Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

trendul nu face referire la motoarele mai vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, CristiALF said:

Nu am detalii prea multe, dar parca au facut o "schimbare" si posibil sa fi trecut totul la 0w20. E un trend peste tot cu uleiurile acestea subtiri care sa duca la un consum cat mai mic de combustibil si implicit emisiile sa fie cat mai mici pe hartie.

dupa cum observi, in acel tabel sunt mai multe motoare care au si norma de 508/509. Deci tabelul este actualizat, dar motorul respectiv nu este compatibil cu 0w20

Si este tabelul din ELSA, deci oficial si la zi. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca CZPC nu apare in tabel, si este dinainte de 2020 si se recomanda 0W20.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cere-le poza/dovada din programul lor de la reprezentanta unde sa le arate ca la codul tau motor se recomanda 0W20.

Ma indoiesc ca se baga asa ceva in 1.8tsi de 179 cai.

Apropo, la care reprezentanta skoda? cea din sagului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan RXR
Publicat (modificat)

Nu, la Porsche, la Skoda din Sagului mi-au zis ca imi baga Castrol 5w30 sau Original 0w30, doar ca era pretul mai mare ca la Porsche si de asta am tot discutat cu ei. Pana la urma am optat pe Mobil 1 ESP Formula 5w30 avand in vedere ca la ultimul schimb de ulei in Germania a fost folosit tot 5w30

Modificat de Razvan RXR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de offtopic dar e cineva pe aici care ar putea scoate istoricul in vederea cumpararii unei masini? contra cost de sigur. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cezar_bogdan
On 12/23/2021 at 10:50 AM, Tin Tin said:

         Chiar daca arata ciudat, in speranta ca pot ajuta alti colegi de forum care s-ar putea confrunta cu o problema similara, am decis sa imi raspund la propria postare, mai veche. Dupa ceva timp in care am folosit masina de rezerva, satul fiind de ,,fitele,, lui 1.8 TSI, mi-am propus sa reiau incercarea de repunere pe sosea a acestuia. Am decis sa efectuez o diagnoza profesionala la un service specializat Skoda. Nu sunt specialist in diagnoze dar totusi am sesizat o diferenta foarte mare, referitor la aspectul si continutul raportului de testare, comparativ cu un raport de testare dintr-un service nespecializat pe vreuo anume marca de masini. Chiar daca diagnoza a costat 150 de lei, in comparatie cu un 50 de lei la un sevice no name, eu zic ca a meritat diferenta. In primul rand pentru ca am localizat zona cu probleme si anume functionarea arborelui cu came. In prima faza am schimbat senzorul de impulsuri. Din pacate nu am avut o remediere a defectului. Ulterior, dupa un pic de munca de cercetare pe net, am decis inlocuirea supapei de control a presiunii de ulei din arborele cu came. Si....BINGO! 1.8 TSI IS BACK! Motorul toarce ca un pisoi mare si rau. L-am scos pe autostrada. Am mers...cu pedala lipita de podea....sa spunem ca Godina nu m-ar fi felicitat, chiar deloc. Nu o fac de obicei dar vroiam sa vad daca toul e ok, cu motorul. Este. Deci, in sinteza, daca motorul merge neregulat, da rateuri, consuma mult, nu trage, are lipsa de putere in sarcina, faceti o diagnoza la un service specializat. Daca va apare codul de eroare: P0011 ,,A,, (Camshaft Position (Bank1) Timing over-advanced or System Performance), verificati senzorul de pozitie si supapa de control (actuatorul) arborelui cu came, pentru că problema este acolo. Cam atat despre acest subiect. Acum merg sa ma bucur de acest motor care, vorba cuiva de pe forum, cand nu merge e enervant dar cand merge, e minunat. Sarbatori Fericite!

Salut! Am avut codul asta de eroare si masina smucea pe acceleratie la schimbarea vitezelor (dsg dq250). S a schimbat distributia si codul a diaparut o perioada insa nu si simptomele.Ulterior codul de eroare a aparut din nou pt putin timp iar apoi a disparut iar. Am sesizat ca smuciturile sunt mai ample dupa ce se incalzeste motorul.Codul motor este cczb, ea888 gen 2. Ai vreun sfat legat de ce ar trebui sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 04.01.2025 at 12:23, Xman_ghio a scris:

Nu sunt specialist, dar am avut o dilema similara pentru o persoana din familie care a cumparat o Passat 2019 (motorul care are TSI si MPI: avantaj ca nu se depune carbon pe supape; dezavantaj ca ai 8 injectoare - cand incep sa se strice te "bucuri" dublu!). Depinde de km masinii - asta era la vreo 80k km si a luat-o.

