are probleme interne

Tot din electrica, electronica , soft trebuie sa fie

Sau din nesincronizarea unor anumite transplanturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu mai merge de la 4000RPM cum ar putea fi explicata prin ceva din internele motorului? Hai sa o luam asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a uimit postarea, de ce sa faci așa ceva, de ce așa mulți bani și timp și acum probleme. Poate era mai bine de cumpărat un 4x4 cu motor 3,6l sau un Porsche ceva! Acum revenind la subiect, poate fi și un senzor defect de nou, sau un bug într-un soft ceva, sau noua turbina, nu-i priește ceva! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei e simptom de alimentare insuficientă. Filtrul de benzină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut! 
In primul rand, felicitari pentru proiect, posibil cel mai modificat CC benzinar de pe acest grup. 
Sincer iti spun, la ce proiect ai, ma depaseste si cred ca pe majoritatea de aici ne depaseste problema, fiind vorba de multi factori, mai ales ca masina este Stage 2.

Din ce descrii tu, parerea mea este posibil sa fie o problema de soft.

Iti recomand cu toata caldura sa ajungi cu ea la Dop Motorsport, cel mai bun in modificari, dar si pe reparatii pe TSI din punctul meu de vedere din Romania.

Daca se ajunge sa refaci motorul, iti recomand sa il faci la FRM Garage, poti vedea cate motoare de acest gen a refacut, este as pe ele.

Eu am un 1.8 TSI, cu motorul refacut la FRM Garage, si sunt super multumit de motor, avand aprox. 30.000km facuti cu noul motor, 0 probleme.

Pe partea de soft am la Dop stage 1 facut, iarasi, super multumit de rezultat.

Sper ca am putut sa te ajut macar 1% cu informatiile pe care am putut sa ti le ofer, si inca o data, felicitari pentru ce ai si sa nu o vinzi curand, este un proiect unic.

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0087 in general se refera la:

- LPFP (pompa noua OE + modulul OE ultima revizie)

- HPFP (pompa noua OE + upgrade VIS Motorsport)

- Senzor rampa (nou OE)

- verificat conducte sa nu fie strangulate (am verificat, sunt in perfecta stare)

 

Presiunea masurata inainte de HPFP este corecta tot timpul, chiar si in momentul cand pica... de aceea mai studiez HPFP si dupa vad ce fac...

 

Si mai exista un zvon despre axa cu came... am desfacut pompa de vacum si am verificat lob-ul de la axa, este impecabil, la fel si tachetul... de aceea ma gandeam, in caz ca nu gasesc o solutie, sa desfac motorul sa verific pe traseu...

 

Masina a inceput sa faca probleme inainte de soft si pana la remediere merge pe fila stock deci nu are treaba cu soft-ul, la fel si turbo... masina a mers perfect un an de zile de la swap deci... 

 

Va multumesc mult pentru sfaturi iar pentru cei care nu inteleg de ce am facut aceste modificari in loc sa iau alta masina sau 3.6... nu sunt fan 3.6 iar alta masina nu vreau petnru ca pasiunea mea este legata de CC, nu de alt model...

 

Modificat de B854WTF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt relativ nou pe aici și m-ar interesa o opinie:

Am un 1.8tsi EA888 gen2. Pt ca se scurgea un pic de ulei pe langa capacul inferior, am mers la service sa rezolv problema. 

Când l-au desfăcut, mi-au făcut constatarea ca lanțul de distributie e foarte alungit, ca întinzător e pe ducă și ca trebuie sa schimb distribuția și repede.

Masina are pe la 135k km si mi se pare destul de repede, dar cum nu sunt specialist (am citit totuși o mulțime în ultima săptămână pebtema asta), m-am gândit ca, precum la doctor, m-ar ajuta și o a doua opinie. :)

Locul arata precum în poza atasata.

Mi s-au propus doua variante: piese OEM, preț pe la 2000RON sau un kit FAI Parts pe la 1200RON.

Intrebari:

1. Este cazul, conform pozei, sa fac o asemenea operațiune?

2. Cum OEM-urile sunt, de obicei, mult mai scumpe, e de ales kit-ul FAI? Ar fi alti producatori de recomandat pt astfel de kit?

Mulțumesc anticipat pt ajutor!

