Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

va salut! am si eu io nedumerire: la motor 2.0Tsi, 132kw Gen 3, este normal ca, cu motorul la ralanti, sa nu poti scoate busonul de ulei?

Mai exact, este "aspirat", il tragi greu, suiera cand il scoti si cand il pui la loc, ti l "fura" din mana.

Multumesc.

PCV este nou, original, cca 5000km.

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, de curand sunt si eu posesor de un Golf R 2019 cod motor DNUE, imi poate spune cineva ce ulei este recomandat pt aseasta motorizare, ca pe carticelele primite nu am gasit nicaieri scris, inca o intrebare la care nu sunt sigur, am vazut ca se baga antigel G13 este adevarat sau ma insel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel G13 nu se mai foloseste de vreo 4 ani, se pune G12EVO

 

G  12E050A2

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut! cum vi se pare un consum de ulei de cca 100 - 150ml la 1000km - motor 2.0tsi EA888 Gen. 3b ?

 Este de " segnmentat / alt motor" sau  sa mai astept ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1L la 10k nu e chiar asa mult... e vorba de masina ta? Parca aveai si ceva modificari facute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te salut si ...La multi ani ! 

da, masina mea, are GPL, turbo IS20 de la motor de 162Kw si soft DOP,

I am pus si catch can dar cred ca l dau jos... prinde doar niste apa cu vapori de ulei si destul de putina.

C1.jpeg

C3.jpeg

C2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut! Întrebările de mai jos sunt pentru un Passat B8 facelift.

Am făcut aceleași întrebări și pe grupul de FB aferent Skoda Superb 3 facelift, clar am nevoie de niște lămuriri concrete :)

 

1. Fiabilitate: ce tip de motor recomandați? EA888 / DKZA generatia 3B (2019 - 2020) sau următoarea generație EA888 evo4 / DNNA (2021 - 2023)? Am înțeles ca DKZA are acea rampă MPI care previne depunerile de carbon, DNNA nu o are. Probabil asta s-ar traduce asta într-o fiabilitate mărită ...

2. Probleme tehnice? În funcție de recomandarea de la pct. nr. 1.

3. Ce cod de transmisie vine pe fiecare motor și care se recomandă?

4. Consumuri reale vă rog? Prin comparație între cele 2 tipuri de motoare.

5. Alte aspecte/recomandări motoare benzină în afara celor de mai sus?

6. Deși separat, există un motor diesel fiabil peste cele 2 benzinare sus-menționate? Dacă da, coduri vă rog, tipuri, an, etc.!

 

Stimă și mulțumesc anticipat!

 

PS1: auto-data(.)net zice despre consumurile pentru aceleași tipuri de motoare puse pe Passat B8 facelift, astfel:

EA888 / DKZA generatia 3 consumă mai puțin carburant  față de EA888 evo4 / DNNA.

 

PS2: auto-data(.)net zice despre consumurile pentru aceleași tipuri de motoare puse pe Skoda Superb 3 facelift, astfel:

EA888 / DKZA generatia 3 consumă mai mult carburant  față de EA888 evo4 / DNNA.

 

Aceste 2 informații se bat cap în cap, m-au băgat în ceață mai mult decat eram. Care este realitatea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt specialist, dar am avut o dilema similara pentru o persoana din familie care a cumparat o Passat 2019 (motorul care are TSI si MPI: avantaj ca nu se depune carbon pe supape; dezavantaj ca ai 8 injectoare - cand incep sa se strice te "bucuri" dublu!). Depinde de km masinii - asta era la vreo 80k km si a luat-o.

Un astfel de motor nu il iei pentru consum 🙂 Masina are un consum de 11-13-chiar 15l/100km in oras si 8-9 in afara (in functie de talpa). Un motor din asta il iei sa te bucuri de el, nu de autonomie de 1000km la un plin.

Legat de fiabilitate Vs Diesel: nu ne-ai spus cum utilizezi masina! Daca faci naveta zilnic 100km atunci merita mai mult un 2.0 TDI (ca se curata DPF, nu se infunda, etc). Daca folosesti masina mixt, preponderent oras, drumuri mai scurte, etc. atunci mergi clar pe benzina.

