Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salut ,

 

Vroiam sa anunt posesorii de Skoda octavia de urmatoarea problema :

Chederele  de la usi  se pare  ca   "ataca " vopseaua (uitati-va jos pe langa  praguri unde chederul usii se pliaza  de  caroserie ), eu avand culoarea black pearl  s-a vazut imediat , initial am crezut  ca ar  fi alta  problema  dar  se pare  ca  am aceasta problema  la toate  usile :) (sooo happy ) , am vazut  aceasta problema  la toate  skoda octavia 2 pe care le-am intalnit , de confirmat  poate  confirma  si Al bundy care a ramas putin surprins .

 

Daca  s-a mai discutat  aceasta problema  va  rog  sa  fie sters  acest post  , si imi cer  scuze colegilor de pe forum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o ataca - in sensul ca o "sterge" ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Chederele de pe octavia sunt din cel mai prost cauciuc posibil . Pe nicio masina nu am intalnit sa scartaie asa tare . si pe FL scartaie ? ma gandeam sa imi cumpar altele noi .

Sent from my iPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am aceasta  problema  cu scartaitul , folosesc  o solutie  de chedere  fie  ca e  vara  sau iarna ,  in principiu ajunge  la tabla  care nu mai  are  nici o protectie (trece  si de lac  si de vopsea ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce le tratezi nu o sa mai scartaie...eu nu le-am mai aplicat tratament de anul trecut si nu a fost nicio problema. Le-am "tratar" cu solutie de la Wurth, singura care chiar a functionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu mai fiti asa de categorici in afirmatii. Octavia mea, din iulie 2008, nici nu scirtiie nici nu se curata vopseaua si nu am dat nici-odata cu nimic pe chedere. De regula scirtiiturile si frecatul chederelor pe vopsea inseamna un reglaj prost la usa . Nu mai vorbesc de varianta cea mai dura : caroserie lovita si neadusa la linie cum trebuie.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La denivelari sau zone unde se torsiona caroseria se auzeau cum scartaiau chederele. Nici la mine nu se ia vopseaua de la chedere, dar scartaitul acela il percepeam si ma deranja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la coborarea de pe borduri se torsioneaza caroseria.  Toate O2 fac asa. Chederele se pot trata cu o solutie speciala de cauciuc (aplicator gen crema de pantofi). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Bun va rog sa imi scrieti care e cea mai eficienta solutie . M-am saturat sa tot dau la 2 saptamani cu glicerina boraxata . Cum se numeste solutia de la wurth ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta folosesc, dar luat direct de la Wurth(e vorba de cel sub forma de spray). Ne livreaza ei la firma, deci e f simplu pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca dai cu solutii, nu se remediaza problema. Doar ca nu o sa mai scartaie.

Distrugerea vopselei e din cauza prafului care este abraziv./

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

stiu ca nu se remediaza problema ,vreau sa tina mai mult solutia . Cu glicerina la 2 saptamani incepe din nou sa scartaie

Sent from my iPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat ultima oara acum aprox 1 an. Inca nu au inceput sa scartaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ziceti de praguri. La mine s-a luat vopseaua pe stalp, in partea de sus, unde vine chederul exterior de la usa (chiar in coltul usii) - o dunga foarte fina. Dar nu e o problema serioasa, altele sunt grave: compresor clima, turbina, motor, cutie, bucsaraie... Ca face zgomot caroseria la torsionare....asta e ultimul lucru ingrijorator. Chederele nu mi-au scartait niciodata, dar incerc sa tin masina curata mai tot timpul, atat cat permite Bucurestiul.

Am un vecin cu un accent, masina mai noua decat a mea, si la el e jale mare cu toate. Masina mea face 6 ani in septembrie, 97k km, si sunt mai mult decat mutumit. O garnitura la radiatorul de clima, pentru care am schimbat electrovalva compresorului degeaba, in rest consumabile. Dupa concediu vreau si eu sa schimb distributia. Anul trecut m-a gandeam s-o vand, ca a facut 5 ani, dar la cum se prezinta masina, o mai tin, cred ca vreo 3 ani. Sper sa mearga tot asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 

Am si eu o problema cu roata dreapta fata: la viteze de peste 50km/h se aude huruind din aceasta zona, iar dupa aproximativ 4-5 km se incalzeste si roata. Este posibil ca din cauza rulmentului sa se incalzeasca si roata?( huruitul este 99% de la rulment)

Mentionez ca me-a crescut si consumul cu aprox. 2-2.5l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este posibil sa se incalzeasca de la rulment gripat.