 

SmartSelect_20230206_145915_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Arbaleta trebuia sa citesti despre EA888 rev2 inainte de a-l cumpara ;)

 

Mergi pe OE, ultima revizie disponibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Zidanne pentru sfat!

L-am notat!

Da, am citit destul de mult și atunci. Am înțeles ca fuseseră niște probleme cu intinzatorul și consumul de ulei, pe care le-ar fi rezolvat după 2014.

Asta e 2015 și, după cum se vede, are și noul tip de întinzător, nu cel care făcea probleme.

Și n-am niciun fel de probleme cu consumul de ulei. Fac schimbul anual, fără sa sar de 10k km pe an și sevice-ul zice ca scot 3.5-4L. 

Problema mea cu OEM-ul e ca lanțul din poza e echipare originala. Deci, daca într-adevăr, trebuie sa schimb, sa pun tot unul din asta la dublu preț fata de la un producător after cunoscut, nu mi se pare o alegere buna.

Nu iau de pe aliexpress, dar as vrea sa găsesc și un raport optim calitate-preț.

Ma gândeam ca poate găsesc niște recomandări pe partea asta de la cine a mai schimbat distribuția și nu cu OEM.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista alegere buna in cazul tau, trebuie sa alegi doar raul cel mai mic.

Modificat de BadGrandpa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă doar a fost o constatare verbală, fără măsurători sau diagnoze (și dacă nu are zornăieli la pornire), eu aș lăsa distribuția în pace. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, apreciez!

Raul cel mai mic e sa o schimb cu OEM, dar am retinerea menționată.

De lăsat asa, pare ca doar amân inevitabilul pt f puțin timp. Da, nu are zgomot la pornirea la rece, dar am mai primit 2 răspunsuri de la mecanici care considera, după poza, ca trebuie sa o schimb. Cica mai bine acum, decat cand daa semne. :)

Toți spun ca au pus doar OEM și chiar admit ca e cel mai ușor sa recomande OEM pt ca altfel, dacă se întâmplă ceva, clientul nu poate veni sa învinuiesca omul ca i-a recomandat ceva prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Arbaleta presupun ca ai un PQ35/46 produs dupa ce in .eu au introdus MQB-ul - CC, Tiguan 1 sau Touran ;) 

 

La gen 3 stiu ca poti vedea alungirea lantului cu orice diagnoza decenta. La gen 2 n-am incercat. 

Fa rost de manualul de mentenanta (vw.erwin.com) 
Acolo ar trebui sa ai toate datele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un P46.

Opinia e ca intinzatorul e prea extins, deci lanțul s-a alungit și e recomandat sa îl schimb. M-am tester.

Recunosc ca ma stresează ideea ca kit-urile produse de aceeași producători de OE sa coste de 2x și ceva mai puțin decât piesele "originale".

Am găsit recomandat un kit FEBI (despre FAI m-am lămurit cumva), OES, 1500 ron vs 2800 (nu 2000RON, cât scrisesem mai sus) alea cu standardele W pe ele.

Ideea e dacă a mai pus cineva pe motorul asta, altceva decât OEM și ce experiente au fost. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut! 
Nu recomand absolut nimic inafara de ultima revizie OE care este disponibila. 
Eu am pus distributia OE, nu va mai zgarciti, deoarece tot pe voi o sa va coste mai devreme sau mai tarziu.

Intotdeauna am recomandat OE.

Si daca lantul este alungit, schimba-l cat mai rapid pentru a nu ajunge sa distrugi motorul cand nu te astepti. 
Este pacat sa distrugi un motor care cel mai probabil daca este intretinut corespunzator sa duca pana la 200K, tu avand doar 135K, mai ales daca spui ca nu consuma ulei, ai grija de el cum trebuie.

Sincer, daca avea 200K si consuma ulei, iti spuneam sa il lasi asa, pana cand inevitabilul se intampla, cand oricum trebuia sa remediezi problema cu consumul de ulei care devenea insuportabil sau ceda motorul, si in aceelasi timp faceai si distributia.

Asa ca, fuga pe OE cu distributia, remediaza scurgerile de ulei, pune-i niste bujii bune, bobine noi, fa-i o revizie si bucura-te motor. 
E pacat sa nu il intretii cum trebuie la km aia mai ales, cand inca te mai poti bucura sa zicem aproximativ 100K km de el fara mari probleme. Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!