Jump to content

'17 Octavia 3 Style 1.4 TSI DSG


SwatKat

Postare recomandată

Uite ca la asta cu iesitul mizeriei mai usor nu m-am gandit :) asa e, e ca la facultate, usor de intrat, greu de iesit! (sau cel putin asa e pe timpul meu) :P 

 

Link către comentariu

Mersi de link, dar comanda a fost data deja! Si in plus piticul meu zice ca doar jante care se pun si pe Skoda. Stiu, sunt frumoase si astea, dar eu vreau sa "stick with the original" :) 

Link către comentariu

Mersi, vedem cum vor ramane: de vara sau de iarna :) Pretul era oricum foarte bun si asta m-a facut in primul rand sa le comand! 

Link către comentariu

Operatiunea "golire buget fara sa stie nevasta" a continuat azi: :P

Am gasit tutorialul de desfacut plafoniera fata/spate (aparent e versiunea de Passat B6 (https://tutoriale-auto.ro/demontare-montare-plafoniera-vw-passat-b6/) si diseara purced la modificat! Mai am insa de luat un pachet de becuri, am uitat ca la plafoniera spate am 3 becuri :) 

Sper sa fiu full-led!

PS. Uitandu-ma la Superbul lui @RzzV, observ ca, in linii mari, jantele de vara in 5 spite - Zeus vin mai bine pe masina decat Stratos-urile de iarna. Deci poate fac si eu switch-ul, dupa ce vin Velorum-urile si le tin de vara si mut Alcatraz-urile pe iarna :) 

 

 

becuri.jpg

curatare.jpg

Link către comentariu

@SwatKat: auzi, la 4 set-uri de LED-uri, nu te-au intrebat aia de la Aspad daca faci bisnita ? :) Sau ai prins promotia de "volum" pentru revanzatori ?:biggrin:

Kiddin', spor la bricolat, sunt activitati placute

Link către comentariu

Si, cum ti se par ledurile? E lumina care trebuie?

Cu jantele, eu am impresia ca e invers, mi se pare ca arata mai bine cu Stratos. Dar nu imi bat capul, din motive de "sa nu scot si sa pun inapoi de mai multe ori anvelope pe jante" le-am lasat asa. Motivul e simplu: mari sanse sa iti fie zgariata vreo janta la dejantare, asa ca mai bine sa evit. Oricat ar zice cineva ca "la service-ul X nu se intampla asta", peste tot se intampla mai des sau mai rar, dar se intampla, si consider ca nu merita riscul. Eu nu suport sa vad zgarieturi pe jante, mai ales ca sunt noi ambele seturi :)

@75NOR eu am luat 5 seturi parca, dar de la emag :)) 2 pentru luminile de la picioare, 3 pentru alea de la plafoniere parca.

Link către comentariu
19 minutes ago, RzzV said:

S Dar nu imi bat capul, din motive de "sa nu scot si sa pun inapoi de mai multe ori anvelope pe jante" le-am lasat asa. Motivul e simplu: mari sanse sa iti fie zgariata vreo janta la dejantare, asa ca mai bine sa evit. Oricat ar zice cineva ca "la service-ul X nu se intampla asta", peste tot se intampla mai des sau mai rar, dar se intampla, si consider ca nu merita riscul. Eu nu suport sa vad zgarieturi pe jante, mai ales ca sunt noi ambele seturi :)

+1

Sunt de aceeasi parere. Nimeni nu poate garanta ca nu zgarie janta la jantat/dejantat din pacate, indiferent cat de mare e service-ul/atelierul unde te duci. E unul din motivele pentru care nu fac niciun fel de upgrade/retrofit care ar presupune dejantari, gen montat TPM calitativ sau schimbat jantele cu unele mai bling :) 

Si eu zic sa ramai asa, oricum ar fi 6 luni/an te bucuri de un set, iar 6 luni/an te bucuri de celalalt set :) 

Link către comentariu

1. Primo, legat de becuri:

@sebip: da, tot de la interior e T10 W5W. nu am verificat torpedo, dar plafoniere+ footwell+portbagaj sunt asa.

@RzzV si @75NOR, ca de la voi am preluat ideea: Pur si simplu WOW:wub: Arata incredibil cu ledurile, zici ca sunt din fabrica! Lumina e fix ceea ce trebuie, alea de 6000k cred ca erau prea de tot! Cu astea pare fic cum e prin Passaturi/surorile mai bogate ale Octaviei! Deci multam de idei.