 

Pentru restul intrarilor revin colegii care sunt specialisti tehnic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
safari hunter
On 9/18/2024 at 11:48 AM, martea said:

Nu sunt foarte bine informat despre gen 2 dar din ce am urmarit pe forumuri, dupa ce rezolvi anumite probleme, singura ce ramane e cea cu consumul de ulei. dar cu ea poti trai pentru ca esti constient de problema si tii mereu in portbagaj 1-2l rezerva

 

Salut, nu ai cum să trăiești cu un consum exagerat de ulei pe o durată mai mare de câteva luni. Se poate face o reparație corectă, dar deja acele motoare din generația 2 au sucombat și s-au aruncat la dezmembrări. La mine au trecut câțiva ani buni și peste 100K km de la reparație, iar consum ulei 100 ml/10K km și funcționare ireproșabilă. Reparația a fost făcută cu piese generația 3. 

12.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! De curand tatal meu si-a achiztionat din Germania o Skoda Superb 3 2017 final, 1.8 TSI 179cp, manuala. Trebuie sa-i fac schimbul de ulei si nu stiu exact spre ce ulei ar trebui sa ma indrept. Am vazut ca la ultimul schimb de ulei s-a folosit Quartz Ineo 5w30. Mentionez ca masina are 80.000 km. El va folosi masina preponderent in oras. Ce ulei mi-ati recomanda? Multumesc in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w30 original VW

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns! Doar ca am vazut ca pe original VW vine 0W30 sau 0W20, nu se mai face 5W30. In cazul asta mi-ai recomanda sa merg pe alt producator ce are 5W30 sau sa merg pe original cu 0W30?

Modificat de Razvan RXR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca am scris gresit mai sus. 0W30 nu 5W30, ce cod motor e pe masina ? sa ma uit exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CJSC, din ce stiu eu nu are filtru de particule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CJSC 1.8 l/132 kW 5.2 litri,  norma 504 00 adica 0W30. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma uleiului necesar este 5w30, asa cum a iesit el (motorul) de la mama lui. Cum sa nu se mai faca ulei 5w30 ?? Ar insemna ca uleiul pe care il folosesc eu si probabil multe alte sute de mii / milioane de oameni, il producem acasa pe hol...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA mine scrie asa:

DNFE 2.0 l/206 kW 5.7 504 00 0W-30 , deci e 0w30

Si la el la fel

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare prea corect ce scrie acolo, deoarece in linkul tau la 504 00 jos scrie 5w30 iar ce am pus eu mai sus e din ELSA>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa te uiti pe aproape orice ulei 0w30 sau 5w30, o sa vezi ca specifica norma 504.00/507.00 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri! La reprezentanta Porsche Timisoara mi-au zis ca pot sa-mi puna doar ulei 0w20 cu norma 508, asta le da programul, asta e recomandat de producator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil o eroare in fisa generata de calculator.

Pana in 2020, toate motoarele au mers cu 0w30/5w30 cu norma 504/507

Masinile fabrica din 2020 incoace au fost omologate cu norme de poluare mai stricte ( au introdus filtru de particule si pe benzinare) si au fost nevoiti cei de la VAG sa foloseasca doar 0w20 cu norma 508/509 ( cu cateva exceptii la diesel pe masinile mari - tiguan, kodiaq, taraco, superb, passat)

 

deci la al tau 1.8TSI foloseste cu incredere orice ulei cu norma 504.00/507.00. Nu te uita ca e 0w30 sau 5w30, alea sunt detalii.

Alege un ulei care ti se pare corect si care sa aiba normele respective

 

PS unele motoare anterioare 2020 pot functiona si cu 0w20 (de exemplu 1.0 si 1.5 tsi, chiar si unele 2.0 care au niste modificari pentru treaba asta) dar al tau nu este prevazut sa functioneze cu 0w20. poate sa functioneze de exemplu cu 502.00 adica un 5w40... 

 

image.thumb.png.aa1c5193722621f2a92f874c101b22d9.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!