Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Cum sa pui de 20 in loc de 5A ?

Vrei sa ia foc ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergea si una de 30A, sa fie sigur omul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu de la amperaj. Ci de la faptul ca acolo nu e nicio siguranta alocata.....  De curios am verificat si eu in ELSA, si asa este..... O sa ma uit maine la 2 ebox sa vedem ce si cum....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa pui de 20 in loc de 5A ?

Vrei sa ia foc ceva ?

Pai stai,ca n-a fost niciuna.am luat-o pe incercate cu sigurante de 5 in spatiile goale.Am ars eu patru de 5A,apoi una de 10,si mi-am luat inima in dinti de am pus-o pe cea de 20.Daca nu pun nimic acolo,cand dau contact nu se aprinde nimc pe bord,nu pot porni motorul.Nici eu nu-mi explic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca apa care intrat in ebox a corodat circuitele acestuia si acum se face contact prin alte circuite si mai fac contact intre ele. Schimba e-boxul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar si la asta F7 il are ocupat!?Si are siguranta de 40A.Poza e de la mine

post-23709-0-82489800-1410071672_thumb.j

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau il poate desface sa vada ce e prin el

asta e alt motor, alta configuratie la ebox

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am desfacut,l-am intors cu curu-n sus,l-am uscat bine,nu arata nimic corodat,contactele arata bine.

Nu stiu daca asta are alta configuratie,parca sunt doar doua cutii la O2 ,si cealalta e diferita foarte mult

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face asa urat?Rulmentul din alternator,fulia,intinzatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice ca ai lipsa de vaselina la rulmenti si poate nu mai au mult pina se gripeaza si ai daune mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca sunt probleme pe motoarele 2.0 tdi cr 140 cp?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face asa urat?Rulmentul din alternator,fulia,intinzatorul?

 

Si eu am avut probleme cu fulia de la alternator. Se gripeaza angrenajul din din ea si o sa inceaba sa iti bata intinzatorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin si eu cu aceeasi problema veche si de cacao. Dupa ce am schimbat toate filtrele, uleiul , senzor G28, senzor G62, platit vreo 200 de ron platforme si vreo 160 pe testere, nu am rezolvat absolut nimic. Nimeni nu stie nimic, inclusiv cei de la skoda. A mea masina are o variatie de turatii la relantiu, mai exact o scadere de turatii, scade de la 820-840 cat e normal in 750 aproximativ, iar consumul instant imi scade la 0.1 sau 0.0 l/h. Scazand consumul masina capata si un tremur de parca ar merge pe vapori de motorina. Acest lucru se intampla doar la relanti, cateodata, fara a avea un tipar. Ieri am fost la metrotehnica si bineinteles ca problema nu s-a manifestat, iar tipul de acolo mi-a zis ca parametrii motorului sunt excelenti inclusiv injectoarele. As mai avea in plan sa curat MAF, EGR si clapeta acceleratie. Altfe sfaturi?! Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand s-a umblat ultima data la distributie?  s-a modificat cumva reglajul la fulia axului de evacuare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cum e vb aia: La omul sarac nici boii nu trag!? Asa si la mine, cum o problema nu vine niciodata singura, azi mi-am mai creat o problema incercand sa rezolv altele. Vrand sa schimb carcasa la cheie, mi-am generat singur o problema si anume masina nu mai porneste, imi blincane mare semnul de la imobilizator (masina cu cheita) si semnul de la buji (arcul sau spirala aceea). Amandoua in aceelasi timp, dupa ce pun contactul in loc sa se stinga dupa o anumita perioada, clipocesc iar motorul porneste si moare dupa o secunda. Nu am facut altceva decat sa schimb acel plastic de la cheie. 

Cred ca ii dau foc daca tb sa mai bag alti bani in ea.

Modificat de Karikundji
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca ai pierdut cipul imo.

o capsula mica de tot. sau nu l.ai mutat in carcasa noua

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Address 25: Immobilizer       Labels: 1K0-920-xxx-25.clb

Control Module Part Number: 1Z0 920 841 D

  Component and/or Version: IMMO            VD1 0912

           Software Coding: 

            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

                      VCID: 37792FEF3D8D

1 Fault Found:

 

01176 - Key 

        004 - No Signal/Communication

 

cum naiba sa il pierd nu e lipit pe placa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce anume ai inlocuit, dar nu e lipit pe placa, este in jumatea de carcasa care ramane cu lama.

http://www.myturbodiesel.com/wiki/key-and-remote-replacement-repair-faq-for-mk5-mk6-vw/

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau o bere Danim si Andrei, cand ajungeti pin Tineretului. Intr-adevar nu am mutat si acea capsula mica care are incorporata o bobina, din cate imi dau seama este acelasi principiu ca la interfon. Nu am stiut de capsula aia. Norocul meu ca nu am aruncat resturile de la cheia veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza ca am probleme cu electromotorul,in sensul ca atunci cand dau sa pornesc motorul intai face o pauza de o secunda si apoi porneste,e posibil sa-mi bage benzina in baie si sa-mi creasca nivelul ulei?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, problema e in alta parte

 

atata timp cat motorul nu se invarteste, nici injectoarele nu pulverizeaza benzina. Si oricum, cateva grame de benzina se evapora din ulei cand e cald motorul

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge foarte bine si rotund,ce altceva poate fi?Bujii proaste?Cand am schimbat bielele segmentii erau perfecti,garnitura  am pus-o pe cea mai buna...

 Ar mai putea exista o cauza:de cand am facut-o am mai mers de vreo 10-15 ori cu ea pe distante de maxim 1 km.Am desfacut bujiile si elementul de ceramica e alb imaculat

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!