Apoi, @75NOR: am luat 5 seturi (1 set la portbagaj, 2 set la footwell, ca sunt si in spate:P, 2 set la plafoniere) si mai trebuie sa iau un set, caci plafoniera spate are 3 becuri :banghead:

Iar @inginerii_de_la_Skoda: :argue: cred ca au sughitat din plin in seara asta. Dupa ce schimbasem becurile la plafoniere extrem de usor, desi ma gandeam cu groaza ca sigur o sa zgarii ceva pe la plafoniera fata, si apoi si mai usor schimbasem la portbagaj, m-am apucat de footwell.... Prima, cea de la pasagerul fata, canci sa iasa. Plus ca frigea a dracu tabla aia de la ele. Deh, luminile alea stau aprinse mereu. Am incercat sa incui masina din telecomanda cu usa deschisa, nimic... tot aprinsa...

Apoi am citit ca acolo firul ar fi extrem de scurt si de aia n-ar iesi lampa aia. Am abandonat, eram deja leoarca si om transpirat + tapiterie stofa bej :biggrin:...

Am trecut la sofer, m-am intins peste tot si am reusit. La alea din spate si mai greu sunt bagate la naiba-n praznic sub scaune lampile, daca dau scaunul la maxim in fata am loc dar ma incomodeaza podeaua masinii ca se duc lampile deasupra gurilor de ventilatie din podea... Am reusit cu greu sa le scot, pana am deconectat mufa m-am fript la deshte' de numa-numa... In final am reusit ! A ramas neschimbata aia din fata de la pasager.

Deci, intrebare: stie cineva de ce nu iese lampa aia? o pot declipsa, dar nu vrea sa iasa, ca si cum ar fi firul extreeem de scurt. Nu stiu cum altfel o pot demonta pe aia. Oricum nu mai aveam bec si se intuneca deja....

Oricum, me very happy! In cele 3 poze se observa diferenta de temperatura culoare de la pasager fata cu restul! 

2. Secundo, legat de roti

Am vazut azi in 3 km de la birou spre casa 3 Octavii, 2 cu Velorum si una cu Alcatras! Si parca m-am mai luminat! Alcatras raman de vara si Velorum de iarna! Pare mai "sic" cu jante cu mai multe spite - doar ca probabil voi munci mai mult si voi consuma mai mult Sonax d-ala de jante....

IMG_1417.jpg

IMG_1418.jpg

IMG_1419.jpg

Link către comentariu

@SwatKat Nu stiu exact cum e la Octavia, dar cred ca e la fel ca la Superb. Poti baga degetele printre plasticul tare al torpedoului si acel burete care se da jos cand se schimba filtrul de polen (buretele ala il poti misca/intinde/impinge usor), iar degetele le bagi spre lampa si apesi pe ea de sus, sigur va iesi - eu la pasager nu am avut probleme cu scosul, am tras de ea pana a iesit, mai greu a fost la sofer.

Ca sa nu ma frig, eu am inchis usile, m-am incuiat in masina, am dat scaunul in spate la maxim si mi-am facut treaba. Asta dupa ce masina a stat in prealabil cu ele oprite destul cat sa nu mai fie fierbinti de la functionare. O alta varianta ca sa nu te frigi: aprinzi pozitiile cat lucrezi, iar in infotainment setezi luminile la picioare la intensitate 10%, sau 0% daca se poate (nu mai stiu daca merg stinse de tot sau doar merg duse pana la 10%).

Sper ca m-am facut destul de inteles, nu stiu cum sa explic altfel.

Lumina e perfecta, arata exact cum ar trebui sa arate, cele de 6000k duc spre albastru si strica aerul de original si duc spre "tuning".

Modificat de RzzV
Link către comentariu

@SwatKat: Bravo pentru "lucratura", ti-am zis sunt micile modificari care fac diferenta.

Sunt in asentimentul lui @RzzV, temperatura de culoare este ceea ce trebuie :) 

Link către comentariu

Mda, asa e, e la marele fix!

Multam @RzzV, mai incerc azi sa vad ce pot desface si cum. Am incercat ieri sa opresc luminile alea nenorocite si n-am reusit. Iar de incuiat in masina, m-am incuiat cand am schimbat plafonierele :) Am zis ca nu incat sa desfac si in fata :) 

Plus, am fost azi si am mai luat un set, ajung la fix sa schimb si in torpedou :) 

 

LE. FINAL! Am folosit metoda romaneasca si am tras mai tare, n-aiesit de tot dar cu cutitul de vanatoare din torpedo am cracanat mai barbateste capacul ala de metal (stiind ca n-are ce sa se intample) si am reusit schimbarea! (+torpedo - acolo a fost simplu).