 

trebuie verificat  si etrierul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Pregateste 1100 ron pentru rulmenti. Nu mai sta cu el asa. Se intepeneste/rupe, se pot sparge bilele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregateste 1100 ron pentru rulmenti. Nu mai sta cu el asa. Se intepeneste/rupe, se pot sparge bilele. :)

 

Pai vreau sa ii schimb pe amandoi, pentru ca nu am luat nici o groapa, bordura mai tare pe partea dreapta, deci este uzura normala, deci trebuie sa pice si cel din stanga, cei drept cam devreme la 110k km.

Partea buna e ca decontez TVA-ul :)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o intrebare in legatura cu unele "probleme".

Bateria a fost scoasa de pe masina vreo 2-3 ore cat timp au fost trase cablurile pentru o statie de subwoofer.

Toate bune si frumoase pana cand persoana in cauza a constatat dupa spusele lui ca i se pare directia mai greoaie si pe la 3000-4000 de ture motorul parca ii intrerupe.

Este o skoda octavia 2 business 1.9 tdi 105cp.

Are vreo legatura toata treaba asta cu bateria scoasa? Mentionez ca nu s-a umblat la electronice, fire deranjate sau altele pentru ca, cablul a fost tras pe partea pasagerului si nu au fost scoase mufe decat plastice.

In timpul in care nu a avut bateria s-a resetat ceva?

Daca da, cum se poate reinvata masina sa revina la starea initiala?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa fac o regenerare fortata pe o Skoda Octavia 2, motorizare 2.0 TDI 140 CP DPF ( BMM ). Prima data inainte de a face regenerare am incercat o scadere a ratei EGR ( dar nu am putut baga codul pentru operatiune, dadea eroare - se vede in prima poza ). Dupa m-am uitat la coduri ( a doua poza ) si am zis sa ii fac o regenerare in mers. Dupa ce am facut 2 drumuri dus-intors ( Cernavoda - Fetesti (10 minute) ), cand activam regenerarea masina tragea normal, chiar foarte bine, dupa ce se termina testul de regenerare adica la intoarcere spre Cernavoda, din 4.0 s-a facut 5.0 la Failed regenerations si dupa ce am mai facut un drum s-a facut 6.0. Intrebarea este cum pot activa Regenerarea fortata, adica totusi sa se curate acel filtru ? Dupa ce am facut doua teste, si a dat 6.0 a aparut in prima casuta din poza nr. 3 xxxxx1xx ( care nu stiu ce inseamna ) dupa care , i-am bagat iar codul 21295 si s-a mutat pe xxxxxxx1. Intrebarea mea este, am vreo sansa sa ii fac regenerarea in mers la aceasta masina? Ma gandeam sa fac un drum de bucuresti (dus-intors) si poate isi dadea drumul masina. Prietenul pe care vreau sa il ajut zice ca nu are bani sa schimbe senzorul nr 3 de pe filtru de particule si poate reuseam in mers sa desfundam filtrul ca este o sansa ca acel senzor sa nu fie stricat si totusi sa fie doar plin de fum. 

 

P.S: Azi cand am bagat codul 21295 si proprietaru a turat-o pana in 4500 a scos mult fum. 

 

La grupul 075 , canalul 3 - tot 15% a ramas si inainte de regenerare si dupa ce am incercat regenerarea.

 

Pe vag-com am erorile : 

005213 - Senzor 3 temperatura gaze evacuare

008194 - Filtru de particule Bank 1

P2002 - 000 - eficienta sub prag admis - MIL aprins

Colegul Al Bundy mi-a spus ca este vorba de senzorul G527, 03G906088D

post-110497-0-18216600-1374875308_thumb.

post-110497-0-72918500-1374875693_thumb.

post-110497-0-51876100-1374875698_thumb.

Log-Log.txt

Log-DGM REGENERARE-TMBGE61Z572025376.txt

Log-DGM1.txt

Log-DGM.txt

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu isi face regenerare fara acel senzor.   nici in mers, nici fortata. Deci nu mai forta masina, ca mai rau se infunda.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul il are, dar este cred ca este plin de fum. Dupa ce am mers cu masina vreo 10 minute cu regenerarea pornita, am accelerat-o brusc pana in 5000 rpm si a scos mult fum negru. Ma gandeam ca daca fac un drum Cernavoda - Drajna , sau Cernavoda - Bucuresti mergand in treapta a 3a la vreo 3500 rpm si regenerarea pornita, poate mai ard din acele depuneri pe filtru, si prin accelerare brusca adika ( dupa 100 km distanta ) sa mai elimin din depuneri. 

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as face ce faci tu. Un filtru de particule costa ceva... Pentru un senzor care nu e asa scump s-ar putea sa platesti mult mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci..  eroarea este cauzata de probleme in comunicarea cu senzorul

 

005213 - Exhaust Gas Temperature Sensor 3: Short to Plus

 

mai pe romaneste, daca ar avea pe el funingine, ar indica aiurea, dar ar comunica cu sistemul.  Ori eroarea este clara.... circuit intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!