Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

va salut! am si eu io nedumerire: la motor 2.0Tsi, 132kw Gen 3, este normal ca, cu motorul la ralanti, sa nu poti scoate busonul de ulei?

Mai exact, este "aspirat", il tragi greu, suiera cand il scoti si cand il pui la loc, ti l "fura" din mana.

Multumesc.

PCV este nou, original, cca 5000km.

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, de curand sunt si eu posesor de un Golf R 2019 cod motor DNUE, imi poate spune cineva ce ulei este recomandat pt aseasta motorizare, ca pe carticelele primite nu am gasit nicaieri scris, inca o intrebare la care nu sunt sigur, am vazut ca se baga antigel G13 este adevarat sau ma insel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel G13 nu se mai foloseste de vreo 4 ani, se pune G12EVO

 

G  12E050A2

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut! cum vi se pare un consum de ulei de cca 100 - 150ml la 1000km - motor 2.0tsi EA888 Gen. 3b ?

 Este de " segnmentat / alt motor" sau  sa mai astept ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1L la 10k nu e chiar asa mult... e vorba de masina ta? Parca aveai si ceva modificari facute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te salut si ...La multi ani ! 

da, masina mea, are GPL, turbo IS20 de la motor de 162Kw si soft DOP,

I am pus si catch can dar cred ca l dau jos... prinde doar niste apa cu vapori de ulei si destul de putina.

C1.jpeg

C3.jpeg

C2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut! Întrebările de mai jos sunt pentru un Passat B8 facelift.

Am făcut aceleași întrebări și pe grupul de FB aferent Skoda Superb 3 facelift, clar am nevoie de niște lămuriri concrete :)

 

1. Fiabilitate: ce tip de motor recomandați? EA888 / DKZA generatia 3B (2019 - 2020) sau următoarea generație EA888 evo4 / DNNA (2021 - 2023)? Am înțeles ca DKZA are acea rampă MPI care previne depunerile de carbon, DNNA nu o are. Probabil asta s-ar traduce asta într-o fiabilitate mărită ...

2. Probleme tehnice? În funcție de recomandarea de la pct. nr. 1.

3. Ce cod de transmisie vine pe fiecare motor și care se recomandă?

4. Consumuri reale vă rog? Prin comparație între cele 2 tipuri de motoare.

5. Alte aspecte/recomandări motoare benzină în afara celor de mai sus?

6. Deși separat, există un motor diesel fiabil peste cele 2 benzinare sus-menționate? Dacă da, coduri vă rog, tipuri, an, etc.!

 

Stimă și mulțumesc anticipat!

 

PS1: auto-data(.)net zice despre consumurile pentru aceleași tipuri de motoare puse pe Passat B8 facelift, astfel:

EA888 / DKZA generatia 3 consumă mai puțin carburant  față de EA888 evo4 / DNNA.

 

PS2: auto-data(.)net zice despre consumurile pentru aceleași tipuri de motoare puse pe Skoda Superb 3 facelift, astfel:

EA888 / DKZA generatia 3 consumă mai mult carburant  față de EA888 evo4 / DNNA.

 

Aceste 2 informații se bat cap în cap, m-au băgat în ceață mai mult decat eram. Care este realitatea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt specialist, dar am avut o dilema similara pentru o persoana din familie care a cumparat o Passat 2019 (motorul care are TSI si MPI: avantaj ca nu se depune carbon pe supape; dezavantaj ca ai 8 injectoare - cand incep sa se strice te "bucuri" dublu!). Depinde de km masinii - asta era la vreo 80k km si a luat-o.

Un astfel de motor nu il iei pentru consum 🙂 Masina are un consum de 11-13-chiar 15l/100km in oras si 8-9 in afara (in functie de talpa). Un motor din asta il iei sa te bucuri de el, nu de autonomie de 1000km la un plin.

Legat de fiabilitate Vs Diesel: nu ne-ai spus cum utilizezi masina! Daca faci naveta zilnic 100km atunci merita mai mult un 2.0 TDI (ca se curata DPF, nu se infunda, etc). Daca folosesti masina mixt, preponderent oras, drumuri mai scurte, etc. atunci mergi clar pe benzina.

 

Pentru restul intrarilor revin colegii care sunt specialisti tehnic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!