6 seturi de leduri mai incolo, masina e ceea ce ar trebui sa fie in anul 2017 din fabrica!

 

LLE: @75NOR: stii cumva daca inelul de bricheta de la Superb s-o potrivi si la Octavia? Ca am prins gustul modificarilor :)  Si am vazut ca inelul meu de la bricheta e tot d-ala negru, foarte asemanator cu ce ai avut si tu..

 

Modificat de SwatKat
Link către comentariu

Pune o poza cu zona scrumierei si panoul adiacent si iti spun :) 

Sunt sanse mari sa fie acelasi reper, e vorba de "economy of scale", cine lucreaza in productie stie la ce ma refer :) 

Link către comentariu

@SwatKat luminile de la picioare pot fi oprite din meniul infotaiment-ului. Nu trebuie sa te baricadezi in masina pentru asta :)

Si eu am avut bataie multa de cap cand am umblat la lumina de la pasager fata. Intradevar firul este foarte scurt (~ 2 cm), dar cu ceva grija si mai multa insistenta a iesit. 

 

Link către comentariu

Am incercat sa le dezactivez, d-am reusit! Pana la urma, cum am zis, am bagat forta si am reusit pana sa friga tabla aia...

Link către comentariu

My bad, nu am deschis usa... :mellow:.

Azi am folosit umbrela, e misto :) .

Link către comentariu

@75NOR: am atasat poza cu bricheta mea! Parca pare fix la fel ca la Superb!

 

In rest, pus azi folie pe faruri+proiectoare si folia pe Amundsen. De montaj sunt multumit in ambele locatii! Sa vedem cum rezista folia pe faruri! 

Aveam deja o mica lovitura la unul din faruri, mica-mica-mica, dar acum o stiu acolo :banghead:

Bonus, mi-am pus si o noua folie sticla pe telefon de 0.08 mm grosime - parca am alt device :) 

IMG_1421.jpg

IMG_1423.jpg

Link către comentariu

@SwatKat: dap, pare identica cu cea de Superb :) 

Totusi, ai idee cum o scoti din soclul ei ? Schimbarea inelului e simpla, dar sa o scoti de acolo e mai tricky...

Link către comentariu

@75NOR: am gasit pe net niste idei despre cum sa o desfac, doar ca stau si ma gandesc ca la Octavia bricheta e alimentata permanent, si cand masina e incuiata - parca asa citisem. Si atunci nu cumva va sta si soclul acela cu led aprins permanent? La Superb cum e?

Atasez si niste poze gasite cu corpul brichetei.

DSC_1380.thumb.JPG.c91ebb6bef1b322533b5c11b48eaee49.JPG

DSC_1386.thumb.JPG.da3092945110937809420117bd844e66.JPG

DSC_1387.thumb.JPG.10d4c195bfdaf3a8749f9cabd1802709.JPG

Link către comentariu

@SwatKat, da e identica.

Sa stii ca doar bricheta ca si functiune este alimentata permanent. Inelul e iluminat doar cand pui pozitia

Link către comentariu

@75NOR: Alrighty then! :P starting the new project!

caut codul de la tine de pe topic si lansez comanda!

 

In other news, am aflat azi ce face functia de "avertizare de limita combustibil." In momentul cand s-a aprins becul ca am intrat pe rezerva (imi dadea un range de cca 70km) mi-a aparut pe navigatie optiune de a cauta benzinarie in apropiere. Am dat ok si mi-a aratat OMV-urile din apropiere  cu optiunea de a porni un traseu catre une pe care o selectam (am selectate ca benzinarii favorite OMV, MOL, Shell si BP - deh, Grecia :)) )

Inca nu am experimentat sa am traseu activ si sa fiu aproape pe gol, pentru a vedea daca e functie "predictiva", care sa preia si date referitoare la consum si sa avertizeze din timp sa alimentez la statia prestabilita (de genul "bai, pe traseul tau, mai ai statie peste 1 km apoi peste 700km si tu mai ai range de doar 400km,  deci opreste si alimenteaza"  ) - NU CRED totusi, am imprsia ca se activeaza doar la aprinderea becului ca ai intrat pe rezerva...

Oricum, e ok functia pana la urma, indiferent ca e sau nu traseu prestabilit, se apinde becu' si nu stau sa caut statii alimentare....

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!