Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Salut Cosmin!

Mulțumesc!

Încerc sa nu ma zgarcesc, dar mi-e greu sa accept ca, pe origine, aceleași piese ma costa de doua ori mai mult decat alea fără W, branduite cu sigla producătorului.

Și când vad ca pe skoda-part, alternativa la lanțul de origine (singura de altfel), e lanțul Febi din kit-ul meu, mi se pare japca.

Da, știu, e o industrie și toate argumentele celor care considera just prețul pieselor OE, dar tot aiurea e.

Țin la mașină, fara sa fac o pasiune neaparat, și am grija de motor: revizie la an (cam 7k km), grija la toate filtrele și lichidele (ulei numai Vw), bujii Denso sau NGK bune la fiecare 30k km, schimbat supape și pistoane etc.

Fac înlocuirea asta acum, deși nu scoate niciun fel de sunet specific sau vreo eroare, dar ca să previn surprizele....

Sper sa spun, peste 50-60-100k km ca am făcut alegerea bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste motoare foarte sensibile, cel mai bine fi preventiv cu problemele pe cat poti.

De exemplu, eu am inceput ziua normal, am pornit masina, m-am dus cu ea pana la Bucuresti, 0 probleme.

Ma intorc cu ea de la Bucuresti, toate bune si frumoase, 0 simptome, 0 sunete ciudate, mers sa zicem destul de normal, 130km, incep sa aud cum bate motorul... 

D-asta cel mai bine previi cat poti din ele ca sa te bucuri cat mai mult de motor fara probleme prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, noile motoare EA888 GEN4 EVO mai au cele 2 tipuri de injectie, FSI si MPI ? Sau s-a renuntat la MPI ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai au injectie MPI. 

Au in schimb TPI ptr curatare supape la cca 100 mii km rulaj.🙂

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si presupun ca nu au rezervor suplimentar pentru aditiv chiar daca au OPF pentru norma EURO 6D ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la ADblue, cred ca e in functie de puterea dezvoltata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Nu exista adblue pe TSI.

M am informat si eu intre timp.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru sa iti mai amintesc si eu ca nu exista adblue pe TSI (inca)? 

 

@Al Bundy chiar si la EA888 rev injectia duala a existat doar pe Perfomance 1 (1.8TSI  180CP si 2.0 TSI ciclu B 190CP) si Performance 2 (2.0 TSI 220CP+, cu VVL pe admisie). La S-uri (cele cu VVL pe evacuare, 272+CP si la modele vandute in state) MPI-ul e dezactivat sau chiar nu e montat. 

Evo4 (unii ii zic INvo4) nu are decat T(f)SI.

 

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Ma intereseaza strict de motoarele de 2.0 de 280 cp de dupa 2020 ce probleme pot sa apara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne  Daca citeai fix postul de deasupra postarii tale, ai fi vazut ca NU mai era cazul "sa-mi mai amintesti" si tu - multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru data viitoare adaug un /S ca sa stii ca "fac misto" ;))

 

@Al Bundy Motoarele EA888 evo4 sunt prea noi ca sa vedem ceva probleme la ele. In afara de ceva scapat de QA (o eroare grava de QA).

 

Versiunea la care te referi este cea pusa (si) pe Golf R si Audi S3. Sunt cateva pe forum insa nimeni nu s-a plans de probleme. Inca.

 

Consumul de ulei a fost rezolvat in 2013 (cu rev3) - daca n-au facut vreo tampenie ar trebui sa nu fie dureri de cap.

Pompa de apa (cea electrica) inca face figuri -  e vreo 2400 de lei (daca pica).

GPF-ul e relativ simplu, are nevoie de dus in ture si lasat in frana de motor ca sa se curate.

N-are EGR.

Are PCV - au fost ceva belele pana prin 2016-17... se pare ca au rezolvat-o.

Nu mai are MPI deci va trebui sa cureti admisia mai des.

Are turbo IHI IS38. Destul de robuste, racite cu apa.

 

E un pachet destul de solid.

Sunt destul de "sensibiloase" la calitatea uleiului.

Benzina de 95 e minimu'. Daca te lasi pe aceleratie s-ar putea sa iti ia cu 1-2% mai mult. 98 e must have.

 

LE: @The_Ego LOL!

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o regula am inteles ca masinile cu OPF nu mai au si rampa de MPI..practic rampa de MPI era folosita pt reducerea emisiilor cu efect secundar si de spalare a supapelor. Pt evo4 nu prea am auzit mare probleme de fiabilitate, dar e si recent introdus.

L.E.: am scris in acelasi timp..what he said :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego de ce Formentoru lu’ vecinu’ (tot vreo 300 de ponei, tot 2020++) are un calut in relief pe ea si dedesupt scrie mare IHI IS38? 

 

N-am niciun G8 GTI in zona, poti verifica ce ai sub capota? 

 

LE: imi amintesc ca la lansarea lu' G8 GTI vorbeau (nu mai gasesc "releasu de presa") despre new and improved IS20... La G8 R.... nu mai tin minte.

Pun o intrebare la Garrett ;))

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific maine, eu stiu de Continental.

E atipic sa fie IHI pe evo4. Cam

toti tunerii (software si hardware) spun de 245cp ca sunt cu Garret si 310/20 cu Continental.

AA9BAC6A-B073-47C3-BD79-8B87A2B76EC6.jpeg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego atunci asa e… mea culpa. Daca un moderator se uita, il rog sa modifice. 

Ma apuc sa sap ca-s interesat. Dar nu promit rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, The_Ego said:

O sa verific maine, eu stiu de Continental.

E atipic sa fie IHI pe evo4. Cam

toti tunerii (software si hardware) spun de 245cp ca sunt cu Garret si 310/20 cu Continental.

AA9BAC6A-B073-47C3-BD79-8B87A2B76EC6.jpeg

Si cele de 280 ?

 

 

 

 

LE. Am gasit. Continental.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si prima intamplare neplacuta cu 1.8 TSI CJSA... m-am trezit cu apa la ~110 115 ... check aprins. Am oprit-o , am lasat-o sa se raceasca... in 200 de metri imi sare iarasi peste 90 in 105 110. Cred ca e pompa de apa ... cineva mi-a zis ca ar fi o garnitura de chiulasa ? Sa urce asa repede de la garnitura ? 😕 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Sunt colegi printre noi care folosesc bujiile de rs7 pe 2.0 gen3 (stage 1/2/3)? Daca da, ati intampinat ceva probleme legate de aceste bujii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am de rs8. functioneaza perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit pe diverse forumuri din afara, bujiile de rs7 se pot rupe - varful lor se rupe si ajunge in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele sunt montate de tunerul care mi a reglat softul- a fost recomandarea lui (si piesele lui). 

Nu stiu ce sa ti zic ledat de rupere, dar ma ndoiesc ca mi ar fi pus ceva care sa mi strice motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!