Un astfel de motor nu il iei pentru consum 🙂 Masina are un consum de 11-13-chiar 15l/100km in oras si 8-9 in afara (in functie de talpa). Un motor din asta il iei sa te bucuri de el, nu de autonomie de 1000km la un plin.

Legat de fiabilitate Vs Diesel: nu ne-ai spus cum utilizezi masina! Daca faci naveta zilnic 100km atunci merita mai mult un 2.0 TDI (ca se curata DPF, nu se infunda, etc). Daca folosesti masina mixt, preponderent oras, drumuri mai scurte, etc. atunci mergi clar pe benzina.

 

Pentru restul intrarilor revin colegii care sunt specialisti tehnic!

Mii de scuze, nu am observat ca mi-ai raspuns, desi au trecut atatea luni. 80% in oras .. alegerea e clara :)

Nu am reusit sa ma elucidez in aceasta informatie, daca ai idee as aprecia. Ms!

 

 

PS1: auto-data(.)net zice despre consumurile pentru aceleași tipuri de motoare puse pe Passat B8 facelift, astfel:

EA888 / DKZA generatia 3 consumă mai puțin carburant față de EA888 evo4 / DNNA.

 

PS2: auto-data(.)net zice despre consumurile pentru aceleași tipuri de motoare puse pe Skoda Superb 3 facelift, astfel:

EA888 / DKZA generatia 3 consumă mai mult carburant față de EA888 evo4 / DNNA.

 

Aceste 2 informații se bat cap în cap, m-au băgat în ceață mai mult decat eram. Care este realitatea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian.radu91

Varianta 2 pare mai plauzibila, de obicei o generație noua vine cu consum mai mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzuicomicina

DKZA are si injectie directa cat si injectie multipunct. In acelasi timp el functioneaza in ciclu Miller (gen 3B) tot timpul si este in general mai eficient decat motoarele evo4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Tind sa iti dau dreptate din ce am citit pana acum. Parca Evo4 e mai gurmand...nu detin nici un tip din aceste motoare, dar ma interesez despre ele. Ms mult!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzuicomicina

Acum sincer nu ma astept sa fie diferente senzationale de consum. Avem posesori aici pe forum ce si-au detaliat consumurile dar nu mai stiu exact cine. Dar Gen 3B sigur iti tine supapele de admisie curate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am urmatoarea problema la o skoda superb 3, 1.8 TSI 179cp, manuala, cod motor: CJSC: cand merg constant cu ea de ex: in treapta a 2-a are mici intreruperi ce dispar intr-un timp foarte scurt. (adica nu trage liniar sa-i spun asa) Daca accelerez puternic nu se observa nicio problema. Nu am nicio eroare in bord sau pe VCDS. Masina are 81000 km si e din 10.2017. Aveti idee ce ar putea fi? Din cate stiu bobinele si bujiile nu au fost schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu mergi cu bujii de 80k km ?? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina acum o luna. Si eu stiam ca se schimba la 60k km, o sa le schimb cat mai curand 😃

Bobinele la ce interval se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Se schimba cand sunt defecte nu prevenitv. Decat daca te dau banii afara din casa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzina se schimba la 60k - eu asa am facut cand aveam TSI. E mai important decat la TDI sa le schimbi la timp ca sa aiba scanteia ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11 Poti sa le tii pana si pana la pensie daca tii masina intr-un muzeu. Daca vrei insa sa iti mearga masina asa cum trebuie, le inlocuiesti conform calendarului de intretinere specificat de producator - in acest caz se schimba la maxim 60k km. Ca urmare, iata o potentiala problema in functionarea motorului care poate fi cauzata de bujii. In ce priveste remarca ta legata de costuri...daca nu ai bani nici sa inlocuiesti 4 amarate de bujii care costa 200-300 lei plus 100-200 manopera, atunci ...no comment! :emthdown:

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu am zis de bobine, nu de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!