Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Incercand sa fac un video mai de doamne ajuta intr-o seara, am descoperit ca vine din partea soferului sunetul, eu stand geana pe partea cu distributia initial, gandindu-ma la ce era mai rau. Se aude surprinderea mea pe inregistrare 😂. Deci exact cum ziceam, dupa pornirea la rece, cand incep sa scada turele la normal apare ticaitul, estompandu-se incet incet. Din cate stiu, pe partea aia e pompa de inalte. Din ce am mai auzit ar fi ca are tachet care cica e piesa de schimb(?). 
 

 

Modificat de cotrusvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

 

salut! a avut cineva problema fumului/aburului alb la accelerari bruste?

Am rugat un prieten sa mearga in spatele meu sa-mi confirme culoarea alba si asa este plus ca a zis ca i-a sarit atata apa pe parbriz incat si l-a spalat fara a fi nevoie sa dea cu lichid de parbriz.

Antigelul n-am observat sa scada dar inca nu am asa multi km facuti.

Uleiul e un pic peste maxim de cand am luat-o (de vreo 1000km) - o sa-i scot un pic sa vad daca nu cumva creste inapoi.

 

Filmare (e a 4-a sau a 5-a accelerare de genul, la primele a scos si mai mult):

https://youtube.com/shorts/tDzH4ZQ6Q-A?si=4G4JxnOiZ4LYmpFm

 

intrebarea e daca nu e antigel, atunci cum se face atat de mult condens

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@martea vezi ca ai pus video-ul pe privat ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut zidanne! da, am gresit la prima editare dar imediat am editat sa fie bine :) ar trebui sa mearga filmarea de ieri. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal clar ca nu e, motoarele astea nu prea scot altceva decat abur pe toba cand e rece si umed si nu era cazul in filmarea ta.

Prima idee ar fi garnitura de chiulasa dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
dragos suma

Jello,

 

Ca si mandru posesor de ea888 gen 3 cu gpf vin si eu cu niste intrebari / nelamuriri .  Mai precis unde as putea gasi o diagrama a sistemului de ungere , ma intereseaza circuitul de ulei precum si punctele unde sunt acele magice traductoare pentru presiunea de ulei. Daca va intrebati de ce ma pasioneaza asta .. pai VW a inceput sa foloseasca si sa recomande ulei cu  VW 508.00  ca si ulei ceea ce se traduce printr-un ulei cu HTHS redus ( din ce am mai citit undeva pe la 2.5 ) asta in combinatie cu o pompa de ulei optimizata pentru consumul de carburant ma face sa cred ca pot exista cazuri cand presiunea de ulei ca scadea dramatic coducand la o uzura avansata :)  Ce as vrea sa fac ar fi sa montez niste senzori de presiune ai sa pot sa monitorizez presiunea ulei-ului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzuicomicina

Pe EA211evo au introdus o pompa de ulei cu debit mai mare tocmai din acest motiv. N-o fi la fel si aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi SSP 645

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos suma

Am citit SSP 645 si SSP 606 si SSP 436 si ce inteleg din ele este ca tot sistemul se adapteaza la necesarul de presiune de ulei. Toate bune si frumoase dar ce ma bazaie cel mai tare este ca in intervalul 0 - 3500 adica fix unde pompa este in modul in care pastreaza 1.8 bari presiune de ulei ( ps in toate acele studii nu prea este specificata temperatura ulei-ului cand a fost facuta masuratoarea ) daca accelerez ca tampu' atunci o sa am nevoie de presiune de ulei care sa imi activeze variatoarele de la arborii cu came si daca cumva peste asta mai sunt si jet-urile de racire ale pistoanelor pornite ( care daca am inteles eu bine papa cam 0.9 bari ) imi e tare frica ca o sa ajung sa am o presiune insificienta pentru a imi pastra ok pelicula de ulei la cuzineti ( care btw in numele eficientei au fost micsorati ... fgm greta si green shit )

 

Ce m-a facut sa stau si sa investighez un pic problema a fost acest video https://youtu.be/zi8u2e-XRJw?si=Jit0GfvQKLdRGkfA , acum poate sa fie un video in care fac reclama la pompa lor de ulei dar in acelasi timp cam prea crapa ea888-urile :) Bine o solutie alternativa ar fi sa renunt la GPF si sa trec pe un 5w40 cinstit care sa reziste :) 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crapa ca multi tin uleiul 25-30k in motor... daca ai dubiii si esti nelinistit, schimba apa de 0W20 mai des :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos suma

Normal ca nu o sa tin 0w20-ul ala 30k in motor :) La cat de subtire e cred ca nici 10k nu isi pastreaza proprietatile de ungere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragos suma am DKZA si...

  • mers 80% extraurban, schimbat uleiul la 1 an /2x.xxx km... uleiul era OK; 200ml de benzina in 5.5l.
  • mers 50/50% la 15.000km/1an uleiul era OK. 
  • stage 1 @270CP, dupa vreo 2000km cu 70% in oras (8000 in total)... era naspa... trecut de la Castrol la ravenol.
  • 5000km 50/50, stage 1. Nu mai are cine sa il verifice ca s-a dus pe eternele campii ale vanatorii... Ochiometric arata OK. La 7500km/200h de functionare, il dau afara.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, dragos suma said:

Normal ca nu o sa tin 0w20-ul ala 30k in motor :) La cat de subtire e cred ca nici 10k nu isi pastreaza proprietatile de ungere :)

Tine-l mai putin atunci... 7500 aprox... oricum, cu cat il schimbi mai des, cu atat mai bine si pentru masina :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos suma

Cat mai multe schimburi de ulei cat mai putine dureri de cap :)  Oricum il dau incurand jos din motor ulei-ul si pastrez o monstra sa o trimit la BlackStone , sa vad cum se prezinta VW 0w20 dupa 7500 km 90+% extraurban :) Oricum ma mai interesez unde pot sa ii montez senzori de presiune pentru monitorizarea functionarii circuit-ului :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragos suma cati km ai acum? Cate schimburi?

 

Poti sa pui ce senzori vrei tu, regula de baza e: talpa usoara pana nu vezi 90C la ulei ;) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos suma

@zidanne approx 73k si 3 schimburi de ulei , clasicele 30k facute in germania ca deh plan de service , si unul in urma cu 7k km facut de mine :) Multumesc pentru sfat legat de temepratura de ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica la generatia asta pica destul de des si pompa de apa. @dragos suma ai vreo informatie referitoare la asta in istoricul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ridici capota si miroase a antigel, mai mult ca sigur pierde pe la pompa de apa, iar pompa asta de apa este de fapt un ansamblu de mai multe piese inclusiv termostat => costa ceva banuti, cam multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DonDonel vreo 500€ aprox.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzuicomicina
17 hours ago, dragos suma said:

Normal ca nu o sa tin 0w20-ul ala 30k in motor :) La cat de subtire e cred ca nici 10k nu isi pastreaza proprietatile de ungere :)

 

Omul asta vorbeste mult despre uleiuri si zice ca cele sintetice sunt mai rezistente in timp: https://www.youtube.com/@themotoroilgeek

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subtire sau nu, 0w20 e in mod sigur superior unui ulei mai "gros", gen 5w30, 10w40.

Nu e o avere, dar e mai scump decat alte specificatii, e pacat sa-l scoti din motor dupa 7.500 km, un 15.000 km merge sigur.

Oricum, poate postezi rezultatele analizei cand le primesti de la BlackStone

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos suma

@halamadrid Nu imi e foarte clar cum un VW 508 0w20 este superior unui alt ulei .. este doar o specificatie. Cat despre intervalul de schimb de ulei asta depinde de gargaunii fiecaruia si de cum foloseste masina , pot sa zic ca am dat uleiuri jos din motor si dupa 1000 km cand nu imi mai satisfaceau cerintele dar niciodata nu am depasit 10k km indiferent de ce producator / combinatie de vascozitate am folosit . Am sa postez rezultatele analizei de ulei :)

 

@razvancc da in istoricul masinii apare o scurgere de antigel care a fost remediata pe garantie. Nu este precizat daca a fost inlocuita pompa sau nu :) Oricum monitorizez nivelul de antigel.

 

@tzuicomicina - da m-am uitat pe canalul tipului slabut tare :))) https://bobistheoilguy.com/forums/ contine mult mult mai multe informatii. Stiu ca nu sunt multi utilizatori din vechiul continent dar motoarele recente VW au fost importate si peste balta si specificatiile uleiurilor nu difera ff mult. Oricum sunt multe thread-uri care contin informatii ce sunt general valabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/23/2024 at 10:13 AM, halamadrid said:

Subtire sau nu, 0w20 e in mod sigur superior unui ulei mai "gros", gen 5w30, 10w40.

Nu e o avere, dar e mai scump decat alte specificatii, e pacat sa-l scoti din motor dupa 7.500 km, un 15.000 km merge sigur.

Cu ce e superior 0w20?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/7/2024 at 11:19 AM, martea said:

salut! a avut cineva problema fumului/aburului alb la accelerari bruste?

 

On 2/8/2024 at 11:44 PM, yeeeeman said:

Prima idee ar fi garnitura de chiulasa dusa.

 

Dupa un drum mai lung in afara orasului si cateva "talpi" bune nu a mai scos nimic. A fost mult condens in toba din cauza ca nu folosesc start stop si cu multe drumuri in oras ajung des sa stau la relantiu.

Nivelul antigelului nu s-a schimbat. Garnitura rezista aparent :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, acidone77 said:

Cu ce e superior 0w20?

Simplist spus, cu faptul ca e recomandat de producator pentru o anumita gama de motoare de conceptie moderna.

Ai acces la toate datele pe net, sunt sigur ca o sa poti demonstra contrariul, daca nu esti de acord.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!